Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

+16
Lejow
Ella
Wasmachine
Mint
SarahKey
Stuiterbal
Kexter
Bliss
Marsy28
Lady Starstruck
Dora
loura
Printje
Pussycat
Blond
limbogirl82
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  limbogirl82 vr 30 nov 2012 - 9:55

Ik heb dus een leuke jongen leren kennen. We zijn een paar keer iets leuks gaan doen en hebben het heel gezellig.

Ik had wel gedacht dat hij jonger was als mij, (mijn ex was ook 5 jaar jonger) op de 2e date kwam ik erachter dat hij wel 10 jaar jonger is.... Gezien hoe hij in het leven staat, over dingen praat, met zijn toekomst bezig is e.d had ik hem niet zoooo jong verwacht. Er zijn een paar mensen die weten dat hij me gezoend heeft, en we een paar keer hebben afgesproken en er komen al meteen veel vooroordelen. Hij is 20, net begonnen met werken, woont thuis (heeft wel samengewoond en heeft 5 maanden in buitenland gewerkt).

Aan ene kant denk ik het gaat erom hoe iemand in het leven staat, hoe serieus ie is en doet. Aan de andere kant zet het me toch aan het denken.

Kennen jullie mensen in je omgeving met zulk groot leeftijdsverschil ? En dan is in dit geval ook nog HIJ de jongste. Dat kom je volgens mij nog minder tegen maar goed hij wordt vanzelf oud natuurlijk ;-)

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Blond vr 30 nov 2012 - 10:20

Ja, een vriend van mij heeft een vriendin die 10 jaar ouder is. Zij is 34, hij is 24. Hij beweert dat ze in dezelfde levensfase zitten, maar mijn inziens is dit niet echt zo. Hij is startende qua werken, zij werkt al een aantal jaren en heeft al een heel 'gesetteld' leven.

Ze hebben nog niet zo heel lang een relatie en ik geloof ook niet dat het heel erg goed tussen ze gaat. Zij twijfelt met name heel erg, hij is wel behoorlijk gek op haar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Pussycat vr 30 nov 2012 - 10:25

20 en 30 jaar... nee hoor. Ja net wat je zegt het is net hoe jullie beide in het leven staan.
Dan kan het toch prima? Ik zou me daar niet druk om maken.

Maar ja als je naar mijn zwager kijkt die is zelf bijna 30, maar heeft een vrouw van 51.
Hij zag zichzelf in een gezin etc... En hij is heel sportief terwijl zij bijna niks meer kan.
De verhouding is daar gewoon weg zeg maar... Ze hebben trouwens pas 2 jaar een relatie, dus dit was al zo toen ze wat kregen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:37

Als ik alleen naar getallen kijk zeg ik nee, ik zou niets willen met een jongen van 18-19 jaar ahahah. Maar het ligt er ook aan hoe zo'n jongen natuurlijk in het leven staat zeg maar en hoe hij over dingen denkt. Maar in eerste instantie zou ik 10 jaar jonger echt teveel vinden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  loura vr 30 nov 2012 - 10:42

Ik zou mij niet laten tegenhouden door een leeftijdverschil. Is zo zonde! Als het goed klikt en het gevoel is er dan hoeft het geen probleem te zijn toch? Er zijn mensen die verschillen 20 jaar in leeftijd.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:45

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat een jongen van 20 überhaupt geïnteresseerd zou zijn in mij hahaha bijna 30 en met 2 kids. Mijn man is 6 jaar ouder.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Pussycat vr 30 nov 2012 - 10:48

Printje schreef:Als ik alleen naar getallen kijk zeg ik nee, ik zou niets willen met een jongen van 18-19 jaar ahahah. Maar het ligt er ook aan hoe zo'n jongen natuurlijk in het leven staat zeg maar en hoe hij over dingen denkt. Maar in eerste instantie zou ik 10 jaar jonger echt teveel vinden.

Haha zo keek ik er helemaal niet naar, want dan zou mijn lover 14 moeten zijn relatie met iemand die 10 jaar jonger is... 253468018relatie met iemand die 10 jaar jonger is... 1578173417
Maar ik zou prima met een man van 34 een relatie aan kunnen gaan hoor. Mocht hij hetzelfde in het leven staan als ik.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  loura vr 30 nov 2012 - 10:49

Ze bestaan hoor Printje haha! Maar ik denk dat de meeste jongens van 20 toch kiezen voor een vriendin zonder kinderen, helemaal als ze nog thuiswonend zijn.

Een vriendin van mij (bijna 30) heeft 1 kind en is single, zij heeft een tijdje gehad met een jongen die een stuk jonger was maar uiteindelijk is dat toch niets geworden vanwege haar dochter. Te veel verantwoordelijkheid voor hem.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:50

Pussycat schreef:
Printje schreef:Als ik alleen naar getallen kijk zeg ik nee, ik zou niets willen met een jongen van 18-19 jaar ahahah. Maar het ligt er ook aan hoe zo'n jongen natuurlijk in het leven staat zeg maar en hoe hij over dingen denkt. Maar in eerste instantie zou ik 10 jaar jonger echt teveel vinden.

Haha zo keek ik er helemaal niet naar, want dan zou mijn lover 14 moeten zijn relatie met iemand die 10 jaar jonger is... 253468018relatie met iemand die 10 jaar jonger is... 1578173417
Maar ik zou prima met een man van 34 een relatie aan kunnen gaan hoor. Mocht hij hetzelfde in het leven staan als ik.

hahha ik zie het al voor me, thuiskomen met een 14-jarige haha. Ik heb dan liever een oudere man ipv een jongere denk ik. Zou het toch 'raar' vinden om met een 18 jarige thuis te komen haha, een eigen toyboy Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  limbogirl82 vr 30 nov 2012 - 10:51

Wooow 30 en 51... ik ben 30 mijn pa 52.... Hahaha.

Ik had ook niet gedacht een jongen van 20 leuk te vinden, zoals ik al zei, ik had wel gedacht dat ie jonger zou zijn, zo rond de 24 dus moest ook wel ff slikken toen ik 20 hoorde en hij net 5 maanden zijn rijbewijs heeft, nu pas begint met werken etc. Maar het klikt wel heel goed. Ik begrijp wat je zegt qua 'getal' haha ik vind het ook maar raar.

Ik ben zelf ook vrij gesetteld, afgelopen jaar naar een betere woning verhuisd, ik heb 5 jaar samengewoond, werk vaak 6 dagen per week en werk al ruim 10 jaar. Hij is ook serieus bezig met zijn toekomst en niet zo'n puber als sommige jongens van die leeftijd. Maar ik denk ook dat iemand van 20 vaak nog lang niet toe is aan vastigheid en als ik me bedenk wie nu bv al sinds zijn 20e bij dezelfde partner is.... dat zijn er niet veel. Maar goed we zullen zien, de tijd zal het leren.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 10:54

Ik heb niet zoveel problemen ermee gehad als ik een man had getroffen die 10 jaar ouder was, maar een jongen die 10 jaar jonger is, op de één of andere manier had ik dat voor mezelf niet zo prettig gevonden. Kan alleen niet uitleggen waarom... 5 jaar jonger was voor mij de max.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Dora vr 30 nov 2012 - 11:24

Mijn vrouw en ik schelen ruim 9 jaar. Zij is ouder, maar het werkt hier prima!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 11:36

Ik geloof niet dat ik zo iemand ken. Zelf zou ik niet snel op een jonger iemand vallen; over het algemeen voel ik me vaker tot wat oudere mannen aangetrokken (35+).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Lady Starstruck vr 30 nov 2012 - 11:45

Nee ik zou geloof ik niet met een jongen van 19 een relatie kunnen hebben. Ik val echt op oudere mannen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Marsy28 vr 30 nov 2012 - 14:06

Ook ik vind leeftijd echt geen issue. Mijn vriend is 6 jaar jonger, ik 30, hij 24. Ik merk er echt helemaal niks van. Heel af en toe heb ik ervaring in iets wat hij nog moet ontdekken, met name met solliciteren maar dat is helemaal niet erg. Andersom leer ik natuurlijk ook veel van hem, dat is niet leeftijdsgebonden.
Ik heb me er ook wel druk over gemaakt, met name w.b. kinderwens etc en de reacties van de mensen om me heen waren zachtgezegd ook niet heel positief, maar nu zijn we 2 jaar verder en ik maak me er niet meer druk om.

Niet teveel over nadenken..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  loura vr 30 nov 2012 - 22:24

Marsy28 schreef:Ook ik vind leeftijd echt geen issue. Mijn vriend is 6 jaar jonger, ik 30, hij 24. Ik merk er echt helemaal niks van. Heel af en toe heb ik ervaring in iets wat hij nog moet ontdekken, met name met solliciteren maar dat is helemaal niet erg. Andersom leer ik natuurlijk ook veel van hem, dat is niet leeftijdsgebonden.
Ik heb me er ook wel druk over gemaakt, met name w.b. kinderwens etc en de reacties van de mensen om me heen waren zachtgezegd ook niet heel positief, maar nu zijn we 2 jaar verder en ik maak me er niet meer druk om.

Niet teveel over nadenken..

Mijn vriend is 5 jaar jonger maar ik heb echt nooit negatieve reacties gehad van wie dan ook... Zoveel scheelt dat toch ook niet?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Bliss vr 30 nov 2012 - 22:28

Niks voor mij! Ik vind mannen van mijn eigen leeftijd soms al kinderachtig en onvolwassen :P

Verder vind ik het niet raar ofzo hoor, moet iedereen lekker zelf weten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 22:36

Ik zou mezelf wel echt een cougar voelen angel

Nu is leeftijd voor mij sowieso niet echt een issue. (Tot bepaalde hoogte natuurlijk). Ik zou gewoon zien wat het je brengt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Kexter vr 30 nov 2012 - 22:55

Over verschillende levensfases gesproken dan kunnen mijn vriend en ik ook niet.

Ik werk inmiddels bijna 5 jaar (ben 24 jaar oud), doe naast mijn 36urige werkweek een deeltijd opleiding HBO Accountancy en hoop daar over 2 jaar mee klaar te zijn.

Mijn vriend is net afgestudeerd (is 26 jaar oud) heeft nog nooit fulltime gewerkt op 10 weken stage na en is nu opzoek naar een baan. Hij heeft 2 master diploma's, ik heb alleen een MBO opleiding.

Nouja volgens de boekjes zouden we vast niet bij elkaar passen, maar we zijn al 3 jaar samen, wonen half jaar samen en eigenlijk gaat het gewoon goed.

Ik merk er in ieder geval niks van, of ik ben niet beter gewend.
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Stuiterbal vr 30 nov 2012 - 23:42

Nu ik zelf al enige tijd vrijgezel ben, ben ik hier zelf ook wel mee bezig. En ik heb zelf uit ervaring gemerkt dat een man die wat ouder is dan mij gewoon beter bij me past. Ik zelf zou persoonlijk niet voor een jonger iemand kiezen en waarom kan ik eigenlijk niet zo goed uit leggen. Het is meer een gevoel.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 23:55

Ik denk dat je je er niet te druk om moet maken. Gewoon lekker daten en als het klikt en jullie samen gelukkig worden is dat toch alleen maar leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  SarahKey vr 30 nov 2012 - 23:58

Ik zou het niet willen, ook niet 10 jaar ouder. Ik vind een verschil van 2-3 jaar goed. Zowel ouder of jonger.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Mint za 1 dec 2012 - 0:45

Ik zou het niet willen, maar ik snap best dat je verliefdheid niet tegen houdt. Ik zou er in ieder geval wel moeite mee hebben. In mijn ogen hoort de man (heel stom) toch ouder te zijn. Misschien omdat ik zelf oudere mannen interessanter vind (30+ en ben zelf 25).
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 1:26

Een jongen hier in het dorp heeft ook een vriendin, vrouw inmiddels, die flink wat jaren ouder is. Gaat hartstikke goed, zij is nu zwanger van hun tweede kindje. Voor ik weet doet de omgeving ook helemaal niet moeilijk, omdat ze zien dat dit gewoon goed zit.

Ik vind persoonlijk leeftijd maar een getal, als het goed voelt zie ik niet in waarom je er niet voor zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Wasmachine za 1 dec 2012 - 2:11

Ik zou er gewoon voor gaan als je het echt wil. Als leeftijd de enige reden is, vind ik dat niet echt een reden als je gevoel verder goed zit.

Mijn vriend is ook 6 jaar jonger, maar het werkt super. Aan sommige dingen merk ik het inderdaad wel, en aan het thuiswonen van hem moest ik even wennen, maar dat is niet erg. Ook zie ik soms wel dingen dat ik denk, hey, leer jij dat nu pas, terwijl hij ook genoeg dingen weet die ik nog moet leren. Niet teveel over nadenken, gewoon proberen smile
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

relatie met iemand die 10 jaar jonger is... Empty Re: relatie met iemand die 10 jaar jonger is...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum