Relatie beeindigigd na dik 7 jaar.
+9
Lovely
Raindrop
Nora
Jeanette
Tabbert
Zininzon
silly-one
Lavendel
melano
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Relatie beeindigigd na dik 7 jaar.
Ik moet even mijn hart luchten (sorry)
Na een relatie van dik 7 jaar heb ik er vorige week een punt achter gezet.
Om bij het begin te beginnen.
We woonde gelukkig beide nog thuis, omdat we om de beurten geen werk hadden is er van samenwonen nooit iets gekomen.
In begin van de relatie hadden we veel ruzie maar dat ging snel over gelukkig.
We zijn vanaf het begin elk jaar op vakantie geweest naar een warm land.
De laatste tijd kwam ik erachter dat hij bijna elke avond in de kroeg zat,
sommige denken misschien er is niks mis mee maar ik vindt van wel, daarom had hij ook een boete van 550 euro gekregen voor drinken achter het stuur ja eigen schuld dikke bult.
Als ik jarig was ging hij tegen de klok van half 8 naar huis douche en naar de kroeg.
En dat niet alleen op mijn verjaardag maar op alle verjaardagen, vader, oom, tante nicht, neefje mijn zus en noem maar op.
Communiefeest van mijn petekindje hetzelfde verhaal eerst zeuren van ik kom naar de kerk en dan meteen mee naar het feest ja dus niet meneertje kwam om 17 uur pfff
De laatste tijd ben ik aangekomen en hij zei dan ga maar sporten je bent te dik, dus er was ook geen sex meer al een hele lange tijd omdat ik volgens hem te dik was.
We zijn pas geleden terug gekomen van vakantie en voor de vakantie zei hij tegen mij na de vakantie maak ik er een einde aan ik kan zo nog 40 jaar door gaan met jou maar het heeft geen zin meer.
Na dat we 1,5 week terug waren van vakantie hadden we ruzie, en de zondag erna ben ik er mee gekapt ik vond het goed geweest, nu zegt ie mijn part woog je 120 kilo ik weet nu wat ik mis ja jammer dan het is telaat in mijn ogen, hij is de dag erna ook alle spullen komen halen wat nog hier lag omdat hij elke dag (avond, weekenden) hier was.
Nu is mijn vraag aan jullie heb ik er goed aan gedaan om de relatie te beeindigen ?
het is maar een vraag, ik voel me stukken beter en kan en doen en laten wat ik wil, was al 2 jaar niet meer bij een vriendin geweest omdat hij nooit mee ging en ik niet weg kon omdat hij elke dag op mijn lip zat.
Groetjes
Na een relatie van dik 7 jaar heb ik er vorige week een punt achter gezet.
Om bij het begin te beginnen.
We woonde gelukkig beide nog thuis, omdat we om de beurten geen werk hadden is er van samenwonen nooit iets gekomen.
In begin van de relatie hadden we veel ruzie maar dat ging snel over gelukkig.
We zijn vanaf het begin elk jaar op vakantie geweest naar een warm land.
De laatste tijd kwam ik erachter dat hij bijna elke avond in de kroeg zat,
sommige denken misschien er is niks mis mee maar ik vindt van wel, daarom had hij ook een boete van 550 euro gekregen voor drinken achter het stuur ja eigen schuld dikke bult.
Als ik jarig was ging hij tegen de klok van half 8 naar huis douche en naar de kroeg.
En dat niet alleen op mijn verjaardag maar op alle verjaardagen, vader, oom, tante nicht, neefje mijn zus en noem maar op.
Communiefeest van mijn petekindje hetzelfde verhaal eerst zeuren van ik kom naar de kerk en dan meteen mee naar het feest ja dus niet meneertje kwam om 17 uur pfff
De laatste tijd ben ik aangekomen en hij zei dan ga maar sporten je bent te dik, dus er was ook geen sex meer al een hele lange tijd omdat ik volgens hem te dik was.
We zijn pas geleden terug gekomen van vakantie en voor de vakantie zei hij tegen mij na de vakantie maak ik er een einde aan ik kan zo nog 40 jaar door gaan met jou maar het heeft geen zin meer.
Na dat we 1,5 week terug waren van vakantie hadden we ruzie, en de zondag erna ben ik er mee gekapt ik vond het goed geweest, nu zegt ie mijn part woog je 120 kilo ik weet nu wat ik mis ja jammer dan het is telaat in mijn ogen, hij is de dag erna ook alle spullen komen halen wat nog hier lag omdat hij elke dag (avond, weekenden) hier was.
Nu is mijn vraag aan jullie heb ik er goed aan gedaan om de relatie te beeindigen ?
het is maar een vraag, ik voel me stukken beter en kan en doen en laten wat ik wil, was al 2 jaar niet meer bij een vriendin geweest omdat hij nooit mee ging en ik niet weg kon omdat hij elke dag op mijn lip zat.
Groetjes
melano- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 39
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Relatie beeindigigd na dik 7 jaar.
Als ik dit verhaal zo lees heb je er heel goed aan gedaan ja.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klinkt op vele vlakken als iemand die je beter kwijt dan rijk kunt zijn.
Gast- Gast
Als ik dit zo lees ben ik het met mijn voorganger eens. Jij respecteerde je niet zoals je bent qua looks. Hij had het te druk met zijn eigen (kroeg) leven en zette jou op de tweede plaats. Ook al waren het feesten van je familie, het is wel een beetje een ongeschreven regel dat je daar bij aanwezig bent als je al zo lang samen bent. Het is in mijn ogen niet dat het moet, maar de verwachting dat je komt is wel groot.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Nou volgens mij ook...
Wat een gezeik. Dat hij het niet leuk vindt dat je bent aangekomen, oke, maar dit klinkt niet heel gezellig allemaal. Ga goed voor jezelf zorgen en hopelijk kom je iemand tegen die je neemt zoals je bent..
Misschien niet helemaal gepast, maar ik grap wel eens: met meer kilo's heeft hij meer om van te houden
Wat een gezeik. Dat hij het niet leuk vindt dat je bent aangekomen, oke, maar dit klinkt niet heel gezellig allemaal. Ga goed voor jezelf zorgen en hopelijk kom je iemand tegen die je neemt zoals je bent..
Misschien niet helemaal gepast, maar ik grap wel eens: met meer kilo's heeft hij meer om van te houden
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Klinkt als een goede keus, toch geef ik je een dikke knuf want makkelijk kan het ook niet zijn.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
dankjewel voor alle lieve reactie's mijn keuze staat vast,
even lekker alleen en wie weet wat ik tegen kom
even lekker alleen en wie weet wat ik tegen kom
melano- Fluisteraar
Af te lezen aan je verhaal kun je hem beter kwijt dan rijk zijn. Wat een egoist!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Een goede keus naar mijn idee! Respect dat je het na 7 jaar hebt durven uitmaken.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik vind het echt ontzettend goed van je!
Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend elke avond de kroeg in ging en zulke nare dingen zou zeggen.
En nu heerlijk aan jezelf gaan denken he
Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend elke avond de kroeg in ging en zulke nare dingen zou zeggen.
En nu heerlijk aan jezelf gaan denken he
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als ik het zo lees dan heb je er zeker goed aan gedaan om hier een punt achter te zetten.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Heel erg veel sterkte!
Het enige wat ik me afvraag is hoe iemand en altijd op je nek kan zitten en toch zijn eigen plan trekt en vaker in de kroeg zit dan ergens anders.
Het enige wat ik me afvraag is hoe iemand en altijd op je nek kan zitten en toch zijn eigen plan trekt en vaker in de kroeg zit dan ergens anders.
Gast- Gast
Goede beslissing, als ik dit zo lees. Succes met het zoeken van je eigen weg. Komt vast wel goed.
Gast- Gast
Ja, je hebt er goed aan gedaan! Meer hoef ik er volgens mij niet over te zeggen.
Gast- Gast
Zoals ik het lees heb je er goed aan gedaan. Het zal geen makkelijke beslissing geweest zijn, en je zal wellicht nog wel vaak afvragen of het wel de goede keuze geweest is. Bedenk dan goed wat hij gedaan heeft, en hoe weinig hij er was voor jou...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
ik denk kroeg nummer 1 en ik nummer 2 !!!Maura schreef:Heel erg veel sterkte!
melano- Fluisteraar
ik vroeg net aan hem of hij mijn besluit nu accepteerde hij zei ja dat wel, maar het blijft erg abnormaal
hoezo abnormaal ?
volgens hem was er niks aan de hand en ik kapte er de dag erna meer
hoezo abnormaal ?
volgens hem was er niks aan de hand en ik kapte er de dag erna meer
melano- Fluisteraar
Ik denk dat je geen betere beslissing had kunnen nemen dan deze! Zo te lezen was het al een tijdje aardig op en heb je het nog aardig vol gehouden ondanks zijn gedrag en opmerkingen. Je geeft zelf al aan dat je je een stuk beter voelt sinds je bij hem weg bent, dus de beslissing kon sowieso geen foute beslissing zijn. Het moet niet makkelijk zijn geweest voor je om tot deze beslissing te komen, maar je hebt het wel gedaan! Hopelijk kom je in de toekomst wel iemand tegen die echt voor je gaat en je neemt zoals je bent.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Strawberry Shortcake schreef:Ik denk dat je geen betere beslissing had kunnen nemen dan deze! Zo te lezen was het al een tijdje aardig op en heb je het nog aardig vol gehouden ondanks zijn gedrag en opmerkingen. Je geeft zelf al aan dat je je een stuk beter voelt sinds je bij hem weg bent, dus de beslissing kon sowieso geen foute beslissing zijn. Het moet niet makkelijk zijn geweest voor je om tot deze beslissing te komen, maar je hebt het wel gedaan! Hopelijk kom je in de toekomst wel iemand tegen die echt voor je gaat en je neemt zoals je bent.
thnxxx jij begrijpt me !!!
melano- Fluisteraar
pff het is 5 weken uit en hij valt me al 5 weken lastig, die jongen snapt het niet,
we zouden als het nog aan was samen naar de kermis gaan nu smst hij me lekker stukje pizza pff daar zit ik niet op te wachten wanneer dringt het nu tot hem door ?
ik denk dan stik maar in je pizza
we zouden als het nog aan was samen naar de kermis gaan nu smst hij me lekker stukje pizza pff daar zit ik niet op te wachten wanneer dringt het nu tot hem door ?
ik denk dan stik maar in je pizza
melano- Fluisteraar
Tijd voor een ander nummer?
maar frustrerend dat hij je niet met rust laat.
maar frustrerend dat hij je niet met rust laat.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Je kunt je provider bellen om een nummer te laten blokkeren. Je kunt dan voor jezelf van 3x een telefoongesprek (kan ook voicemail zijn) of een sms de dag + tijd noteren en dan kunnen ze je helpen. Succes!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» relatie met iemand die 10 jaar jonger is...
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Hoe hou jij je relatie levendig?
» Heb jij een relatie
» Gelukkig in je relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Hoe hou jij je relatie levendig?
» Heb jij een relatie
» Gelukkig in je relatie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: