Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

+25
Prosecco
Roodkapje
nijntje4
Liz
Flower_L
Samantha
Lady1984
Caroow
Mida4you
Suus
SoGood
Mademoiselle_
Aziraphale
Sarah1985
Blond
Ooh La La!
Bimbam
Katrien
Jade
mo-lola
Livine
Sterre
Rush
Linnie1985
Kruidkoek
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Kruidkoek do 6 dec 2012 - 22:19

Wij krijgen elk jaar een mooie Nordmann kerstboom via het werk van mijn vriend. We mogen hem zelf uitzoeken en hebben dat gisteravond gedaan. Er worden daar ook bomen aan particulieren verkocht en ik stond dit jaar te kijken van de prijzen. Door de slechte groei afgelopen jaar zijn de prijzen behoorlijk omhoog geschoten. Wij hebben nu een mooie volle boom van 180 besteld en daar hing serieus een prijskaartje van 62 euro aan!!! :O Ze hadden ook kleinere maar ook daarvoor moest toch nog rond de 50 euro worden betaald.

Het is dus dat wij de boom krijgen, want ik ga echt geen 62 euro uitgeven aan een boom die een paar weken in de woonkamer staat en daarna in de fik gaat.

Maar ik ben nu wel benieuwd hoeveel jullie willen betalen voor een kerstboom?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Linnie1985 do 6 dec 2012 - 22:22

Mijn vriend heeft gisteren een boom uitgezocht en die stond nog in de grond. Wat hij ervoor betaald heeft, geen idee. Wel is hij heel mooi en ook rond de 1,80m. Maar zelfs de soort weet ik niet Laughing.

En wat jij zegt, na de kerst gaat hij toch de haard in.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 22:23

nordmann is natuurlijk wel een goed merk waar je voor betaald maar dan vind ik 65 euro nog veel geld. Wij hebben al jaren een kunstboom, ook hebben we er redelijk wat geld voor neergeteld maar dan hebben we een mooie en niet zo`n goedkoop namaakding.
Ook zit er 10 jaar garantie op wat ook nog mooi is meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Rush do 6 dec 2012 - 22:25

€50 ongeveer. Voor een enorme Nordmann!


Laatst aangepast door Rush op do 6 dec 2012 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 22:28

Bij de appie kun je ze kopen voor €16.95 (zonder pot) en dat vond ik al veel voor een boom die ik over 3 weken weer wegdonder laughcry

Misschien toch weer mijn lelijke nepboom opzetten dit jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Kruidkoek do 6 dec 2012 - 22:28

Ik had jaren terug in mijn eigen huisje ook een kunstkerstboom. Ideaal, geen gedoe met uitvallende naalden enzo.

Maar mijn vriend is boswachter en ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat de kans groter is dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen dan dan dat er hier een nepboom/plant/bloem in huis komt Laughing

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Sterre do 6 dec 2012 - 22:33

Maximaal 30 a 35 euro heb ik over voor een echt mooie boom. 62 euro gaat me ook echt veel te ver voor iets tijdelijks.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Linnie1985 do 6 dec 2012 - 22:36

Of je plant een mini kerstboompje in je tuin, maar dan moet je wel een paar jaar wachten tot hij volgroeid is Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 22:37

Vorig jaar hebben wij ook zo'n dure boom met kluit gekocht en na de kerst in de tuin gezet. De boom bleef het heel goed doen, tot twee maanden geleden want toen was hij opeens dood laughcry
Dit jaar doen we dan ook maar geen boom, we hebben een paar weken geleden de woonkamer verbouwd dus het past nu ook niet echt meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 22:39

Wij krijgen via werk van vriend een grote Nordmann. Prijs weet ik dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Livine vr 7 dec 2012 - 1:27

Onze Nordmann spar kostte 22,95. Vind ik best duur, als ik bedenk wat voor een paar jaar terug de kerstbomen MET POT kostten bij de bloemist bij mijn ouders in het dorp. Nu had mijn vriend nog een cadeaubon en kregen we nog korting van de woningbouw, dus die maar gehaald. Maarrr, ik vind onze boom wel heel mooi. Heeft echt een kerstboomvorm en is mooi vol.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 1:31

Wij hebben eigenlijk elk jaar een nordmann rond de 30 à 40 euro, voor t eerst dit jaar heb ik een kleine boom gekocht in een pot (denk een spar?) deze komt op een tafel te staan ivm een kruipende baby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Rush vr 7 dec 2012 - 1:32

Livine schreef:Onze Nordmann spar kostte 22,95. Vind ik best duur, als ik bedenk wat voor een paar jaar terug de kerstbomen MET POT kostten bij de bloemist bij mijn ouders in het dorp. Nu had mijn vriend nog een cadeaubon en kregen we nog korting van de woningbouw, dus die maar gehaald. Maarrr, ik vind onze boom wel heel mooi. Heeft echt een kerstboomvorm en is mooi vol.
Hoe hoog is die dan, zonder pot? Wij kiezen weer 1 met een kruis eronder geslagen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Livine vr 7 dec 2012 - 1:34

Rush schreef:
Livine schreef:Onze Nordmann spar kostte 22,95. Vind ik best duur, als ik bedenk wat voor een paar jaar terug de kerstbomen MET POT kostten bij de bloemist bij mijn ouders in het dorp. Nu had mijn vriend nog een cadeaubon en kregen we nog korting van de woningbouw, dus die maar gehaald. Maarrr, ik vind onze boom wel heel mooi. Heeft echt een kerstboomvorm en is mooi vol.
Hoe hoog is die dan, zonder pot?

Die we nu hebben is 2m, zonder pot. Bij ons het dorp waren ze tussen de 1,50 en 1,75 in mijn beleving.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Rush vr 7 dec 2012 - 1:39

Livine schreef:
Rush schreef:
Livine schreef:Onze Nordmann spar kostte 22,95. Vind ik best duur, als ik bedenk wat voor een paar jaar terug de kerstbomen MET POT kostten bij de bloemist bij mijn ouders in het dorp. Nu had mijn vriend nog een cadeaubon en kregen we nog korting van de woningbouw, dus die maar gehaald. Maarrr, ik vind onze boom wel heel mooi. Heeft echt een kerstboomvorm en is mooi vol.
Hoe hoog is die dan, zonder pot?

Die we nu hebben is 2m, zonder pot. Bij ons het dorp waren ze tussen de 1,50 en 1,75 in mijn beleving.
Nou, ik zou er bijna voor gaan rijden, want ik heb net je foto gezien. Daar betaal je hier wel meer voor denk ik. Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? 394967

Bomen zijn trouwens nu duurder hoorde ik op de radio. Iets met schaarste ofzo!


Laatst aangepast door Rush op vr 7 dec 2012 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  mo-lola vr 7 dec 2012 - 1:43

Ik heb een nordman Gold bij de hornbach en is 1.80 lang en was 22,50 kwijt.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Rush vr 7 dec 2012 - 1:47

Wij hebben vorig jaar trouwens wel lang gezocht om een grote volle boom van 2,30 ongeveer. Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Jade vr 7 dec 2012 - 2:35

pfff wat een geld zeg!

Wij gaan morgen naar een kerstboom kijken.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Katrien vr 7 dec 2012 - 2:38

Volgens mij betalen we meestal zo`n 25 euro voor een boom van ongeveer 1m80. We hebben nu en klein boompje van een meter ongeveer, die was 10 euro.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Bimbam vr 7 dec 2012 - 3:50

Ik heb vanmiddag een Nordman gekocht van ongeveer 1.50 m. Kostte me €25,- en dan had ik er wel een in een pot. Vond dit duur genoeg voor een kerstboom.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Ooh La La! vr 7 dec 2012 - 4:02

Wij hebben een boompje van ongeveer 85 cm in een pot gekocht (klein huis) voor €8,- bij P.raxis

Vind ik wel een prima prijs.
€65 voor een boom vnd ik echt belachelijk duur :O

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Blond vr 7 dec 2012 - 4:06

Jemig wat een prijzen. Ik ga na Kerst wel naar de Intratuin en koop met 75% korting wel een mooie kunst Kerstboom met lichtjes (lekker makkelijk). Ik ga echt niet elk jaar 35 euro neertellen voor een Kerstboom (zo duur zijn ze ongeveer bij ons). Laat staan 60 euro.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Linnie1985 vr 7 dec 2012 - 4:57

Ik weet het al. Het is een blauwspar, 2,60m en heeft 15 euro gekost.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Sarah1985 vr 7 dec 2012 - 5:12

Toen wij nog een echte kochten. gingen we bij mensen thuis 1 kopen die hadden een veld vol kerstbomen. En voor een nordman betaalde je daar 20 euro voor
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 5:14

Ik wil een Nordman van minimaal 2.30 hebben en nog een volle ook, dus ik denk dat ik er aardig wat aan kwijt ben. Ik zie wel wat het kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit een een echte kerstboom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum