Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 7 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup ma 14 feb 2011 - 2:25

@ Blondje; ik heb vorige week zaterdag/zondag mijn ei-sprong gehad (volgens de ovutesten) en heb sinds dien ook last van mijn bekken. Vervelend dat je miselijk bent en zo'n gevoelige borsten hebt maar wel fijn dat je bevestiging van je lichaam krijgt dat je zwanger bent Very Happy Roze verlies kan natuurlijk vanalles zijn en anders zou ik gewoon de VK bellen.

Tegen de tijd dat jij naar de VK gaat wil ik gaan testen :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 7 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Floor ma 14 feb 2011 - 2:37

@pbg,m'n man is gelukkig weer wat beter. Zaterdag nog een test gedaan die was negatief. Vanmorgen zat ik te ontbijten en kreeg ik gigantische steken, ben dus nu ongesteld. Jammer, maar dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben. We gaan nu met nieuwe moed een nieuwe ronde in.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Creabea_28 ma 14 feb 2011 - 6:54

Lookie: Waar ben je? Ben zo benieuwd of je al getest hebt!

Floor: Wat balen dat je ongesteld bent geworden hug Maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, al had je natuurlijk liever ander nieuws gehad. Wat goed van je dat je met nieuwe moed een nieuwe ronde in gaat. Ik wens je heel veel vruchtbaarheid toe voor de komende ronde.

PBG: Wat spannend dat je zo'n last hebt van je bekken. Hopelijk betekent het iets heel positiefs! Kan me voorstellen dat je veel tot 10 moest tellen toen je je moeder ging helpen haha. Wel lief dat je het alsnog voor haar doet, ook al hebben jullie niet zo'n goede band. Ahh wat leuk dat je lekker hebt gezeten met het zoontje van je nichtje. Dan gaan je eierstokken nog wel wat harder rammelen hè? Ik vind dat ook altijd zo heerlijk, lekker met zo'n kleintje op schoot. Ach binnenkort mogen we misschien zelf wel een kleintje verwachten Wink

Blondje: Kan me voorstellen dat het nu wel 'fijn' is dat je wat misselijk bent en gevoelige borsten hebt, dan weet je tenminste dat je lichaam iets aan het doen is. Hopelijk zijn de 2 weken zo om en kan je lekker je wondertje bewonderen smile

Hier verder nog weinig nieuws. Nog steeds vlagen van misselijkheid al lijkt het wel wat af te nemen. Tepels zijn af en toe nog gevoelig en heb nog steeds last van hormonale buien. Ach, we wachten het wel af. In ieder geval ook nog geen ongesteldheid hier. Ga denk ik donderdag testen als ik nog niet ongesteld ben dan (al denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden).

Andreake: weet niet of je nog meeleest hier, maar ben benieuwd hoe het met je gaat.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 14 feb 2011 - 7:20

Hey meiden,

ik ben er weer onder mijn eigen naam Very Happy...

En hier gaan we er straks echt serieus voor Very Happy... Mijn man heeft zelfs verteld tegen de vriend van mijn beste vriendin, dus hij staat er echt achter Very Happy.

Verder gaan we binnenkort de zolder geheel rigoreus opruimen. Want... uiteindelijk zal J.oshua naar zolder gaan en zal daar dus een slaapkamer gemaakt moeten worden...

@PGB: ik duim voor je hoor meis.
@Crea: ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen dat je test woensdag/donderdag positief is hoor.
@Floor: balen zeg dat je ongesteld geworden bent... hug
@blondje: hahaha ja geloof ik graag dat je er "blij" mee bent dat je een beetje misselijk bent af en toe. Dat rozige bloed kan de innestelingsbloeding zijn. Ik heb dit ook gehad en was in alle staten... Heb mijn zusje en de VK toen gebeld en beiden zeiden ze dat het dan de innestelingsbloeding was.
@Pitbullgup: ik ga duimen dat het een voorteken is hoor :-)

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben hoor...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  blondje1313 ma 14 feb 2011 - 8:45

De innestelingsbloeding heb ik ook gehad, maar dat is inmiddels al wel een paar weken geleden...

Crea, ik duim voor je dat de test donderdag wel positief is!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  *Lookie* ma 14 feb 2011 - 8:51

@ all: Bedankt voor de felicitaties! Jammer genoeg wel negatief getest vandaag, en het was de 15 dag na de eisprong dus dan zou het toch wel positief kunnen zijn. Ik test later deze week nog een keer voor de zekerheid en zal dan het ziekenhuis bellen want als ik niet ongesteld word dan zal het weer opgewekt moeten worden (maar ergens zou het wel raar zijn als ik niet ongesteld word aangezien ik wel een eisprong had). Ik heb zoiets van: als ik dan toch ongesteld moet worden, laat het dan nu maar komen dan kunnen we weer verder! Wij hebben trouwens afgesproken dat als ik deze ronde niet ongesteld word, we toch ons hele verhaal maar eens aan onze ouders gaan vertellen. Het word steeds moeilijker dat ze van niets weten dus het lijkt ons wel relaxed als ze er gewoon van weten. Ik denk dat we het ze aankomend weekend gaan zeggen.

@ Crea: Wat lief dat je al zat te wachten op een reactie! Jij bent dus ook nog aan het wachten? Wat is dat toch frustrerend he?

@ Triesje: Fijn dat je man er ook helemaal voor gaat nu! En wat leuk dat jullie zoontje een mooi kamertje op zolder krijgt, maak er maar iets moois van voor hem!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 14 feb 2011 - 8:53

blondje1313 schreef:De innestelingsbloeding heb ik ook gehad, maar dat is inmiddels al wel een paar weken geleden...

Crea, ik duim voor je dat de test donderdag wel positief is!

Ik had de innestelingsbloeding pas met een week of 6/7... Dus vandaar dat ik het zei.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 ma 14 feb 2011 - 8:54

@ Lookie: ja het heeft even geduurd. Denk dat hij het eng vond ofzo (omdat er een mogelijkheid bestaat dat ik in een rolstoel beland). Maar nu.... hij heeft het zelfs over de slaapkamer enzo en dat we nu weer moeten gaan sparen voor een kinderwagen enzo... (ik moet zo'n Stokke kinderwagen hebben, ivm mijn bekken)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup ma 14 feb 2011 - 21:01

@ Crea; Mijn eierstokken klapperde bijna de tent uit Very Happy Ga hard voor je duimen dat je alsnog een positieve test in handen hebt! Op welke dag zit je nu?
@ Triesje; Wat leuk dat je man er nu ook echt mee bezig is. Krijgt J. dan ook echt een stoere jongens kamer?
@ Lookie; He wat jammer dat de test negatief was, hopelijk wordt je uit jezelf ongesteld.
Groot gelijk dat jullie het de ouders vertellen kunnen jullie het er ook ff met anderen over hebben en delen.

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 ma 14 feb 2011 - 21:03

@Pitbullgup: ik heb nog geen idee wat voor kamer Joshua dan krijgt. Hij is op het moment helemaal weg van Woezel en Pip én van Bumba... Dus denk dat we dan gewoon een neutrale kamer doen, waarbij we regelmatig kunnen veranderen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* di 15 feb 2011 - 6:53

Triesje1983 schreef:@Pitbullgup: ik heb nog geen idee wat voor kamer Joshua dan krijgt. Hij is op het moment helemaal weg van Woezel en Pip én van Bumba... Dus denk dat we dan gewoon een neutrale kamer doen, waarbij we regelmatig kunnen veranderen...

@ Triesje: Dat is wel slim, om gewoon met de accessoires te wisselen en de basis neutraal te houden.

@ all: Vanmorgen nog maar een testje gedaan aangezien het met ochtendurine vaak duidelijker is, maar wederom negatief. Voel me er vandaag niet zo goed bij, gewoon niet lekker in mijn vel. Hoewel ik probeerde niet te veel hoop te hebben, had ik het natuurlijk al wel weer en ja, dan is de teleurstelling ook groot. Vandaag voelde ik mijn buik ook steeds, ik hoop dat ik nu heel gauw ongesteld ga worden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 di 15 feb 2011 - 9:44

*Lookie* schreef:
Triesje1983 schreef:@Pitbullgup: ik heb nog geen idee wat voor kamer Joshua dan krijgt. Hij is op het moment helemaal weg van Woezel en Pip én van Bumba... Dus denk dat we dan gewoon een neutrale kamer doen, waarbij we regelmatig kunnen veranderen...

@ Triesje: Dat is wel slim, om gewoon met de accessoires te wisselen en de basis neutraal te houden.

@ all: Vanmorgen nog maar een testje gedaan aangezien het met ochtendurine vaak duidelijker is, maar wederom negatief. Voel me er vandaag niet zo goed bij, gewoon niet lekker in mijn vel. Hoewel ik probeerde niet te veel hoop te hebben, had ik het natuurlijk al wel weer en ja, dan is de teleurstelling ook groot. Vandaag voelde ik mijn buik ook steeds, ik hoop dat ik nu heel gauw ongesteld ga worden.

Hahaha, ja vond ik ook best wel. ;-) Laughing. Dan kunnen we door bijvoorbeeld van die foamstickers de kamer steeds veranderen.
Ik ga duimen dat je dan maar gauw ongi word meis, want dit is ook maar niets...

Hier vanmiddag door zoontje schouder half uit de kom gehad... heb nu flink last van mijn schouder en arm... Ik ga zo pijnstiller innemen en dan mijn bedje opzoeken... Even een keertje vroeg slapen maar...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup di 15 feb 2011 - 21:07

@ Triesje; Slim kun je elke keer een ander thema gebruiken
@ Lookie; hug Hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is ook niks...

@ All; bekken pijn wordt ietsjes minder en het begint te rommelen in m'n buik dus denk dat ik helaas ongesteld ga worden. Nu maar afwachten....
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 5:57

Nou hier ben ik ook weer eens.. Sorry even geen fut om op iedereen te reageren.

Hoop dat de dames die nog in afwachting zitten op een eventuele posi test of op ongesteld worden, snel wat duidelijkheid hebben!

Ik begin alweer allerlei kwaaltjes bij mezelf te merken. Hoop zo dat mijn lichaam me niet weer voor de gek houdt!! Neutral Mijn Nod is 23-2.. duurt nog zolang!! bounce
Vooral moe zijn is extreem deze week! pff en dan kan ik ook nog eens niet goed slapen.

Gast
Gast

Bericht  Jess86 wo 16 feb 2011 - 8:27

@crea: Heb je vandaag nog getest of toch maar niet???

@Razz: Ik weet wat je bedoeld, wachten kan soms inderdaad veels te lang duren.

@ all: vanmorgen toch maar weer een testje gedaan, wederom negatief.
Ben toen na gaan denken over die lange cyclus (61 dagen) die ik al een keer heb gehad en toen gaan rekenen en kwam er dus achter dat ik deze week dan dus mijn vruchtbare dagen moet hebben (uitgaande van die lange cyclus).
Vanmiddag toen ik in de stad was dus maar eens een keer ovulatietesten gekocht en die vanavond gedaan en er verscheen dus een licht streepje. Zit nu dus toch in mijn vruchtbare periode.. Dus de komende dagen maar eens flink gaan klussen. Very Happy Wink

Hoe gaat het verder met de rest van de meiden hier?

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  Creabea_28 do 17 feb 2011 - 0:25

Heey meiden,

Alles goed met iedereen?
Hier alles nog steeds hetzelfde, zit inmiddels op dag 34 en nog niet ongesteld.
Als ik deze dag overleef zonder rood kleurtje, dan ga ik morgen nog maar een keertje testen. Ik probeer er niks van te verwachten, maar een beetje spannend is het wel. Ik zal het morgen even laten weten als ik getest heb.
Morgenmiddag gaan we op vakantie, lekker even 10 dagen in een huisje in Duitsland, lekker even ontspannen. Hoop dus ook niet dat ik ongesteld word, want dan ben ik precies ongesteld als we weg zijn, maar ja, dat heb je niet zelf voor het zeggen hè. Ik ben er dus vanaf morgenmiddag ook even niet om te reageren smile

Jess86: Wat balen dat je waarschijnlijk weer een lange cyclus hebt, en dat de test negatief was. Veel plezier met klussen in ieder geval Wink

Razz: Spannend dat je last hebt van allerlei kwaaltjes. Hopelijk betekent het iets. Jammer dat je dan nog zo lang moet wachten hè, ik snap het heel goed. Dat wachten kan ik ook nooit zo goed tegen, terwijl ik nu een week heb gewacht voordat ik nog een keer ga testen en ik moet zeggen dat het best makkelijk ging. Ik ga voor je duimen.

PBG: jij zit ook al op het wachtbankje. Jammer dat je gerommel voelt, maar het hoeft niks te betekenen he. Het kan ook positief zijn Wink Ik hoop het nog steeds voor je.

Triesje: Wat leuk dat je man nu ook zo enthousiast is. Ik hoop dat je snel ongesteld bent en dat jullie er daarna maar flink tegenaan kunnen gaan. Leuk dat J. een nieuwe kamer krijgt. Jullie moeten dus dubbel aan de klus, in J z'n kamer en in de slaapkamer :P

Lookie: wat balen die onzekerheid meis hug Ik kan me voorstellen dat de teleurstelling groot is. Ook al probeer je niet teveel hoop te hebben, je hebt toch een hele grote wens en dat is ook hartstikke logisch. Ik zeg het niet snel, maar ik hoop toch voor je dat je snel ongesteld word, want dit ook is echt niks. Ik hoop dat de volgende ronde extra veel geluk brengt voor jullie.

Verder alles goed met iedereen? Nog NOD's in aantocht?
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 17 feb 2011 - 1:17

@ Razz; veverlend he dat je niet echt van je lichaam uit kunt gaan
@ Jess; wat slim dat je ff een ovutest hebt gedaan! Veel plezier de komende dagen Wink
@ Crea; wat spannend! En alvast een fijne vakantie

Mijn buik heeft maar een half dagje gerommeld maar we wachten maar af....
Vandaag alleen bericht gehad dat m'n auto rijp is voor de sloop dus druk aan het kijken voor een nieuwe (dag spaarcentjes... Cry )
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 17 feb 2011 - 21:01

@ All; Gisteren een heeeel klein beetje oud bloedverlies gehad dus ga er vanuit dat m'n ongi er aan komt. (stiekem hoop ik op een inestelingsbloeding gisteren was namelijk dag 10-11 na mijn eisprong) We wachten het maar rustig af.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 do 17 feb 2011 - 21:22

Hoi meiden,

Even een ego berichtje. Ik ben gisteravond laat toch ongesteld geworden en hoefde dus vanochtend niet meer te testen Cry
Ik baal echt heel erg en kan ook even niet meer positief denken. Bijna een week later dan mijn normale cyclus, allerlei kwaaltjes (misselijkheid is er nog steeds) en dan toch ongesteld en heel hevig ook. Werd vanochtend gewoon wakker van de pijn in mijn buik en krampen. Mijn bloedverlies is ook al best veel, bah. Op naar de volgende ronde maar weer. Dan gaan we er weer met goede moed tegenaan.

Tot over ruim een weekje meiden. Hopelijk zijn er goeie berichten als ik terug kom.

Liefs crea
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  pitbullgup do 17 feb 2011 - 21:35

@crea; Hè wat jammer hug Super vervelend dat je lijf je zo voor de gek houd ook. had t zo voor je gehoopt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir do 17 feb 2011 - 23:24

@Crea: wat jammer zeg! Ik weet precies hoe je je voelt... Ik heb eigenlijk precies hetzelfde ook wel eens gehad, ineens een latere ovulatie en heb meestal ook allemaal kwaaltjes. Ik ben zelf vaak ook nog misselijk rond de NOD..(daardoor zelfs nog wel eens getest als ik al ongesteld was geworden). Wordt allemaal door hormonen veroorzaakt, daling van het een of ander. Je verbeeld je dus niks, maar het is helaas geen zwangerschap.
Als ik in je 'rijtje' kijk heb je wel een keer eerder gehad dat het 33 dagen duurde? Het kan gewoon gebeuren dat een cyclus ineens een week langer duurt, had ik in december ook.
Maar goed hier heb je niet zoveel aan...je voelt je gewoon even kl*te op het moment dat je op de wc zit en je ziet dat het weer zover is.. Sad.
Ik hoop dat je straks toch lekker kunt gaan genieten op vakantie, even alles rondom zwanger worden uit je hoofd zetten hopelijk en er straks weer met frisse moed tegenaan!

@Pbg: Ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding was! Hoe lang duurt normaal je LF?

Hier nog niet echt nieuws...Ik wacht nog op het 2e streepje op de ovulatietest. Mijn temperatuur is ineens ietsje hoger..normaal is die altijd een paar dagen laag voor de eisprong. Dus ik hoop niet dat de eisprong weer lang op zich laat wachten.
Als ik weer op het wachtbankje zit zat ik vast weer vaker schrijven...;-)
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  pitbullgup do 17 feb 2011 - 23:44

@ LCN; Ik weet niet wat mijn LF is aangezien dit de eerste keer is dat ik met ovu-testen in de weer ben geweest en ik een erg onregelmatige cyclus heb. Als ik deze ronde niet zwanger ben wil ik gaan temperaturen (heb wel al alles doorgelezen fertilty friend)
Hoop dat je snel een dikke streep hebt!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Jess86 vr 18 feb 2011 - 1:02

@crea: Jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Gunde het je zo. Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je vakantie en als je dan weer thuis ben kun je er hopelijk met volle moed weer tegenaan Wink

@PBG: Hoop voor je dat het toch een innestelbloeding was, zal de komende dagen voor je duimen.

@LCN: Op welke dag van je cylcus zit je nu??

@All: vandaag een knallende ovu-test gehad zoals ik dus al verwacht had, gister en eergister nog flink geklust, vanavond ook nog maar een keertje voor de zekerheid Wink en dan weer afwachten.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33

Bericht  blondje1313 vr 18 feb 2011 - 3:09

Crea, wat balen. Jammer dat je lijf je zo in de steek laat.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup vr 18 feb 2011 - 11:11

Hé meiden ik ben ook ongesteld geworden. Ik merk dat ik nu veel minder teleurgesteld dan wanneer ik een negatieve test in handen heb. Cyclus is nu wel weer iets korter dus op naar de volgende ronde Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: