Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

+21
Mida4you
smooch
yes1984
mystery mom
Slakje
Makamba
Flip Fluitketel
Juutjepetuutje
Jasmine
Purpleflower
Twellie
Clapperdie
kwak
Océane
Bruintje Beer
Filoria
Dora
Sarah1985
Sweet33
Flower_L
nillis
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Juutjepetuutje vr 7 dec 2012 - 20:31

Kruumel schreef:
kwak schreef:ik heb een armbandje met een bedel met hartje en heel klein de datum er in gegraveerd van de MK. De datum staat er zo klein in dat als je niet weet dat er wat in staat zie je het niet.
Ik hecht er wel veel waarde aan, toen ik het nog niet had voelde het niet "af". Ik had het "hoofdstuk" nog niet afgesloten en nadat ik die bedel aan mn armband had laten zetten was het "klaar".
Nu ben ik er wel weer veel meebezig omdat ik op de dag dat de MK begon ben uitgerekend van onze bellyboy. Ik zou het best heel mooi vinden als hij de 14de of 15de januari geboren word.

Mijn curettage was op 20-6. De echo waarop we zagen dat er geen hartactie meer was was op 9-6. Nu ben ik 16-6 uitgerekend. Ergens in mn hoofd denk i wel eens dat ik 20-6 ga bevallen.

Dat zou best mooi zijn! Ik had de echo waarop t fout bleek op 26-1 en de curretage op 30-1 en ben nu 8-1 uitgerekend, dus dat gaat m niet worden
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 20:59

Ik heb een klein sterretje aan mijn armband ter herinnering van mijn mk met 13 weken. Bijzonder was dat we op dag dat de mk een jaar geleden was, uit het ziekenhuis kwamen met ons (te vroeg geboren) zoontje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Flip Fluitketel vr 7 dec 2012 - 21:06

Juutjepetuutje schreef:
Kruumel schreef:
kwak schreef:ik heb een armbandje met een bedel met hartje en heel klein de datum er in gegraveerd van de MK. De datum staat er zo klein in dat als je niet weet dat er wat in staat zie je het niet.
Ik hecht er wel veel waarde aan, toen ik het nog niet had voelde het niet "af". Ik had het "hoofdstuk" nog niet afgesloten en nadat ik die bedel aan mn armband had laten zetten was het "klaar".
Nu ben ik er wel weer veel meebezig omdat ik op de dag dat de MK begon ben uitgerekend van onze bellyboy. Ik zou het best heel mooi vinden als hij de 14de of 15de januari geboren word.

Mijn curettage was op 20-6. De echo waarop we zagen dat er geen hartactie meer was was op 9-6. Nu ben ik 16-6 uitgerekend. Ergens in mn hoofd denk i wel eens dat ik 20-6 ga bevallen.

Dat zou best mooi zijn! Ik had de echo waarop t fout bleek op 26-1 en de curretage op 30-1 en ben nu 8-1 uitgerekend, dus dat gaat m niet worden

Ik zou het ook best een mooie gedachte vinden! Ben ook 8-1-13 uitgerekend en toen we de 'foute' echo kregen was het 10-1-12 en toen de MK werd opgewekt en ik het 'kindje' verloor was het 17-1-12 hier is er dus een grote kans dat het op 1 van deze dagen kn gebeuren. We zullen het zien...
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Makamba vr 7 dec 2012 - 22:37

Ik heb een herinneringen doosje met een foto van de test, de echo en een gedicht. heb ook een ring gekocht!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  SarahKey vr 7 dec 2012 - 22:43

de echofoto's hebben we bewaard, samen met de testen. Meer niet. Sowieso denken we er elk jaar aan want de miskraam zette door op mijn man's verjaardag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Slakje za 8 dec 2012 - 0:20

De echo hebben we bewaard, dat is het.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  mystery mom za 8 dec 2012 - 0:35

Ik heb verder geschreven in het 9mnd dagboek waarin ik al begonnen was. Heb dit gedaan tot aan de eerste ongesteldheid na d curretage. Verder heb ik daar de test (zowel de positieve als d negatieve een tijdje na de curretage) in zitten en de echo foto en foto's van het ziekenhuis.

Als ik ooit een sieraad oid wil voor mijn kindjes dan denk ik wel dat de mk daarin verwerkt wordt, het hoort er toch bij vind ik.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  yes1984 za 8 dec 2012 - 8:09

Bij de eerste miskraam heb ik ongeveer een week later een knuffeltje gekocht. Bij deze miskraam hebben we een klein knuffeltje gekregen. Deze twee staan bij ons in de woonkamer. Heel veel mensen hebben geen idee waarom. En zullen ze zelfs niet eens zien. Maar ik kan er af en toe even naar kijken. Dat voelt goed.
Omdat de tweede miskraam zo vers is branden we af en toe een kaarsje. Deze hebben we van mijn tante gekregen. Deze zijn bedoeld om het donkere van onze dagen een lichtpuntje te geven.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  smooch za 8 dec 2012 - 11:04


Mijn miskraam begon op mijn zusje haar verjaardag (vorig jaar) dat vergeet je niet snel. En dit jaar was het mijn uitgerekende datum dat vond ik erg bijzonder.
Ik heb nog wel een koffer die ik van de vk heb gehad en de test erin bewaard. Maar verder niks.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Mida4you za 8 dec 2012 - 11:23

Zo zie ik maar weer dat iedereen er heel verschillend mee om gaat.... Ik ga binnenkort een ster bedeltje halen, daar ben ik over uit. Ik ga me er heel fijn bij voelen dat ik er 'iets' van heb.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 23:14

Het valt me op in dit topic dat veel meiden hier weer binnen 3 maanden na de mk zwanger zijn geworden. Er zijn er veel uitgerekend rond de tijd van de mk een jaar geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  myloon zo 9 dec 2012 - 2:53

Ze zeggen ook vaak dat doordat de hormonen in je lichaam nog zitten je ook sneller weer zwanger wordt ofzo!?
In mijn geval zal dat (vrees ik) anders zijn, ik ben de eerste keer zwanger geworden met gebruik van hormonen.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Muppetje zo 9 dec 2012 - 5:42

myloon schreef:Ze zeggen ook vaak dat doordat de hormonen in je lichaam nog zitten je ook sneller weer zwanger wordt ofzo!?
In mijn geval zal dat (vrees ik) anders zijn, ik ben de eerste keer zwanger geworden met gebruik van hormonen.

Dat hoeft helemaal niets te zeggen! Ik ben twee keer zwanger geworden met behulp van Clomid. De tweede keer was meteen weer de eerste ronde na de miskraam

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  myloon zo 9 dec 2012 - 5:54

Muppetje schreef:
myloon schreef:Ze zeggen ook vaak dat doordat de hormonen in je lichaam nog zitten je ook sneller weer zwanger wordt ofzo!?
In mijn geval zal dat (vrees ik) anders zijn, ik ben de eerste keer zwanger geworden met gebruik van hormonen.

Dat hoeft helemaal niets te zeggen! Ik ben twee keer zwanger geworden met behulp van Clomid. De tweede keer was meteen weer de eerste ronde na de miskraam

Ik hoop dat dat niets hoeft te zeggen natuurlijk!
Zelf gebruik ik puregon, clomid deed bij mij helaas onvoldoende.
Na een maandje mag ik in Januari weer beginnen met spuiten.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  SarahKey zo 9 dec 2012 - 6:21

myloon schreef:
Muppetje schreef:
myloon schreef:Ze zeggen ook vaak dat doordat de hormonen in je lichaam nog zitten je ook sneller weer zwanger wordt ofzo!?
In mijn geval zal dat (vrees ik) anders zijn, ik ben de eerste keer zwanger geworden met gebruik van hormonen.

Dat hoeft helemaal niets te zeggen! Ik ben twee keer zwanger geworden met behulp van Clomid. De tweede keer was meteen weer de eerste ronde na de miskraam

Ik hoop dat dat niets hoeft te zeggen natuurlijk!
Zelf gebruik ik puregon, clomid deed bij mij helaas onvoldoende.
Na een maandje mag ik in Januari weer beginnen met spuiten.

Spannend dat je weer mag beginnen. Ik ben ook zwanger geworden met hormonen. Zowel bij de MA als bij S. Alleen wij waren de eerste rondes na de miskraam er geestelijk nog niet aan toe om weer opnieuw te beginnen met clomid. Na 4 maanden begonnen en meteen de eerste ronde zwanger. Succes in januari!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Amber- zo 9 dec 2012 - 6:55

Kruumel schreef:Het valt me op in dit topic dat veel meiden hier weer binnen 3 maanden na de mk zwanger zijn geworden. Er zijn er veel uitgerekend rond de tijd van de mk een jaar geleden.

Viel mij inderdaad ook op. Ik was na mijn 1e miskraam wel meteen in de tweede ronde weer zwanger, toen die zwangerschap weer fout ging heeft het daarna 8 maanden geduurd voordat ik weer zwanger was.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum