Kerstpakket
+119
studiebol
silly-one
June
Sanne
Tullow
Joli86
mezzoforte
Inge
Sam
Jerry
Steep
Green_Pepper
SnowWhite
Dennenappel
loura
GeKKiE
Sushi
Tsjip
Parisienne
Kreeftje
Pandora
boekenwurm83
Rush
flower
kajaka88
Ibbeltje
Kruidkoek
Nietjuuh
Pancake
M-G
myloon
nijntje4
PrimaBella
Caro
luisa
Mari
slaatje
Oasis
Reeza
ekiaam87
M@niek
Jeanette
Minx
Rovine
Viva
Annemoontje
Flippin' Bitch
Raindrop
Jezzie
Shadowfax
Toet
Error
piertje
Atelier Madame
Susan
Caresses
Marin
rianne287
Mizz_S
Muisz
Sarah1985
Ilovethe90s
Fortissimo
banjer49
kippiee
Starla
Burn
Exogenesis
Arwyn
Middleme
Sterre
Poubelle
Angela_1986
SuzieQ
Loes263
Rouxxxe
Lady4
GreenGrass
xxjojootjexx
Prosecco
Kqip
Bliss
MamaDaan
Mermaid
Snirp
Dora
Blond
iloverose
Mida4you
*Lookie*
Ella
Caramba
Femmem
Zora
PiP
Carra
Paper Crown
Winegum
Annie24
Emmayes
Mouse10
Linnie1985
Macelka
Printje
Silver
Tiara
Monte
Roza
Shisha
Elliot
mzcharlotte
TukTuk
Lejow
Bazinga
Roxi3
Happydobby
Happinaz
Cheesegirl
Japie
123 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kerstpakket
Ik heb nog niks gekregen, ben benieuwd wat het wordt!
Vorig jaar best uitgebreid, een heel uitgebreid sushi pakket (door baas zelf samengesteld bij de groothandel), en een proffesionele keukenmachine, en een bonus van bijna 200 euro geloof ik. Heb een voorgevoel dat het niet zoveel gaat worden dit jaar....
Vorig jaar best uitgebreid, een heel uitgebreid sushi pakket (door baas zelf samengesteld bij de groothandel), en een proffesionele keukenmachine, en een bonus van bijna 200 euro geloof ik. Heb een voorgevoel dat het niet zoveel gaat worden dit jaar....
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
75 euro aan VVV bonnen Daar weet ik wel raad mee!
En een vast contract heb ik net gehoord. Whieeehoe!
En een vast contract heb ik net gehoord. Whieeehoe!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Sterre!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik krijg geen kerstpakket, aangezien ik niet werk. Mijn vriend zal hopelijk nog wel wat krijgen op zijn werk. Hij werkt hier net een half jaar, ben benieuwd wat ze aan kerstpakketten doen. Hij is de afgelopen jaren erg verwend met prachtige en grote pakketten, hoop dat 'ie nu ook iets leuks krijgt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bliss schreef:Gefeliciteerd Sterre!
Dank je Ik ben echt heel blij, ik had het niet zien aankomen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb vanmorgen een kerstkaart met 20 euro aan VVV-bonnen er in gekregen. Ieder jaar hetzelfde bij de stichting waar ik werk.
Mijn man krijgt ieder jaar een geweldig mooi pakket. Dit jaar zat alles in een trolley. De dingen die hier in zaten waren vooral de standaard eetdingetjes maar wel lekker. Kerstkransjes, chocolaatjes, slagroom, chocomelk etc. Maar het was weer mooi. En het moment van uitpakken blijft het leukste!
Mijn man krijgt ieder jaar een geweldig mooi pakket. Dit jaar zat alles in een trolley. De dingen die hier in zaten waren vooral de standaard eetdingetjes maar wel lekker. Kerstkransjes, chocolaatjes, slagroom, chocomelk etc. Maar het was weer mooi. En het moment van uitpakken blijft het leukste!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb een krat vol met vreet gekregen. Het enige non-vreet waren twee theeglazen en een kerstlot.
Verder dingen als chips, chocola, koekjes (lekker ongezond allemaal) en ook dingen als sap, ontbijtkoek, thee, appelstroop. Al met al best een leuk pakket
Verder dingen als chips, chocola, koekjes (lekker ongezond allemaal) en ook dingen als sap, ontbijtkoek, thee, appelstroop. Al met al best een leuk pakket
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb een pluim gekregen!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
He toevallig Loura, hetzelfde als jou haha. En ik weet dat hij erg lekker is.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
boekenwurm83 schreef:Een bonus van bijna 500 nettoDie wordt dus mooi opzij gezet voor de vakantie komend jaar!
Zo! Dat is nog eens een leuk kerstpakket zeg!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zora schreef:Kruidkoek schreef:Wij hebben een stormparaplu gekregen als kerstcadeau omdat de jeugdzorg in zwaar weer verkeerd ... (Dat staat letterlijk op het kaartje die er bij zat )
Haha sjonge!
Wat een stelletje onorginele zijn het toch in de zorg! Hier hetzelfde met dezelfde uitleg, alleen werk ik niet bij jeugdzorg en was het woordje 'jeugd' weggelaten in de tekst.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb een behoorlijke doos gekregen met wijn, slagroom, rollers waar slagroom in kan, paprikachips, dropjes, spekjes, snoepjes, kaaskoekjes, wijnkoeler, ovenwanten, bewaardoosje en geloof dat ik nog wet vergeet ook. Maar was wel mooi samengesteld pakket.
Bij mijn vrijwillergsbaantjes van de TSO en gastouderbureas heb ik een kerstol, speciale chocoladeletter, mini fles wijn en snoepjes gekregen.
Hier kunnen we mee vooruit.
Bij mijn vrijwillergsbaantjes van de TSO en gastouderbureas heb ik een kerstol, speciale chocoladeletter, mini fles wijn en snoepjes gekregen.
Hier kunnen we mee vooruit.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb een heel lekker pakket van Rituals gekregen. Daar zat ook nog eens een leuke bon in waar ik weer een luchtje van kan gaan halen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik krijg helaas geen kerstpakket
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Erg leuk pakket! We mochten zelf uitkiezen wat we wilden op de kerstborrel, daar stonden rekken vol luchtjes, kaarsen, tassen, fotolijstjes en.. Blond service! De theepot was snel weg (helaas) dus ik heb gekozen voor een grote blond beker, schaal en bord (dat was een vooraf samengesteld pakket) en daarnaast kregen we een soort waardebon voor 30 euro waarmee we nog wat uit een boekje konden bestellen. Ik was erg blij
Edit: mijn man heeft een snaaipakket gekregen, met echt lekker snaaispul dus daar waren we ook erg blij mee.
Edit: mijn man heeft een snaaipakket gekregen, met echt lekker snaaispul dus daar waren we ook erg blij mee.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
rianne287 schreef:He toevallig Loura, hetzelfde als jou haha. En ik weet dat hij erg lekker is.
Ow leuk! Ja ik heb het nog nooit gedronken maar weet wel zeker dat ik het ook lekker vind
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik heb er 3 gekregen:
Doosje bonbons met n fashioncheque
VVV-bon twv 25 euro
Een pluim-achtige bon, maar ligt nog op mn werk, dus weet niet wat ik uit kan kiezen...
Doosje bonbons met n fashioncheque
VVV-bon twv 25 euro
Een pluim-achtige bon, maar ligt nog op mn werk, dus weet niet wat ik uit kan kiezen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Het kerstpakket dat een vriendinnetje voor mij heeft samengesteld! Als zzp'er dus toch nog wat . De doos en frutsels zijn van het pakket wat ik voor haar had gemaakt, maar daarin kon ik het makkelijker mee maar huis nemen
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik heb een boekje waar vanalles uit te kiezen is en een fles wijn met bonbons,
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb een ster-bon gekregen t.w.v. 180 punten (= +/- €50,00). Super leuk!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mijn vriend heeft zijn pakket vandaag gekregen. Heeeeel veel cupcake spullen, inclusief cupcake-maker. Ook een Rituals mannen-pakketje en nog wat etenswaren.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een blik gevuld met 35,- aan VVV bonnen, 1/5e staatslot en gelukskoekjes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb mijn kerstpakket 2 dagen terug ontvangen. Ik kon via een speciale site verschillende dingen kiezen, en had gekozen voor een "ouderwets" kerstpakket (die had ik nog nooit gehad en wilde ik zo graag ). Het was een pakket met o.a. pasta, pastasaus, tapenade, soep, nootjes, chips, wijn, chocolaatjes, mini pannetjes (+ boekje), spellenblik (99 spellen ofzo), soort schuimpjes, marshmallows, fles jus d'orange, en nog wat dingetjes.
Man had in zijn kerstpakket: Een Boeddhabeeld, 2 kaarsen, een handdoek, en nog iets voor onder de douche. Daarnaast nog tegoedbonnen voor een X bedrag van de supermarkt waar hij werkt.
Man had in zijn kerstpakket: Een Boeddhabeeld, 2 kaarsen, een handdoek, en nog iets voor onder de douche. Daarnaast nog tegoedbonnen voor een X bedrag van de supermarkt waar hij werkt.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik heb gisteren ook nog een kaasplank gekregen (zonder kaas ) met een kaasmes.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: