Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 8 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Le Chat Noir za 19 feb 2011 - 1:05

@Jess86: Spannend...nu weer op het wachtbankje dus! Ik zit op dag 18 nu. Mijn 2e streepje is helaas nog niet even donker...
@Pbg: Toch jammer dat t niet gelukt is, maar nu kun je het wel beter inschatten. Je LF is over het algemeen hetzelfde met soms 1 dag verschil. Temperaturen geeft je wel veel inzicht vind ik. Ik kan het nu een beetje voorspellen wanneer de eisprong plaats gaat vinden, ook al is mijn cyclus elke keer nog een beetje verschillend. Fijn dat je niet heel teleurgesteld bent.

@All: Nog steeds net geen echt positieve ovulatietest helaas... vind t altijd zo lang duren voordat t dan echt zo ver is voor t eitje springt..en daarna weer wachten haha. Het streepje wordt wel steeds duidelijker, maar het is nog wel een beetje lichter. Waarschijnlijk morgen of overmorgen eindelijk echt positief. Hebben jullie ook altijd zo lang ovulatiepijn? Ik voel het nu al een week, niet echt heel pijnlijk, maar af en toe een wat zeurend gevoel onderin... Soms denk ik dat dit niet goed is ofzo. Het lijkt dan alsof het er steeds tegen aan 'hikt' maar het niet vlot wil springen zeg maar. Maar goed, je gaat vanzelf dat soort dingen bedenken.
Verder nog weekendplannen? Wij hebben vanavond een verjaardag, best wel zin in (altijd gezellig daar) op 1 punt na. Dit is zo'n beetje het enige huis waar iedereen nog binnen mag roken, normaal staan de rokers overal buiten. Er roken dan minstens 15 of 20 mensen tegelijk, dus je zit echt enorm in de rook... Ben maar blij dat ik nog niet zwanger ben wat dan betreft..ik weet niet wat ik anders had gedaan. Niet dat ik meteen denk dat het kindje onherstelbaar beschadigd word, maar zou toch niet echt lekker zitten.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 8 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  *Lookie* za 19 feb 2011 - 1:32

@ PGB: Tocht jammer dat je ongesteld bent geworden maar goed dat je er zo positief tegenaan kijkt. Hopelijk wordt dit een heel goede ronde!

@ LCN: Duurt lange he, wachten op een positieve ovutest. Duurde bij mij ook een week.. En dat is dan een erg lange week voor je gevoel. Ik snap je gevoel over die verjaardag wel, heel gezellig inderdaad maar als je beginnend zwanger bent (en ook als je langer zwanger bent natuurlijk maar dan kun je het wel aangeven) zit je liever niet in zo'n rookhok. Ik weet ook niet hoe schadelijk het is als je het een keer doet, maar het lijkt me niet echt goed en ik weet ook niet wat ik zelf zou doen. Misschien niet gaan, of niet zo lang.

@ all: Ik weet nog niets.. Ben nog niet ongsteld maar testte gisteren ook weer negatief. Zh maar even gebeld, de assistente zei dat het heel goed nog kan komen en dat ik nog zeker een dikke week moet afwachten dus dat doe ik dan nu maar rustig. Ik denk dat ik uiteindelijk wel ongesteld zal worden. Ben ik het op 1 maart nog niet dan doen we in het zh een testje en is die nega dan gaan we weer verder met de behandeling.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 za 19 feb 2011 - 10:50

Hey meiden,

zo ben net weer thuis.
Afgelopen nacht gezellig bij mijn schoonouders geslapen met zijn 3-tjes.

Onderweg naar huis heb ik 1x moeten stoppen, omdat man echt uit de auto moest (hij heeft migraine-aanval), dus dan weten jullie al wel waarvoor hij de auto uit moest.
J.oshua ging nu gelukkig vrijwel meteen slapen. Al is hij volgens mij wel uit bed gegaan om de lamp weer aan te doen. Hij is volgens mij écht heel bang in het donker (ondanks dat er een lavalamp aanstaat in zijn kamer)...

Vanmiddag bekkenband opgehaald voor de carnaval. Nou ja, alleen voor de carnaval ook niet... Maar moest steeds bekkenband van mijn nicht vragen, nu heb ik een eigen die ik dan ook meteen bij een volgende zwangerschap weer kan gebruiken.

Hoe is het met jullie? Heb ff de puf niet (zeer vroeg wakker, door zoontje bij ons op de slaapkamer) om te reageren. Sorry.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  pitbullgup zo 20 feb 2011 - 21:12

@ LCN; Nou hopelijk heb je snel een knallende ovutest!
@ Lookie; Nou hoop dat je misschien toch nog een positieve test hebt en anders snel de volgende ronde in kan.
@ Triesje; wat vervelend dat je man zo last heeft van migraïne aanvallen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 21 feb 2011 - 6:15

Jaaa vandaag een superpositieve ovulatietest! Gister waarschijnlijk ook, maar toen heb ik heel veel gedronken doordat ik een beginnende blaasontsteking voelde. Heb ook de hele dag, nog sterker dan afgelopen week, een krampend, zeurend gevoel in m'n onderbuik.... Ik hoop dat het deze keer raak is!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:43

Hey meiden,

Vandaag is dag 24 ( laatste tijd cyclus van 26/27) en ik heb zonet...

Positief getest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers

Ik kan het nog helemaal niet geloven pff..

Ik ga deze week mijn 3 testen, die ik nog heb, nog allemaal opmaken.. ben benieuwd of het streepje donkerder wordt.. was nu nog vrij licht, maargoed ik zit ook pas op dag 24.

Sorry voor mijn ego berichtje.. maar ben zooo blij!!!

Jullie allemaal suc6 deze maand

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:44

Een voorzichtige gefeliciteerd Razz.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 21 feb 2011 - 6:44

Gefeliciteerd Razz!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 21 feb 2011 - 7:34

Wauw Razz! Super voor je! Dit was..ronde 9?? Er is nog hoop voor mij dus Laughing . Geniet ervan! Wat maakte dat je vandaag al ging testen?? En hadden jullie ook enorm je best gedaan deze keer?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* ma 21 feb 2011 - 8:28

Razz, gefeliciteerd! Wat fijn zeg, geniet ervan!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:33

Razz: hug

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 21 feb 2011 - 8:35

Oeh oeh
*mini* hug *mini*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 11:03

Le Chat Noir schreef:Wauw Razz! Super voor je! Dit was..ronde 9?? Er is nog hoop voor mij dus Laughing . Geniet ervan! Wat maakte dat je vandaag al ging testen?? En hadden jullie ook enorm je best gedaan deze keer?

Nee ronde 8..
Ik ging vandaag al testen omdat ik enorm pijnlijke tepels had, al een hele week doodmoe en geen bruine afscheiding ( zoals ik normaal al week voor menstruatie heb) en mijn temp. bleef boven de 37.2.
En bovenal omdat ik totaal geen geduld heb haha :P

Bedankt allemaal Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jess86 ma 21 feb 2011 - 11:06

Gefeliciteerd Razz. Geniet ervan!!!

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  Triesje1983 ma 21 feb 2011 - 11:54

@ Razz: van mij ook een hele voorzichtige felicitatie meid!!!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 ma 21 feb 2011 - 19:24

gefeliciteerd Razz, hopelijk vandaag een donkerder streepje!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup ma 21 feb 2011 - 20:41

@ Razz; cheers Gefeliciteerd!

@ LCN; Fijn dat je een duidelijke streep had! Nu weer wachten voor jou spannend
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Amber- ma 21 feb 2011 - 21:26

Razz gefeliciteerd!!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Le Chat Noir di 22 feb 2011 - 6:50

Ja zit weer op het wachtbankje......
Vandaag was de ovulatietest niet meer positief, alhoewel het 2e lijntje nog wel vrij donker was.
Mijn temperatuur was vanmorgen alleen 0.4 hoger ten opzichte van gister, dus je zou toch zeggen dat de eisprong dan gisteravond was??!
We hebben gisteravond en eergisteravond in ieder geval flink ons best gedaan 👅 , ik hoop dat dit genoeg is..de keer daarvoor was donderdag, dus dat lijkt me dan alweer iets te lang geleden. Hoewel het zelfs nog tot 5 dagen voor de eisprong raak kan zijn toch?? En dit was dan 4...
Vandaag nog wel wat last van mijn onderbuik en steken in mijn tepels, nu heel gevoelig...Dus ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat ie geweest is.

Hmmm ik vind het wachtbankje niet zo leuk Neutral . Elke maand krijg ik rond en na de eisprong toch stiekem van die babyfantasieen..stel dat het nu raak is, dan....etc. etc. En vandaag: oh als het nu gelukt is dan is de eicel nu bevrucht enz. Dan zeg ik weer tegen mezelf: stop niet aan denken, omdat ik denk dat dit het tegenhoudt?? Nouja, zo blijf ik wat bezig.
En het wordt dag na dag spannender...Nog 9 -10 dagen wachten..pffffffff.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 6:53

@ Razz ; gefeliciteerd! Heel fijn voor je! Zeker met al die zwangerschappen in je omgeving, kan je lekker meedoen!

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 di 22 feb 2011 - 9:42

Le Chat Noir schreef:Ja zit weer op het wachtbankje......
Vandaag was de ovulatietest niet meer positief, alhoewel het 2e lijntje nog wel vrij donker was.
Mijn temperatuur was vanmorgen alleen 0.4 hoger ten opzichte van gister, dus je zou toch zeggen dat de eisprong dan gisteravond was??!
We hebben gisteravond en eergisteravond in ieder geval flink ons best gedaan 👅 , ik hoop dat dit genoeg is..de keer daarvoor was donderdag, dus dat lijkt me dan alweer iets te lang geleden. Hoewel het zelfs nog tot 5 dagen voor de eisprong raak kan zijn toch?? En dit was dan 4...
Vandaag nog wel wat last van mijn onderbuik en steken in mijn tepels, nu heel gevoelig...Dus ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat ie geweest is.

Hmmm ik vind het wachtbankje niet zo leuk Neutral . Elke maand krijg ik rond en na de eisprong toch stiekem van die babyfantasieen..stel dat het nu raak is, dan....etc. etc. En vandaag: oh als het nu gelukt is dan is de eicel nu bevrucht enz. Dan zeg ik weer tegen mezelf: stop niet aan denken, omdat ik denk dat dit het tegenhoudt?? Nouja, zo blijf ik wat bezig.
En het wordt dag na dag spannender...Nog 9 -10 dagen wachten..pffffffff.

Kan me deze gedachten heel goed voorstellen hoor. Ik herken het namelijk enorm.
Uiteindelijk zal het harde werken beloond worden. hug
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 12:09

Razz gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:44

@ LCN: Ja kan het me helemaal voorstellen dat je van het wachten baalt. En herken die babyfantasieen ook en dan lijken die 10 dagen echt zo lang he.
Ik duim voor jullie allemaal!

Nou vandaag dan maar eens een digitale test gedaan; zwanger 1-2 weken ( is dus 4 weken). Dus nu heb ik echt bevestiging. Vind het wel heel onwerkelijk maargoed.
Ik ga overstappen op een ander topic. Ik kom hier zo nu en dan nog wel , om te kijken hoe het met jullie gaat!

Suc6 allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Jess86 wo 23 feb 2011 - 9:41

Wat is het rustig hier..

Zit zelf op het wachtenbankje, kan volgende week vrijdag gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Tot nu toe nog geen tekenen van een ongi te bekennen (hopelijk blijft dat ook zo).

Hoe is het met de rest van de dames?? Zitter er nog meer NOD's aan te komen?

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  *Lookie* wo 23 feb 2011 - 10:04

Jess, spannend! Hopen dat je inderdaad niet ongesteld wordt en straks positief test!

LCN, ik herken die babyfantasien ook wel. Ik voel me soms al bijna moeder na de eisprong, ik probeer het wel te voorkomen want dat bespaart me een hoop teleurstelling maar toch is de hoop elke keer weer erg groot en fantaseer ik alweer in het wilde weg over baby's, bevallen, de babyuitzet en al dat soort dingen.

@ all: Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen maar ook geen positieve test helaas. Ik zie het somber in, ik denk haast dat ik misschien ondanks de Clomid toch niet ongesteld word. Ik kan het niet verklaren want bij mijn weten moet je wel ongesteld worden wanneer je een eisprong hebt gehad. Maar misschien komt het nog? Ik heb absoluut niet (meer) het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, ook niets wat daarop wijst en het lijkt me dat ik dan ook haast wel posi had moeten testen. Ik bel op 1 of 2 maart het ziekenhuis even, dat ze daar een test doen en we weer verder kunnen,
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: