Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inleiden

+17
Mamsie
LDJ
koNijntje
Sylvana
Sterrin_
smooch
Susan
strawberry
SDL
Parisienne
meisjesmama
tweeling
Jits
Coco
SarahKey
Océane
Paper Crown
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Inleiden Empty Inleiden

Bericht  Paper Crown wo 5 dec 2012 - 23:19

Gisteren was ik op controle bij de verloskundige, ze vroeg hoe het ging en ik vertelde eerlijk hoe rot ik me eigenlijk voel. Veel te veel vruchtwater, grote baby (so they say..) hartkloppingen, adem te kort, maagzuur, pijn in mijn bekken, en slaap gewoon niet. Vannacht bijv van 3 tot 4:15 geslapen. Ik ben echt moe, ik voel dat ik moe ben, maar kan gewoon niet slapen. 22:30 ging ik richting mijn bed, en draaien en draaien en weer opstaan, naar beneden, naar boven, strijkgoed wegwerken van de kleine, weer terug in bed.. Gewoon uit ellendigheid heb ik moeten janken. Heb het gewoon zwaar en ik denk ook dat als ik gewoon 1x een goede nacht heb tussendoor, ik alles weer wel wat rooskleurig ga zien. Maar goed, ik vertelde dit dus aan de verloskundige en zij benoemde dat ik wel 1 baby draag, maar het gewicht wat ik meezeul de ongemakken van een tweelingzwangerschap met zich meebrengen. Ik ben het hier niet perse mee eens hoor, want weet ik veel hoe een tweeling voelt, maar toch, misschien heeft ze een punt. Baby ligt wel omlaag maar ingedaald is hij nog niet, waardoor ik letterlijk naar adem moet happen.

Ze zei dus gisteren, hou nog 2,5 weekjes vol, dan ben je 39 weken en dragen we je over aan de gynaecoloog en kan eventueel de bevalling worden ingeleid. Ze zei, als we je door laten lopen tot hij zichzelf laat zien, kan wel eens tot 42 weken duren en dan ben jij zo uitgeput dat een bevalling doen + herstel daarna veel langer zullen duren.

Ik snap het wel, maar inleiden lijkt me ook zo drastisch. Er is geen gevaar voor hem, hij doet het hartstikke goed, dan vind ik dat ik zijn 'recht' omzichzelf aan te dienen ontneem of zo. Is dat raar gedacht? Er zijn meer meiden hier die zijn ingeleidt, hoe gaat zoiets in zijn werking? Belangrijker nog, is het voor de baby 'goed' om ingeleid te worden?

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik zie het niet zitten om tot 42 weken te lopen, dat is nog 5 weken
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Océane wo 5 dec 2012 - 23:26

Als het medisch verder niet noodzakelijk is zou ik het niet doen. Zwaar oké, maar dan maar wat meer rust. De baby geeft zelfs aan wanneer hij klaar is om geboren te worden. Maar dat is mijn mening...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  SarahKey wo 5 dec 2012 - 23:27

Océane schreef:Als het medisch verder niet noodzakelijk is zou ik het niet doen. Zwaar oké, maar dan maar wat meer rust. De baby geeft zelfs aan wanneer hij klaar is om geboren te worden. Maar dat is mijn mening...

Ook die van mij. Schijnt ook dat bevallingen die worden ingeleid zwaarder zijn. Schijnt... heb er zelf geen ervaring mee maar lees het wel geregeld. Dus persoonlijk zou ik het kindje niet eerder laten halen als er verder geen noodzaak is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 23:32

Ik ben ingeleid omdat mijn vliegen waren gebroken en ik geen weeen kreeg. Dit was geen pretje. Ik weet natuurlijk ( nog ) niet hoe een niet-ingeleide bevalling is. Maar ik weet wel dat als het niet medisch noodzakelijk is ik nooit zelf zou kiezen voor een ingeleide bevalling.

Ik wil je sterkte wensen met de laatste loodjes. *knuffel*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Coco wo 5 dec 2012 - 23:34

Ik dacht dat jij juist helemaal niet zoveel was aangekomen, zit ik daar zo naast?

Ik ben niet ingeleid zoals jij ingeleid zult worden omdat ze dwars lagen dus ik kreeg een geplande keizersnede, maar dacht wel net als jou..ze hebben het goed binnen, wie ben ik om ze dan eerder te laten komen? Bij mij speelde ook wel mee dat doordat het sowieso een keizersnede zou worden, de kans bij 37 weken nog vrij groot zou worden dat ze in de couveuse moesten omdat de longen dan eigenlijk nog net niet voldoende af zijn om zo abrupt ter wereld te komen, door weeën worden baby's ook voorbereidt op de geboorte en die zou ik dan natuurlijk ook niet hebben. Daarom koos ik toch om pas met 38+3 ipv 37+3 bevallen. Dat besluit heb ik wel pas met 36+5 genomen, daarvoor moest ik er echt niet aan denken nog tot 38 weken door te lopen, eerst zou ik met 37+3 een keizersnede krijgen omdat ik gewoon echt kapot was. Maar toen dat dichterbij kwam durfde ik het wel aan om nog een week te wachten omdat ik gewoon wist dat dat ook echt de laatste week zou zijn en het einde in zicht.

Misschien werkt het voor jou ook wel zo dat als je eenmaal weet wanneer het gaat gebeuren of je in ieder geval kunt besluiten eerder ingeleid te worden dan met 42 weken, het leefbaarder wordt om nog even te wachten. Ik zou iig nu nog niet beslissen omdat het medisch gezien gewoon niet nodig is, maar het idee dat je die keuze hebt geeft wel betere vooruitzichten dan hopeloos af te moeten wachten tot misschien wel 42 weken. Inleiden met dus weeën erbij kan volgens mij niet heel veel kwaad, maar ze zullen er ook weer niet bij ieder verzoek gehoor aan geven, daar moet wel een goede reden achter zitten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 23:40

Ik word ook sowieso bij 40 weken ingeleid vanwege mijn zwangerschapssuiker, maar als het niet medisch noodzakelijk was zou ik het niet doen.

Ja die laatste loodjes wegen echt zwaar, maar aan inleiden zitten ook weer risico's (waaronder een vergrootte kans op een keizersnede).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Paper Crown wo 5 dec 2012 - 23:43

Nee, ik ben ook 9/10 kilo aangekomen en dat zit allemaal IN mijn buik. Vruchtwater mag tussen de 8cm en de 24cm zijn, en bij mij was dat met 34 weken aan de bovengrens. In feite is mijn buik gewoon te groot voor mijn romp haha. Verder graag ik onwijs naar voren en niets naar de zijkanten, van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben, zo bizar maar wel echt loeizwaar. Ik zeg ook, ik kan het allemaal gerust wel aan denk ik, als ik maar eens een goede nacht heb.

Al zei de verloskundige wel gisteren dat ze al niet denkt dat ik de 39 weken haal, maar ja glazenbol heeft ze ook niet natuurlijk. Lichamelijk ben ik misschien wel op, maar geestelijk ben ik echt nog niet klaar met zwanger zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Jits wo 5 dec 2012 - 23:43

Ik heb twee keer in hetzelfde schuitje gezeten. De eerste keer sliep ik al een maand of drie heel slecht, was toen ook nog hoogzomer en bloedheet dus ik voelde me echt miserable. We hebben toen afgesproken om met 39w5d een consult te doen by de gyn, dan zou een inleiding rond 40w zijn. Mijn baby was ook aan de grote kant. Ik was toen lichamelijk ook wel op. Ben uiteindelijk spontaan bevallen rond 39weken. De tweede keer ging het lichamelijk en geestelijk beter maar sliep ik wel amper, aangezien mijn baby toen heel groot werd geschat hebben we toen hetzelfde afgesproken, rond 39w5d consult en dan inleiden. Uiteindelijk weer spontaan bevallen.

Ik ben wel blij dat het spontaan (en thuis) is gebeurd, maar ik kan me je keuze voor een inleiding ook heel goed voorstellen. Zoals ik me toen voelde, met name de eerste keer, wil ik me nooit meer voelen en was echt heel erg zwaar. Ik zou het in elk geval als optie in je hoofd houden, misschien helpt dat al wel om te weten dat er een uitweg is, om toch de baby spontaan te laten komen als je snapt wat ik bedoel.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  tweeling wo 5 dec 2012 - 23:44

Ik zou de optie nog even open laten, misschien voel je je wel iets beter tegen die tijd. Die laatste weken vond ik ook pittig, veel succes de komende weken!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  meisjesmama wo 5 dec 2012 - 23:46

Maar hoe groot is de baby dan?
Ik heb beide gehad natuurlijk en ingeleid.. mijn ervaring als ik mag kiezen ga ik voor natuurlijk.
Voor de baby is het niet schadelijk.
En kan je niet iets krijgen om al is het maar een paar nachten lekker te slapen?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Paper Crown wo 5 dec 2012 - 23:49

meisjesmama schreef:Maar hoe groot is de baby dan?
Ik heb beide gehad natuurlijk en ingeleid.. mijn ervaring als ik mag kiezen ga ik voor natuurlijk.
Voor de baby is het niet schadelijk.
En kan je niet iets krijgen om al is het maar een paar nachten lekker te slapen?

Hij woog met 34 weken 3kg. Dat was 2 weken terug.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Parisienne wo 5 dec 2012 - 23:51

Ik ben ingeleid, mede met de reden omdat ik gewoonweg helemaal op was. Ik kreeg een medicijn om wat te slapen, maar zelfs dat hielp niet. Om te voorkomen dat ik uitgeput zou zijn tegen de tijd dat ik zou bevallen ben ik een dag voor de uitgerekende datum ingeleid. Uiteindelijk ook diezelfde avond bevallen.

Of het zwaarder zou zijn dan een zelf-op-gang-gekomen-bevalling? Ze zeggen van wel, maar achteraf gezien heb ik een hele nette en prima bevalling gehad. N. deed het vanaf het begin ook prima, al heeft ze het eerste uurtje in de couveuse gelegen om even warm te worden.

In jouw geval zou ik het zo lang mogelijk proberen vol te houden, maar maak je geen zorgen over het inleiden als dat aan bod gaat komen.

Edit: ondanks mijn extreme vermoeidheid en total uitputting had ik me daar toch een kracht tijdens mijn bevalling! Ik wilde maar wat graag dat ze eruit kwam.. de oerkrachten kwam naar boven Laughing Geruststellend?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 23:53

Paper Crown schreef:
meisjesmama schreef:Maar hoe groot is de baby dan?
Ik heb beide gehad natuurlijk en ingeleid.. mijn ervaring als ik mag kiezen ga ik voor natuurlijk.
Voor de baby is het niet schadelijk.
En kan je niet iets krijgen om al is het maar een paar nachten lekker te slapen?

Hij woog met 34 weken 3kg. Dat was 2 weken terug.

Dat woog de mijne ook... Het is natuurlijk een schatting ze kunnen er een halve kilo naast zitten vertelden ze mij. Zowel naar boven als naar beneden.

Ik snap je angst en onzekerheid wel hoor, want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, alleen weet ik zeker dat ik niet over de 40 weken heen ga. Je controles zijn nu wekelijks ook toch? Je zou het ook per week kunnen bekijken en bespreken. Je hoeft gelukkig niet nu al te beslissen, maar het is niet makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Coco wo 5 dec 2012 - 23:55

Paper Crown schreef:Nee, ik ben ook 9/10 kilo aangekomen en dat zit allemaal IN mijn buik. Vruchtwater mag tussen de 8cm en de 24cm zijn, en bij mij was dat met 34 weken aan de bovengrens. In feite is mijn buik gewoon te groot voor mijn romp haha. Verder graag ik onwijs naar voren en niets naar de zijkanten, van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben, zo bizar maar wel echt loeizwaar. Ik zeg ook, ik kan het allemaal gerust wel aan denk ik, als ik maar eens een goede nacht heb.

Al zei de verloskundige wel gisteren dat ze al niet denkt dat ik de 39 weken haal, maar ja glazenbol heeft ze ook niet natuurlijk. Lichamelijk ben ik misschien wel op, maar geestelijk ben ik echt nog niet klaar met zwanger zijn.

Ik vind het wel wat vreemd dat de vk het met een tweelingzwangerschap vergelijkt, volgens mij bestaan die bijna niet met zo weinig aankomen (ik had ruim 30kg alleen op mijn buik naar voren). Maar ik denk idd dat een nacht goed slapen je al heel veel helpt. Kun je geen slaapmedicatie krijgen? Volgens mij heeft Pien dat ook gehad tijdens het einde van haar zwangerschap. Zeker als je geestelijk nog niet klaar bent met de zwangerschap zou ik proberen zolang mogelijk vol te houden tot hij zichzelf aankondigt. Maar als je echt echt op bent, heb je weinig keus. Je moet de bevallen natuurlijk nog wel aankunnen. Hopelijk daalt hij snel in, dat scheelt ook al heel veel, denk ik.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Paper Crown wo 5 dec 2012 - 23:57

Parisienne schreef:Ik ben ingeleid, mede met de reden omdat ik gewoonweg helemaal op was. Ik kreeg een medicijn om wat te slapen, maar zelfs dat hielp niet. Om te voorkomen dat ik uitgeput zou zijn tegen de tijd dat ik zou bevallen ben ik een dag voor de uitgerekende datum ingeleid. Uiteindelijk ook diezelfde avond bevallen.

Of het zwaarder zou zijn dan een zelf-op-gang-gekomen-bevalling? Ze zeggen van wel, maar achteraf gezien heb ik een hele nette en prima bevalling gehad. N. deed het vanaf het begin ook prima, al heeft ze het eerste uurtje in de couveuse gelegen om even warm te worden.

In jouw geval zou ik het zo lang mogelijk proberen vol te houden, maar maak je geen zorgen over het inleiden als dat aan bod gaat komen.

Edit: ondanks mijn extreme vermoeidheid en total uitputting had ik me daar toch een kracht tijdens mijn bevalling! Ik wilde maar wat graag dat ze eruit kwam.. de oerkrachten kwam naar boven Laughing Geruststellend?

Dit vind ik inderdaad geruststellend. Inleiden 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Paper Crown do 6 dec 2012 - 0:00

Jetje schreef:
Paper Crown schreef:
meisjesmama schreef:Maar hoe groot is de baby dan?
Ik heb beide gehad natuurlijk en ingeleid.. mijn ervaring als ik mag kiezen ga ik voor natuurlijk.
Voor de baby is het niet schadelijk.
En kan je niet iets krijgen om al is het maar een paar nachten lekker te slapen?

Hij woog met 34 weken 3kg. Dat was 2 weken terug.

Dat woog de mijne ook... Het is natuurlijk een schatting ze kunnen er een halve kilo naast zitten vertelden ze mij. Zowel naar boven als naar beneden.

Ik snap je angst en onzekerheid wel hoor, want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, alleen weet ik zeker dat ik niet over de 40 weken heen ga. Je controles zijn nu wekelijks ook toch? Je zou het ook per week kunnen bekijken en bespreken. Je hoeft gelukkig niet nu al te beslissen, maar het is niet makkelijk.

Ik had gewoon in mijn hoofd dat op een dag zo rond mijn bevaldatum mijn vliezen zouden breken en we zo ons kindje zouden krijgen maar nu loopt het in mijn hoofd anders, ofzo. Zo warrig. Ik neig zelf echt naar afwachten en dan als het met een week of 40 nog niet zover is, toch maar laten inleiden.

Wat ik zo raar vind, overdag heb ik gewoon geen last van mijn buik maar 's avonds.. dan wordt hij snoeihard en is lopen gewoon zeer pijnlijk, hoe kan dat?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  meisjesmama do 6 dec 2012 - 0:00

Paper Crown schreef:
meisjesmama schreef:Maar hoe groot is de baby dan?
Ik heb beide gehad natuurlijk en ingeleid.. mijn ervaring als ik mag kiezen ga ik voor natuurlijk.
Voor de baby is het niet schadelijk.
En kan je niet iets krijgen om al is het maar een paar nachten lekker te slapen?

Hij woog met 34 weken 3kg. Dat was 2 weken terug.

Waarom ik dat vraag ik omdat ze bij mij helemaal verkeerd hadden geschat. en ze mij met 42 weken hebben ingeleid wat ze beter met 40 weken hadden kunnen doen.
Ze groeien die laatste weken wel door en mijn dochter was dus met 42 weken 4750!!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Paper Crown do 6 dec 2012 - 0:02

meisjesmama schreef:
Paper Crown schreef:
meisjesmama schreef:Maar hoe groot is de baby dan?
Ik heb beide gehad natuurlijk en ingeleid.. mijn ervaring als ik mag kiezen ga ik voor natuurlijk.
Voor de baby is het niet schadelijk.
En kan je niet iets krijgen om al is het maar een paar nachten lekker te slapen?

Hij woog met 34 weken 3kg. Dat was 2 weken terug.

Waarom ik dat vraag ik omdat ze bij mij helemaal verkeerd hadden geschat. en ze mij met 42 weken hebben ingeleid wat ze beter met 40 weken hadden kunnen doen.
Ze groeien die laatste weken wel door en mijn dochter was dus met 42 weken 4750!!!

Inleiden 394967 wat erg voor je! Ze zitten er gewoon ook wel meer dan eens naast.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 0:06

Ja ze zitten er zeker regelmatig naast! Dat gaven ze bij mij in het ziekenhuis ook meteen toe.

Ik hoop onwijs voor je dat je bevalling over een week of 2 spontaan begint. Die hoop heb ik ook nog steeds voor mezelf, ik wil ook liever niet ingeleid worden. Zou wel fijn zijn als je lichaam het zelf doet. En inderdaad misschien iets vragen om een keer lekker te slapen. Een goede nacht doet misschien ook wonderen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 0:33

Kun je inderdaad geen slaapmedicatie krijgen? Ik vind jou altijd zo'n positief ding! En als je zelf al aangeeft dat het vooral de nachten zijn, lijkt me dat het proberen waard. Wie weet bestaan er ook wel homeopatische middelen voor.

Succes!

Ik ben zelf niet zwanger en weet totaal niet hoe zwaar het is, maar inleiden klinkt zo 'zielig' als het medisch niet noodzakelijk is. Het lijkt me zo 'mooi' om het door de baby zelf te laten gebeuren. Dat die kiest wanneer hij komt smile (maar goed, ik kan nog romantiseren haha, ik weet niet wat je doormaakt).

Succes met de laatste loodjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  SDL do 6 dec 2012 - 0:35

PC, ik heb het gevoel dat jij niet meer zo lang hoeft te wachten. Alles lijkt erop alsof beeb er uit wil komen.

Even off topic: vind je het niet onwijs eng met die gladheid om buiten te lopen? Ik vind het rond die periode met de gladheid doodeng.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  strawberry do 6 dec 2012 - 0:44

Hier ook een natuurlijke bevalling en een die is ingeleid.

Ik vond de natuurlijke bevalling stukken prettiger, mijn lichaam was klaar om te bevallen, mijn baby om geboren te worden.
De weeen kwamen veel geleidelijker en ze waren heel goed op te vangen.

De 2e is geboren door inleiding. De weeen kwamen niet geleidelijk op gang maar waren en plotseling in 1x. Geen pauze's tussen de weeen en ik vond ze echt bijna ondraagelijk.Ik merkte daardoor wel dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was. Het voordeel van de inleiding was dan wel weer dat de bevalling niet lang duurde. Vanaf de 1e wee tot geboorte duurde het 4 uur. Het was heel prettig om te weten wanneer hij geboren zou worden, geen paniek om met een evt spits nog door Rotterdam heen te crossen enz.

Ik vind niet dat je je schuldig moet voelen als je besluit om de bevalling in te laten leidden. De VK zal dat echt niet tegen elke moeder die moe is zeggen. Blijkbaar heeft ze een hele goede reden om dat tegen jou wel te zeggen.
Ik denk dat het voor je baby niet veel uitmaakt of hij nou met 39 weken of 40/41 weken geboren word. Hoogstens is je eigen lichaam er nog niet helemaal klaar voor.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 0:56

Toch denk ik dat de VK het niet zomaar zal zeggen, en als het niet verantwoord zou zijn voor jouw beeb al helemaal niet. Ik zou dus van haar advies uitgaan en over 2.5 week naar de gynaecoloog en dan kun je vanzelf zien wat die zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Susan do 6 dec 2012 - 1:02

Pippa schreef:Toch denk ik dat de VK het niet zomaar zal zeggen, en als het niet verantwoord zou zijn voor jouw beeb al helemaal niet. Ik zou dus van haar advies uitgaan en over 2.5 week naar de gynaecoloog en dan kun je vanzelf zien wat die zegt.

Eens. Ik vind het ook wel erg makkelijk gezegd, 'dan maar wat meer rust'. Als je lichamelijk niet meer in staat bent om die rust te vinden dan houdt het gewoon op. Mijn idee is dat ze juist helemaal niet zo snel inleiden, dus als de verloskundige dit zelf voorstelt dan zal dat niet zomaar zijn.

Persoonlijk denk ik niet dat een kind er iets aan overhoudt dat hij geen gebruik heeft kunnen maken van het recht om zelf te bepalen wanneer hij komt.

Voor jou hoop ik dat je gewoon met 38-39 weken uit jezelf bevalt, dan hoef je ook niet voor dit dilemma te staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  smooch do 6 dec 2012 - 1:03


Bah, vervelend dat je zo voelt hug Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Hopelijk daalt hij gauw in en duurt het nog maar 2/3 weken.

Verder eens met Pippa.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden Empty Re: Inleiden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum