Verhaal yes, geweld op kinderdagverblijf
+9
Sweety
Snoopy
minoessepoes
Toet
Muppetje
Tania
Lejow
ExpressoB
Jilke
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verhaal yes, geweld op kinderdagverblijf
Een tijd terug heeft er volgens mij iets in de Yes gestaan over geweld op een kinderdagverblijf. Heb het volgens mij in een voorstukje gelezen, maar weet niet meer precies. Heeft iemand dit artikel nog liggen en kan dit inscannen?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Verhaal yes, geweld op kinderdagverblijf
geen idee..
hoorde vandaag wel een bizar verhaal
een leidster had kokend heette thee over een baby laten vallen OMG!!!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Vooral omdat het ZO snel gebeurd kan zijn en omdat het iedereen eigenlijk zo kan overkomen
Vooral omdat het ZO snel gebeurd kan zijn en omdat het iedereen eigenlijk zo kan overkomen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Ja maar eigenlijk moet je op een groep vol met kleine kindjes ook geen hete thee gaan drinken vind ik. En het kan natuurlijk iedereen overkomen, maar ik vind dit wel iets wat in heel veel gevallen ook voorkomen had kunnen worden. Ik drink nooit hete thee als ik J. vast heb of als hij naast me zit en als andere mensen dat wel willen doen dan zet ik J. ergens anders neer.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Lejow schreef:Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Ja maar eigenlijk moet je op een groep vol met kleine kindjes ook geen hete thee gaan drinken vind ik. En het kan natuurlijk iedereen overkomen, maar ik vind dit wel iets wat in heel veel gevallen ook voorkomen had kunnen worden. Ik drink nooit hete thee als ik J. vast heb of als hij naast me zit en als andere mensen dat wel willen doen dan zet ik J. ergens anders neer.
Oh dat zeker, en ik lust sowieso geen thee, dus zal het ook niet laten vallen
Het was meer bedoeld in het algemeen, als in dat iets ZO snel gebeurd kan zijn.
Een collega van mij heeft per ongeluk een keer een kindje uit bed laten vallen.... Ook dat was binnen 2 seconde gebeurd. Het kan zo snel gedaan zijn!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Tania schreef:Lejow schreef:Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Oh dat zeker, en ik lust sowieso geen thee, dus zal het ook niet laten vallen
Het was meer bedoeld in het algemeen, als in dat iets ZO snel gebeurd kan zijn.
Een collega van mij heeft per ongeluk een keer een kindje uit bed laten vallen.... Ook dat was binnen 2 seconde gebeurd. Het kan zo snel gedaan zijn!!!
Ja dat had ik al is gelezen idd. Dat is wel iets wat niet te voorkomen is natuurlijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Als niemand m kan vinden moet ik m nog wel ergens hebben. Maar dan mĂłet ik heel ver zoeken (en uit gaan vinden hoe de scanner werkt)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Tania schreef:Lejow schreef:Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Is inderdaad zo, meeste ongelukken gebeuren ook met thee/koffie over zich heen krijgen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:geen idee..
Bizar? Is dit niet gewoon een ongeluk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, ik praat het absoluut niet goed hoor. Dit soort situaties moet je kunnen voorkomen, maar bizar?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou iedereen? Als leidster moet je gewoon geen thee willen drinken met kinderen op je schoot of in de buurt.Lejow schreef:Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou iedereen? Als leidster moet je gewoon geen thee willen drinken met kinderen op je schoot of in de buurt.Lejow schreef:Oh bah.. ik krijg er helemaal de rillingen van Expresso..
Lees wat ik hier boven heb geschreven Smikkel..
Lejow- Lady Post-a-lot
Als gastouder dronk ik wel altijd gewoon thee, maar dan deed ik eerst een laagje koud water in het glas en daarna het hete water erbij. Dan kan je de thee dus meteen op drinken, maar zo voorkom je wel dit soort gevaarlijke situaties en kan je gewoon een kopje thee drinken!
Ik hoorde laatst van een collega, hij moest weer aan het werk na de bevalling, zijn vrouw lag nog op te knappen van de zware bevalling in bed, de kraamverzorgster was al naar huis, dus kwam zijn schoonmoeder om te helpen. Valt ze met de baby van de trap, kind met een schedelbasisfractuur naar het ziekenhuis. Echt vreselijk, maar het is een ongeluk, die zitten nou eenmaal in een klein hoekje!
Ik hoorde laatst van een collega, hij moest weer aan het werk na de bevalling, zijn vrouw lag nog op te knappen van de zware bevalling in bed, de kraamverzorgster was al naar huis, dus kwam zijn schoonmoeder om te helpen. Valt ze met de baby van de trap, kind met een schedelbasisfractuur naar het ziekenhuis. Echt vreselijk, maar het is een ongeluk, die zitten nou eenmaal in een klein hoekje!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Laatst aangepast door Snoopy op wo 9 feb 2011 - 11:46; in totaal 1 keer bewerkt
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Oooh ik krijg echt de bibbers van dit soort verhalen. Zeker als ik het verhaal lees van Minoessepoes, ik ben zelf ook met mijn dochter van de trap gevallen, en dan bedenk ik me hoe het ook af had kunnen lopen. Gelukkig heb ik de klap opgevangen en had A. niks, maar inderdaad, het is zo gebeurd.
Hete thee drinken bij kinderen of als je een baby vast hebt vind ik echt not done. Je ziet maar hoe snel het gebeurt. Denk je je kind veilig achter te laten.
Hete thee drinken bij kinderen of als je een baby vast hebt vind ik echt not done. Je ziet maar hoe snel het gebeurt. Denk je je kind veilig achter te laten.
Gast- Gast
Zo dan! Hoe gaat het nu met dat kindje Minoessepoes? Dan voel je je als schoonmoeder echt klote dat het gebeurt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
AmiAmi schreef:Een tijd terug heeft er volgens mij iets in de Yes gestaan over geweld op een kinderdagverblijf. Heb het volgens mij in een voorstukje gelezen, maar weet niet meer precies. Heeft iemand dit artikel nog liggen en kan dit inscannen?
Ik weet trouwens van wie dit stuk is, ik kan haar wel vragen of ze het nog heeft?
Gast- Gast
Jilke- Prater
Sweety schreef:Zo dan! Hoe gaat het nu met dat kindje Minoessepoes? Dan voel je je als schoonmoeder echt klote dat het gebeurt.
Ze hebben haar in het ziekenhuis een tijdje in slaap gehouden omdat ze het vermoeden hadden dat ze heel erg veel hoofdpijn moest hebben uiteraard. En daarna moest ze is een tijd in het ziekenhuis blijven om haar verder in de gaten te houden en omdat ze bang waren voor een hersenbloeding of iets dergelijks. Inmiddels is ze weer thuis en gaat het wel goed, maar ze weten nog niet of er schade aangericht is, dat kunnen ze pas echt zien als ze zich gaat ontwikkelen. De ouders nemen de oma niks kwalijk want het was gewoon echt een ongeluk, maar de oma heeft het er echt heel moeilijk mee.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
*dubbel*
Laatst aangepast door Sweety op di 8 feb 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety- Ratel
Zo dan. Dat is nogal wat. En wat je zegt het is een ongeluk maar kan me wel voorstellen voor de oma.
Wel fijn dat het de kleine weer thuis is en dat het de betere kant opgaat.
Wel fijn dat het de kleine weer thuis is en dat het de betere kant opgaat.
Sweety- Ratel
AmiAmi schreef:Ja graag!
Ik heb het haar gevraagd, maar ze heeft het artikel niet meer. Sorry!
Gast- Gast
Ik las het, ze had een pm gestuurd Iig bedankt voor de moeite.
Jilke- Prater
schrijf ik heette ipv hete
hoorde het van een meid, waarvan haar kindje ook op dat kinderdagverblijf zit
de baby moest met ernstige brandwonden naar het ziekenhuis!
wij zetten onze thee ook altijd weg, buiten handbereik van de kinderen en niet drinken met een baby op schoot of ...
hoorde het van een meid, waarvan haar kindje ook op dat kinderdagverblijf zit
de baby moest met ernstige brandwonden naar het ziekenhuis!
wij zetten onze thee ook altijd weg, buiten handbereik van de kinderen en niet drinken met een baby op schoot of ...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar waar stond dat de leidster hete thee dronk terwijl ze het kindje vast had dan?
Wellicht lag het kindje in de wipper, stond de thee op tafel en werd het per ongeluk om gestoten?
Wellicht lag het kindje in de wipper, stond de thee op tafel en werd het per ongeluk om gestoten?
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Huiselijk geweld
» Huiselijk geweld, wat te doen?
» Geweld en agressie op de werkvloer/ in de samenleving?
» Politie gebruikt weer geweld
» Huiselijk geweld
» Huiselijk geweld, wat te doen?
» Geweld en agressie op de werkvloer/ in de samenleving?
» Politie gebruikt weer geweld
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: