Meiden die zwanger willen worden !
+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers
Pagina 5 van 20
Pagina 5 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Meiden, we staan op pagina 2...dat kan toch niet?!
LeChatNoir; graag gedaan hoor, we zijn er voor elkaar toch? Zo kunnen we elkaar weer een beetje oppeppen. Het is gewoon niet leuk als je weer een maand voorbij ziet gaan, waarin je je wens niet waar kan maken.
Hier een beetje verwarde Crea, ik weet gewoon echt niet waar mijn lichaam mee bezig is. Als het goed is heb ik mijn eisprong eindelijk gehad, maar kon het niet controleren want ik had geen ovulatietesten meer. Ik heb ondertussen (eigenlijk al een stuk of 4 dagen) allerlei rare kwaaltjes. Ik voel constant mijn baarmoeder, alsof er een soort druk op staat, af en toe wat krampjes, ik ben ontzettend chagerijnig en humeurig, last van mijn borsten (gevoelige tepels en het gevoel alsof mijn borsten beurs zijn), vlagen van misselijkheid (vooral 's ochtends en 's middags), soms duizelig, enz. Ik heb het al een paar dagen genegeerd, maar het gaat niet weg. Ik heb gekeken op internet of dat met mijn eisprong te maken kon hebben en sommige kwaaltjes kunnen daar inderdaad mee te maken hebben. Het kan ook eigenlijk alleen maar daarmee te maken hebben, maar ik blijf het vaag vinden. Ik heb deze maand een hele late eisprong en nog nooit mijn eisprong gevoeld en dan nu zo heftig! Herkent iemand dit of heeft iemand een idee waardoor het zou kunnen komen? Ik heb echt het idee dat ik mijn eigen lichaam niet meer ken...
All: waar zijn jullie
Het is zeker wel te merken dat ik een aantal dagen vrij was? Ik heb volgens mij nog nooit zo vaak op het forum gezeten.
Nog NOD's in aankomst? En hoe is het verder met iedereen?
LeChatNoir; graag gedaan hoor, we zijn er voor elkaar toch? Zo kunnen we elkaar weer een beetje oppeppen. Het is gewoon niet leuk als je weer een maand voorbij ziet gaan, waarin je je wens niet waar kan maken.
Hier een beetje verwarde Crea, ik weet gewoon echt niet waar mijn lichaam mee bezig is. Als het goed is heb ik mijn eisprong eindelijk gehad, maar kon het niet controleren want ik had geen ovulatietesten meer. Ik heb ondertussen (eigenlijk al een stuk of 4 dagen) allerlei rare kwaaltjes. Ik voel constant mijn baarmoeder, alsof er een soort druk op staat, af en toe wat krampjes, ik ben ontzettend chagerijnig en humeurig, last van mijn borsten (gevoelige tepels en het gevoel alsof mijn borsten beurs zijn), vlagen van misselijkheid (vooral 's ochtends en 's middags), soms duizelig, enz. Ik heb het al een paar dagen genegeerd, maar het gaat niet weg. Ik heb gekeken op internet of dat met mijn eisprong te maken kon hebben en sommige kwaaltjes kunnen daar inderdaad mee te maken hebben. Het kan ook eigenlijk alleen maar daarmee te maken hebben, maar ik blijf het vaag vinden. Ik heb deze maand een hele late eisprong en nog nooit mijn eisprong gevoeld en dan nu zo heftig! Herkent iemand dit of heeft iemand een idee waardoor het zou kunnen komen? Ik heb echt het idee dat ik mijn eigen lichaam niet meer ken...
All: waar zijn jullie
Het is zeker wel te merken dat ik een aantal dagen vrij was? Ik heb volgens mij nog nooit zo vaak op het forum gezeten.
Nog NOD's in aankomst? En hoe is het verder met iedereen?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Ja het is hier inderdaad stil!
@ Crea: Ik duim voor je dat die krampjes en misselijkheid door een bevruchting komt !!
Ik heb komende week mijn vruchtbare week, heb nu ontzettend last van mijn tepels, mijn tepelhof lijkt ook wel wat groter te worden. Mijn borsten zijn afgelopen weken ook wat gegroeit, van 75 b naar 80 c , Heel vreemd, maar ben vorige week gewoon ongesteld geworden. Nouja ik ga dus van de week weer aan de slag
@ Crea: Ik duim voor je dat die krampjes en misselijkheid door een bevruchting komt !!
Ik heb komende week mijn vruchtbare week, heb nu ontzettend last van mijn tepels, mijn tepelhof lijkt ook wel wat groter te worden. Mijn borsten zijn afgelopen weken ook wat gegroeit, van 75 b naar 80 c , Heel vreemd, maar ben vorige week gewoon ongesteld geworden. Nouja ik ga dus van de week weer aan de slag
Gast- Gast
Mijn NOD was gister. Ben nu dus 2 dagen overtijd maar wil niet te gauw gaan testen omdat ik al 1 ronde een cyclus van 61 dagen gehad heb.
Ben nu wel al 2 maanden etos zwanger worden capsules in aan het nemen. Eerstvolgende cyclus was toen 30 dagen. Ga denk ik op zijn vroegst dinsdag pas testen, ben dan ook vrij van werk. Wel heb ik sinds een paar weken dat ik super moe ben (kan mijn bed echt niet uitkomen) en last van mijn borsten. Ook sinds een dag of 2 met vlagen echt misselijk. Mja gewoon maar even afwachten nu.
Hoe gaat het verder met de rest van de dames hier??
Ben nu wel al 2 maanden etos zwanger worden capsules in aan het nemen. Eerstvolgende cyclus was toen 30 dagen. Ga denk ik op zijn vroegst dinsdag pas testen, ben dan ook vrij van werk. Wel heb ik sinds een paar weken dat ik super moe ben (kan mijn bed echt niet uitkomen) en last van mijn borsten. Ook sinds een dag of 2 met vlagen echt misselijk. Mja gewoon maar even afwachten nu.
Hoe gaat het verder met de rest van de dames hier??
Jess86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 33
@ Crea; Mhhh.... vervelend want het kan van alles betekenen natuurlijk. Jammer dat je ovu-testen op waren. Maar hopelijk duid het op een bevruichting duim voor je
@razz; veel plezier
@ Jess; Wat spannend maar het klinkt als raak
@ all;Had dressuurwedstrijd met m'n paard afgelopen weekend dus flink getrained vorige week etc.
Streepje op m'n ovu-test word steeds duidelijker maar knalt er nog steeds niet vanaf. Zo ff testen dus ben benieuwd maar t klopt wel ongeveer met mijn gemiddelde cyclus van 48 dagen.
EDIT; net getest en geen streepje meer te zien dus gisteren mijn ei-sprong gehad denk ik... Dit klopt ook wel met de klachten-> krampjes en last van mijn bekken
@razz; veel plezier
@ Jess; Wat spannend maar het klinkt als raak
@ all;Had dressuurwedstrijd met m'n paard afgelopen weekend dus flink getrained vorige week etc.
Streepje op m'n ovu-test word steeds duidelijker maar knalt er nog steeds niet vanaf. Zo ff testen dus ben benieuwd maar t klopt wel ongeveer met mijn gemiddelde cyclus van 48 dagen.
EDIT; net getest en geen streepje meer te zien dus gisteren mijn ei-sprong gehad denk ik... Dit klopt ook wel met de klachten-> krampjes en last van mijn bekken
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Jaaaaaaaaaaaaa vandaag mijn allerlaatste prikpil gehad... Op naar de eerste menstruatie over een maand of 2,5...
mamamethms- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 25-01-11
Dank jullie wel voor de reacties! Ik wacht het maar even af. Zit nu op dag 25 van mijn cyclus en als ik op valentijnsdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik toch maar een testje wagen. Hoop dat ik het volhou want mijn man heeft zoiets van; test morgen gewoon, je voelt je zo raar, dan weten we het maar. Maar ik ben gewoon zo bang om weer teleurgesteld te worden dat ik eigenlijk niet zo goed durf, stom hè. Vraag me ook af of het van mijn eisprong komt of van een eventuele zwangerschap. Mijn borsten zijn inmiddels niet meer zo gevoelig, maar de misselijkheid is er 's ochtends en 's middags nog wel ('s avonds af en toe) en heb krampjes enzo in mijn baarmoeder, soms in het midden, maar meestal aan de zijkanten. Ik ben ook zo ontzettend moe, heb het idee dat ik kan blijven slapen. Hoe lang hebben jullie 'last' van jullie eisprong? Hebben jullie het ook weleens gehad dat je al mijn kwaaltjes ook had tijdens de eisprong, terwijl je daarvoor je eisprong nog nooit gevoeld hebt?
mamamethms: Jeeeeeeeeej! Op naar een brusje voor je zoontje
Jess: wat spannend, wanneer ben je van plan om te testen? Duim voor je!
PBG: lees dat je waarschijnlijk je eisprong hebt, have fun en hopelijk levert iets heel moois op.
mamamethms: Jeeeeeeeeej! Op naar een brusje voor je zoontje
Jess: wat spannend, wanneer ben je van plan om te testen? Duim voor je!
PBG: lees dat je waarschijnlijk je eisprong hebt, have fun en hopelijk levert iets heel moois op.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
@ Crea: Spannend meid! Ik ga ook de 14e testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Maar ik had vandaag al een beetje rozig bloedveries wat later op de dag overging naar heel weinig donkerrood/bruinig dus ik verwacht een menstruatie. Had de afgelopen dagen (achteraf bekeken) ook wel wat menstruatieklachten maar eigenlijk verwacht ik het nog helemaal niet want heb vorige week zondag pas mijn menstruatie gehad. Maar dit is de eerste ronde dat Clomid aanslaat dus misschien gaat het daar sneller mee? Maar dat jij last hebt van misselijkheid is misschien een goed teken!
@ Jess: Spannend!! Hopen dat je positief test!
@ Mamathems: Jeeee nu kunnen jullie er echt voor gaan (na je menstruatie dan)!!
@Pitbullgup: Dat wordt aan de slag de komende dagen! Veel plezier!
@ all: Bij Crea hier al iets over geschreven maar ik denk dat ik ongesteld ga worden. Het is wel vroeg, dag 24 van deze cyclus en had mijn eisprong de 16e dag. Het zou dus ook een innestelingsbloeding kunnen zijn maar dat gevoel heb ik niet. Achteraf bekeken heb ik ook al een paar dagen menstruatieachtige klachten (hoofdpijn, lichte krampjes / steekjes) maar had dit er nog niet achter gezocht omdat ik het pas over een week verwacht. Maar ik dacht van e week ook al dat is vocht vasthield en dat is ook vaak zo voor mijn menstruatie. Het begon vanmorgen met rozig bloed, inmiddels is het (heeel weinig) donkkerrood/bruinig maar vooral doorzichtig, met een beetje kleur. Wat mij betreft mag de menstruatie dan ook wel doorzetten. Ik verwact het nu voor morgen, en zal dan meteen de gyn bellen voor nieuwe Clomid want daar zou ik dan donderdag ook alweer mee kunnen beginnen, mocht het morgen doorzetten, waar ik wel vanuit ga. Wel balen dat het ws nu niet is gelukt maar gelukkig is het dus een korte cyclus en dan zouden we dus over anderhalve week al weer aan het klussen kunnen. Zo bekeken gaat het dan wel weer snel.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ creabea: ik ga denk ik morgenvroeg testen. Zie er net zoals jij ook een beetje tegenop omdat ook ik bang ben om teleurgesteld te worden. Denkt doordat het komt omdat ik 1 cyclus van 61 dagen heb gehad terwijl ik normaal een regelmatige cyclus van rond de 33 dagen had.
Dit is nu wel de eerste keer dat mijn menstruatie uitblijft nadat ik ben begonnen met de etos zwanger worden capsules.
Dit is nu wel de eerste keer dat mijn menstruatie uitblijft nadat ik ben begonnen met de etos zwanger worden capsules.
Jess86- Fluisteraar
@crea, lastig he, dat je niet goed durft te testen. Je wilt het weten maar bent bang voor teleurstelling.
Ik kan me er helemaal in vinden, ik wil zo graag weten of ik nu al opnieuw zwanger zou zijn, direct na de miskraam. Ik voel me anders, ben gigantisch moe, duizelig, heb de hele dag honger en vind alle stinken (alles wat ik ook had toen ik zwanger was), maar ik ben bang dat het m’n gedachten zijn, en dat ik niet zwanger ben (dat ik gewoon te graag wil en me van alles verbeeld nu).
Uiteindelijk won de nieuwsgierigheid het van de angst voor het testen, dus zaterdag een test gedaan, maar negatief (weet in elk geval zeker dat de hormonen van de miskraam niet vals positief aangeven nu). Maar nu voel ik me dus nog steeds zo en ben niet ongesteld.
Nu baal ik, ik kan bijna niet wachten tot de 13/14e, dan ga ik pas weer een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben (dan is het al meer dan 6 weken geleden dat ik een miskraam had)
@lookie, die menstruatieachtige klachten had ik ook voor de innestelingsbloeding. Ik dacht toen eerst ook nog dat ik ‘gewoon’ ongesteld was (wel erg weinig maar toch). Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ik kan me er helemaal in vinden, ik wil zo graag weten of ik nu al opnieuw zwanger zou zijn, direct na de miskraam. Ik voel me anders, ben gigantisch moe, duizelig, heb de hele dag honger en vind alle stinken (alles wat ik ook had toen ik zwanger was), maar ik ben bang dat het m’n gedachten zijn, en dat ik niet zwanger ben (dat ik gewoon te graag wil en me van alles verbeeld nu).
Uiteindelijk won de nieuwsgierigheid het van de angst voor het testen, dus zaterdag een test gedaan, maar negatief (weet in elk geval zeker dat de hormonen van de miskraam niet vals positief aangeven nu). Maar nu voel ik me dus nog steeds zo en ben niet ongesteld.
Nu baal ik, ik kan bijna niet wachten tot de 13/14e, dan ga ik pas weer een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben (dan is het al meer dan 6 weken geleden dat ik een miskraam had)
@lookie, die menstruatieachtige klachten had ik ook voor de innestelingsbloeding. Ik dacht toen eerst ook nog dat ik ‘gewoon’ ongesteld was (wel erg weinig maar toch). Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:@crea, lastig he, dat je niet goed durft te testen. Je wilt het weten maar bent bang voor teleurstelling.
Oké, dat kan dus ook. Nou, ik ga er maar van uit dat ik gewoon ongesteld word, ben er eerlijk gezegd wel een beetje verdrietig van en dat is voor het eerst in de anderhalf jaar dat we het nu proberen. Toevallig hoorde ik ook vanavond dat een neef van mij een dochtertje heeft gekregen. Heel leuk voor hem natuurlijk maar voor mij kwam net alles weer tegelijk en dan onder invloed van de hormonen werd het me even wat te veel. Ik ga zo maar lekker slapen, hopelijk kan ik morgen alles weer een beetje relativeren.
*Lookie*- Kletskop
Net toch maar een testje gewaagd, helaas negatief! Mijn lichaam houdt me dus wederom voor de gek. Nu maar weer afwachten totdat mijn menstruatie komt, maar dat zal wel nog weer even duren zo heb ik het gevoel.
Jess86- Fluisteraar
@ mamathms:
@ Crea; duim, duim duim. Zou ook proberen te wachten met testen asl het je lukt
@ Lookie; spannend... hoop voor je dat het op een innesteling duid. Wel fijn dat je het allemaal van een positieve kant benaderd mocht het deze ronde niet gelukt zijn. Een nachtje rust doet meestal al veel goed
@ Jess; Hè wat jammer....
@ Floor; hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en komt er straks toch een 2e streepje
@ All; ik doe vandaag voor de laatste keer een ovu-test (voor de zekerheid). Heb t er wel mijn man over gehad dat we toch maar om de dag blijven klussen, geen straf gelukkig
Dan hebben we in ieder geval er alles gedaan wat binnen onze macht ligt!
Mijn "gemiddelde" cyclus is 48 dagen maar wacht met testen tot na de 55 dagen van de laatste cyclus als ik nog niet ongesteld ben geworden. En dan is mijn man jarig dus hopelijk kan ik hem dan een mooi kadootje geven.
@ Crea; duim, duim duim. Zou ook proberen te wachten met testen asl het je lukt
@ Lookie; spannend... hoop voor je dat het op een innesteling duid. Wel fijn dat je het allemaal van een positieve kant benaderd mocht het deze ronde niet gelukt zijn. Een nachtje rust doet meestal al veel goed
@ Jess; Hè wat jammer....
@ Floor; hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en komt er straks toch een 2e streepje
@ All; ik doe vandaag voor de laatste keer een ovu-test (voor de zekerheid). Heb t er wel mijn man over gehad dat we toch maar om de dag blijven klussen, geen straf gelukkig
Dan hebben we in ieder geval er alles gedaan wat binnen onze macht ligt!
Mijn "gemiddelde" cyclus is 48 dagen maar wacht met testen tot na de 55 dagen van de laatste cyclus als ik nog niet ongesteld ben geworden. En dan is mijn man jarig dus hopelijk kan ik hem dan een mooi kadootje geven.
pitbullgup- Prater
[quote="Razz88"]-Als jullie zwanger zijn tot wannneer willen jullie eigenlijk wachten totdat jullie het gaan vertellen aan familie en op het werk?
Dat heb ik hetzelfde, als ik stop met roken of wijntjes drinken, weet iedereen meteen dat het zover is. Daarbij zijn we afgelopen augustus getrouwd, dus dan 'verwacht' iedereen het ook stom genoeg.
Ik zeg nu, dat ik wil wachten tot de echo, maar ik begrijp nog steeds niet hoe mensen het vol kunnen houden om 12 weken lang je mond te houden om zoiets moois te kunnen vertellen! Ik wil het als eerst aan mijn ouders en zusjes dan vertellen, mijn werk/vrienden zoiezo later!
-En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling?
Ik wil graag 3 dagen blijven werken, maar werk nu in de horeca als restaurantmanager dus dat zou niet meer kunnen. Ik ben nu al op zoek naar een andere baan, en hoop daarin wat meer regelmaat te vinden, dat 3 dagen werken zou kunnen.
-En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen?
Creche/kinderdagverblijf ook. Mijn ouders zullen misschien af en toe es een dagje oppassen, maar dat zijn opa en oma dus dat willen we ook zo houden. Tis voor het kindje ook goed om met anderen te leren omgaan (onze mening he) dus geen vaste dagen opa/oma.
Dat heb ik hetzelfde, als ik stop met roken of wijntjes drinken, weet iedereen meteen dat het zover is. Daarbij zijn we afgelopen augustus getrouwd, dus dan 'verwacht' iedereen het ook stom genoeg.
Ik zeg nu, dat ik wil wachten tot de echo, maar ik begrijp nog steeds niet hoe mensen het vol kunnen houden om 12 weken lang je mond te houden om zoiets moois te kunnen vertellen! Ik wil het als eerst aan mijn ouders en zusjes dan vertellen, mijn werk/vrienden zoiezo later!
-En hoe veel uren willen jij en je partner gaan werken na de bevalling?
Ik wil graag 3 dagen blijven werken, maar werk nu in de horeca als restaurantmanager dus dat zou niet meer kunnen. Ik ben nu al op zoek naar een andere baan, en hoop daarin wat meer regelmaat te vinden, dat 3 dagen werken zou kunnen.
-En hoe gaan jullie het met oppas/opvang regelen?
Creche/kinderdagverblijf ook. Mijn ouders zullen misschien af en toe es een dagje oppassen, maar dat zijn opa en oma dus dat willen we ook zo houden. Tis voor het kindje ook goed om met anderen te leren omgaan (onze mening he) dus geen vaste dagen opa/oma.
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
En ik ben helaas gisteren ongesteld geworden....bah bah, jammer, iedere x hoop je toch weer...
Voor wie er bijna kunnen testen; ik hoop dat jullie beter nieuws hebben!
Voor wie er bijna kunnen testen; ik hoop dat jullie beter nieuws hebben!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
@Creabea: Ik zou niet tot volgende week kunnen wachten hoor. Snap wel dat je die teleurstelling niet weer wil ervaren.
Valentijnsdag zou ook wel een erg mooie dag zijn, om leuk nieuws te krijgen Ik heb zelf wel ervaring met kwaaltjes 1 dag voor de eisprong en ongeveer 2 dagen erna.
@Jess: Jammer! wil je geen valse hoop geven, maar je kan natuurlijk ook nog te vroeg getest hebben!
@PBG: Ik hoop dat jij je man, dit jaar een erg speciaal verjaardags cadeautje kunt geven
@lookie: Ik begrijp dat het je net allemaal wat teveel wordt, als je neef dan vader is geworden. Ik herken het gevoel van toen mijn schoonbroer en vriendin laatst kwamen vertellen dat ze een kindje verwachten. Super leuk voor die andere mensen, maar toch zo dubbel.
@Mika: Vervelend Hoe lang ben jij eigenlijk bezig? Ik ken je volgens mij nog niet.
@all: Vandaag op dag 12 eerste positieve ovulatiestest van deze ronde! Dagje eerder als vorige ronde. Ik merkte gisteravond al cervixslijm op, maar was toen helaas een slaapdienst aan het werken. Gelukkig zondagavond wel geklust haha, en dan vanavond maar weer
Valentijnsdag zou ook wel een erg mooie dag zijn, om leuk nieuws te krijgen Ik heb zelf wel ervaring met kwaaltjes 1 dag voor de eisprong en ongeveer 2 dagen erna.
@Jess: Jammer! wil je geen valse hoop geven, maar je kan natuurlijk ook nog te vroeg getest hebben!
@PBG: Ik hoop dat jij je man, dit jaar een erg speciaal verjaardags cadeautje kunt geven
@lookie: Ik begrijp dat het je net allemaal wat teveel wordt, als je neef dan vader is geworden. Ik herken het gevoel van toen mijn schoonbroer en vriendin laatst kwamen vertellen dat ze een kindje verwachten. Super leuk voor die andere mensen, maar toch zo dubbel.
@Mika: Vervelend Hoe lang ben jij eigenlijk bezig? Ik ken je volgens mij nog niet.
@all: Vandaag op dag 12 eerste positieve ovulatiestest van deze ronde! Dagje eerder als vorige ronde. Ik merkte gisteravond al cervixslijm op, maar was toen helaas een slaapdienst aan het werken. Gelukkig zondagavond wel geklust haha, en dan vanavond maar weer
Gast- Gast
@ Mika, ik zal even vertellen hoe ik het volhoud: Heeeeeeeeeeel moeilijk! Ik wil echt persé met iedereen vertellen wachten tot ik 12 weken ben. Nu heb ik ook al een heel leuk idee voor de manier waarop ik het wil vertellen dus dat scheelt wel, maar ik vind het wel echt heel moeilijk om mijn mond te houden.
@ All, heel veel succes ermee! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn (lastig i know) en dan ineens ben je zwanger! Verrassing!
@ All, heel veel succes ermee! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn (lastig i know) en dan ineens ben je zwanger! Verrassing!
Gast- Gast
@ all: vervelend voor degenen die geen goede test hadden of ongesteld zijn geworden... Heb ff geen puf om op iedereen apart te reageren... Ben weer enorm gesloopt na deze lange dag...
Zometeen ff lekker douchen en zoontje op bed doen, maar zoontje op bed doen, zal mijn man zo doen denk ik...
Na 19 uur komt iemand onze broodrooster en tosti-apparaat ophalen... Dus die kan ik vanavond van marktplaats afhalen...
Zometeen ff lekker douchen en zoontje op bed doen, maar zoontje op bed doen, zal mijn man zo doen denk ik...
Na 19 uur komt iemand onze broodrooster en tosti-apparaat ophalen... Dus die kan ik vanavond van marktplaats afhalen...
mamamethms- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 25-01-11
@ Jess: Balen van je nega test. Nu maar hopen dat je gauw ongesteld bent. Waarom denk je dat dat nog even duurt? Heb je lang cycli?
@ PGB: Nee zeker geen straf om wat meer te klussen. Hopelijk levert het een mooi cadeau voor je man op!
@ all: Nog niet ongesteld geworden vandaag. Toch verwacht ik het nog steeds wel gauw want had vandaag wel weer enorm hoofdpijn. Ik kan niks anders dan afwachten, voor testen is het nog te vroeg (zondag op zn vroegst..) maar ik denk dus niet dat ik zwanger ben. Dus wat mij betreft mag die ongesteldheid snel komen als ik het dan toch ga worden. Voel me verder wel weer ietsje beter maar nog niet top qua humeur.. gelukkig weet ik dat het de hormonen zijn!
@ PGB: Nee zeker geen straf om wat meer te klussen. Hopelijk levert het een mooi cadeau voor je man op!
@ all: Nog niet ongesteld geworden vandaag. Toch verwacht ik het nog steeds wel gauw want had vandaag wel weer enorm hoofdpijn. Ik kan niks anders dan afwachten, voor testen is het nog te vroeg (zondag op zn vroegst..) maar ik denk dus niet dat ik zwanger ben. Dus wat mij betreft mag die ongesteldheid snel komen als ik het dan toch ga worden. Voel me verder wel weer ietsje beter maar nog niet top qua humeur.. gelukkig weet ik dat het de hormonen zijn!
*Lookie*- Kletskop
@ Lookie: de vorige keer toen ik overtijd was had ik ook een cyclus van 61 dagen terwijl het normaal rond de 30 dagen is.
Vandaar dat ik denk dat het nu ook nog wel even gaat duren. Maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.
Vandaar dat ik denk dat het nu ook nog wel even gaat duren. Maar zeker weten doe je natuurlijk nooit.
Jess86- Fluisteraar
@ Mika; jammer... Is het niet iets voor je om te gaan temperaturen of met ovulatie-testen aan de gang te gaan?
@ jess; Het kan ook zijn dat je ene eierstok er langer over doet om een eitje te rijpen als de andere kant
@ Razz; Wat netjes na 12 dagen.... veel plezier samen
@ Bazyle; Je maakt me nieuwsgierig :-) Hoe wil je het bekend gaan maken dan?
@ Lookie; Toch vind ik het heel spannend voor je! Hoop dat je lichaam je voor de gek houd met de menstruatieklachten.
@ Al; ik heb hier nog steeds last van krampjes en m'n bekken... Maar dat heb ik vorige ronde ook gehad maar toen dacht ik mijn menstruatie te verwachten maar dat zal dan wel mijn ei-sprong zijn geweest. Op de ovutest gisteren was wel weer maar een heeeel vaag streepje op te zien. Dus ben er zeker van dat ik m'n eisprong in het weekend heb gehad Nu dus op het wachtbankje (en daar ben ik slecht in )
@ jess; Het kan ook zijn dat je ene eierstok er langer over doet om een eitje te rijpen als de andere kant
@ Razz; Wat netjes na 12 dagen.... veel plezier samen
@ Bazyle; Je maakt me nieuwsgierig :-) Hoe wil je het bekend gaan maken dan?
@ Lookie; Toch vind ik het heel spannend voor je! Hoop dat je lichaam je voor de gek houd met de menstruatieklachten.
@ Al; ik heb hier nog steeds last van krampjes en m'n bekken... Maar dat heb ik vorige ronde ook gehad maar toen dacht ik mijn menstruatie te verwachten maar dat zal dan wel mijn ei-sprong zijn geweest. Op de ovutest gisteren was wel weer maar een heeeel vaag streepje op te zien. Dus ben er zeker van dat ik m'n eisprong in het weekend heb gehad Nu dus op het wachtbankje (en daar ben ik slecht in )
pitbullgup- Prater
@pbg, wachten is erg he. ik kan dat ook zo slecht, zat vanmorgen te denken, zal ik vandaag gewoon maar een test doen??!? :-) Maar uiteindelijk heb ik me kunnen inhouden. Ik wacht eigenlijk tot maandag, maar ik ben benieuwd of ik dat echt op kan brengen.
Floor- Ratel
@ Floor; Ja heeeel moeilijk! Snap dus ok heel goed dat het moeilijk is om te wachten met testen. Maar na een miskraam kan het natuurlijk ook wat langer duren vooradt je cyclus weer op gang is
pitbullgup- Prater
Ik weet het maar ik ben het beu om te wachten (geen geduld )pitbullgup schreef:@ Floor; Ja heeeel moeilijk! Snap dus ok heel goed dat het moeilijk is om te wachten met testen. Maar na een miskraam kan het natuurlijk ook wat langer duren vooradt je cyclus weer op gang is
Zondag een test gedaan, negatief (toen was het iets meer dan 4 weken terug). Toen heb ik maar besloten om nog een week te wachten.. wat duurt een week dan lang zeg
Ik heb ook niet het idee dat ik deze week ongesteld wordt, heb geen buikpijn of hoofdpijn zoals ik normaal echt erg heb dus ik irriteer me mateloos aan het feit dat ik niks weet nu (zelf mijn man vraagt 3 keer op een dag of ik al ongesteld ben).
Floor- Ratel
Pagina 5 van 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die zwanger willen worden !
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Zwanger willen worden vanaf nu