Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verdrietig

5 plaatsers

Ga naar beneden

verdrietig Empty verdrietig

Bericht  banjer49 ma 11 jul 2011 - 8:20

ik ben dus zondag jarig, dit word dus mijn eerste verjaardag dat mijn paps er niet meer is, vorig jaar was hij ook niet op mijn verjaardag maar konden we nog ff bellen, maar nu dit jaar dus niet, word echt rare verjaardag, ga het wel vieren zateradg met vrienden en family, maar voel me hele week al raar eronder, moet steeds aan mijn paps denken, normaal ook wel maar deze week toch meer Cry
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  Angela_1986 ma 11 jul 2011 - 8:36

hug

Dat is inderdaad heel erg raar! Mijn ervaring is dat gedurende de jaren het minder raar wordt, maar het blijft hoe dan ook vreemd, er zal altijd iemand ontbreken. Het wordt alleen iets minder beladen na verloop van tijd.
Goed dat je toch je verjaardag gaat vieren met de mensen die je dierbaar zijn! Het is fijn om op zulke dagen bij elkaar te zijn.

Sterkte en toch 'n fijne verjaardag gewenst! smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  banjer49 ma 11 jul 2011 - 8:40

ja ik heb ervaring mee dat het anders word, mijn moeder is nu tien jaar overleden, maar dit gewoon het eerste jaar dat ik zowel mijn paps als mams er niet meer zijn. ja gelukkig gaat ik het vieren met allemaal liever vrienden en family dat verzacht de pijn toch wel hoop ik!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  Angela_1986 ma 11 jul 2011 - 8:47

Oh dat is helemaal heftig dan! Je verjaardag vieren zonder één van je ouders is al raar, nu voor het eerst zonder je beide ouders moet helemaal vreemd zijn! Heb je nog broers of zussen?

Je hebt in ieder geval mensen om je heen waarmee je je verdriet kunt delen. En wellicht verzacht het de pijn dan inderdaad ook.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  Curious ma 11 jul 2011 - 9:21

Ik weet niet hoe het is om een verjaardag te vieren zonder (een van) mn ouders, maar kan me wel voorstellen dat het heel erg moeilijk voor je is.
Wens je hoe dan ook een fijne verjaardag, hoop dat je ergens toch voelt dat ze er bij zijn, of dat je de warmte die je van hen kreeg nu van anderen zal krijgen. hug
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  ExpressoB ma 11 jul 2011 - 9:22

sterkte en toch een hele fijne verjaardag toegewenst ondanks het grote gemis
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  Sjaantje ma 11 jul 2011 - 9:32

Alles wat je voor de eerste keer doet of meemaakt zonder (één van) je ouders, is heel raar en verdrietig. Mijn ervaring is dat die eerste keer het moeilijkst is, daarna wordt het anders. Niet dat het dan níet meer verdrietig is, maar op je volgende verjaardag ben je alweer een jaar verder en ben je er alweer een jaar langer aan gewend dat je paps er niet meer is.

Ik ben over 2 weken jarig en mams is bijna 6 jaar geleden overleden. Het is nu dus alweer 6 jaar geleden dat ze voor het laatst op mijn verjaardag was. En ik mis haar nog steeds, op mijn verjaardag nog meer dan anders. Maar het verdriet is wel gesleten in vergelijking met een paar jaar geleden.

Dikke knuffel voor jou want dit wordt voor het eerst dat je beide ouders moet missen en dat maakt het nóg moeilijker. Probeer er toch van te genieten met de mensen die op je verjaardag komen en die dicht bij je staan. Ik denk aan je.

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

verdrietig Empty Re: verdrietig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum