Kerstpakket
+119
studiebol
silly-one
June
Sanne
Tullow
Joli86
mezzoforte
Inge
Sam
Jerry
Steep
Green_Pepper
SnowWhite
Dennenappel
loura
GeKKiE
Sushi
Tsjip
Parisienne
Kreeftje
Pandora
boekenwurm83
Rush
flower
kajaka88
Ibbeltje
Kruidkoek
Nietjuuh
Pancake
M-G
myloon
nijntje4
PrimaBella
Caro
luisa
Mari
slaatje
Oasis
Reeza
ekiaam87
M@niek
Jeanette
Minx
Rovine
Viva
Annemoontje
Flippin' Bitch
Raindrop
Jezzie
Shadowfax
Toet
Error
piertje
Atelier Madame
Susan
Caresses
Marin
rianne287
Mizz_S
Muisz
Sarah1985
Ilovethe90s
Fortissimo
banjer49
kippiee
Starla
Burn
Exogenesis
Arwyn
Middleme
Sterre
Poubelle
Angela_1986
SuzieQ
Loes263
Rouxxxe
Lady4
GreenGrass
xxjojootjexx
Prosecco
Kqip
Bliss
MamaDaan
Mermaid
Snirp
Dora
Blond
iloverose
Mida4you
*Lookie*
Ella
Caramba
Femmem
Zora
PiP
Carra
Paper Crown
Winegum
Annie24
Emmayes
Mouse10
Linnie1985
Macelka
Printje
Silver
Tiara
Monte
Roza
Shisha
Elliot
mzcharlotte
TukTuk
Lejow
Bazinga
Roxi3
Happydobby
Happinaz
Cheesegirl
Japie
123 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket
Mijn pakket heb ik nog niet gekregen, morgen hebben we een teamuitje dus ik verwacht dat we het morgen krijgen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
ik kreeg een bon en kon daar niks bijzonders van uitzoeken. Er zat ook een formulier bij die bon en kon je een verrassingspakket aanvragen dat heb ik maar gedaan de rest was ook niks
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wij konden kiezen uit een kerstpakket of podiumkaart á €50,-, ik heb de podiumkaart gekozen en heb die van vorig jaar ook nog dus dat is samen 100. Binnenkort dus maar eens kijken of er nog een leuk concert of theater is.
Verder kregen we meestal nog wat extra's bij ons loon ivm de dure maand maar aangezien we zijn gaan bezuinigen weet ik niet of dat dit jaar ook nog is.
Verder kregen we meestal nog wat extra's bij ons loon ivm de dure maand maar aangezien we zijn gaan bezuinigen weet ik niet of dat dit jaar ook nog is.
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Op kantoor een boterletter en een kistje wijn. Van mijn oppasgezin een eindejaarsbonus .
Gast- Gast
Wij krijgen geen kerstpakket. Wel gaan we op de laatste werkdag voor de kerstvakantie met zn allen luxe uit eten op kosten van de baas. En alle relatiegeschenken die het hele jaar zijn binnengekomen worden dan verloot, zodat iedereen wat krijgt. Ben benieuwd wat ik dit jaar heb! Eerder kregen we altijd ook nog een banketstaaf, maar die hebben we dit jaar al met Sinterklaas gekregen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Vorig jaar hebben wij bonnen gehad voor een kerstmarkt. Daar zijn we toen met alle collega's geweest.
Je kon er echt vanalles kopen, van kleding tot mooie dingen voor in huis.
Was super. En we kregen een bedrag van 30 euro.
Maar nu is het al de week voor kerst, en ik vraag me een beetje af of we dit jaar wel iets gaan krijgen. Gaat financieel niet zo geweldig op het werk.
Je kon er echt vanalles kopen, van kleding tot mooie dingen voor in huis.
Was super. En we kregen een bedrag van 30 euro.
Maar nu is het al de week voor kerst, en ik vraag me een beetje af of we dit jaar wel iets gaan krijgen. Gaat financieel niet zo geweldig op het werk.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Ik krijg niets, want ik ben niet in loondienst maar heb een freelancer contract bij m'n werkgever. Vind ik wel heel jammer, want had juist nou eens gehoopt iets te krijgen, maar helaas. En voor m'n andere baan ben ik eigen baas en een kerstpakket zit er financieel niet in Maar heb net een iPad gekocht, dat is ook wel verwennerij
M'n vriend krijgt wel een kerstpakket, echt zo'n hele grote vol lekkere etenswaar dat ook echt aan ons besteed is, dus hij heeft me beloofd dat we 'm samen thuis uit zullen pakken. Dan heb ik toch beetje nog dat leuke gevoel.
M'n vriend krijgt wel een kerstpakket, echt zo'n hele grote vol lekkere etenswaar dat ook echt aan ons besteed is, dus hij heeft me beloofd dat we 'm samen thuis uit zullen pakken. Dan heb ik toch beetje nog dat leuke gevoel.
Laatst aangepast door Marin op ma 17 dec 2012 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij kunnen kiezen uit een boekje met diverse cadeaus van rond de 20-25 euro. Dit jaar heb ik gekozen voor een kookboek van Jamie Oliver.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Snirp schreef:Ik ben zzp'er en moet dus voor mijn eigen kerstpakket zorgen .
Net als vorog jaar van mijn werkrekening een bepaald bedrag naar een vriendinnetje overgemaakt en die is toen voor mij gaan shoppen!
Dus ben benieuwd wat ze dit jaar voor leuks bij elkaar heeft gezocht...
Heb al een foto gezien, het zit in een mooie doos incl. zaagsel, haha!
Dat is echt een super leuk idee Snirp! Voor dit jaar niet heel handig, want ik heb 't zelf wat krap, maar voor volgend jaar ga ik m'n vriend, zus of vriendin gewoon een kerstpakket laten samenstellen voor mij van een bepaald bedrag van m'n verdiende geld. Super leuk! Ben benieuwd wat jij krijgt
Marin- Lady Post-a-lot
Ik krijg ook niks, Dion krijgt denk ik een doos met etenswaren, dat was vorig jaar in elk geval wel zo. Hij heeft ook een keer (dat was op zijn vorige werk) Irisbonnen gekregen, dat vond ik wel erg fijn, daarvoor hebben we iets gekocht wat we nodig hadden voor Yrsa wat redelijk duur was.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kreeg half oktober (!) als een brief thuis met daarin een boekje waaruit ik een keuze kon maken. Onder andere een koksmes, pastapan, horloge, tijdschriftenbon of fotoboekbon. Ik heb die laatste gekozen omdat ik van een aantal vakanties nog geen fotoboek heb gemaakt .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een pakketje met een flesje wijn, pepermuntjes, ferrero rocher, en een waxinelichtje gekregen
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Wij hadden een kerstmarkt op het werk waar je verschillende dingen kon kopen, zo kon je dan je eigen pakket samenstellen. Alleen ik kon er niet echt wat vinden en wilde heel graag een horloge, dus heb een bon van de juwelier gekozen en daar 'smiddags een horloge gekocht.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Marin: je bent toch ook docent? Ik denk dat je wel iets kleins krijgt
Al zou ik me er maar niet op verheugel, stelt niet zoveel voor.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb een pakket gehad met etenswaren er in. Heb het zo aan mijn moeder gegeven, alleen de champagne en de chips eruit gehaald haha. Van mijn andere werk weet ik niet of ik iets krijg. Ohja en ik heb ook al een kerstdiner 'gekregen'
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Monte schreef:Marin: je bent toch ook docent? Ik denk dat je wel iets kleins krijgt
Oh hahaha echt? Nou, dat 'ben' ik wel ja, maar nog niet praktiserend want de studenten zijn nog niet bij mijn module aangekomen. Maar weet jij of het dan gewoon opgestuurd wordt ofzo? Ik heb iig nergens van gehoord en verwacht niets. Had laatst wel een verjaardagskaart. Ook super suf, maar toch ook wel weer leuk dat er iig aan gedacht wordt.
Marin- Lady Post-a-lot
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
haha ja dat is altijd een beetje suf. Ik zal de rest even via pm zeggen, is misschien wat beter.Marin schreef:Snirp schreef:Ik ben zzp'er en moet dus voor mijn eigen kerstpakket zorgen .
Net als vorog jaar van mijn werkrekening een bepaald bedrag naar een vriendinnetje overgemaakt en die is toen voor mij gaan shoppen!
Dus ben benieuwd wat ze dit jaar voor leuks bij elkaar heeft gezocht...
Heb al een foto gezien, het zit in een mooie doos incl. zaagsel, haha!
Dat is echt een super leuk idee Snirp! Voor dit jaar niet heel handig, want ik heb 't zelf wat krap, maar voor volgend jaar ga ik m'n vriend, zus of vriendin gewoon een kerstpakket laten samenstellen voor mij van een bepaald bedrag van m'n verdiende geld. Super leuk! Ben benieuwd wat jij krijgt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Oehh ik krijg het morgen (als t goed is) tijdens de kerstlunch, bring it on!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wij krijgen een kaarsje in een glazen pot
2 jaar geleden kreeg ik nog cadeaubonnen...maar sinds ze gefusseerd zijn zijn het kaarsjes...er is ineens meer personeel natuurlijk nu.
2 jaar geleden kreeg ik nog cadeaubonnen...maar sinds ze gefusseerd zijn zijn het kaarsjes...er is ineens meer personeel natuurlijk nu.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Marin schreef:Monte schreef:Marin: je bent toch ook docent? Ik denk dat je wel iets kleins krijgt
Oh hahaha echt? Nou, dat 'ben' ik wel ja, maar nog niet praktiserend want de studenten zijn nog niet bij mijn module aangekomen. Maar weet jij of het dan gewoon opgestuurd wordt ofzo? Ik heb iig nergens van gehoord en verwacht niets. Had laatst wel een verjaardagskaart. Ook super suf, maar toch ook wel weer leuk dat er iig aan gedacht wordt.
Ik krijg van een aantal bedrijven waarvoor ik freelance werk doe wel vaak een flesje wijn opgestuurd inderdaad!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Jezzie89 schreef:Wij krijgen een kaarsje in een glazen pot
Elk jaar hetzelfde?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Jezzie89 schreef:Wij krijgen een kaarsje in een glazen pot
Elk jaar hetzelfde?
Nee steeds net een beetje anders...vorrig jaar was het een hangertje waar je kaartjes in kon zetten...nu een glazen pot.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Baan 1: een letterbak voor aan de muur, met 1 vakje krijtbord & knijpertjes erin zodat je er kaartjes o.i.d. in kan hangen.
Baan 2: pakket met allerlei hapjes/eten, slaschaal, slabestek en een tafelset zout/peper/olie.
Baan 2: pakket met allerlei hapjes/eten, slaschaal, slabestek en een tafelset zout/peper/olie.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: