Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren

+10
Bimbam
Puzzle
Happydobby
Susan
Flower_L
TukTuk
Muppetje
Ella
Slakje
Highway
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren - Pagina 2 Empty Re: Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren

Bericht  Highway za 15 dec 2012 - 5:36

Ja je kunt het natuurlijk ook nooit van te voren weten ook mbt medicatie of dat je toch net voor de bevalling nog een medische indicatie zult krijgen.. Dus ik ga maar het zekere voor het onzekere nemen en stap gewoon iets hoger in, scheelt kan ik ooknog wat geld terugvragen voor de zwangerschapscursus smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren - Pagina 2 Empty Re: Ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie en verzekeren

Bericht  Silver za 15 dec 2012 - 7:17

Vanuit de Amersfoortse wordt het allemaal vergoed. Misschien overstappen?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 za 15 dec 2012 - 7:21

Als je het wilt weten moet je de verzekering bellen.
Toen ik belde voor wat andere info vroeg ze hoe ik verzekerd was en zei meteen dat ik me volgend jaar anders moest gaan verzekeren. Ook heeft ze verteld wat dekosten kunnen zijn, maar dat weet ik zo niet meer (snapte het niet helemaa)

Ik dacht trouwens dat pijnstilling niet onder medische indiatie viel, maar weet ook niet meer hoe ik daar bij kom..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: