Meiden die zwanger willen worden !
+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers
Pagina 3 van 20
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Re: Meiden die zwanger willen worden !
Heey meiden,
Even een ego-berichtje. Ik heb nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik snap er helemaal niks van. Vorige maand had ik op dag 15 een positieve ovulatietest (dus dag 15/16 eisprong, ik test 's avonds). Nu heb ik vandaag op dag 17 gekeken en nog steeds helemaal niks, dus ook op dag 18 nog geen eisprong. Ik ben op dag 12 al begonnen zodat ik hem niet kon missen. Nou had ik een lekker regelmatige cyclus, maar ik word hier een beetje moedeloos van. Het 2e streepje is ook nog geen enkele keer echt zichtbaar geweest, dus het lijkt er ook niet op alsof mijn eisprong in aantocht is. Ik heb ook geen verandering in mijn afscheiding, dat had ik vorige maand wel.
Ik blijf nog een paar dagen doortesten en we proberen het ook wel met een beetje regelmaat gezellig te maken in bed, maar vind dit toch wel vaag. Heeft iemand hier ervaring mee?
PBG: Voor jou is het ook spannend, jij hebt ook al van die vage ovultesten.
mamamethms: Ik ga voor je duimen morgen!
Even een ego-berichtje. Ik heb nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik snap er helemaal niks van. Vorige maand had ik op dag 15 een positieve ovulatietest (dus dag 15/16 eisprong, ik test 's avonds). Nu heb ik vandaag op dag 17 gekeken en nog steeds helemaal niks, dus ook op dag 18 nog geen eisprong. Ik ben op dag 12 al begonnen zodat ik hem niet kon missen. Nou had ik een lekker regelmatige cyclus, maar ik word hier een beetje moedeloos van. Het 2e streepje is ook nog geen enkele keer echt zichtbaar geweest, dus het lijkt er ook niet op alsof mijn eisprong in aantocht is. Ik heb ook geen verandering in mijn afscheiding, dat had ik vorige maand wel.
Ik blijf nog een paar dagen doortesten en we proberen het ook wel met een beetje regelmaat gezellig te maken in bed, maar vind dit toch wel vaag. Heeft iemand hier ervaring mee?
PBG: Voor jou is het ook spannend, jij hebt ook al van die vage ovultesten.
mamamethms: Ik ga voor je duimen morgen!
Laatst aangepast door Creabea_28 op ma 31 jan 2011 - 8:16; in totaal 2 keer bewerkt
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
@Razz88: Jammer dat je weer ongesteld bent geworden . Ja ik heb deze week mijn NOD..a.s. donderdag zou ik gezien de vorige rondes ongesteld worden... Ik hoop het echt zo van niet!
@Blondje1313: Oeeh spannend zeg!
@CreaBea: Het enige wat ik kan bedenken is dat je eisprong deze ronde later valt. Ik zag dat je wel eens eerder na 33 dagen ongesteld werd, wie weet deze keer ook. Ik heb er zelf ook wel eens een paar dagen tussen zitten. Gewoon door blijven testen!
@Pitbullgup: Op welke dag zit je nu? Vaag dat het streepje weer weg is...
@All: Zoals ik bij Razz schreef heb ik donderdag mijn NOD..dan zitten er 10 dagen tussen eisprong en NOD. Wie weet verlengt de tarwekiemolie de luteale fase ook wel... Maar goed ik hoop echt dat het eens raak is!!!
Ik ben tijdens de wintersport en afgelopen dagen wel regelmatig duizelig geweest, maar afgezien van wat steekjes en krampjes af en toe + gevoelige borsten voel ik me niet echt anders......(en die klachten heb ik elke maand wel dus tsja)
@CreaBea: Het enige wat ik kan bedenken is dat je eisprong deze ronde later valt. Ik zag dat je wel eens eerder na 33 dagen ongesteld werd, wie weet deze keer ook. Ik heb er zelf ook wel eens een paar dagen tussen zitten. Gewoon door blijven testen!
@All: Zoals ik bij Razz schreef heb ik donderdag mijn NOD..dan zitten er 10 dagen tussen eisprong en NOD. Wie weet verlengt de tarwekiemolie de luteale fase ook wel... Maar goed ik hoop echt dat het eens raak is!!!
Ik ben tijdens de wintersport en afgelopen dagen wel regelmatig duizelig geweest, maar afgezien van wat steekjes en krampjes af en toe + gevoelige borsten voel ik me niet echt anders......(en die klachten heb ik elke maand wel dus tsja)
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:@Razz88: Jammer dat je weer ongesteld bent geworden . Ja ik heb deze week mijn NOD..a.s. donderdag zou ik gezien de vorige rondes ongesteld worden... Ik hoop het echt zo van niet!
Ja ik dacht ook al aan een langere cyclus. Die 33 was echt een uitschieter, maar de laatste paar maanden (sinds ik etos zwanger worden pillen gebruik) is mijn cylcus mooi regelmatig en rond de 28. Ik heb ook nog niet het idee dat het er snel aan gaat komen. Mijn afscheiding is ook nog niet meer en 'draderig' (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen). Ik vind het allemaal maar een beetje vaag. Ik blijf inderdaad doortesten en dan zie ik het wel. Ik heb nog 4 testen die gebruik ik nog en daarna zie ik het wel.
Maar ik blijf het raar vinden
Voor jou is het spannend zeg! Ik hoop ook voor je dat het raak is en dat ronde 8 geluk brengt. Vervelend he dat die kwaaltjes van alles kunnen betekenen. Ik ga in ieder geval voor je duimen.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
@mamathms; Ik ga voor je contract duimen!
@ Crea; bij jou dus ook al zo vaag Hopelijk komt ie nog voordat je tests op zijn.
@ LCN; ik zit nu op dag 26. Streepje was vanmiddag weer iets lichter (kan m nog net zien zeg maar) Maar ja aangezien mijn cyclus zo lang is kan ie nog komen natuurlijk. Maar ik heb wel aal 5 dagen van die draderige afscheiding maar goed.... We klussen gewoon vrolijk verder (gelukkig is dat geen straf)
Ga voor je duimen dat het raak is!
@ Crea; bij jou dus ook al zo vaag Hopelijk komt ie nog voordat je tests op zijn.
@ LCN; ik zit nu op dag 26. Streepje was vanmiddag weer iets lichter (kan m nog net zien zeg maar) Maar ja aangezien mijn cyclus zo lang is kan ie nog komen natuurlijk. Maar ik heb wel aal 5 dagen van die draderige afscheiding maar goed.... We klussen gewoon vrolijk verder (gelukkig is dat geen straf)
Ga voor je duimen dat het raak is!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@ Blondje: Erg spannend, hopelijk straks goed nieuws!!
@ Crea: Ja het lijkt mij ook de enige logische verklaring dat je cyclus langer is. Hopen dat je toch nog een streepje krijgt te zien binnenkort.
@ Pitbullgup: Echt heel vaag, zou er dan wel een eisprong zijn geweest? Inderdaad de huisarts maar eens vragen want dit is wel heel raar..
@ LCN: Jeetje ook spannend voor jou! Je verschijnselen passen volgens mij wel bij een zwangerschap maar als je het elke maand hebt blijft het nog even spannend. Maar dus bijna je NOD? Wanneer ga je testen, mocht je donderdag niet ongesteld zijn??
@ all: Ik heb nu toch mijn eisprong gehad en volgens mij ook gevoeld. Gisteravond zat ik op de bank boer zoekt vrouw te kijken, en grappig genoeg net toen die koe moest kalven voelde ik ineens bij mijn eierstok iets 'bonzen', vreemd gevoel wat ik nog niet eerder zo gevoeld had. Ik dacht meteen dat het mijn eisprong kon zijn en heb vandaag uit het werk vandaan toch nog maar een doosje ovutesten gehaald en daar kreeg ik nog maar een heeel licht streepje bij dus het kan niet anders of mijn eisprong is geweest. Dus nu wordt het aftellen die 2 weken... Erg spannend!
@ Crea: Ja het lijkt mij ook de enige logische verklaring dat je cyclus langer is. Hopen dat je toch nog een streepje krijgt te zien binnenkort.
@ Pitbullgup: Echt heel vaag, zou er dan wel een eisprong zijn geweest? Inderdaad de huisarts maar eens vragen want dit is wel heel raar..
@ LCN: Jeetje ook spannend voor jou! Je verschijnselen passen volgens mij wel bij een zwangerschap maar als je het elke maand hebt blijft het nog even spannend. Maar dus bijna je NOD? Wanneer ga je testen, mocht je donderdag niet ongesteld zijn??
@ all: Ik heb nu toch mijn eisprong gehad en volgens mij ook gevoeld. Gisteravond zat ik op de bank boer zoekt vrouw te kijken, en grappig genoeg net toen die koe moest kalven voelde ik ineens bij mijn eierstok iets 'bonzen', vreemd gevoel wat ik nog niet eerder zo gevoeld had. Ik dacht meteen dat het mijn eisprong kon zijn en heb vandaag uit het werk vandaan toch nog maar een doosje ovutesten gehaald en daar kreeg ik nog maar een heeel licht streepje bij dus het kan niet anders of mijn eisprong is geweest. Dus nu wordt het aftellen die 2 weken... Erg spannend!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Vanmorgen getest, en hoewel het maar licht was, er kwam toch echt een streepje!
Durf pas echt te juichen als er de komende dagen steeds donkerdere streepjes komen, maar het begin is er!
Durf pas echt te juichen als er de komende dagen steeds donkerdere streepjes komen, maar het begin is er!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@ Lookie; Ik ga er maar vanuit dat ik m'n ei-sprong nog niet heb gehad... ben in ieder gevalblij dat ik ineens zoveel testen heb in gekocht
Spannend voor je nu afwachten of het raak is deze ronde...
@ Blondje; Waaaah spannend!!! Maar ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren
Spannend voor je nu afwachten of het raak is deze ronde...
@ Blondje; Waaaah spannend!!! Maar ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren
pitbullgup- Prater
@ blondje: Spannenddddd!!!! hoeveelste ronde is dit?
@ all: wat een gedoe bij jullie met die wazige ovutesten! .. hopelijk krijgen jullie allemaal een duidelijk streepje.
Ik zit zelf te twijfelen of ik morgen weer wat ovulatietesten ga inslaan, voor komende vruchtbare week. Ik vond dat ik er afgelopen maand wel erg veel mee bezig was, door die testen. Ik zit nu trouwens in ronde 8 en niet afgelopen keer al in ronde 8. Ik heb de maanden verkeerd geteld.
@ all: wat een gedoe bij jullie met die wazige ovutesten! .. hopelijk krijgen jullie allemaal een duidelijk streepje.
Ik zit zelf te twijfelen of ik morgen weer wat ovulatietesten ga inslaan, voor komende vruchtbare week. Ik vond dat ik er afgelopen maand wel erg veel mee bezig was, door die testen. Ik zit nu trouwens in ronde 8 en niet afgelopen keer al in ronde 8. Ik heb de maanden verkeerd geteld.
Gast- Gast
Hoeveelste ronde weet ik niet 10 of 11, ben sinds begin april gestopt met de pil.
Vandaag bij Kruidvat 2 testen gehaald, helaas ken ik de cassiere redelijk goed, hopelijk houdt ze wel haar mond!
Vandaag bij Kruidvat 2 testen gehaald, helaas ken ik de cassiere redelijk goed, hopelijk houdt ze wel haar mond!
blondje1313- Kletskop
Altijd lastig ja, cassieres die je kent. Dat is ook de reden dat ik ovulatietesten en zwangerschapstesten online bestel. Niet iedereen hoeft te weten dat we bezig zijn. Maarre je gaat dus morgen ochtend testen? of straks
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Gast- Gast
ik wacht tot morgenochtend, denk niet dat het vanavond nut heeft
blondje1313- Kletskop
Voorzichtig gefeliciteerd blondje!
Meiden sorry dat ik niet altijd zo veel reageer, maar ik lees wel altijd alles..
Meiden sorry dat ik niet altijd zo veel reageer, maar ik lees wel altijd alles..
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Blondje: Een streep is een streep toch? Maar ik zou zelf bij een licht streepje ook zoiets hebben dat ik eerst een duidelijker resultaat wil zien voordat ik het geloof.. gewoon omdat het dan zo moeilijk voor te stellen is lijkt me. Hopelijk heb je morgen een wat duidelijkere streep. Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@ Razz; Scheelt al weer als het een maandje korter is hahaha... Ook al zou ik geen ovu-testen doen je bent er toch mee bezig.
@ Blondje; als ze een beetje professioneel is houd die cassièrre wel d'r mond. En getest deze ochtend?
@ All; streepje op de ovutest was gisteren echt bijna niet te zien. Moest de test echt in het licht houden Ik heb nu wel behoorlijk wat krampjes en steken dus we wachten maar af (iets anders zit er toch niet op hahaha)
@ Blondje; als ze een beetje professioneel is houd die cassièrre wel d'r mond. En getest deze ochtend?
@ All; streepje op de ovutest was gisteren echt bijna niet te zien. Moest de test echt in het licht houden Ik heb nu wel behoorlijk wat krampjes en steken dus we wachten maar af (iets anders zit er toch niet op hahaha)
pitbullgup- Prater
@pbg, je schrijft dat je behoorlijk wat krampjes en steken hebt, je gebruikt toch ook etos zwanger worden en teunisbloemolie samen? LCN had hier laatst een topic over staan, dat je van teunisbloemolie na je eisprong krampen kon krijgen (en dat je beter kon overgaan op tarwekiemolie dan).
Nu had ik dat heel erg, ik wist niet precies wanneer m'n eisprong was (gebruik ook geen ovulatietesten en heb net een miskraam gehad dus ik kan nog niet zeggen wanneer m'n eisprong was) maar ik had dus wel (erge) krampjes/krampen en steken. nu ben ik gestopt met teunisbloemolie en na een dag waren de krampen over (eerste dag veel lichter/minder als de dagen ervoor) en nu heb ik praktisch geen krampen meer (af een toe een krampje of steekje maar niet meer zo heftig als eerst).
kortom,..lang verhaal kort te maken, mocht je toch te veel (erge) krampjes en steken hebben is het misschien wat om te stoppen met de teunisbloemolie, om te kijken of het dan over gaat.
@all, ik ben wel benieuwd wat m'n cyclus deze keer is. Als m'n cyclus zou blijven zoals hij was voor de miskraam zou ik ongeveer dit weekend ongesteld moeten worden, maar dat kan dus ook nog langer duren.. zucht..wachten duurt lang.
Nu had ik dat heel erg, ik wist niet precies wanneer m'n eisprong was (gebruik ook geen ovulatietesten en heb net een miskraam gehad dus ik kan nog niet zeggen wanneer m'n eisprong was) maar ik had dus wel (erge) krampjes/krampen en steken. nu ben ik gestopt met teunisbloemolie en na een dag waren de krampen over (eerste dag veel lichter/minder als de dagen ervoor) en nu heb ik praktisch geen krampen meer (af een toe een krampje of steekje maar niet meer zo heftig als eerst).
kortom,..lang verhaal kort te maken, mocht je toch te veel (erge) krampjes en steken hebben is het misschien wat om te stoppen met de teunisbloemolie, om te kijken of het dan over gaat.
@all, ik ben wel benieuwd wat m'n cyclus deze keer is. Als m'n cyclus zou blijven zoals hij was voor de miskraam zou ik ongeveer dit weekend ongesteld moeten worden, maar dat kan dus ook nog langer duren.. zucht..wachten duurt lang.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@Floor; Ik ben sinds 2 dagen pas weer begonnen met de teunisbloemolie capsules (week niet geslikt) omdat ze bij de drogist tijdelijk niet verkrijbaar waren dus denk niet dat het daar aan ligt. maar bedankt voor het mee denken. Hoop gewoon dat er snel een ei-sprong aan komt.
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:@Floor; Ik ben sinds 2 dagen pas weer begonnen met de teunisbloemolie capsules (week niet geslikt) omdat ze bij de drogist tijdelijk niet verkrijbaar waren dus denk niet dat het daar aan ligt. maar bedankt voor het mee denken. Hoop gewoon dat er snel een ei-sprong aan komt.
Pittbull: Als ik het zo lees, heb je wel al je eisprong gehad. Ik heb de laatste ronde ook met ovu-testen gewerkt en mijn 2e streepje is nooit donkerder geweest. het kan ook zijn dat je net je piek gemist hebt. Hoe vaak heb je op een dag zo'n ovu-test gedaan? 1x keer? Anyway, als je eerst wel duidelijk een 2e streepje hebt gehad en die is nu verdwenen, dan kun je er echt wel vanuit gaat dan je een eisprong hebt gehad.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
@ Laced; O dus jij hebt dat ook gehad. Dat zou natuurlijk ook nog kunnen ja... We hebben toen in ieder geval wel geklust dus dat is mooi Ik doe 1x per dag rond het middaguur een test.
Ik test voor de zekerheid nog door aangezien mijn cyclus zo lang en onregelmatig is (heb 48 tests dus kan nog ff vooruit hahah )
Ik test voor de zekerheid nog door aangezien mijn cyclus zo lang en onregelmatig is (heb 48 tests dus kan nog ff vooruit hahah )
pitbullgup- Prater
@ All;Nou net weer ovu-test gedaan en nu weer een heel duidelijk streepje, scheelt niet veel met de controle streep (raar lijf van mij)
pitbullgup- Prater
@pbg, nouja dan heeft mijn idee niet echt nut. ik hoop voor je dat je al je eisprong hebt gehad en dat het raak is deze keer!
(waar heb jij de ovu-testen van? bepaald merk/winkel/website, is er iets waar ik op moet letten als ik zoiets wil kopen? nu koop ik het nog niet direct ik wacht nog even af of ik ongesteld word)
(waar heb jij de ovu-testen van? bepaald merk/winkel/website, is er iets waar ik op moet letten als ik zoiets wil kopen? nu koop ik het nog niet direct ik wacht nog even af of ik ongesteld word)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
PBG , is het streepje nu wel even donker ( of donkerder) als de C streep? Ik deed de testen op sommige dagen rond 11.00 in de ochtend en dan ook nog rond 19.00. Het kan zomaar zijn dat jij je piek al gemist hebt, doordat je 1 keer per dag test?!
Ik heb zonet toch maar weer ovulatietesten besteld voor volgende week.. zoals PBG al zei, hoe dan ook ben ik er toch wel mee bezig :-)
Een vriendin van me zei van de week weer; 'je bent nog niet zwanger he! dat komt echt doordat je er te veel mee bezig bent in je hoofd en daardoor reageerd je lichaam erop, want dan wordt er misschien een bepaald hormoon niet aangemaakt'
sorry hoor maar dat geloof ik echt niet.
Ik heb zonet toch maar weer ovulatietesten besteld voor volgende week.. zoals PBG al zei, hoe dan ook ben ik er toch wel mee bezig :-)
Een vriendin van me zei van de week weer; 'je bent nog niet zwanger he! dat komt echt doordat je er te veel mee bezig bent in je hoofd en daardoor reageerd je lichaam erop, want dan wordt er misschien een bepaald hormoon niet aangemaakt'
Gast- Gast
@ Floor;I heb de testen via testjezelf.nl besteld (kortingscode; testjezelf) Ben er op zich wel tevreden over omdat je met een pipet moet druppelen en het resultaat dus betrouwbaarder is.
@ Razz; het streepje was ietsjes lichter. Kijk wel hoe hij morgen aan geeft en anders ga ik er maar banuit dat ik vandaag m'n ei-srong heb gehad. Volgens de gebruiksaanwijzing is het nauwkeuriger als je elke dag rond dezelfde tijd test (1x) dus dat heb ik tot nu toe braaf gedaan. Maar jij test sons dus wel vaker op een dag?
Dat verhaal van je vriendin is echt onzin... maar toch hoor je inderdaad mensen die de hoop hebben opgegeven toch ineens wel zwanger worden. maar het heeft in ieder geval niks met hormonen te maken hahaha
@ Razz; het streepje was ietsjes lichter. Kijk wel hoe hij morgen aan geeft en anders ga ik er maar banuit dat ik vandaag m'n ei-srong heb gehad. Volgens de gebruiksaanwijzing is het nauwkeuriger als je elke dag rond dezelfde tijd test (1x) dus dat heb ik tot nu toe braaf gedaan. Maar jij test sons dus wel vaker op een dag?
Dat verhaal van je vriendin is echt onzin... maar toch hoor je inderdaad mensen die de hoop hebben opgegeven toch ineens wel zwanger worden. maar het heeft in ieder geval niks met hormonen te maken hahaha
pitbullgup- Prater
Razz88 schreef:PBG , is het streepje nu wel even donker ( of donkerder) als de C streep? Ik deed de testen op sommige dagen rond 11.00 in de ochtend en dan ook nog rond 19.00. Het kan zomaar zijn dat jij je piek al gemist hebt, doordat je 1 keer per dag test?!
Breek even in:
Nou, klopt niets van! Ik was er ook niet mee bezig maar de keer dat ik er wel mee bezig was, was ik ook zwanger.
Gast- Gast
Ik weet niet of het helpt of je er wel of niet mee bezig bent.
Hier is het nu raak in de eerste ronde dat ik getemperatuurd heb, is natuurlijk ook puur toeval.
De test van vanmorgen was duidelijk, nu geloof ik het helemaal:
Nu even bekijken wanneer we het mensen gaan vertellen. Over 4,5 week is het carnaval, dan valt het ongetwijfeld erg op als ik niet drink, maar dan zit ik ook al op 8 weken, dus dan kan het ook wel.
Hier is het nu raak in de eerste ronde dat ik getemperatuurd heb, is natuurlijk ook puur toeval.
De test van vanmorgen was duidelijk, nu geloof ik het helemaal:
Nu even bekijken wanneer we het mensen gaan vertellen. Over 4,5 week is het carnaval, dan valt het ongetwijfeld erg op als ik niet drink, maar dan zit ik ook al op 8 weken, dus dan kan het ook wel.
blondje1313- Kletskop
@ Blondje; Mooie streep! Van harte gefeliciteerd geniet er van :flower:
pitbullgup- Prater
Pagina 3 van 20 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20
Soortgelijke onderwerpen