Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

+25
Prosecco
Roodkapje
nijntje4
Liz
Flower_L
Samantha
Lady1984
Caroow
Mida4you
Suus
SoGood
Mademoiselle_
Aziraphale
Sarah1985
Blond
Ooh La La!
Bimbam
Katrien
Jade
mo-lola
Livine
Sterre
Rush
Linnie1985
Kruidkoek
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Aziraphale vr 7 dec 2012 - 5:21

Wij hebben net een kerstboom gekocht van 1.50 cm, een Nordmann. Het kostte €17,95. Hij staat nu te acclimatiseren in de hal, morgenochtend gaan we 'm in de woonkamer optuigen smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 0:58

Wij hebben net een nordmann gekocht bij Ikea, daar kreeg je er een cadeaupapier twv 19 euro bij.

Gast
Gast

Bericht  Mademoiselle_ za 8 dec 2012 - 1:07

Ik geloof dat we ze hier voor een euro of 15 kunnen kopen. Dan moet je ze nog wel zelf uit de grond graven. Maar ben er altijd over te spreken.
Mademoiselle_
Mademoiselle_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 23
Registratiedatum : 08-12-12

Bericht  SoGood za 8 dec 2012 - 1:13

40 euro, net gekocht. Een Nordman, leuk boompje! Een slagje groter was 60 euro maar die vond ik te massaal worden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 3:15

Als het goed is wordt er zo een kerstboom (normann) bij ons bezorgd, is 2m voor 31 euro incl. bezorgen. Dat vond ik best prima!

Laatst aangepast door Harrison op za 8 dec 2012 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Blond za 8 dec 2012 - 5:07

It's me schreef:Wij hebben net een nordmann gekocht bij Ikea, daar kreeg je er een cadeaupapier twv 19 euro bij.

Dat is duur cadeaupapier Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus za 8 dec 2012 - 5:33

Vorig jaar hebben wij er ook een bij Ikea gehaald, was een prima boom! Ongeveer even lang als ik, dus hij zal 1.80m zijn geweest Wink

Dit jaar hebben we nog geen boom, denk dat we maandag gaan kijken, maar ik heb er echt niet zoveel geld voor over. Dus ik denk dat het weer Ikea wordt voor 20 euro inclusief waardebon van 19 euro Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Mida4you za 8 dec 2012 - 5:39

Wij hebben een mooie volle nordmann van ongeveer 1.55 en die kostte 31, 95. Ze haddn eerder al gewaarschuwd dat de kerstbomen duur zijn dit jaar.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Caroow za 8 dec 2012 - 5:41

Vorig jaar hadden we een boom van 2,60 voor 30 euro. Nu hebben we een nep boom van 70 euro.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Lady1984 za 8 dec 2012 - 5:51

Aziraphale schreef:Wij hebben net een kerstboom gekocht van 1.50 cm, een Nordmann. Het kostte €17,95. Hij staat nu te acclimatiseren in de hal, morgenochtend gaan we 'm in de woonkamer optuigen smile

+1
Ook van de AH? Die van ons is echt heel mooi vol.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale za 8 dec 2012 - 5:52

Lady1984 schreef:
Aziraphale schreef:Wij hebben net een kerstboom gekocht van 1.50 cm, een Nordmann. Het kostte €17,95. Hij staat nu te acclimatiseren in de hal, morgenochtend gaan we 'm in de woonkamer optuigen smile

+1
Ook van de AH? Die van ons is echt heel mooi vol.

Van Intratuin! Een mooie, ronde, volle boom met lekker stevige takken smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Samantha za 8 dec 2012 - 7:05

Ik heb vorige week al een nordmann gekocht. 2.50 hoog mooi vol en 55 euro. Wilde ook een keer uitpakken. Het ruikt heerlijk in huis.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Flower_L za 8 dec 2012 - 7:21

Ow, heb m eigenlijk meteen opgezet, niet eerst nachtje in hal...

22,95 bij de gamma. Wat een idiote drukte zeg...pffff

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Liz zo 9 dec 2012 - 11:02

Wij hebben een hele mooie, volle nordmann van +- 2.10 voor 33 euro. Vond ik echt heel erg meevallen als ik de prijzen hier zie. Hebben hem bij de praxis gekocht.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  nijntje4 zo 9 dec 2012 - 12:56

24,95 voor een Nordmann bij Intratuin van 1.55 hoog ongeveer. Hij is mooi vol en idd stevige takken. Wel gek dat er prijsverschil zit bij wat ik hierboven ergens lees. Tussen 150 en 175 waren alle Nordmann bomen namelijk 24,95.

Vorig jaar betaalde ik hetzelfde dus ik vond het wel prima smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Roodkapje zo 9 dec 2012 - 13:55

Blond schreef:
It's me schreef:Wij hebben net een nordmann gekocht bij Ikea, daar kreeg je er een cadeaupapier twv 19 euro bij.

Wij hebben ook een Nordmann van Ikea.... 20 euro, maar met kadokaart van 19 euro die je in januari kan inleveren.... Dus eigenlijk issie dan 1 euro... En zelfs die ene euro wordt gedoneerd aan een goed doel... Prima boom, leuke prijs!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Prosecco zo 9 dec 2012 - 18:51

Ik heb er een van 200-225 cm en normaal was die 29,99. Maar met de kaartjes van de shell kreeg ik 30% korting dus was het 21. Het is een mooie Nordmann
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Linda zo 9 dec 2012 - 19:57

Onze boom kostte 55 euro. Maar hij is wel echt heel mooi! En komt tot aan het plafond.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 22:31

Blond schreef:

Whaha oeps. Cadeaukaart dus :P Ik hoef m'n kerstboom niet zo nodig in te pakken...

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 9 dec 2012 - 22:42

Wij hebben geen echte kerstboom. Ik vind zo'n enorme boom er bij anderen wel heel mooi uitzien, maar ik zou er zelf niet aan moeten denken, ik zie zo'n ding al om donderen. Daarbij ben ik allergisch.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 0:39

Wij hebben ons een boom uit t bos, hoefde alleen entree te betalen en je kan zelf je boom uitzoeken. Wij hebben een kleintje maar je kan gerust een boom van 3 meter meenemen.

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 10 dec 2012 - 0:47

Susan schreef:Wij hebben geen echte kerstboom. Ik vind zo'n enorme boom er bij anderen wel heel mooi uitzien, maar ik zou er zelf niet aan moeten denken, ik zie zo'n ding al om donderen. Daarbij ben ik allergisch.

Wij hadden vroeger thuis ook altijd een heel grote boom, een echte uiteraard. Die is toen ooit een keer 's nachts omgevallen. Er zaten allemaal glazen ballen in die al heel oud waren, van de oma van m'n opa enzo. Echt zo zonde, heel veel was kapot gegaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 3:48

Volgens mij is die van mij zo'n 2.20 meter hoog en heb er €30,- voor betaald. Ik. Vind het best veel geld voor iets wat je al zo snel weer weggooit. Maar wilde wel een mooie volle, grote boom.

Gast
Gast

Bericht  Green_Pepper ma 10 dec 2012 - 6:01

Mijn vriend heeft onze kerstboom (hij staat dus bij hem, dus ik zie de boom alleen in het weekend en met kerst) gekocht voor 20 euro. Ik heb geen idee welk merk het is, maar hij is wel heel mooi en vol en zo'n 180cm hoog.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bruintje Beer ma 10 dec 2012 - 7:31

Wij hebben een boom van de boer. Waren 18 euro kwijt!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: