Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

+21
Mida4you
smooch
yes1984
mystery mom
Slakje
Makamba
Flip Fluitketel
Juutjepetuutje
Jasmine
Purpleflower
Twellie
Clapperdie
kwak
Océane
Bruintje Beer
Filoria
Dora
Sarah1985
Sweet33
Flower_L
nillis
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Mida4you vr 7 dec 2012 - 8:21

Na een miskraam van vorige week en veel verdriet wil ik hier graag iets mee doen... Ik zelf een bedelarmband en zat eraan te denken om een vlinder bedeltje te kopen als symbool. Nu vroeg ik me af of anderen ook iets hebben als herinnering aan hun kindje(s)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 8:24

Ik heb een bedelarmbandje met een bedel van mijn eerste kindje eraan.

Mijn schoonmoeder wilde me iets geven ter herinnering aan het kindje van de miskraam, ze heeft een klein hangertje met een hartje gekocht. Ze zei dat ik t mocht dragen, maar dat ik het ook mocht bewaren bij de echo's als herinnering.

Ik heb het aan mijn (zoals ik t noem) kindjesarmband gehangen. Nu hangt er dus een bedel aan van mn zoontje en het hartje. Ik vind het heel bijzonder, voor mij heeft het veel waarde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  nillis vr 7 dec 2012 - 8:27

Ik heb zelf niets ter nagedachtenis van dit kindje. Voor mij was de miskraam nog geen kindje. Ik heb wel de echo foto en vk papieren in een box gedaan met belangrijke dingen. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt en waardoor je zelf het verdriet een plekje kunt geven.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Mida4you vr 7 dec 2012 - 8:32

Voor mij was de miskraam ook nog geen kindje maar zo voelde het wel. Het is inderdaad natuurlijk persoonlijk wat je er mee wilt doen. En ik wil er graag iets mee doen om het te kunnen verwerken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Amber- vr 7 dec 2012 - 8:34

Ik heb twee miskramen gehad maar heb ook niets ter herinnering. Ik zal de twee miskramen nooit vergeten en de herinneringen zitten in mijn hart. Echt iets ter herinnering zal voor mij er voor zorgen dat ik het elke keer mee geconfronteerd word.
Maar precies wat nillis zegt je moet doen wat voor jou goed voelt om het een plekje te geven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Flower_L vr 7 dec 2012 - 8:35

Van beide miskramen niets bewaard. Test ligt nog wel ergens, maar niet bewust bewaard.
Ik ben daarvoor te nuchter denk ik. Beide keren was het voor 6 weken, dus nog heel pril.

Een bedeltje is wellicht mooie herinnering.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  myloon vr 7 dec 2012 - 8:39

Ik heb een maand geleden ook een miskraam gehad, maar heb eigenlijk helemaal niets ter herinnering.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Sweet33 vr 7 dec 2012 - 8:50

Ik heb alle info omtrent die zwangerschap bewaart. Denk aan echo, curettage form etc. Verder geen bedel, oid aangeschaf. Ben daar denk ik ook te nuchter voor. Maar goed zo is iedereen anders..Very Happy
Sweet33
Sweet33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Sarah1985 vr 7 dec 2012 - 9:06

Ik heb een ketting met een hartje eraan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Dora vr 7 dec 2012 - 9:08

Ik heb voor de miskraam die mijn vrouw heeft gehad een vlindertje aan mijn (pandora)armband zitten.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Muppetje vr 7 dec 2012 - 9:09

Ik heb niets, dat hoeft voor mij ook niet, iets tastbaars maakt het voor mij alleen maar pijnlijker. Vergeten zal ik het sowieso nooit.

Sterkte nog! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 9:13

Ik vind het wel bijzonder dat er hier een aantal meiden niets hebben omdat ze daar 'te nuchter' voor zijn. Ik vind mezelf toch ook wel redelijk 'nuchter' maar heb een heel fijn gevoel bij een bedeltje. Ik kan er zo af en toe even bij stilstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Mida4you vr 7 dec 2012 - 9:19

Ja, nu weet ik het zeker. Of het wordt een vlinder of een ster
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Filoria vr 7 dec 2012 - 9:23

Ik denk dat ik er binnenkort eens wat over ga opschrijven, dan kan ik dat later teruglezen.

En knuffels voor jullie allemaal meiden Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Bruintje Beer vr 7 dec 2012 - 9:25

Ik heb van mijn 1e miskraam een vlindertje voor aan mijn pandora armband. De 2e miskraam heb ik niks.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Mida4you vr 7 dec 2012 - 9:27

Er zit ook nogal een prijsverschil tussen de bedels die ik wil. Ster is 30 euro en vlinder is 60 euro. Niet dat het geld mij wat uitmaakt... maar toch.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Océane vr 7 dec 2012 - 9:30

Het zwamgerschapsdagboek waar ik in begonnen was, met foto's van de test, onszelf en de eerste echo foto. Dat heb ik bewust bewaard, het is bijna 3 jaar geleden maar het doet gek genoeg nog steeds een beetje 'pijn' als ik het tegenkom in de kast bij de fotoalbums. Verder geen bedel of iets dergelijks...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  kwak vr 7 dec 2012 - 9:43

ik heb een armbandje met een bedel met hartje en heel klein de datum er in gegraveerd van de MK. De datum staat er zo klein in dat als je niet weet dat er wat in staat zie je het niet.
Ik hecht er wel veel waarde aan, toen ik het nog niet had voelde het niet "af". Ik had het "hoofdstuk" nog niet afgesloten en nadat ik die bedel aan mn armband had laten zetten was het "klaar".
Nu ben ik er wel weer veel meebezig omdat ik op de dag dat de MK begon ben uitgerekend van onze bellyboy. Ik zou het best heel mooi vinden als hij de 14de of 15de januari geboren word.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Clapperdie vr 7 dec 2012 - 9:47

Niets. want het was nog niets. Ben er ook helemaal niet meer mee bezig.

Met zo'n armband moet je er volgens mij steeds weer aan denken en dan denk je weer van "nu was hij/zij zou oud" "nu is het zoveel jaar geleden" etc etc.

Nee ik ben daar niet van.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Twellie vr 7 dec 2012 - 9:49

Niets, ik wil er niet op die manier mee bezig zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Purpleflower vr 7 dec 2012 - 9:59

Ik had al vroeg een MK, met 5 weken en 2 dagen.
Heb het 9 maandendagboek nog in de kast, samen met de sterkte kaartjes.
Mijn zwangerschapstest ligt samen met de positieve van mijn dochter onder een stapels shirtjes in mijn kast. Kan ze niet wegdoen.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Mida4you vr 7 dec 2012 - 10:22

Zo zie je maar weer dat de meningen erg verschillend zijn.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Jasmine vr 7 dec 2012 - 10:56

Van mijn tweede miskraam (15 weken) heb il een doos met alle herinneringen. Daar zitten o.a. de testen, een knuffeltje, een speentje en een plakboek in. In dat plakboek heb ik echofoto's en kaartjes geplakt, maar ook het hele verhaal uitgeschreven.

Hen het 'kindje' ook gezien. Een jongetje. Het leek al zo echt, zo compleet. Heel bijzonder.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Juutjepetuutje vr 7 dec 2012 - 11:11

Ik kreeg van een vriendin een mooie sleutelhanger van proud mama, er zit een blauw kraaltje aan wat symbool staat voor mijn zoon en een sterretje voor de miskraam. Als onze 2e zoon straks geboren wordt doe ik er denk nog een blauw kraaltje bij.
Verder heb ik wel alle echo foto's etc nog en de positieve test en ook een knuffeltje wat in de tas van de verloskundige zat, dat staat op onze slaapkamer.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 11:22

kwak schreef:ik heb een armbandje met een bedel met hartje en heel klein de datum er in gegraveerd van de MK. De datum staat er zo klein in dat als je niet weet dat er wat in staat zie je het niet.
Ik hecht er wel veel waarde aan, toen ik het nog niet had voelde het niet "af". Ik had het "hoofdstuk" nog niet afgesloten en nadat ik die bedel aan mn armband had laten zetten was het "klaar".
Nu ben ik er wel weer veel meebezig omdat ik op de dag dat de MK begon ben uitgerekend van onze bellyboy. Ik zou het best heel mooi vinden als hij de 14de of 15de januari geboren word.

Mijn curettage was op 20-6. De echo waarop we zagen dat er geen hartactie meer was was op 9-6. Nu ben ik 16-6 uitgerekend. Ergens in mn hoofd denk i wel eens dat ik 20-6 ga bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ? Empty Re: Wat heb jij als 'herinnering' van je mk ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum