een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
+12
Rovine
Vanilla Queen
Shy
Zininzon
Gigi_
Mamsie
RYW
Angela_1986
Liz
smurfin
Marin
melano
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
Hallo,
Heb een tijdje geleden een hele leuke jongen leren kennen maar hij heeft me wel meteen verteld dat hij 2 kinderen heeft, de oudste woont vast bij hem en de andere woont bij zijn ex of is meestal bij opa en oma omdat zijn exvriendin niet voor de kleine kan zorgen om het zo maar te zeggen.
We hebben een tijdje gebeld gechat gesmst etc,.
Daarna vroeg hij of ik wilde langskomen ja dat wilde ik wel dus ben een avond naar hem toe gegaan, was erg gezellig maar meer was er niet als jullie me begrijpen,
de dag erna vroeg hij of ik wilde komen ja dat wilde ik wel was de eerste dag gezellig dus het kon nog wel gezelliger worden.
Hij pakte me vast en ik hem ook en dat de rest van de avond maar er kwam geen zoen,
is het zo raar om op date 2 te zoenen ?
Maar goed afgelopen weekend ben ik ook bij hem geweest, weer het zelfde als date 2 en verder niks.
Ik zou de dag erna ook gaan hij zei kom je morgen dan maken we het gezellig ik dacht ja is goed dan komt die zoen wel op date 4 pff haha.
Maar helaas was die ziek geworden buikgriep koorst etc.
Dus helaas geen date 4 nog gehad,. nu hebben we een beetje zeik met elkaar want hij zegt tegen me dat het hem stoort dat ik dag en nacht op msn ben enzo, maar goed als dat alles is dus misschien wel jaloers, maar om een heel lang verhaal kort te maken
hij zou me nog bellen als die beter was, maar hij zei wel tegen me ik wil je beter leren kennen voor ik een relatie aan ga ? vraag me alleen af waarom hij me dan wel vast pakt etc.
Heeft er van jullie iemand ervaring met kinderen van jou vriend die van de ex zijn en hoe ga je hier mee om ?
hoop dat iemand me kan helpen want ik weet het even niet meer sorry
Heb een tijdje geleden een hele leuke jongen leren kennen maar hij heeft me wel meteen verteld dat hij 2 kinderen heeft, de oudste woont vast bij hem en de andere woont bij zijn ex of is meestal bij opa en oma omdat zijn exvriendin niet voor de kleine kan zorgen om het zo maar te zeggen.
We hebben een tijdje gebeld gechat gesmst etc,.
Daarna vroeg hij of ik wilde langskomen ja dat wilde ik wel dus ben een avond naar hem toe gegaan, was erg gezellig maar meer was er niet als jullie me begrijpen,
de dag erna vroeg hij of ik wilde komen ja dat wilde ik wel was de eerste dag gezellig dus het kon nog wel gezelliger worden.
Hij pakte me vast en ik hem ook en dat de rest van de avond maar er kwam geen zoen,
is het zo raar om op date 2 te zoenen ?
Maar goed afgelopen weekend ben ik ook bij hem geweest, weer het zelfde als date 2 en verder niks.
Ik zou de dag erna ook gaan hij zei kom je morgen dan maken we het gezellig ik dacht ja is goed dan komt die zoen wel op date 4 pff haha.
Maar helaas was die ziek geworden buikgriep koorst etc.
Dus helaas geen date 4 nog gehad,. nu hebben we een beetje zeik met elkaar want hij zegt tegen me dat het hem stoort dat ik dag en nacht op msn ben enzo, maar goed als dat alles is dus misschien wel jaloers, maar om een heel lang verhaal kort te maken
hij zou me nog bellen als die beter was, maar hij zei wel tegen me ik wil je beter leren kennen voor ik een relatie aan ga ? vraag me alleen af waarom hij me dan wel vast pakt etc.
Heeft er van jullie iemand ervaring met kinderen van jou vriend die van de ex zijn en hoe ga je hier mee om ?
hoop dat iemand me kan helpen want ik weet het even niet meer sorry
melano- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 39
Registratiedatum : 02-12-10
Re: een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
- Is hij degene van de 70 smsjes per dag?
- Waarom zou hij jaloers zijn als je de hele dag op msn zit? Wat heeft dat nou met elkaar te maken?
- Ik vind zoenen op een tweede date niet raar maar ook niet niet raar. Als het gebeurt, gebeurt het toch, maar anders is het ook niet erg.
- Wat heeft dit hele verhaal er mee te maken dat hij kinderen heeft?
- Wat is nu je eigenlijke vraag?
Ik zou het zelf niet erg vinden om een relatie te gaan met iemand die kinderen heeft, maar ik zou wel duidelijk willen hebben wat mijn rol daarin zal zijn. Daar moet je ook in groeien, en dat duurt misschien even, maar an sich zou ik het geen probleem vinden. Weet niet of dat je vraag was, maar ik dacht, ik geef alvast antwoord.
- Waarom zou hij jaloers zijn als je de hele dag op msn zit? Wat heeft dat nou met elkaar te maken?
- Ik vind zoenen op een tweede date niet raar maar ook niet niet raar. Als het gebeurt, gebeurt het toch, maar anders is het ook niet erg.
Ik zou het zelf niet erg vinden om een relatie te gaan met iemand die kinderen heeft, maar ik zou wel duidelijk willen hebben wat mijn rol daarin zal zijn. Daar moet je ook in groeien, en dat duurt misschien even, maar an sich zou ik het geen probleem vinden. Weet niet of dat je vraag was, maar ik dacht, ik geef alvast antwoord.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:- Is hij degene van de 70 smsjes per dag?
Nee dit is niet die van die 70 smsjes deze jongen met kinderen kon ik eerder dan die van die 70 smsjes haha, maar ik ben bang dat mijn familie raar op kijkt als ik een jongen pak die al 2 kinderen heeft daar ben ik bang voor namelijk.
smurfin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11
Hoezo reageer jij onder 2 accounts? En je 'pakt' geen jongen met 2 kinderen..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
kwam er een keer niet meer op en toen heb ik een andere account aangemaakt maar blijkbaar doet ie het weer ? ik heb er geen moeite mee dat hij kinderen heeft maar ben zo bang voor reacties van andere mensen maar heb wel zoiets van het is mijn leven en dat moeten ze maar respecteren !!!Liz schreef:Hoezo reageer jij onder 2 accounts? En je 'pakt' geen jongen met 2 kinderen..
melano- Fluisteraar
Wat heeft dit met het hebben van kids te maken? Mij maken kinderen niet uit.
Gast- Gast
hoe bedoel je dat ?Lorna mercedez schreef:Wat heeft dit met het hebben van kids te maken? Mij maken kinderen niet uit.
melano- Fluisteraar
Je verhaal. Ik lees eerder dat jij sowieso geen gevoel hebt bij deze man.melano schreef:hoe bedoel je dat ?Lorna mercedez schreef:Wat heeft dit met het hebben van kids te maken? Mij maken kinderen niet uit.
Gast- Gast
Ik volg 't geloof ik niet helemaal, ik vind je verhaal nogal wazig en het is ook verwarrend dat je onder twee accounts reageert. Daarbij komt dit verhaal me enigszins bekend voor, heb jij hier vorige week ook al 'n topic over geopend of ben ik nu heel erg van 't padje aan het raken?
Daarbij vind ik de opmerking dat je 'n man 'pakt' ook een beetje vreemd! Klinkt alsof je erg graag een relatie wilt hebben en in het schap van de supermarkt er eentje uitzoekt...
Verder sluit ik me aan bij de vragen van Joy_.
Daarbij vind ik de opmerking dat je 'n man 'pakt' ook een beetje vreemd! Klinkt alsof je erg graag een relatie wilt hebben en in het schap van de supermarkt er eentje uitzoekt...
Verder sluit ik me aan bij de vragen van Joy_.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Liz schreef:Hoezo reageer jij onder 2 accounts? En je 'pakt' geen jongen met 2 kinderen..
Volledig mee eens. Het zijn kinderen hoor, levende mensjes van vlees en bloed. Je praat erover alsof die man geen kinderen heeft maar een soort van interessante afwijking die jullie in een soort van Romeo & Juliet-positie gaat brengen.
Dat je je zorgen maakt hoe je familie reageert als je een vriend krijgt die veel ouder is dan jij, onder de tattoos zit of geen baan heeft vind ik nog wat anders, maar omdat hij kinderen heeft? Dan denk ik dat de reactie van je familie wel één van je minste 'zorgen' zijn, eerlijk gezegd. En dan spreek ik uit uitgebreide ervaring, aangezien mijn vriend een zoontje heeft met zijn ex, en ik heb zelf twee zoons met mijn ex.
Als er kinderen in het spel zijn, zeker eentje die bij hem woont, dan moet je heel voorzichtig te werk gaan. Niet binnen heel korte tijd de leuke stiefmoeder, of erger, de 'betere moeder dan de echte moeder' gaan uithangen (dodelijk voor de band met de kinderen van zowel jou als de vader en het risico dat je dat gaat doen is vrij groot omdat je de moeder in je eerste post al als incompetente moeder neerzet) maar ook niet te lang wachten, want het kan neem ik aan pas iets serieus worden als jij en de kinderen door één deur kunnen.
Verder zal je altijd te maken hebben en houden met de ex, aangezien ze samen ouders van die kinderen zijn. Je zal er altijd zijdelings bij betrokken zijn maar geen echte beslissingen mogen maken aangaande de opvoeding. Je vakanties, weekenden en feestdagen zullen draaien om de kinderen, maar je hebt geen beslissingsbevoegdheid. Dus als jouw potentiele vriend iets je leuk/lief/stom/relaxed/soepel omgaat met zijn ex ivm de kinderen, dan heb je er niks over te zeggen.
Verder heb je kans dat de ex enorm gaat dwarsliggen, zoals in mijn situatie. Zij wilde niet uit elkaar en heeft hem altijd teruggewild, ik denk tot op de dag van vandaag. Ze is enorm boos geworden toen hij met mij bleek te zijn, en ging dat over de rug van de kleine man afreageren. Dat soort dingen levert enorm veel verdriet, frustratie en pijn op. Ook zou het kunnen dat het totaal niet klikt tussen jou en de kinderen, omdat die misschien ook wel willen dat hun vader en moeder weer samen komen of gewoon omdat ze je niet mogen of omdat je te vroeg probeert leuk te doen. En dan?
Misschien gebeuren al deze dingen niet, hoor. Het kan prima gaan. Mijn zoons kunnen het uitstekend vinden met mijn vriend en dat verloopt heel soepel en natuurlijk. Maar het kán wel gebeuren, en daar moet je je van bewust zijn voordat je hieraan begint.
Er komt dus enorm veel meer bij kijken dan het 'pakken' van een jongen met kinderen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Marin- Lady Post-a-lot
je bent zelf vaag alles wat ik hier neer zet onder deze naam word afgekraakt wat is er mis mee als ik iets vraag of hulp wil ?Joy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
melano- Fluisteraar
melano schreef:je bent zelf vaagJoy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Oeh, dikke diss..
Nog een tip: Gebruik eens wat leestekens. Dat is er onder andere vaag aan je berichtjes. Ik wil je best helpen, maar wees eens wat concreter.
Marin- Lady Post-a-lot
melano schreef:je bent zelf vaag alles wat ik hier neer zet onder deze naam word afgekraakt wat is er mis mee als ik iets vraag of hulp wil ?Joy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Je vraagt om hulp en krijgt een uitgebreid inhoudelijk antwoord van mij, maar je kiest ervoor om te reageren op een berichtje over je account. Dat zegt mij dat je dus niet echt hulp wil.
RYW- Ratel
RYW schreef:melano schreef:je bent zelf vaag alles wat ik hier neer zet onder deze naam word afgekraakt wat is er mis mee als ik iets vraag of hulp wil ?Joy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Je vraagt om hulp en krijgt een uitgebreid inhoudelijk antwoord van mij, maar je kiest ervoor om te reageren op een berichtje over je account. Dat zegt mij dat je dus niet echt hulp wil.
Inderdaad ja. Ik heb trouwens ook inhoudelijk gereageerd, in m'n eerste post, over dat het mij niet uit zou maken als m'n vriend kinderen zou hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:melano schreef:je bent zelf vaagJoy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Oeh, dikke diss..
Nog een tip: Gebruik eens wat leestekens. Dat is er onder andere vaag aan je berichtjes. Ik wil je best helpen, maar wees eens wat concreter.
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft leerde ik vandaag van mijn oudste engel
RYW- Ratel
nou ik zou geen verkering met hem nemen hoor heeft hij meteen 3 kinderen
dikke doei
dikke doei
Laatst aangepast door Mamsie op zo 30 okt 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
mag ik je msn praat makkelijkerRYW schreef:Joy_ schreef:melano schreef:je bent zelf vaagJoy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Oeh, dikke diss..
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft leerde ik vandaag van mijn oudste engel
melano- Fluisteraar
melano schreef:mag ik je msn praat makkelijkerRYW schreef:Joy_ schreef:melano schreef:je bent zelf vaagJoy_ schreef:Onder welke account reageert ze nog meer dan? Want dat weet ik niet. Dit account staat iig vol vage topics
Oeh, dikke diss..
Ik heb geen msn meer wat mij betreft kan je je vragen hier kwijt, of via PM als je geen meelezers wil
RYW- Ratel
Je oudste engel is een wijs ventje
Marin- Lady Post-a-lot
Maar wie is Melano dan nog meer? Kennen we haar?
Marin- Lady Post-a-lot
Ze reageerde net (zie eerste pagina) onder de naam smurfin..
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Joy_ schreef:Je oudste engel is een wijs ventje
Ja man. Een beetje te wijs, want hij kan echt álles lezen tegenwoordig (zijn meest syllable-intensive workouts waren 'Dolfinarium' en 'waterkerszaadjes') en daardoor moet je telkens stilstaan want hij wil echt élk bordje en élk aanplakbiljet lezen
Afijn, ik dwaal af
RYW- Ratel
Haha geweldig RYW! Ik weet nog dat ik echt net kon lezen en het woord openen las op het melkpak. Dus ik zo tegen m'n moeder 'mama er staat OP-EN-EN!'
K. leert ook lezen nu
K. leert ook lezen nu
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Haha geweldig RYW! Ik weet nog dat ik echt net kon lezen en het woord openen las op het melkpak. Dus ik zo tegen m'n moeder 'mama er staat OP-EN-EN!'
K. leert ook lezen nu
Haha ja, die twee lopen mooi gelijk qua leeftijd en ontwikkeling natuurlijk
Het laatste wapenfeit was hier: (S leest van bordje bij de lokale snackbar) 'FRI-TUUR. Frituur. Mama!!! Mogen we patat?'
RYW- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zou jij zo'n relatie aangaan als in 50 tinten...
» Relatie met iemand met een andere politieke overtuiging
» Stelling over relatie en kinderen
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
» Relatie met iemand met een andere politieke overtuiging
» Stelling over relatie en kinderen
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Hoe is jou relatie veranderd sinds je kinderen hebt?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: