Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Film the wizard of oz (andere herinnering)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Spring di 25 dec 2012 - 9:19

Ik zat ineens te denken om de film 'the wizard of oz' te downloaden.
Maar ik heb de film heel anders in mijn herinnering als dat ik hem op internet vind.

Ligt het aan mij of heb ik echt een andere versie gezien?
Bij de herinnering die heb ik, speelt er een echtere leeuw in dan een man in een leeuwenpak die op twee poten loopt.

Ik denk dat ik dus niet de film uit 1939 bedoel..
Of heb ik misschien de tekenfilm gezien?
Ik weet het echt niet meer. Volgens mij was het wel een echte film..
Iemand die me kan helpen?

En heb jij dat ook wel eens? Dat je je een film of iets heel anders heel anders herinnert dan dat het eigenlijk is?

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 9:34

Ik vond vroeger de serie van Batman erg leuk en spannend (en dan niet de tekenfilm). Toen deze een aantal jaar geleden herhaald werd vond ik het er erg nep uitzien en er niet veel meer aan.
De meeste kinderen kijken ergens heel anders tegen aan dan je als volwassene doet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Aziraphale di 25 dec 2012 - 9:37

Ik heb dat ook al heel vaak gehad. Bijvoorbeeld bij de tekenfilm van GVR, die was in gedachten veel leuker en 'echter'. En toen wist ik nog niet dat ze het einde compleet hebben veranderd ten opzichte van het boek Wink Daar stoor ik me nu wel aan en toen niet.

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Spring di 25 dec 2012 - 9:39

Ja, idd. Dat is ook zo. Maar ik vind het zo jammer dat ik er niet achter kan komen welke het is.

Ik heb hetzelfde met Neverending story trouwens. Ooit weer gezien, maar wat een andere herinnering heb ik er aan! haha
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Spring di 25 dec 2012 - 9:42

Wat is GVR?

Grote vriendelijke reus?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Aziraphale di 25 dec 2012 - 9:42

Spring schreef:Ja, idd. Dat is ook zo. Maar ik vind het zo jammer dat ik er niet achter kan komen welke het is.

Ik heb hetzelfde met Neverending story trouwens. Ooit weer gezien, maar wat een andere herinnering heb ik er aan! haha

Ja, bij die film had ik dat ook!

Op IMDB staan nog wel wat andere versies van the Wizard of Oz, heb je daar al gekeken?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Aziraphale di 25 dec 2012 - 9:43

Spring schreef:Wat is GVR?

Grote vriendelijke reus?

Ja, van het boek van Roald Dahl. We huurden dan de videoband uit de bieb smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Spring di 25 dec 2012 - 9:45

Ja, heb ik al gekeken! Mijn vriend wees me daar op.

Ik heb in ieder geval Return to Oz wel gezien. Dat is die met een echtere leeuw.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Film the wizard of oz (andere herinnering) Empty Re: Film the wizard of oz (andere herinnering)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum