Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 20 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 20 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Le Chat Noir vr 20 mei 2011 - 2:03

@Caresses: Uit het 1e zaadonderzoek bleek dat er heel weinig levende zaadcellen waren, de uitslag was 'echt slecht'. Maar het kan nog verbeteren de volgende keer, omdat het bij mannen sterk kan wisselen, dus vandaar een tweede test maar dan pas 3 maand na de 1e keer.
Ik zou als ik jou was idd ovulatietesten gaan doen. 12 dagen is wel normaal trouwens. Bij mij is het meestal maar 9 dagen, dit is wel te kort. Meestal zeggen ze korter dan 10 dagen is niet goed. Vanmorgen zijn we dus naar de gyn geweest en is mijn bloeduitslag van 7 dagen na ovulatie besproken. Hieruit bleek nu officieel dat ik te weinig progesteron aanmaak. Heb wel een eisprong van mezelf, maar daarna gaat mijn lichaam te snel over op de menstruatie. Ik mag nu gaan beginnen met Clomid, want dan schijnt dan ook daarop invloed te hebben. We gaan alleen eind juni ook op vakantie en weet ik dus niet of het de volgende cyclus wat wordt omdat ze het ook wil volgen met echo's. Dan zal het dus pas in juli weer worden, maar goed...
Jammer dat je ongesteld bent geworden vandaag Sad. Hopelijk is het de volgende ronde raak!
@Pbg: Ik hoop ook dat het zaadonderzoek verbeterd! Dan zie ik het weer positiever in! Begint jouw buikje al te groeien??
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 20 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup vr 20 mei 2011 - 2:18

@ LCN; mhhhh... wel fijn dat je met clomid mag beginnen maar kan me wel voorstellen dat alles even moet bezinken.
Mijn buikje begint al te groeien ja maar kan ik het nog goed verbergen... al is dat nu niet meer nodig nu we het iedereen hebben verteld.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Caresses vr 20 mei 2011 - 2:26

@ Le Chat Noir, wat wordt er vervolgens gedaan met het 2e zaad onderzoek? Als het dan bijv wel van betere kwaliteit is worden er dan andere stappen ondernomen dan wanneer het wel weer slechte kwaliteit is? En welke stappen zijn dat dan?
Vervelend dat al die onderzoeken enzo ook zo lang duren. Ondanks dat het irritant is dat het waars. dus pas juli wordt, is het wel fijn dat jullie lekker op vakantie gaan, even ertussen uit.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Triesje1983 vr 20 mei 2011 - 6:04

Hey meiden,

@ Crea: ja tuurlijk gun ik het je. Ik weet hoe het voelt als het niet vanzelf gaat, dus ik gun het je echt van harte hoor! Nou hier dus nog steeds geen ongi... maar heb wel het idee dat het niet superlang meer op zich laat wachten...
Ik ga ook temperaturen vanaf de eerste menstruatiedag straks. Ik heb een schriftje waar ik de temperaturen opschrijf. Deze ligt onder mijn kussen en ook de ovulatietesten die ik dan ga gebruiken zal ik daarop plakken... En ik houd het daarna bij bij FertilityFriends.
Neeeeeeh, wij zijn echt niet de enigen, helaas...

@ PBG: ik hoop het ook meid... maar heb het idee dat het niet lang meer op zich laat wachten...
Welke cursus op FertilityFriend meid??? Want ik snap ook helemaal niets van Fertility Friends...
Leuk he, zo'n echo? Ik kan niet wachten tot ik straks ons kruimeltje kan zien, als het eindelijk zover is...

@ Puggle: jij bent dus ook niet regelmatig?

@ LCN: hoe is het gesprek bij de gyn gedaan vandaag? Ow, ik lees het al, je mag met Clomid beginnen. Spannend hoor meid! Je kan de Clomid ook al eerder aanvragen he? Dan kun je het meenemen eventueel...

@ Caresses: welkom terug meid... Het kan hoor, dan heb je een korte LF? ofzo geloof ik... (vraag me niet wat het precies inhoud, maar heb het gelezen op zwangerschapspagina.

Hier dus nog steeds niet ongi... Ik heb wel het idee dat het niet lang meer zal duren. Dit idee heb ik doordat ik meer slijm heb, wat steekjes in de buik én diarree en dat heb ik altijd voordat ik ongi ga worden... Dus ik ben benieuwd wanneer het nu eindelijk gaat komen... Dit is echt niet leuk meer...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir vr 20 mei 2011 - 11:39

@Caresses: Als het echt goed is, dan hoeft er in 1e instantie alleen bij mij iets gedaan te worden, zoals Clomid of die bolletjes denk ik. Als het wat verminderde kwaliteit is maar niet superslecht komt IUI in aanmerking. Als het weer zo slecht is als de 1e keer wordt het IVF of ICSI. Dat laatste lijkt me echt niet een pretje, maar goed hebben er alles wel voor over natuurlijk!

@Triesje: Ja een korte LF (luteale fase) is dus wat ik heb, daarvoor krijg ik Clomid. Heb wel een eisprong van mezelf maar te lage progesteronwaarden. Heb de Clomid al in huis hoor, maar ze wil het ook gaan volgen met echo's.. Dus straks ben ik dan met vakantie voor het eitje gesprongen is en weet niet of dat 'mag'. Kan het natuurlijk zelf ook in de gaten houden met temp en ovulatietesten...maar weet niet of ze daar wel mee akkoord gaat. Helaas kwam ik er pas achter dat we op vakantie gingen, toen we al weer thuis waren, anders hadden we het gelijk even kunnen bespreken! Nu krijg ik natuurlijk weer zo'n assistente aan de lijn enzo..
Wat balen dat het bij jou nog steeds niet doorzet! Kan me voorstellen dat je er zat van bent inmiddels!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 zo 22 mei 2011 - 7:31

Pffffffff, effe ego hoor...
Ben doodmoe en nog steeds geen ongi te bekennen... ik snap er echt helemaal niets van... Ik snap sowieso helemaal niets meer van mijn lichaam op dit moment, maargoed... we wachten wel weer af...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 ma 23 mei 2011 - 6:11

Triesje1983 schreef:Pffffffff, effe ego hoor...
Ben doodmoe en nog steeds geen ongi te bekennen... ik snap er echt helemaal niets van... Ik snap sowieso helemaal niets meer van mijn lichaam op dit moment, maargoed... we wachten wel weer af...

O meid wat ontzettend balen! dikke knuffel voor jou hug Hoop dat het snel komt meid, en anders toch maar de dokter even bellen? Wat irritant zeg...sterkte meid!

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses ma 23 mei 2011 - 17:18

@Le Chat Noir, ik duim voor jullie. Misschien zou je vriend vitamine D kunnen slikken. Volgens onderzoek van 19 mei blijkt dat goed te zijn voor zijn sperma.

@Triesje: irritant ja! Als ik jou was zou ik ook even naar de dokter gaan.

Ik heb nu voor de 3e dag getempt, tja niet heel fijn aangezien in het altijd om kwart voor 6 doe (omdat ik wel eens vroege diensten heb). Maar ja hopelijk hebben we er iets aan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Creabea_28 di 31 mei 2011 - 6:15

Heey meiden,

We stonden op pagina 4! Ik denk dat we beter mee kunnen gaan kletsen met het 'voor een kindje in 2011'' topic, want hier wordt zo weinig gepost. Maak me zelf ook schuldig aan de laatste maand. Zag dat er al een paar meiden daarheen waren verhuisd. Misschien dat ik me binnenkort daar ook aanmeld (als de meiden daar dat goed vinden, ik ben natuurlijk al langer bezig).

Nog even een reactie op de posts:

Lcn: ik duim nog steeds voor je meid!

Caresses: hoop dat het temperaturen iets nuttigs opleverd.

Jetje: Las dat je ongesteld was geworden, wat 'fijn', dan kunnen jullie nu tenminste echt starten.

Triesje: hoe gaat het meid? Al wat meer zekerheid? Lang niet gesproken, gaat het wel goed met je? (antwoord mag ook via pm, want er wordt hier verder niet echt meer geschreven)

Hier alles ok. Had afgelopen dagen mijn eisprong en daar hebben we heerlijk gebruik van gemaakt :P Kwam er alleen achter dat mijn thermometer niet goed is ( oorthermometer) weet dus nog niet of ik iets heb aan het temperaturen. We merken het wel weer aan het einde van de maand.

Nou meiden, misschien tot in het andere topic

Liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:42

Meiden hier, natuurlijk mogen jullie in het 'voor een kindje in 2011' topic meekletsen!
Is voor iedereen, en mocht het in 2011 niet lukken, breiden we het topic gewoon uit!
Is gewoon vooral echt een kletstopic!

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 31 mei 2011 - 6:44

Parels schreef:Meiden hier, natuurlijk mogen jullie in het 'voor een kindje in 2011' topic meekletsen!
Is voor iedereen, en mocht het in 2011 niet lukken, breiden we het topic gewoon uit!
Is gewoon vooral echt een kletstopic!

mee eens smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 di 31 mei 2011 - 7:26

@ Creabea: dankjewel meid... ik ga morgen denk ik gewoon zelf de gyn bellen om te vragen om een afspraak en daarna de huisarts voor een verwijzing. Ben zo bang dat de huisarts zegt dat ik mijn cyclus af moet wachten, maar heb geen zin meer om nog maandenlang rond te lopen met menstruatiepijn...
Ik denk dat ik me dan ook maar aanmeld daar... (ook al ken ik daar 1 persoon van...) Ik ben inderdaad de laatste tijd ook erg druk en ben erg moe, dus vandaar dat ik hier ook weinig reageer...
Nee, nog steeds geen zekerheid. Ik ben nog steeds niet ongesteld en baal er vreselijk van. Hahaha, veel plezier gehad met knutselen dus ;-). Spannend hoor Very Happy.

@ Caresses: Ik ga zoals hierboven beschreven dus ook bellen denk ik morgen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 20 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: