Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 9 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Curious do 24 feb 2011 - 1:38

Hallo meiden,
Ik zou graag mee willen kletsen in dit topic.
Ik lees al jaren mee op het forum, had op het vorige forum ook een account maar op het nieuwe alleen nog maar meegelezen.
Nu ik en mijn vriend zelf proberen zwanger te worden en ik die spanning eigenlijk met haast niemand kan delen(alleen met mn vriend), zou ik graag hier mee kletsen.
Zondag is mijn NOD. Dit is ook de eerste ronde dat we proberen zwanger te worden.
Ik ben 24 jaar, en heb nog geen kinderen.
Ik herken geheel wat jullie schrijven over babyfantasien. Ik vind mezelf echt overdreven bezig met zwanger worden en kinderen krijgen nu, maar kan het helaas niet echt loslaten. Misschien is dat de volgende keer makkelijker.
Ik zal het mezelf ook wel aanpraten, maar voel me ook misselijk en duizelig en ben moe (maarja,dat laatste ben ik zo vaak).
In mn hoofd heb ik al alles bedacht als ik nu zwanger ben, weet al wanneer ik verlof zal krijgen, wanneer ik het dan zal vertellen aan anderen, ben al opzoek naar kamertjes en kinderwagens etc. Echt obsessief gewoon... pff, en zondag duurt nog zo lang;)
Herkenbaar?? En gaat het over na de eerste maand?? Wink HIHI.
Succes allemaal!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 9 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Le Chat Noir do 24 feb 2011 - 1:57

@Razz88: Super dat de digitale test nogmaals een bevestiging gaf! Heb jij ooit getwijfeld of het nog eens raak zou zijn? Ik heb toch het gevoel dat als je langer dan een half jaar bezig bent, de hoop toch een stuk minder wordt, terwijl dat eigenlijk onzin is...maar toch. Vind t super voor je! Verloskundige al gebeld Wink??
@Jess86: Volgende week vrijdag is 4 maart? Of bedoelde je deze vrijdag, omdat je over tekenen van ongi hebt? Als je volgende week bedoeld, zitten we in hetzelfde schuitje!
@Lookie: Wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit! Bij het ziekenhuis kunnen ze het in ieder geval goed testen in je bloed... Ik hoop toch stiekem op een wondertje bij jou!
@Curious: Welkom hier! Wat je schrijft is erg herkenbaar hoor! Ik had t trouwens de 1e maand ook wel het ergst moet ik zeggen. En ja toch elke ronde wel weer zo af en toe dat je van alles op zoekt. Ik kan het ook niet laten om toch elke keer te kijken hoe ver ik zou zijn bij bepaalde gebeurtenissen (bruiloft broer, vakantie)... Maar voor de rest sta ik er een stuk rustiger in dan in het begin... Ook omdat dit mijn 9e ronde alweer is, ik begin de moed wat op te geven soms.. Had eerst gedacht dat het heel snel raak zou zijn en als dat dan niet gebeurd en anderen raken wel zwanger.. maar goed, laat ik positief blijven smile!
Ben je ook net gestopt met de pil of dat al langer?

@All: Nou Fertilityfriend heeft t officieel bevestigd: maandag had ik mijn eisprong..hoera haha.
Nu is het dus weer afwachten. FF geeft aan dat ik volgende week vrijdag kan testen..Ik denk dat het zaterdag zou worden. Die vrijdags heb ik een omgaan met agressie training..nou straks is ie positief of juist negatief en sta ik daar te janken. Hoewel..als ik die dag ongesteld word, dan zou het daar ook zomaar kunnen hihi. Ik bedoel dus als ze van die agressieve acteurs uit hebben genodigd..sommige mensen barsten in huilen uit als zo'n acteur tegen ze tekeer gaat, ik weet niet hoe ik reageer. De vorige keer hoefde ik niet zo rollenspel te doen gelukkig.
Ik heb nu alweer weekend, heerlijk. Voer alleen weinig uit, ben een beetje lui vandaag... Embarassed
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:00

@ LCN: Fijn dat je in ieder geval weet dat je maandag je eisprong hebt gehad :-) Flink jullie best gedaan :P ?
Ik had inderdaad het idee dat het ooit raak zou zijn al opgegeven, Klinkt heel overdreven na pas 8 rondes, aangezien er vrouwen zijn die al langer dan 12 maanden bezig zijn. Maar toch. Op een gegeven moment raak je zo gewend aan negatieve uitkomsten, iedere maand weer. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ga ik denk ik morgenvroeg doen:)

Gast
Gast

Bericht  Jess86 do 24 feb 2011 - 10:47

@LCN: ik heb me NOD vrijdag 4 maart dus we zitten inderdaad in het zelfde schuitje.

@Curious: Welkom hier! Heb hetzelfde als jij, ook steeds babyfantasien rond de NOD. Kinderkamer hoef ik niet meer naar te kijken want die hebben we al. Gekregen van de broer van mijn vriend want die ging emigreren en kon het toch niet meenemen. Very Happy
Altijd handig toch Wink

@all.. vandaag op het werk echt last van allerlei kwaaltjes: misselijk, duizelig, het rommeld aan alle kanten in mijn buik en heb last van mijn borsten/tepels. Wil nog nergens teveel op hopen want dan is de teleurstelling des te groter als het toch weer niet zo blijkt te zijn. Kan vrijdag 4 maart dus pas testen en wil het eigenlijk dus ook niet eerder gaan doen. Hopelijk kan ik me inhouden en ook echt wachten tot vrijdag.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  DeniseT vr 25 feb 2011 - 6:18

whaaah ik ben hier een tijdje niet geweest!! maar ik heb dat bewust gedaan omdat ik er niet meer zoveel meer bezig wou zijn!Very Happy maar ik heb nu een positieve zwangerschapstest in me handen!!!!
We zijn zooo blij maar morgen nog een testej doen maar wel nog even voorzichtig!
En ik zou jullie me test willen laten zien want ik wil het jullie laten zien! maar weet niet hoe Sad naja xxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Le Chat Noir vr 25 feb 2011 - 10:33

Gefeliciteerd Denise! Hoeveelste ronde was dit voor jullie? Super hoor! Geniet ervan en ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  DeniseT vr 25 feb 2011 - 10:36

@ le chat noir:
Het is de 4e ronde duss met ovulatietesten gewerkt 1 keer en meteen goed!!Very Happy

Bedankt ik ga zeker genieten!!!

xxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Curious za 26 feb 2011 - 2:10

GEFELICITEERD! en 4e ronde, nog snel ook zeg!!
Geniet van je zwangerschap!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  *Lookie* za 26 feb 2011 - 2:36

Denise, gefeliciteerd! Geniet ervan meid! Oja, een foto plaatsen kan (volgens mij) alleen als je eerst een foto upload op internet, bijvoorbeeld op myspace of een picasawebalbum, en die pagina kopieer je dan vervolgens in het schermpje wat je krjgt als je het afbeeldingsplaatje aanklikt. (misschien niet zo'n duidelijke uitleg, misschien kan iemand anders het beter uitleggen)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 zo 27 feb 2011 - 5:06

Hier is de eerste maand van de prikpil bijna voorbij... Ben toch wel enorm benieuwd wanneer ik ongesteld word hoor Very Happy... Zal pas over een maand of 2 zijn denk ik...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir zo 27 feb 2011 - 7:37

@Triesje: Nou is er toch alweer zo'n 1/3e voorbij Wink.

@All: Zit nu op dag 6 na ovulatie. Heb weer steeds een zeurend gevoel in m'n onderbuik (+ nog een reeks andere klachtjes). Eigenlijk als je zo nagaat voel ik m'n onderbuik dus 3/4e deel van mijn cyclus! Al is het voor de ovulatie wel anders als erna.
Ik moet dus nog een paar daagjes afwachten! Normaalgesproken zou ik dan nu donderdag of vrijdag ongesteld worden. Vaak de dag ervoor al s avonds een klein beetje spotting (waarbij ik dan altijd hoop dat het daarbij blijft, maar tot nu toe nog niet dus..)
Duimen jullie voor me Wink?!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie zo 27 feb 2011 - 9:47

Le Chat Noir schreef:@Triesje: Nou is er toch alweer zo'n 1/3e voorbij Wink.

@All: Zit nu op dag 6 na ovulatie. Heb weer steeds een zeurend gevoel in m'n onderbuik (+ nog een reeks andere klachtjes). Eigenlijk als je zo nagaat voel ik m'n onderbuik dus 3/4e deel van mijn cyclus! Al is het voor de ovulatie wel anders als erna.
Ik moet dus nog een paar daagjes afwachten! Normaalgesproken zou ik dan nu donderdag of vrijdag ongesteld worden. Vaak de dag ervoor al s avonds een klein beetje spotting (waarbij ik dan altijd hoop dat het daarbij blijft, maar tot nu toe nog niet dus..)

Ik duim voor je!! hug
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Triesje1983 zo 27 feb 2011 - 9:57

Le Chat Noir schreef:@Triesje: Nou is er toch alweer zo'n 1/3e voorbij Wink.

Hahahaha, ja dat is waar...
Ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je hoor Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 28 feb 2011 - 7:42

Aaaarrghhh...!!! Ik ben er gewoon weer steeds mee bezig..bah. Wil ook wel als je steeds je onderbuik voelt. Nog zo'n 3 dagen wachten.... Neutral
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jess86 ma 28 feb 2011 - 11:14

@LCN: ik zit ook in hetzelfde schuitje als jij, kan ook komende vrijdag gaan testen. Voel mijn buik ook constant rommelen. Vanmiddag bij het afvegen wat roze, wat ik normaal nooit heb. Nog niet echt tekenen dat er een menstruatie aan zit te komen dus.
Ik zal de komende dagen voor je duimen.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Le Chat Noir di 1 maa 2011 - 7:42

@Jess: Ik duim ook voor jou! Is er nog iets veranderd bij jou?

@All: Hier nog geen verandering..was ook niet te verwachten op dag 8. Vannacht en vanmorgen voelde ik me helemaal niet fit, een dikke prop in m'n keel en niet lekker. Vanmiddag ging dat gevoel gelukkig weer weg. Verder steeds een 'nat' gevoel down under. Maarja of dat nu iets nieuws is... Ik voel zoals altijd vaag mijn onderbuik en heb ipv zere zijkanten nu zere tepels. Af en toe denk ik echt van: ooh ik word ongesteld en daar tussendoor heb ik wel wat hoop dat het deze maand gelukt is.
Maarja nog maar weer afwachten dus, nog 1 a 2 dagen sowieso... Gelukkig gaat de cursus vrijdag niet door. Als ik wel ongesteld word heb ik daar helemaal geen zin in.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jess86 di 1 maa 2011 - 8:53

@LCN: hier niet veel verandert. Wel met vlagen misselijk. Normaal ben ik iemand die altijd op zijn buik slaapt maar dat hoef ik nu niet meer te doen omdat ik dan misselijk wordt. Nog steeds geen ongi te bekennen. Nog 3 dagen en dan kunnen we eindelijk testen!

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Creabea_28 di 1 maa 2011 - 23:17

Hoi lieve meiden,

Daar ben ik weer, een helemaal ontspannen crea. Ben heerlijk bijgekomen en heb weer nieuwe moed voor de volgende ronde.
Mijn ongesteldheid was met 2,5 dag over deze periode en was helemaal niet zo hevig als ik in het begin dacht. Hij begon anders dan normaal, maar werd niet veel heviger. Normaal heb ik een ongesteldheid van bij elkaar toch wel een dag of 6. Dus heb voor de zekerheid toch nog maar een testje gewaagd eind vorige week, want had/heb ook nog steeds last van kwaaltjes. Maar hij was, zoals verwacht, toch negatief, dus ik negeer de kwaaltjes die ik nu nog af en toe heb en we gaan er weer met frisse moed tegenaan.

En wat lees ik...ik ben op vakantie en meteen 2 zwangeren erbij! Razz gefeliciteerd! Het is je heel erg gegund, super voor jullie!
DeniseT jij ook gefeliciteerd! Kunnen jullie je vruchtbaarheid even rondstrooien in ons topic? :P

LCN: Balen is dat he, als je er toch nog zo mee bezig bent. Ik herken het wel hoor, we zijn ongeveer even lang bezig en je wil nou dat je vele inspanningen eindelijk beloond worden. De wens is zo groot, dat je meteen zwanger zou willen zijn. Ik herken het ook wel dat je af en toe van die fantasieën hebt dat het raak is, wat je dan zou gaan kopen, hoe je het zou vertellen, enz.
Ik probeer het tegen te houden, maar ik heb dat ook wel hoor. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat deze maand je fantasieën werkelijkheid mogen worden Wink

Jess86: Jij houdt het ook lekker spannend. Hoop ook voor jou dat je niet ongesteld gaat worden, maar lekker zwanger bent. Wel een goed teken dat je misselijk bent met vlagen, hoop dat de komende dagen snel voorbij zijn en dat je positief test.

Triesje: Ik hoop dat je snel ongesteld gaat worden (liever zwanger natuurlijk..maar toch) zodat jullie er echt helemaal voor kunnen gaan. Zijn jullie al begonnen aan J. z'n kamertje?

Lookie: Heb jij al nieuws? Ongesteld of zwanger?

Iedereen die ik ben vergeten; sorry, maar het was best veel om bij te lezen.

Wij gaan onze vruchtbare periode alweer in. Heb dit keer ovulatietesten besteld van test jezelf. Ben benieuwd of deze goed werken. We hebben een heel vruchtbaarheidspakket besteld met 7 ovulatietesten, 2 zwangerschapstesten en een test voor mannen om te kijken of je zwemmers goed zijn. Mijn mannetje wilde toch wel graag weten of we allebei goed vruchtbaar zijn omdat we toch al een tijdje bezig zijn (hij is net zo ongeduldig als ik..haha). Hij rookt en houdt ook wel van een biertje dus we willen kijken of dat zijn zwemmers erg aantast. Dus dat gaan we binnenkort eens testen. Ben heel benieuwd.
Eerst maar eens even van elkaar genieten de komende dagen, hopelijk heb ik snel een positieve ovulatietest.

Nou meiden, ik ga eens even mijn huis op orde brengen, wasjes draaien enz.

Liefs crea
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 wo 2 maa 2011 - 5:05

@ Crea: nee nog niet begonnen, we zijn nu druk bezig met de carnaval, dus daar geen tijd voor. Daarna gaan we op zolder beginnen om de boel op te ruimen en dingen rigoureus weg te gooien...

@ all: Sorry dat ik er nu zo weinig ben hoor. Ik ben druk met de voorbereidingen voor carnaval bij mijn beste vriendinnetje. Zaterdag lopen wij mee met de optocht en er moeten nog een aantal dingen af...

Na de carnaval zal ik er weer meer zijn hoor...

hug voor jullie allemaal.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* wo 2 maa 2011 - 9:52

@ Crea: Heb je een fijne vakantie gehad? Veel plezier met klussen straks!!

@ all: Ben nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test. Bah, ik baal flink. Had wel verwacht dat ik met Clomid een kortre cyclus zou hebben nu het aanslaat maar toch niet blijkbaar. Volgende week mag ik weer Primolut bestellen om het op te wekken, maar ik baal echt dat het nodig is. Zit hierdoor ook niet helemaal lekker in mijn vel momenteel.

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir wo 2 maa 2011 - 20:00

@Lookie: Nou ik kan je de hand geven, ben ook helemaal niet vrolijk Sad. Maar balen joh dat er nog steeds niks veranderd is... Ik hoop dat het ziekenhuis iets voor je kan doen.

@All: Nou ja hoor, gisteravond spotting, vanmorgen echt ongesteld weer. Na 9 dagen alweer. Dus we gaan ronde 10 alweer in. Ik denk er sterk aan om nu toch echt eens een afspraak met de huisarts te maken, omdat ik bang ben dat er iets bij mij niet goed zit..1. mijn zus is in vervroegde overgang, dus meer kans dat ik ook zoiets heb , 2. mijn luteale fase is maar 9 dagen en 3. ik heb 3/4e van de cyclus pijn in mijn onderbuik...
Verder ben ik dus totaal niet fit, gister ook al niet en vanmorgen zat m'n hoofd helemaal vol, keelpijn, oorpijn en voel me bleh.. Heb net maar wat pcm genomen. Strakjes ook nog langs de tandarts Sad gelukkig alleen voor controle. Nou tot zover mijn klaagzang..Maarja ik vind het gewoon zoooo jammer dat het niet gelukt is.
Ben straks jarig (later deze maand) en had vorig jaar en het jaar daarvoor (want heb een poos gewacht voor we echt voor een kindje konden gaan) echt wel gedacht zwanger te zijn tegen die tijd of misschien al hasst bevallen. Nu mag ik blij zijn als ik nog een kindje krijg op mijn 27ste. Niet dat het een ramp is als ik tegen die tijd 28 ben, maar je verwacht het gewoon anders, ook al ging ik door mijn zus er ook niet direct van uit dat je meteen zwanger raakt....Nouja..zucht... Sad
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Jess86 do 3 maa 2011 - 10:56

@LCN: Echt balen dat je weer ongesteld bent geworden, was je echt zo gegund. Hoop echt dat jullie snel meer geluk hebben.
Misschien is het geen gek idee om je eens door de huisarts na te laten kijken, kan in ieder geval nooit kwaad. Als je zus in de vervroegde overgang is dan zou ik ook liever willen weten of dat alles met jezelf in orde is. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

@Crea: Wat fijn dat je weer helemaal ontspannen bent. Heb je wel een beetje kunnen genieten van je vakantie?? Veel plezier met klussen de komende paar dagen en dat je maar snel een knallende ovulatietest mag hebben!

@Lookie: Echt balen meid, hopen dat je maar snel weer wat beter in je vel zit. Snap ook echt dat je baalt, vooral als dat je verwacht had dat je door de Clomid een kortere cyclus zou hebben. Ik zal de komende tijd voor je duimen.

@Triestje: Fijne carnaval!!!

@All: hier nog geen tekenen van ongesteldheid te bekenen. Mocht dit zo blijven dan ga ik zaterdag denk ik toch eens een testje wagen.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  *Lookie* do 3 maa 2011 - 23:13

@ Jess: Spannend! Ik duim voor een positieve test voor jou morgen!!

@ LCN: Balen dat je ongesteld bent geworden, je hoopt er toch altijd weer een beetje (veel) op dat het gelukt is. Kan me voorstellen dat jij je daardoor ook niet helemaal top voelt. Dit weekend maar lekker rustig aan doen meid.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Creabea_28 vr 4 maa 2011 - 8:05

heey meiden,

LCN: wat ontzettend vervelend dat je ongesteld bent geworden hug Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat het nog niet gelukt is. Ik had je het je zo gegund. Ik snap je teleurstelling zo goed, want wij zijn ongeveer even lang bezig, dus ik weet precies hoe frustrerend het is. Elke maand heb je weer hoop en elke maand veranderd die hoop weer in een ongesteldheid. Maar het komt goed meis, ook wij mogen ooit een lief klein kindje krijgen hug . Je kan altijd een bezoekje aan de dokter wagen hoor, dat kan geen kwaad. Het geeft misschien voor jezelf ook wat meer rust.

Triesje: veel plezier met de carnaval!

lookie: wat ontzettend balen dat je nog steeds geen zekerheid hebt, gatverdamme. Kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. die onzekerheid wordt je ook echt gek van. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt, want zo is ook niks. Hopelijk is de provera niet nodig en wordt je uit jezelf ongesteld. Is er nog een kansje op een zwangerschap? Of is dat al uitgesloten?

Jess: Spannend! Nog steeds geen ongesteldheid, ik hoop morgen op een knalpositieve test voor jou. Laat je het ons weten?

Hier gaat het nog steeds lekker. Ik merk aan mezelf dat ik echt ben bijgekomen van de vakantie. Ik heb weer nieuwe moed gekregen. Ik ging ook woensdag rekenen op welke dag ik zat en toen zat ik ineens op dag 13 terwijl ik helemaal niet het besef had dat we alweer bijna bij mijn eisprong zaten. Ik had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest, netjes op dag 14 en 15. Daar hebben we dus lekker gebruik van gemaakt Wink En dan is het maar weer afwachten en 'hope for the best'.

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Jess86 vr 4 maa 2011 - 9:22

@Crea: Als ik tijd heb laat ik het weten, maar moet morgenvroeg werken tot 3 uur 's middags en ben 's avonds ook weg dus denk dat ik niet voor zondagmiddag weer op het forum ben.

Jess86
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: