Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel zouden jullie geven?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel zouden jullie geven? Empty Hoeveel zouden jullie geven?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 6:13

Wij hebben een uitnodiging gekregen van mijn schoonvader...
We hebben alleen géén idee waarvoor!
Hij wil het ook niet vertellen. Het is een verrassing.

Hij heeft al een heel lang een relatie met een vrouw die in België woont.
Zij wil graag trouwen, hij heeft gezegd maar 1 keer in zijn leven te trouwen. (En dat was met mijn schoonmoeder toendertijd)
Ze wonen niet samen omdat zij daar werkt en hij hier... Wel zouden ze gaan samen wonen als zij met pensioen zou gaan.
We menen dat dat nu wel eens zo zou kunnen zijn...

Maar mijn man denkt ook dat ze dit jaar 25 jaar samen zijn.

Op de uitnodiging staat:
Cadeau tip: financiële bijdrage. Deze wordt door ons geheel beschikbaar gesteld aan de kankerbestrijding (KWF en Kom op tegen Kanker).

Is het stom dat wij nu zitten te dubben over het bedrag?
Niet omdat zij het aan een goed doel geven, want dat moeten ze helemaal zelf weten maar ik vind eigenlijk toch dat er bij een bruiloft of een 25 jarige "relatie" een ander bedrag tegenover hoort staan dan als ze gaan samenwonen...

Jee, wat een dilemma hahahaha.
Het is ook zo ontzettend vaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel zouden jullie geven? Empty Re: Hoeveel zouden jullie geven?

Bericht  sonly za 30 apr 2011 - 6:51

Het klinkt wel als iets heel bijzonders!
Wat je eventueel zou kunnen doen, neem een bedrag extra mee in je portemonee en laat de envelop open, zodat je er eventueel nog wat bij in kunt stoppen?

En juist omdat het naar een goed doel gaat zou ik denk ik al sneller meer geven. Toen m'n moeder 50 werd heeft ze ook geld gevraagd voor een goed doel en ze heeft bijna iets van 350 euro + wat gewone cadeautjes gehad en het was echt duidelijk dat sommige mensen extra gaven omdat ze het aan een goed doel wou schenken (omdat er al meerdere in de familie 50 zijn geworden en er niet eens zo heel veel mensen waren, kon je het er wel aan af zien)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel zouden jullie geven? Empty Re: Hoeveel zouden jullie geven?

Bericht  girli za 30 apr 2011 - 6:51

Misschien de envelop open houden tot je weet wat het is en daarna het bedrag nog aanpassen? Dat werkt natuurlijk alleen als je het cadeau pas geeft nadat je weet wat het is hihi.

Ik denk dat ik een beetje in het midden zou gaan zitten tussen wat ik geef voor samenwonen en voor een 25-jarige relatie of huwelijk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel zouden jullie geven? Empty Re: Hoeveel zouden jullie geven?

Bericht  Susan za 30 apr 2011 - 6:58

Ik zou daar geen onderscheid in maken. Wat het ook is, dit is iets wat zij groot willen vieren, iets wat zij een van de belangrijkste mijlpalen in - ik vermoed - hun relatie vinden. Ik schat niet in dat ze dit jaar zo'n groot feest geven omdat ze gaan samenwonen om dan volgend jaar doodleuk alsnog te gaan trouwen inclusief bruiloftsfeest. Als ze samenwonen zo groots vieren dan denk ik dat ze dat juist doen omdat er geen echte bruiloft komt en omdat dit voor hun als die bruiloft voelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel zouden jullie geven? Empty Re: Hoeveel zouden jullie geven?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 7:04

Ja, daar kun je weleens gelijk in hebben Susan...
We hebben nog wel even de tijd om erover te denken en eigenlijk wil ik ook nog iets iets blijvends geven.
Vooral namens H.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel zouden jullie geven? Empty Re: Hoeveel zouden jullie geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum