Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verdrietig...

+17
_Lana_
Susan
Roodkapje
hellowkitty
Minx
CCC
Katrien
Tania
Alex
piertje
MamaDaan
Pien
Ella
Steep
Exogenesis
SleepingBeauty
Lejow
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verdrietig... - Pagina 2 Empty Re: Verdrietig...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 21:29

Pien schreef:Waar ik heel erg tegen aan liep tijdens de verwerking is dat mijn man continu maar zei: " maar het is toch goed gekomen? kijk naar hoe tevreden lief meisje E is."

Ik kon daar echt heel slecht tegen, wat ik precies zo deed was haar bij me houden, terug denken aan hoe het was en dan liet ik mijn emotie's gewoon gaan! E moest wel eens lachen als ze een traan over mijn wang zag biggelen!
maar het is toch ook goed gekomen?natuurlijk ben je dan soms verdrietig, dat is logisch, maar je man heeft natuurlijk wel gelijk. Het gaat nooit helemaal over trouwens, mijn zoon is nu 5 maar ik kijk er wel anders naar. Mijn schrikbeeld was dan ook om zo'n moeder te worden die 5 jaar na dato nog schrijft op een prematurenforum en alles lijkt aan de vroeggeboorte van haar kind. Zo ongezond. Die kwam ik veel tegen daar en dat is de reden dat ik daar ma 5 maanden gestopt ben met lezen, vooral veel hysterische mensen daar. En elke verjaardag kijk ik wel terug, en soms is dat nog wel emotioneel, maar in het dagelijks leven speelt het echt geen rol meer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ekiaam87 ma 10 dec 2012 - 22:15

*knuff voor jou meissie*

Ik laat ook altijd foto's van B zien aan m'n moeder en aan m'n vriend, het is een heerlijk meiske om te zien en bij je te hebben!!

hug hug
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle di 11 dec 2012 - 9:24

hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Lejow di 11 dec 2012 - 9:48

Eucalypta schreef:
Pien schreef:Waar ik heel erg tegen aan liep tijdens de verwerking is dat mijn man continu maar zei: " maar het is toch goed gekomen? kijk naar hoe tevreden lief meisje E is."

Ik kon daar echt heel slecht tegen, wat ik precies zo deed was haar bij me houden, terug denken aan hoe het was en dan liet ik mijn emotie's gewoon gaan! E moest wel eens lachen als ze een traan over mijn wang zag biggelen!
maar het is toch ook goed gekomen?natuurlijk ben je dan soms verdrietig, dat is logisch, maar je man heeft natuurlijk wel gelijk. Het gaat nooit helemaal over trouwens, mijn zoon is nu 5 maar ik kijk er wel anders naar. Mijn schrikbeeld was dan ook om zo'n moeder te worden die 5 jaar na dato nog schrijft op een prematurenforum en alles lijkt aan de vroeggeboorte van haar kind. Zo ongezond. Die kwam ik veel tegen daar en dat is de reden dat ik daar ma 5 maanden gestopt ben met lezen, vooral veel hysterische mensen daar. En elke verjaardag kijk ik wel terug, en soms is dat nog wel emotioneel, maar in het dagelijks leven speelt het echt geen rol meer.

Dat is het ook, maar zo'n zin komt bij mij ook over als 'dus ik snap niet waarom je het er nu nog moeilijk mee hebt/verdrietig bent'.
Ik schrijf nog wel op het prematuren forum, vind het prettig en haal er veel steun uit!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 11 dec 2012 - 9:54

hug
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: