Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragen over inleiden

+10
_Jet
joyce0606
sanne-84
Highway
Slakje
Charles
Flip Fluitketel
Aagje!
Parisienne
blondje1313
14 plaatsers

Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Vragen over inleiden

Bericht  blondje1313 vr 19 apr 2013 - 20:09

Broertjes bovenlijf lijkt wat aan de grote kant te zijn waardoor ik waarschijnlijk ingeleid ga worden (vanwege problemen met de eerste bevalling).
Nu is ieders verhaal natuurlijk anders, maar ik vind het toch prettig om wat meer ervaringen te lezen.

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Parisienne vr 19 apr 2013 - 20:19

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
's Ochtends zijn ze begonnen met inleiden, rond 16.00/17.00 uur gingen de weeën echt doorzetten. Uiteindelijk rond 22.00 uur volledige ontsluiting en om 23.10 uur bevallen. Alles binnen één dag dus.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
N.v.t.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
Ten eerste moest mijn HB-gehalte weer gestegen zijn. Ten tweede moest dochter een echo, wat pas na 48 uur mocht. Wij hebben 2 nachten in het ziekenhuis gelegen. Mochten eind van dag 3 naar huis.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik wel hoor. In de tussentijd moest ik af en toe even een uurtje aan de CTG, maar daar tussen in ben ik nog beneden in het restaurant thee gaan drinken met mijn moeder en oma.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Aagje! vr 19 apr 2013 - 20:21

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)

Ik moest me om 20.00 zondag avond melden, en om 22.00 uur hebben ze een hormoon veter geplaatst. Om 00.00 begonnen bij mij daar de weeen mee, om 6 uur had ik 2cm, en ik aangesloten op een invuus met wee opwekkers, en zijn mijn vliezen gebroken. Om 8.15 had ik al pers weeen. Die ik nog een ruim kwartiertje heb weg moeten puffen, en uiteindelijk na 13 min persen was ze er. Om 8.46 maandags ben ik bevallen.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
Het was voor mij de eerste, maar ik heb het helemaal niet als zwaar ervaren. Vond het allemaal wel meevallen.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
Om 8.46 bevallen en om 14.00 zat ik weer thuis op de bank. Heel kort dus maar smile

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik mocht met die hormoon veter alles nog gewoon doen. Pas toen de wee opwekkers aangesloten werden om 6.00 en mijn vliezen werden gebroken toen mocht ik niet meer lopen en zat ik op een stoel smile of lag ik op bed.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Flip Fluitketel vr 19 apr 2013 - 20:22

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
Vrijdagochtend 8.00 melden in het zkh en om 9.30 kreeg ik gel ingespoten. en ze is zaterdagnacht rond 1.00 geboren.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren? Niet perse zwaarder. Beide bevallingen kwamen redelijk overeen met elkaar. Weeen waren wel heftiger bij de 2e dan bij de 1e.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
Ze is zaterdagnacht rond 1.00 geboren en wij mochten s'middags rond 14.00 naar huis.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik heb gewoon rondgelopen totdat het ging was alleen niet zolang omdat ik al redelijk gauw pijnlijke weeen had en ze op mijn zij in bed het beste kon opvangen. Douchen heb ik s'avonds ook nog gedaan om de weeenstorm te verzachten. En later op de avond kreeg ik een ruggeprik en weeenopwekkers en toen mocht ik zoals vanzelfsprekend niet meer lopen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Charles vr 19 apr 2013 - 20:39

Bij mij werd op woensdagochtend de ballon ingebracht. 's Avonds viel deze eruit. Die nacht gewoon geslapen, niks aan de hand. Volgende ochtend de vliezen doorgeprikt. Gebeurde nog steeds niks. Rond 12 uur een infuus gekregen met weeënopwekkers en toen ging het snel met de weeën. Een ruggenprik gehad en kort daarna ineens 10 cm ontsluiting. Om 7 uur is zoon geboren en om 8 uur dochter.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 20:51

Ik ben ook een soort van ingeleid toen mijn vliezen braken van Mas, ik had toen nog geen wee niks. Het vruchtwater was groen, dus ben naar het ziekenhuis gestuurd, ze hebben me aan het infuus gelegd en 6 uurtjes later was Mas er.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Slakje vr 19 apr 2013 - 21:16

Ik ben de avond voordien opgenomen. Heb daar's avonds, 's nachts en 's ochtends nog enkele keren aan de monitor gelegen. Om 19u gingen we binnen en om 8u in de ochtend werd er ingeleid. Aangezien ik al 5 cm ontsluiting had werden de vliezen gebroken, ik kreeg meteen weeën. Even later had al 6 cm en gelijk persdrang, dus vroeg ik om epidurale, daarmee samen kreeg ik ook een infuus om de weeën sterker en regelmatiger te laten doorkomen.

Door de epidurale en het infuus was ik aan bed gekluisterd, ikzelf vond dat niet erg, ik lag het liefst op mijn zij.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 22:06

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën) Ik ben op zondag opgenomen en op maandag om 17.00 was de eerste keer gel ingebracht. Om 19.00 begonnen de weeën.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren? Ik ben de eerste keer ingeleid en de tweede keer natuurlijk bevallen. De eerste bevalling heeft langer geduurd maar heb ik absoluut niet als zwaarder ervaren.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven? Wij moesten nog 1 nachtje blijven vanwege het glucose gehalte.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo? Ik mocht gewoon rondlopen, zitten en douchen. Ik moest zelfs douchen omdat ze in eerste instantie dachten dat mijn weeën niet echt waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Highway vr 19 apr 2013 - 22:55

blondje1313 schreef:Broertjes bovenlijf lijkt wat aan de grote kant te zijn waardoor ik waarschijnlijk ingeleid ga worden (vanwege problemen met de eerste bevalling).
Nu is ieders verhaal natuurlijk anders, maar ik vind het toch prettig om wat meer ervaringen te lezen.

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?

24 uur smile, op vrijdagochtend om half 8 opgenomen, om 10 uur kreeg ik een ballonkatheter. Op zaterdagochtend werden rond 10 uur mijn vliezen gebroken en kreeg ik een infuus, de weeen begonnen binnen 30 minuten en 's avonds om 20:45 ben ik bevallen. We moesten 3 dagen blijvenivm keizersnee en ik mocht tijdens het opwekken van de ontsluiting gewoon rondlopen en douchen. Na het breken van de vliezen en opwekken van de weeen mocht ik niet meer rondlopen, uiteindelijk wel even kunnen douchen tijdens, maar ik moest er al snel onderuit ivm dipjes van de baby.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  sanne-84 vr 19 apr 2013 - 23:25



- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
Op woensdagochtend opgenomen, toen hebben we een balloncatheter geplaatst. Hier de hele dag flinke voorweeen opgehad. De gyn dacht dat de bevalling wel eens spontaan erop zou kunnen gebeuren (is bij een balloncatheter niet vaak), maar helaas. De volgende morgen zijn om half 9 mn vliezen gebroken, en half 11 aan het infuus, en om half 2 was ze er al!

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
Geen ervaring

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
Wj hebben nog 2 nachten gebleven, maar dat was ivm te laag glucose van E (staat los van het inleiden)

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik had er geen behoefte aan ivm veel pijn en korte tijd. Wel 1x naar toilet geweest.
Zolnag de weeen en hartslag van de baby goed zijn is het geen probleem om even van de aparatuur af te gaan (maar helemaal fijn is dat niet, want je hebt de draadjes ed nog wel op je lichaam, je bent alleen niet meer gekoppeld aan het aparatuur)


Een vriendin van mij is een paar dagen na mij ingeleid. Zij beviel dezelfde dag wel op de balloncatheter. Ze is om 7 uur 'savonds bevallen, en had vrij snel naar huis gemogen, maar dat zagen ze niet zitten om 'savonds laat thuis te komen, vandaar dat zij er die nacht wel zijn gebleven
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  joyce0606 za 20 apr 2013 - 4:22



- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)

Bevalling 1: 12 uur (2x tabletten, had wel krampen door de tabletten. Bij de 3e keer voelen zijn mijm vliezen gebroken en begonnen ook gelijk de weeën, mede door infuus)

Bevalling 2: 12 uur (2x tabletten, had na 2e keer tablet wel al flinke weeën, bij de 3e keer voelen zijn mijn vliezen gebroken)

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
Geen ervaring.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?

Bevalling 1: snachts bevallen en die middag daarop naar huis.
Bevalling 2: 2 dagen in ziekenhuis omdat L randprematuur is. (Dus niet door inleiding)
- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik mocht gewoon blijven lopen hoor totdat mijn vliezen gebroken waren en infuus werd aangezet. Ik mocht wel gewoon uit bed een beetje rondlopen in de kamer. (Ik had dan wel een schedel elektrode, ik weet niet of diet veel uitmaakt wb. Looplijntje). Ik had trouwens totaal geen behoefte aan rondlopen, dus ik bleef in bed. Bevalling 2 hetzelfde eigenlijk.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  _Jet za 20 apr 2013 - 8:19

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
Ik moest me om 8:00 uur melden in het ziekenhuis. Om 8:30 hoorde ik dat ik al 3 cm ontsluiting bleek te hebben (niks van gemerkt), vliezen werden gebroken, aan de weeënopwekkers en om 15:05 uur had ik mijn meisje in mijn armen.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren? n.v.t.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven? S moest 24 uur blijven, voor de glucose. Met S was alles in orde, maar aangezien ik nog niet zelfstandig naar de wc kon (katheter) en ook niet in staat was om naar huis te gaan zijn we 2 nachtjes gebleven. Ben woensdagmiddag bevallen, vrijdagochtend vroeg katheter eruit gehaald, die ochtend gelukkig kunnen plassen en toen mocht ik naar huis.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik lag vanaf het moment van het breken van de vliezen vast aan van alles, dus ik heb idd niet meer rondgelopen.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Flower_L za 20 apr 2013 - 9:04

blondje1313 schreef:Broertjes bovenlijf lijkt wat aan de grote kant te zijn waardoor ik waarschijnlijk ingeleid ga worden (vanwege problemen met de eerste bevalling).
Nu is ieders verhaal natuurlijk anders, maar ik vind het toch prettig om wat meer ervaringen te lezen.

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën): om 08u stond ik stipt bij deur van het ziekenhuis, en om 08.30 mocht ik naar een tijdelijke kamer. Rond (even uit hoofd...) 10.00/10.30 ballon ingebracht. Deze is er na de middag uitgevallen. Om 16u begon het te rommelen, om 20.00 ongeveer ben ik overgebracht naar de echte verloskamer...toen zagen ze op de monitor dat het wel menens was. En diezelfde avond nog bevallen. Hier was het echt spits met inleidingen. De tijdelijke kamers zaten alle drie vol. Wie het eerst tekenen gaf van een naderende bevalling mocht naar de andere kamer hobbelen. Dat was ik Vragen over inleiden 561177
- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren? Ik heb de vk gevraagd hoe het kan dat ik deze bevalling niet dat stofje had, wat bij de eerste juist ervoor zorgde dat ik wat rustiger was. Volgens de vk gaat een inleiding vaak in rapper tempo, en dan heeft het lichaam geen tijd om dat stofje aan te maken. Qua tijd weeën en persdrang waren beide bevallingen vergelijkbaar, maar ik vond deze bevalling pijnlijker.
- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven? zaterdagochtend opgenomen, maandag na de middag mochten we naar huis. Moest blijven ivm infectiegevaar, vliezen waren die donderdagochtend al gebroken spontaan.
- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo? jawel hoor, ik wel. Ik ben met die ballon nog naar beneden gelopen, daar kwamen mijn ouders + zoontje nog even op bezoek. Werd gek in dat 2 bij 2 kamertje.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  M-G za 20 apr 2013 - 14:50

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
Om half 12 hebben ze het infuus met weeënopwekkers aangezet en om 12.30 / 13.00 uur kreeg ik echt pijnlijke weeën. (daarvoor ook wel maar die waren prima te doen)

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
N.v.t. dit was mijn eerste maar ik heb het niet als ontzettend zwaar ervaren.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
Onze zoon is om 16.52 geboren, officieel moest ik blijven tot de volgende dag 17.00 uur omdat mijn vliezen al meer dan 24 uur gebroken waren, i.v.m. eventueel infectiegevaar. Het was de volgende dag hard aan het sneeuwen en omdat ze bang waren voor nog slechter weer, mocht ik alvast naar huis om 11 uur in de ochtend.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Ik lag continue aan de CTG en daardoor kon ik niet vrij bewegen. Als ik naar het toilet wilde dan koppelden ze me los.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Flower_L za 20 apr 2013 - 18:21

ik moest om het uur aan de ctg, grappig hoe dat verschilt per ziekenhuis...we lagen er immers om zelfde reden met vliezen smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Sophiee za 20 apr 2013 - 19:41

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën)
Om 7 uur hebben ze de ballon ingebracht. Om 13 uur had ik 4 cm ontsluiting door de ballon (die floepte eruit), hier heb ik niets van gemerkt. Weeën waren er wel, maar ik voelde ze niet. Meteen is het infuus aangezet en binnen 1 uur had ik weeën die ik echt wel voelde.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren?
N.v.t. Ik heb het inleiden niet als zwaar ervaren. Toen ik het maximale infuus kreeg, kwam ik in een weeënstorm die ik écht niet leuk vond. Maar ook dat was te handelen.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven?
Ik werd ingeleid vanwege hypertensie. Protocol is dan dat moeder 48 uur moet blijven. Ik werd streng in de gaten gehouden met allerlei meetapparatuur. Direct na de bevalling had ik ineens een extreem lage bloeddruk. Vrij snel daarna schoot hij weer omhoog, maar niet ernstig. Ik ben om 23.32 uur vrijdags bevallen en zou zondagavond naar huis mogen. Diezelfde nacht werd al besloten dat (omdat het goed ging met mij, maar ook met L.!) ik zaterdagavond naar huis zou mogen. En toen het 's ochtends allemaal zo goed ging en ik mij goed voelde, mocht ik om 10.30 uur al naar huis. Wél met een hele lading medicatie en de belofte echt rustig aan te doen.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo?
Nee. Althans, het mag wel maar is niet echt handig. Ik lag aan de CTG, aan de bloeddrukmeter en L. had een elektrode op haar hoofdje voor de hartslag. Draaien in bed lukte al nauwelijks, laat staan lopen en douchen. Toch heb ik op een gegeven moment gevraagd of ik even kon douchen om de weeën makkelijker weg te zuchten. 3 kwartier duurde het om mij fatsoenlijk, tussen de sterke weeën door, los te koppelen. Niet heel handig. Eenmaal in de douche bleek het eigenlijk niet zo fijn en kon ik weer terug naar bed Vragen over inleiden 394967..
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Shopaholic ma 22 apr 2013 - 6:57

- Hoe lang lag je al in het ziekenhuis voordat de bevalling echt begon (dus de tijd tussen opname en tabletten of ballon ofzo en het hebben van ontsluiting en weeën) 7.15 melden. 8.30 vliezen geprikt + infuus en dat begon vrijwel direct met weeen. Wel had ik al ruim 2cm.

- Als je al eerder natuurlijk bevallen bent, heb je inleiden dan als zwaarder ervaren? De 1e werd ik ook ingeleid, en de 2e weer. 1e was redelijk snel, binnen 4uur bevallen en nu binnen 3uur.

- Hoe lang moesten jij en de baby na de bevalling nog blijven, en wat was de reden dat je moest blijven? 24uur ivm medische indicatie.

- Mag je echt vanaf het begin al niet meer rondlopen en douchen enzo? Nee, want de baby kreeg elektroden op haar hoofd. Voor hartslagregistratie. En omdat de 2e nog sneller als de 1e ging werd het mij ook afgeraden.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragen over inleiden Empty Re: Vragen over inleiden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum