Verliefd worden op iemand anders in een relatie.
+10
Chocolate Cookie
Sweety
Pussycat
Erin
Susan
Jordana
yes1984
Snack a Jack
SoGood
Silver
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verliefd worden op iemand anders in een relatie.
Hoe denken jullie hierover? Overkomt het je? Of is het juist een bewuste keuze die je maakt? Dit na aanleiding van het onderwerp wat ik zondag avond hoorde op 3FM. Ben wel eens benieuwd hoe jullie hierover denken.
Gast- Gast
Re: Verliefd worden op iemand anders in een relatie.
Het is mij gebeurt, ik heb het laten gaan, en gelukkig ebde dit ook vrij snel weer weg. Ik ben niet meer verliefd op hem, maar ik gun die jongen niet een meisje die ik ken. Onbekend vind ik beter dan bekend...
En na een paar dagen mijn vriend ook verteld hoe ik me voelde en dat ik even verward was. Hij zag het niet als bedreiging en dat was een voordeel.
En na een paar dagen mijn vriend ook verteld hoe ik me voelde en dat ik even verward was. Hij zag het niet als bedreiging en dat was een voordeel.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door Sogood op di 30 aug 2011 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het is mij ook overkomen toen ik 6 jaar een relatie had met mijn ex-vriend. Ik denk dat het iets is wat je overkomt maar dat het wel een keuze is wat je er mee doet.
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex omdat de koek ook op was tussen ons en ben verder gegaan met de jongen waar ik verliefd op was geworden. Na war flinke hobbels in de weg zijn we 5 jaar verder hebben we een huis gekocht, zijn we getrouwd en denken we aan kinderen.
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex omdat de koek ook op was tussen ons en ben verder gegaan met de jongen waar ik verliefd op was geworden. Na war flinke hobbels in de weg zijn we 5 jaar verder hebben we een huis gekocht, zijn we getrouwd en denken we aan kinderen.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Het overkomt je maar je kiest zelf voor wat je ermee doet.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Het overkomt je maar je kiest zelf voor wat je ermee doet.
+1
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
yes1984 schreef:Lorna mercedez schreef:Het overkomt je maar je kiest zelf voor wat je ermee doet.
+1
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:yes1984 schreef:Lorna mercedez schreef:Het overkomt je maar je kiest zelf voor wat je ermee doet.
+1
+1
+1
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Verliefd worden is nooit een keuze, dus dat overkomt je. Ik heb het ook wel eens meegemaakt in mijn relatie. Niet handig, maar wel menselijk. En net als de rest vind ik: je kiest er zelf voor wat je er mee doet.
Gast- Gast
Het overkomt je inderdaad. Ik ben ook verliefd geworden op mijn huidige vriend terwijl ik wat met mijn ex had. Ik deed toen niks met mijn gevoelens. Nadat mijn ex het met mij uitgemaakt werden mijn gevoelens voor mijn vriend alleen maar sterker en nu zijn we al ruim 2 jaar samen.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Moeilijk... Heb nu zelf ruim 4 jaar een relatie en als het iets slechter gaat ben ik wel vatbaarder voor aandacht van andere mannen. Maar het is dan een keuze om er inderdaad iets mee te doen of niet.
Maar als het goed gaat tussen ons (gelukkig over heerst dat ruim haha) Dan heb ik echt geen oog voor andere mannen. Ik kijk natuurlijk wel, maar dat mag En ik denk dan ook niet dat het mij kan overkomen om verliefd te worden.
Maar als het goed gaat tussen ons (gelukkig over heerst dat ruim haha) Dan heb ik echt geen oog voor andere mannen. Ik kijk natuurlijk wel, maar dat mag En ik denk dan ook niet dat het mij kan overkomen om verliefd te worden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Het is mij in het verleden gebeurd en ik heb toen mijn relatie met m'n toenmalige vriend verbroken.
Gast- Gast
+1 Wat zijn we het goed eens met z'n allenSusan schreef:Jordana schreef:yes1984 schreef:Lorna mercedez schreef:Het overkomt je maar je kiest zelf voor wat je ermee doet.
+1
+1
+1
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
+1 Helemaal mee eens!!Sweety schreef:+1 Wat zijn we het goed eens met z'n allenSusan schreef:Jordana schreef:yes1984 schreef:Lorna mercedez schreef:Het overkomt je maar je kiest zelf voor wat je ermee doet.
+1
+1
+1
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
maar stel dat het je 'overkomt' en je besluit er niets mee te doen, vertel je het dan wel of niet aan je partner...?
sporty33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11
Dat is voor iedereen anders. Als ik weet dat ik mijn partner er pijn mee zou doen, dan zou ik het niet zeggen. En waarom eigenlijk wel? Ik doe niks met die verliefdheid, zou juist de persoon in kwestie gaan ontwijken om mijn verliefdheid kwijt te raken.sporty33 schreef:maar stel dat het je 'overkomt' en je besluit er niets mee te doen, vertel je het dan wel of niet aan je partner...?
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Dat is voor iedereen anders. Als ik weet dat ik mijn partner er pijn mee zou doen, dan zou ik het niet zeggen. En waarom eigenlijk wel? Ik doe niks met die verliefdheid, zou juist de persoon in kwestie gaan ontwijken om mijn verliefdheid kwijt te raken.sporty33 schreef:maar stel dat het je 'overkomt' en je besluit er niets mee te doen, vertel je het dan wel of niet aan je partner...?
+1, Alleen ben ik het met die laatste zin niet helemaal eens
Jordana- Ratel
Wat zou jij doen Jordana?
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Wat zou jij doen Jordana?
Ik zou na gaan waarom ik verliefd op die persoon ben geworden en dan naar mijn relatie zou kijken wat daar dan mis is. Ik zou niet mijn relatie uitmaken of wat dan ook..
Jordana- Ratel
Ja daar heb je eigenlijk wel een goed punt.Jordana schreef:Sweety schreef:Wat zou jij doen Jordana?
Ik zou na gaan waarom ik verliefd op die persoon ben geworden en dan naar mijn relatie zou kijken wat daar dan mis is. Ik zou niet mijn relatie uitmaken of wat dan ook..
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ja daar heb je eigenlijk wel een goed punt.Jordana schreef:Sweety schreef:Wat zou jij doen Jordana?
Maar dat is wel verdomt moeilijk omdat te doen. Nagaan waar je fouten zitten en hoe je die gaat veranderen.
Jordana- Ratel
Heb je dat zelf ervaren Jordana?
Sweety- Ratel
Niet qouten...
Ja helaas wel..
Ja helaas wel..
Jordana- Ratel
En hoe nu verder?
Sweety- Ratel
Het is gelukkig iets van 2 a 3 jaar geleden terug en ik heb er naar gekeken en ben er toen aan gaan werken.
Maar we moeten nog steeds van beiden kant werken eraan.. En dat gaat nou dit jaar behoorlijk met flinke downs..
Maar we moeten nog steeds van beiden kant werken eraan.. En dat gaat nou dit jaar behoorlijk met flinke downs..
Jordana- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien
» Verliefd...(?) maar ik heb een relatie...
» een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
» Ondernemend willen worden in relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Verliefd...(?) maar ik heb een relatie...
» een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft !!!
» Ondernemend willen worden in relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: