Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Inleiden dmv ballon

5 plaatsers

Ga naar beneden

Inleiden dmv ballon Empty Inleiden dmv ballon

Bericht  Poisongirl wo 21 dec 2011 - 2:29

Ze gaan vandaag of morgen een ballon inbrengen om de bevalling op te wekken. Iemand hier die dat ook heeft gehad? Wat was jou ervaring hiermee?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Inleiden dmv ballon Empty Re: Inleiden dmv ballon

Bericht  _Mashimaro_ wo 21 dec 2011 - 2:35

Zelf heb ik het niet gehad, maar toen ik in ziekenhuis lag kreeg mijn overbuurvrouw (v/h zh) zo'n inleiding. Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat heeft 2-3 dagen geduurd voordat ze bevallen is.
Maar spannend hoor, bijna je kleine in de armen mogen sluiten!
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mickey wo 21 dec 2011 - 2:36

Ik ben ingeleid door middel van gel, kan je dus niet verder helpen. Is Pien niet ingeleid door een ballon?
Wat is trouwens de reden dat je al wordt ingeleid? Ik heb het zwangerentopic even bijgelezen. Heftig zeg! Hopelijk zet het snel door en heb je je smurfje nog vóór kerst in je handen Wink Al zul je de kerstdagen wel in het ziekenhuis moeten doorbrengen vrees ik.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:13

Misschien een beetje laat...mits het morgen gebeurd! Wink

Ik ben ingeleid dmv een ballon! Ze hebben 'm op zondagochtend om 10 uur ingebracht en elke 4 uur een stukje opgeblazen (behalve snachts). Overdag heb ik wat lichte krampen gehad, maar zijn gewoon het ziekenhuis door geweest om koffie te drinken enzovoort.
De volgende ochtend om 9 uur kwam de gyn weer langs voor controle en had ik 5 cm! (zonder het echt door te hebben).
Toen werd ik rond 10 uur aan de weeenopwekkers gelegd en was de kleine er om 7 uur savonds.

Al met al heb ik er 33 uur over gedaan, maar de eerste 24 uur stelde niet heel veel voor.

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 21 dec 2011 - 8:24

Ik heb geen ervaring, heb even het zwangerentopic bijgelezen, en wil je bij deze even succes wensen! Hoop dat je de kleine uk snel in je armen hebt!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  cindy wo 21 dec 2011 - 9:06

Ik ben ook ingeleid met een ballon.
Van onze eerste ben ik bevallen met een keizersnede.
Onze 2de is geboren ook doormiddel van een ballon. Ik heb om 9 uur de ballon ingebracht gekregen en elk 20 a 30min werd er aan het touwtje getrokken zodat er spanning op de baarmoeder komt te staan. Het is dan net of je ongesteld gaat worden want jehebt dan ongesteldheidskrampen zo voelt het.Ik liep om 12 uur op de gang en toen voelde ik dus dat de ballon er uit ging vallen. Ik ben dus als een waggelde kip Very Happy terug gelopen naar mijn kamer omdat ik bang was dat de ballon er uit zal vallen. Ik heb een verpleegster geroepen en die kon hem er idd zo uittrekken. Om half 2 kwam de gyn langs om te kijken hoeveel cm ontsluiting ik had. (het kan zijn dat het niet lukt met een ballon). Zij voelen maar volgens haar had ik geen ontsluiting dus weer een nieuwe ballon in maar die trok ze er ook zo weer uit. Ik had dus wel ontsluiting 3 a 4 cm. Mijn vliezen zijn om 13.30 gebroken, om 18.30 had ik nog steeds 3a4 cm. Om 21.13 is onze kleine mannetje geboren.

Succes morgen en ik hoop dat het gaat aanslagen.

cindy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven