Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel gram groentehap geven jullie?

+3
LMCurious
loesje
Mizzie
7 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveel gram groentehap geven jullie? Empty hoeveel gram groentehap geven jullie?

Bericht  Mizzie do 19 jan 2012 - 4:05

Hi,

Ben een voorraadje aan het koken, maar vind het zo gek dat ik minder porties uit een recept krijg, dan het recept voorschrijft.

Er staat dat ik 3 porties moet kunnen maken, maar ik kom net aan twee. Ik ga namelijk uit van 200 gram per groentehap. R. eet met gemak 200 gram en vindt het eigenlijk erg jammer als de lepel niet meer komt. smile

Nu ben ik heel benieuwd hoeveel jullie aanbieden?

Groetjes Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel gram groentehap geven jullie? Empty Re: hoeveel gram groentehap geven jullie?

Bericht  loesje do 19 jan 2012 - 4:11

a is natuurlijk al wat ouder maar je hebt bij de hema van die plastik bakjes en daar past precies de hoeveelheid in wat een dreumes nodig heeft ik vind het ideaal en gebruik ze al heel erg lang.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

hoeveel gram groentehap geven jullie? Empty Re: hoeveel gram groentehap geven jullie?

Bericht  LMCurious do 19 jan 2012 - 4:15

ik heb bakjes waar volgens mij 250 ml in gaat. Die doe ik bijna helemaal vol. De ene keer zitten ze wat voller dan de andere kee, afhankelijk van hoe ik uitkom qua porties. Maar ik weet niet precies hoeveel gram het dan is.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:19

Ik heb de VIA avent bakjes, daar doe ik een diepvrieszakje in en doe ik dan zo vol mogelijk. ALs het dan bevroren is kan ik de bakjes eraf halen, anders kost het zoveel bakjes.
Nu doen ze nog samen 1 bakje en daarna een fles van 150cc ipv 200cc.

Gast
Gast

Bericht  koNijntje do 19 jan 2012 - 4:27

loesje schreef:a is natuurlijk al wat ouder maar je hebt bij de hema van die plastik bakjes en daar past precies de hoeveelheid in wat een dreumes nodig heeft ik vind het ideaal en gebruik ze al heel erg lang.

zijn dat die gekleurde (rood, geel, groen, blauw > per 4 verpakt) bakjes? die gebruik ik nu ook..
eet a. 1 zo'n bakje? want dat eet t. nu al met gemak op..
volgens mij gaat er zo'n 125gram in.

Laatst aangepast door koNijntje op do 19 jan 2012 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Mizzie do 19 jan 2012 - 4:31

Stofzuiger schreef:Ik heb de VIA avent bakjes, daar doe ik een diepvrieszakje in en doe ik dan zo vol mogelijk. ALs het dan bevroren is kan ik de bakjes eraf halen, anders kost het zoveel bakjes.

Die heb ik ook! En die vul ik dus tot het 200 streepje. Ik geef daarna alleen geen melk meer. Ze krijgt het om 17.30 en dan krijgt ze om 19.30 een fles.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  loesje do 19 jan 2012 - 5:24

@koNijntje

nee die bakjes zijn het niet er past zo'n 200 gram in
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Nana do 19 jan 2012 - 8:12

Verse gekookte groenten uit het handje tot ze zelf niet meer hoeft. Zijn we mee begonnen toen ze 6 maanden was.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 8:22

Mizzie schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb de VIA avent bakjes, daar doe ik een diepvrieszakje in en doe ik dan zo vol mogelijk. ALs het dan bevroren is kan ik de bakjes eraf halen, anders kost het zoveel bakjes.

Die heb ik ook! En die vul ik dus tot het 200 streepje. Ik geef daarna alleen geen melk meer. Ze krijgt het om 17.30 en dan krijgt ze om 19.30 een fles.
bij mij delen ze nog een bakje, dus ga binnenkort allebei 1 bakje geven en een flesje drinken erbij, en dan kijken of ik de fles bv kan laten vervallen. Ben benieuwd of ze dat doen.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 do 19 jan 2012 - 8:31

Ik hield altijd de potjes aan die je in de winkel kon kopen. Toen Y 6 maanden was kreeg hij dus ongeveer 200gram.

Nu krijgt hij ongeveer 250gram. Ben bang dat hij zelfs alles opeet als ik hem 500gram zou geven, vreetzakje laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 8:36

Annie24 schreef:
Nu krijgt hij ongeveer 250gram. Ben bang dat hij zelfs alles opeet als ik hem 500gram zou geven, vreetzakje laughcry
Daar heb ik er ook 1 van, als ik hem een fles geef van 500cc drinkt hij het nog op denk ik. Dan spuugt hij het teveel daarna gewoon terug laughcry Zijn broer stopt netjes als hij vol zit.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 19 jan 2012 - 8:41

Ik heb bakjes van de hema eb de prenatal. Denk dat die 150/200 ingaat. Deze doe ik tt de rand vol.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: