Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 2 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup do 27 jan 2011 - 20:51

@ Blondje; vervelend zeg!

@ Lookie;Nou hopelijk vandaag voor ons allebei een donkere streep :P Ik ben ook al flink verkouden en flink aan het hoesten etc. Heerst echt, beterschap.

@ Caresses; Jammer dat je ongesteld bent geworden maar wel een regelmatige cyclus dus? succes voor de volgende ronde hug
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 2 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Caresses do 27 jan 2011 - 20:52

Nee. Ik heb hem net nog even nagerekend (had ik eerst fout gedaan) en ik kom op 29-33-30-25-28 en nu dus 31.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  DeniseT do 27 jan 2011 - 21:10

Heey meiden!

Caresses: wat balen zeg da tje ongesteld bent geworden!!! :O

@ all: als je dus s avonds ongesteld bent geworden..waarom moet je dan de volgende dag rekenen dat dat je eerste dag ongesteld bent?! ik ben bvb 2 januari ongesteld geworden maar niet overdag s avonds na t eten ofzoiets..
Dan moet ik toch niet opeens 3 januari rekenen?:S vind dat beetje krom? het is dan toch niet de 3e..:P hahaha naja het enige wat ik kan bedenken is dat je de aankomende maand zeg maar niet te vroeg test..meer niet maja..

Verder gaat t hier wel ben erg verkouden sinds maandag:S ( maandag of dinsdag eventuele innesteling gehad ) had toen ook wat krampen .. nu niet meer maar ben gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe:s en futloos en super verkouden bah .. zomaar ineens:O:O...
dus tsjaaa we wachten het maar af;)..

haha moet dinsdag (01-02-2011) ongesteld worden als ik een cyclus heb van 31 ( zoals afgelopen keer ) en als ik dus dan niet ongesteld ben dan doe ik woensdagochtend een test! Very Happy dus spannenddddd!!!!

Fijne dag! hopelijk wordt mijn dag nog leuk ( had me verslapen en benn moe en voel me kut dussss hahaha naja xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx )
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  pitbullgup do 27 jan 2011 - 21:16

@ caresses; da's wel balen dan! heb ff gerekend en dan zit je gemiddeld op een cuclus van 29 dagen en dat kan dus een paar dagen schelen. Maar ik zou wel altijd de langste cyclus aan houden als ik jou was.

@ denise; Spannend! hoop dat je goed nieuws hebt volgende week.

Ik kwam er net achter dat ik vergeten was om een ovu-test mee te nemen naar het werk gelukkig woon ik 5 straten van m'n werk dus ben ff snel op en neer gesjeesd Laughing Maar meteen hier een voorraadje aangelegd Idea
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  DeniseT do 27 jan 2011 - 21:32

heey dames!
Nou ik hoef niet meer te wachten ben net ongesteld geworden hahaha :P ( stom maar moest er echt om lachen!! )
Haha ik zit net een heel verhaal te vertellen :P en nu vet ongesteld naja!!
Op naar de volgende ronde;) had gerekend op 31 dagen en nu een cyclus van 27 :d wat super netjes zeg ben er blij mee:)!!

Dat wou ike ven zeggen dus op naar de volgende kans;)

xxxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pitbullgup do 27 jan 2011 - 21:42

@ denise; als je over het duveltje hebt.... Rolling Eyes Gelukkig ben je niet teleurgesteld en 27 dagen is zeker erg netjes! Nieuwe ronde nieuwe kansen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 do 27 jan 2011 - 21:55

Blondje1313 wat jammer dat je, je ongesteldheid aan voelt komen. Ik ga nog steeds voor je hopen dat het geen ongesteldheid is.

Caresses: Jammer dat je ongesteld bent geworden! hug en dat je cyclus niet zo regelmatig is. Ik had dat ook en ben toen begonnen met 'zwanger worden pillen' van Etos eigen merk. Dat zijn pillen met foliumzuur en daarvan zou je cyclus regelmatiger worden. Ik moet zeggen dat het bij mij wel werkt. Toen ik daarmee was begonnen had ik cyclussen van 29-27-28. Misschien is dat het proberen waard?

DeniseT: Ook vervelend dat je ongesteld bent geworden hug gelukkig ben je niet teleurgesteld. En 27 dagen is wel echt een hele nette cyclus.

PBG: Had je vandaag al een positieve ovutest?

Ik heb gisteravond weer een ovulatietest gedaan, maar nog steeds niks...even afwachten dus.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  DeniseT do 27 jan 2011 - 22:27

heey!
Ik heb net een ovulatieproeftest besteld bij testjezelf.nu geloof ik..
Ben benieuwd!

Jullie zijn daar ook mee bezig?!?!

xxxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pitbullgup do 27 jan 2011 - 22:54

@ crea; ik moet vanmiddag gaan testen dus weet t nog niet smile
@ Denise; ik ben deze maand met ovu-testen begonnen omdat ik zo onregelmatig ongesteld ben. Vind het wel fijn weet je meteen als je iets voelt van krampjes etc of het nou wel of niet je ei-sprong is.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 do 27 jan 2011 - 23:15

Denise: Ik gebruik deze maand voor de tweede keer ovulatietesten. Ik vind het wel prettig om de bevestiging te hebben dat je inderdaad een eisprong hebt en ook duidelijk te weten wanneer ie is.
Ik had de afgelopen maand een positieve ovutest op dag 16 en een luteale fase van 12 dagen. Volgens het boekje zou het 14 om 14 zijn bij een cyclus van 28 dagen. Bij mij was het dus iets anders, dus ik was blij dat ik ovulatietesten had gebruikt. Dan weet je tenminste ook zeker dat je rond de juiste periode goed geklust hebt.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 0:44

balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden hug

Ik weet op het moment helemaal niet of ik nou ongesteld ben of niet. Dinsdag had ik helderrood bloed en daarna heel lang alleen bruinverlies. Dinsdag hele dag bruin verlies. Woensdag rood en bruin verlies. Donderdag alleen bruinverlies en vandaag ook nog geen roodverlies te bekennen. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen typische menstruatiekrampen, maar heb meer krampjes/steekjes aan de rechterkant ( een beetje zoals een eisprong voelt) Heel vreemd allemaal. confused

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup vr 28 jan 2011 - 1:56

@razz;Denk dan toch dat je wel ongesteld ben aangezien je toch een paar keer helderrood bloedverlies hebt gehad.

Net ovu-test gedaan maar nog steeds niet positief. Het streepje is hetzelfde als gisteren dus we testen maar gewoon door en klussen nu maar gewoon om de dag. Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  mamamethms vr 28 jan 2011 - 7:04

Hey meiden,

als het meezit, hoef ik nu nog maar 1 prikpil te hebben en dan mag ik van mijn man stoppen... bounce bounce bounce cheers cheers

mamamethms
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 25-01-11

Bericht  *Lookie* za 29 jan 2011 - 2:56

@ mamamethems: Super! Je kletste natuurlijk al gezellig met ons mee, maar helemaal leuk dat je er zelf straks ook weer mee bezig bent!

@ Caresses: Balen dat je ongesteld bent geworden, als je dan net wat andere dingen voelt dan anders is het wel logisch dat je een beetje hoop hebt.

@ Denise: Voor jou ook balen dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde dan maar inderdaad...

@ Pitbullgup: Heb je al een positieve ovutest gehad inmiddels? Ik had er gisteren nog een gedaan maar ik denk dat ik het staafje net te kort erin heb gehouden want hij duurde vrij lang voordat hij tot het schermpje liep zeg maar en toen bleven de streepjes ook beide vrij licht. Maar wel ongeveer dezelfde kleur, het week nu nog een heeel klein beetje af van de controlestreep (dat is toch wat, duurt het toch nog best een aantal dagen voordat hij echt positief aangeeft). En nieuwe testen vergeten te halen Embarassed ... Maar vandaag wel geklust en dat is het belangrijkste lijkt me Wink Ben erg benieuwd hoe het uitpakt.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413

Bericht  Creabea_28 za 29 jan 2011 - 3:38

Mamamethms (wat een lastige naam..haha): Jeej! Wat leuk dat jullie er bijna weer voor gaan! Dan kan je binnenkort lekker met ons mee doen (deed je natuurlijk al, maar het is nog leuker dat je er nu ook echt zelf mee bezig gaat zijn). Ben helemaal blij voor je cheers cheers

Razz88: Wat een rare ongesteldheid heb je deze maand, misschien anders voor de zekerheid een testje doen? Ik heb ook 1 keer zo'n rare ongesteldheid gehad en toen ook voor de zekerheid even getest. Was toen bij mij niks, maar je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen.

Lookie: Mooi dat je ovulatietest een soort van positief was. Het is inderdaad belangrijker om te klussen vind ik. Nou als het aan het klussen ligt, komt het vast goed Wink

Pitbullgup: Heb je al een positieve ovulatietest? Die van mij was gisteravond nog niet positief. Hoop dat ie vanavond wel positief is, dan kloppen mijn berekeningen. Net voor de zekerheid nog wel even extra ovulatietesten gehaald, want had er nog maar 2. Eentje voor vanavond en eentje voor morgen en als dan mijn ovulatie later was, had ik geen testen meer. Maar ik hoop ze natuurlijk meer niet nodig te hebben Laughing

fijn weekend nog meiden
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Floor za 29 jan 2011 - 4:15

hoi ik breek even in.
ik heb een domme vraag, ik heb een tijdje terug een miskraam gehad, stel nu dat m'n ongesteldheid nog een tijdje uit blijft en ik doe een zwangerschapstest, is deze dan wel betrouwbaar?
Ik bedoel, is het hcg dan al voldoende weg dat de test niet vals positief wordt?

En ovulatietesten, ik lees dat sommige deze gebruiken, is dit gemakkelijk in gebruik? en waar kopen/bestellen jullie deze? bepaald merk of maakt het niet uit?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup za 29 jan 2011 - 8:44

@ mamamethms; Wat leuk!

@ Lookie; Ik weet niet of het streepje ook echt donkerder moet zijn als de controle streep? Maar hier lijkt het streepje steeds lichter te worden al had ik vandaag progenlijk 2 koppen koffie op. Na ja wij klussen nu ook gewoon om de dag hebben we in ieder geval er alles aan gedaan he lookie? Very Happy

@ crea; nee nog steeds niet positief.... zou inderdaad vervelend zijn als je geen testen meer hebt en je zo net je ei-sprong hebben

@ Floor; als het goe dis keldert je HCG meteen na de miskraam dus ik denk dat een test wel betrouwbaar is nu.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir za 29 jan 2011 - 21:37

Hey meiden,

hier ben ik ook weer een keer.
Ben net terug van een week wintersport en dus even niet mee kunnen schrijven.
Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje (7dpo). Heb vorige week zondag mijn eisprong gehad op dag 19. Met behulp van de teunisbloemcapsules dus 6 dagen eerder dan de vorige maand! Ook veeel meer vruchtbare afscheiding.
Na de ovulatie ben ik verder gegaan met tarwekiemcapsules...
Nog een paar dagen wachten en dan weten we meer.....

Zal vanaf nu weer op jullie reageren! Fijne zondag verder!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Caresses zo 30 jan 2011 - 1:21

@pittbullgup bedankt voor het uitrekenen. Ja zal ik ook gaan doen.

@creabea Ja dat is misschien wel een idee. Hopen dat het werkt.

@le chat O wat fijn dat de capsules werken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 5:47

Hallo meiden,

Afgelopen vrijdag inderdaad gewoon ongesteld geworden, zoals ik al dacht. Nieuwe ronde nieuwe kansen .. Rolling Eyes

Hoe is het met jullie? nog NOD's komende week?

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 30 jan 2011 - 5:53

@le chat noir, fijn dat de capsules zo goed werken. Ik gebruik ze zelf ook.

@pbg, bedankt voor je reactie. op 10 januari was het hcg nog 200, op 14 januari nog 90. Dus ik denk ook wel dat het hcg snel zakt, vroeg me gewoon af hoe laag het getal moet zijn wil het geen vals positieve test op leveren. Maar ik wacht nog af, m'n cyclus is nog niet afgelopen dus kijk het nog even aan. bedankt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* zo 30 jan 2011 - 7:16

@ Razz: Wel balen dat je nu ongesteld bent maar aan de andere kant, dan kun je ook weer verder.

@ LCN: Die capsules gebruik ik ook. Ik krijg er zelf geen regelmatigere cyclus van maar voor de vitamines is het natuurlijk ook goed.

@ PGB: Denk je dat je de eisprong nu hebt gehad? Aangezien het streepje weer lichter wordt.. Ik twijfel wat mezelf betreft, volgens de gebruiksaanwijzing moest de streep dus wel donkerder zijn, bij die van jou niet? Gisteren en vandaag geen test meer gedaan dus, maar ik heb zelf het gevoel dat ik vandaag mijn eisprong heb of heb gehad. Gisteravond namelijk ineens wat meer doorzichtig slijm, vanmorgen ook nog, en veel zin in seks haha. En vanmiddag wat later voelde ik ineens een tijdje steekjes/soort lichte kramp bij mijn linkereierstok. Maar aan de andere kant heb ik zoiets ook wel vaker gehad, dus ben nu bang dat ik hem misschien gewoon niet voel ofzo. Of dat ik hem nog niet hb gehad. Of dat er helemaal geen eisprong komt, maar dat moet toch wel met een ei dat maandag al 20 mm was? En is zondag dan niet wat laat om de eisprong te hebben? Kortom... ik word er een beetje onzeker van!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413

Bericht  blondje1313 zo 30 jan 2011 - 19:45

nog niet ongesteld, of het is mijn langste cyclus tot nu toe of het is goed nieuws!
Zaterdag en zondag een test gedaan, maar die was negatief (al dacht ik na een half uurtje wel een minuscuul streepje te zien, maar dat was en te laat en vrijwel onzichtbaar).
Ik wacht nu af tot woensdag.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup zo 30 jan 2011 - 20:55

@ LCN; wat fijn dat de capsule's bij jou aanslaan! Very Happy Ik merk er nog niet veel van moet ik zeggen.

@ Razz; Nou hoop dat t dan deze ronde eens een keer raak is hug

@ Lookie; Heb ff de gebruiksaanwijzing gelezen en t streepje moet inderdaad iets donkerder zijn.... En mijn streepje word steeds lichter Suspect scratch snap er niks van. Dus ga als ik echt geen positieve test krijg volgende maand ook temperaturen en anders even langs de HA.
Jammer dat je van het weekend geen test's hebt gedaan anders had je het zeker geweten maar het lijkt natuurlijk wel veel op een ei-sprong Very Happy

@ Blondje; Spannend
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  mamamethms ma 31 jan 2011 - 7:23

Wat een spannende dagen hier weer Very Happy Ik duim voor iedereen Very Happy

Morgen heb ik met mijn werkgeefster contractbespreking. Ik ben erg benieuwd. Ik hoop echt dat ik verlenging krijg Very Happy
Duimen jullie voor me? Ik houd jullie op de hoogte morgen.

mamamethms
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 25-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: