relatie met iemand die 10 jaar jonger is...
+16
Lejow
Ella
Wasmachine
Mint
SarahKey
Stuiterbal
Kexter
Bliss
Marsy28
Lady Starstruck
Dora
loura
Printje
Pussycat
Blond
limbogirl82
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...
Als het gewoon klikt en goed voelt dan zou ik er gewoon voor gaan. Leeftijd is maar een cijfer
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
loura schreef:Marsy28 schreef:Ook ik vind leeftijd echt geen issue. Mijn vriend is 6 jaar jonger, ik 30, hij 24. Ik merk er echt helemaal niks van. Heel af en toe heb ik ervaring in iets wat hij nog moet ontdekken, met name met solliciteren maar dat is helemaal niet erg. Andersom leer ik natuurlijk ook veel van hem, dat is niet leeftijdsgebonden.
Ik heb me er ook wel druk over gemaakt, met name w.b. kinderwens etc en de reacties van de mensen om me heen waren zachtgezegd ook niet heel positief, maar nu zijn we 2 jaar verder en ik maak me er niet meer druk om.
Niet teveel over nadenken..
Mijn vriend is 5 jaar jonger maar ik heb echt nooit negatieve reacties gehad van wie dan ook... Zoveel scheelt dat toch ook niet?
Mijn vriend is 5 jaar jonger, en ook ik heb toch wel veeeeel negatiefs gehoord.
Ik zat in het begin van onze relatie op het SPW, en was daar (in bijna alle klassen) gesprek van de dag . Ach ja, kennelijk moet je dan verder wel een heul saai leven hebben, als je dat al heftig vindt toch?
Wij zijn ondertussen ruim 7 jaar, een kindje en een koophuis verder
Voor mij hangt aan de liefde dus geen leeftijd, vind je elkaar lief en leuk en kun je het goed met elkaar vinden, nou dan is het toch goed?
Kun je je vinden in elkaars manier van leven en passen deze wijzes bij elkaar, lijkt het me een prima match.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow, 7 jaar geleden was het qua leeftijd misschien ook wel een 'stom' verschil? Ik kan me best voorstellen dat het raar is voor anderen als een meisje van 20 met een jongen van 15 gaat, zeg maar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Lejow, 7 jaar geleden was het qua leeftijd misschien ook wel een 'stom' verschil? Ik kan me best voorstellen dat het raar is voor anderen als een meisje van 20 met een jongen van 15 gaat, zeg maar.
Nope, is het nooit geweest.
Ik schatte hem eigenlijk een jaar of 18, en schrok me dan ook dood toen hij zijn ID liet zien.
Hij is groot en gedroeg zich dus ouder dan hij in werkelijkheid was.
...
Oh *edit* je bedoelt stom voor anderen hahahaha
Ja, ach, dat is hun probleem denk ik dan maar weer
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Punk'd schreef:Ik zou mezelf wel echt een cougar voelen
Inderdaad!
Ik zou het niet in het begin al afkappen vanwege de leeftijd. Ik zou kijken hoe iemand is en hoe diegene zich gedraagt, als dat aantrekkelijk genoeg is om een relatie mee te hebben dan maakt het me niets uit.
Ik kan het me nu niet voorstellen, want dan zou ik een relatie beginnen met iemand van 14 haha.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Op zich hoeft het geen probleem te zijn, ik zou me er alleen wel bewust van zijn als je een kinderwens hebt, dat dat een issue kan worden. Ik kan me voorstellen dat iemand van 20 daar nog helemaal niet mee bezig is terwijl een 30er daar vaak al wel aan denkt..
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Mijn beste vriendin heeft ook een relatie met een jongen die veel jonger is. Zo uit mijn hoofd zit er 7 of 8 jaar tussen. Op zich zitten zij heel goed op één lijn. In sommige opzichten kun je duidelijk merken dat hij jonger is, maar in andere opzichten is hij weer veel volwassener dan zij.
Het hoeft ook geen probleem te zijn, maar het is wel wat Plien zegt. Zij is op een leeftijd dat mensen aan kinderen beginnen en soms zelfs al klaar zijn. Hij is nog lang niet aan kinderen toe. Nu is zij daar niet zo moeilijk in, zij heeft liever een relatie met hem zonder kinderen, dan een relatie met een ander met.
Het hoeft ook geen probleem te zijn, maar het is wel wat Plien zegt. Zij is op een leeftijd dat mensen aan kinderen beginnen en soms zelfs al klaar zijn. Hij is nog lang niet aan kinderen toe. Nu is zij daar niet zo moeilijk in, zij heeft liever een relatie met hem zonder kinderen, dan een relatie met een ander met.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ach, ik ben ook op een leeftijd dat ik aan kinderen zou moeten denken. En wellicht zou ik dat met een ander van mijn leeftijd of ouder ook wel hebben. Maar ik heb me nu ook anders ingesteld. Hij wil graag nog reizen en ontdekken en ik wil niets liever dan dat. Dan komen de kinderen later wel en als het dan niet meer lukt, dan misschien zelfs adoptie overwegen. Ik wil ook liever met hem zijn en van het leven genieten en kan me het 'settelen' ook nog helemaal niet voorstellen. Ik zie er ook uit als 24 en voel me ook zo haha... al ben ik 30.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Haha ja is ook zo, we zien wel.
Het klopt stel ik was 20 dan was het wel raar, hahaha jongetje van 10... Hoe ouder je wordt hoe minder verschil het eigenlijk maakt... zeg maar.
En dat gesettelde heb ik al een paar jaar gehad, nu even genieten. En ik sta ook zo tegenover kinderen.. eerst wilde ik die rond mijn 30e (toen ik mijn vaste relatie nog had en samenwoonde) nu ben ik daar totaal niet mee bezig gezien ik denk.. eerst een vent. En sja dat ik nu iemand leer kennen die jonger is.. we zien wel, eerst eens kijken hoe dit gaat. Ik begrijp alle reacties wel en het is zeker waar dat je moet kijken hoe je in het leven staat en ook of een ander daarin past.
Het klopt stel ik was 20 dan was het wel raar, hahaha jongetje van 10... Hoe ouder je wordt hoe minder verschil het eigenlijk maakt... zeg maar.
En dat gesettelde heb ik al een paar jaar gehad, nu even genieten. En ik sta ook zo tegenover kinderen.. eerst wilde ik die rond mijn 30e (toen ik mijn vaste relatie nog had en samenwoonde) nu ben ik daar totaal niet mee bezig gezien ik denk.. eerst een vent. En sja dat ik nu iemand leer kennen die jonger is.. we zien wel, eerst eens kijken hoe dit gaat. Ik begrijp alle reacties wel en het is zeker waar dat je moet kijken hoe je in het leven staat en ook of een ander daarin past.
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Relatie beeindigigd na dik 7 jaar.
» een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Relatie met iemand met een andere politieke overtuiging
» Verliefd worden op iemand anders in een relatie.
» een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Relatie met iemand met een andere politieke overtuiging
» Verliefd worden op iemand anders in een relatie.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: