Meiden die zwanger willen worden !
+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers
Pagina 12 van 20
Pagina 12 van 20 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20
Re: Meiden die zwanger willen worden !
@Pbg: Oh haha gelukkig maar, ik dacht al..... Ik hoop dat je deze keer een kortere cyclus hebt! Maar dat lijkt me dan wel toch?!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
oke!
mijn vriend heeft dus heel jong een liesbreuk gehad, en is daar niet aan geholpen... nou goed we moeten het maar afwachten
mijn vriend heeft dus heel jong een liesbreuk gehad, en is daar niet aan geholpen... nou goed we moeten het maar afwachten
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ja maak je niet te druk, het hoeft allemaal niks te betekenen, dat zal wel blijken uit zaadonderzoek!
Ik ben wel benieuwd wat daar bij ons uit komt, aangezien mijn man rookt enzo...
Ik ben wel benieuwd wat daar bij ons uit komt, aangezien mijn man rookt enzo...
Le Chat Noir- Prater
Hey meiden
We weten nu ook waarom het ons waarschijnlijk nog niet gelukt is om zwanger te worden.
We hebben gisteravond het zaad van mijn man getest met de thuistest en daar kwam uit dat zijn zaad niet goed is
Hij had dat voorgevoel al en wilde daarom die test nu al doen, hij wilde zeker weten of het goed zat. Onze wereld is even ingestort, maar we beseffen ons ook dat het niet het einde van de wereld is en dat zo'n thuistest misschien minder betrouwbaar en een momentopname is. Ga wel kijken of we binnenkort een afspraak kunnen maken bij de ha.
Denk dus dat wij misschien de mmm in gaan...
Liefs
We weten nu ook waarom het ons waarschijnlijk nog niet gelukt is om zwanger te worden.
We hebben gisteravond het zaad van mijn man getest met de thuistest en daar kwam uit dat zijn zaad niet goed is
Hij had dat voorgevoel al en wilde daarom die test nu al doen, hij wilde zeker weten of het goed zat. Onze wereld is even ingestort, maar we beseffen ons ook dat het niet het einde van de wereld is en dat zo'n thuistest misschien minder betrouwbaar en een momentopname is. Ga wel kijken of we binnenkort een afspraak kunnen maken bij de ha.
Denk dus dat wij misschien de mmm in gaan...
Liefs
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
@ joyce; Zou gewoon afwachten wat de gyn er van zegt
@ crea; ik zou dan inderdaad een afspraak maken bij HA
@ crea; ik zou dan inderdaad een afspraak maken bij HA
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
JA inderdaad maar afwachten!
Crea: kan je zo'n test gewoon kopen ? het is inderdaad een momentopname want bij de arts testen ze het ook een aantal keer, om dat het per dag en per uur kan verschillen, maar niet onverstandig om maar de huisarts te gaan!!
ik zit nu op dag 8 of dag 5 na me eisprong. hij is dit maal snel gesprongen! normaal rond dag 30, maar nu al op dag 20 (of 23).
We hebben deze maand gelaten voor wat het is, gewoon gesekst zonder er verder bij na te denken! even nieuwe energie opdoen voordat we de MM in gaan!
toch wel een beetje spannend!
Crea: kan je zo'n test gewoon kopen ? het is inderdaad een momentopname want bij de arts testen ze het ook een aantal keer, om dat het per dag en per uur kan verschillen, maar niet onverstandig om maar de huisarts te gaan!!
ik zit nu op dag 8 of dag 5 na me eisprong. hij is dit maal snel gesprongen! normaal rond dag 30, maar nu al op dag 20 (of 23).
We hebben deze maand gelaten voor wat het is, gewoon gesekst zonder er verder bij na te denken! even nieuwe energie opdoen voordat we de MM in gaan!
toch wel een beetje spannend!
joyce0606- Kletskop
@ Floor: Logisch toch dat hij trots is? Ik lig alleen in het ziekenhuis hoor. ;-). Vrijdag word ik geopereerd...Mijn galblaas word verwijderd. Is ook niet zo heel vreemd dat je nu een zeef bent ;-)
@ Crea: meid, balen dat je weer een ronde verder bent. Maar idd wel goed van die 29 dagen.
Ow meid toch, dat is wel een domper als je zo'n test voor je ziet. Heel goed dat je de huisarts gaat bellen, dan weet je het zeker.
@ LCN: Ja heb zeker wat anders aan mijn hoofd, al had ik nu liever een weekje later onder het mes gelegen ;-) (of eerder nog beter natuurlijk).
Ja hoor, die filet american mag nog hoor .
@ Pitbullgup: dankjewel meid... Ik hoop ook echt dat ik niet helemaal opengehaald hoef te worden. Dan ben ik niet zo lang onderweg met herstellen.
@ Joyce: voor jou ook een spannende tijd dus... *duimduim*
Hier eigenlijk weinig te vertellen. Ik zit op het wachtbankje (ook al zegt dit nu niets).
@ Crea: meid, balen dat je weer een ronde verder bent. Maar idd wel goed van die 29 dagen.
Ow meid toch, dat is wel een domper als je zo'n test voor je ziet. Heel goed dat je de huisarts gaat bellen, dan weet je het zeker.
@ LCN: Ja heb zeker wat anders aan mijn hoofd, al had ik nu liever een weekje later onder het mes gelegen ;-) (of eerder nog beter natuurlijk).
Ja hoor, die filet american mag nog hoor .
@ Pitbullgup: dankjewel meid... Ik hoop ook echt dat ik niet helemaal opengehaald hoef te worden. Dan ben ik niet zo lang onderweg met herstellen.
@ Joyce: voor jou ook een spannende tijd dus... *duimduim*
Hier eigenlijk weinig te vertellen. Ik zit op het wachtbankje (ook al zegt dit nu niets).
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ triesje, ik las dat je man de hele week in het ziekenhuis lag en jij daarna Ik moet beter leren lezen. Succes met je operatie! een voorspoedig herstel toegewenst.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:@ triesje, ik las dat je man de hele week in het ziekenhuis lag en jij daarna Ik moet beter leren lezen. Succes met je operatie! een voorspoedig herstel toegewenst.
hahaha, kan gebeuren toch? Geeft niets. Dankjewel in iedergeval .
Triesje1983- Prater
Meiden, we stonden op pagina 3! Dus snel maar weer even wat schrijven.
Triesje, denk niet dat je dit nog leest, maar sterkte in het ziekenhuis.
Joyce: En ben je al ongesteld? Of misschien toch zwanger?
Floor: Wat lief dat je man zo trots is.
Hier gaat alles prima. Ongesteldheid is weer voorbij dus we kunnen weer aan de bak.
We gaan deze maand nog niet naar de dokter, eerst even kijken wat we zelf kunnen doen.
Heb dus pilletjes voor hem besteld (Flixar) dat voor verbetering van zijn zaad moet zorgen. Er zitten speciale anti-oxidanten in de vrije radicalen (die in sigaretten e.d. zitten) neutraliseren. Misschien is het wel hartstikke onzin, maar baad het niet dan schaad het niet. Ook gaat mijn man stoppen met alcohol drinken. Over een paar weken willen we dan nog een keer een test doen (zaten 2 testen in de verpakking) om te kijken of zijn zaad dan verbeterd is. Ook omdat het natuurlijk toch een momentopname is. Hier is het dus even afwachten. Mocht zijn zaad dan nog niet goed zijn gaan we naar de dokter.
Fijn weekend alvast meiden.
liefs
Hier gaat alles prima. Ongesteldheid is weer voorbij dus we kunnen weer aan de bak.
We gaan deze maand nog niet naar de dokter, eerst even kijken wat we zelf kunnen doen.
Heb dus pilletjes voor hem besteld (Flixar) dat voor verbetering van zijn zaad moet zorgen. Er zitten speciale anti-oxidanten in de vrije radicalen (die in sigaretten e.d. zitten) neutraliseren. Misschien is het wel hartstikke onzin, maar baad het niet dan schaad het niet. Ook gaat mijn man stoppen met alcohol drinken. Over een paar weken willen we dan nog een keer een test doen (zaten 2 testen in de verpakking) om te kijken of zijn zaad dan verbeterd is. Ook omdat het natuurlijk toch een momentopname is. Hier is het dus even afwachten. Mocht zijn zaad dan nog niet goed zijn gaan we naar de dokter.
liefs
Laatst aangepast door Creabea_28 op ma 18 apr 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28- Prater
Creabea_28 schreef:Meiden, we stonden op pagina 3! Dus snel maar weer even wat schrijven.
We gaan deze maand nog niet naar de dokter. Manlief is er nog niet aan toe.
Heb dus pilletjes voor hem besteld (Flixar) dat voor verbetering van zijn zaad moet zorgen. Er zitten speciale anti-oxidanten in de vrije radicalen (die in sigaretten e.d. zitten) neutraliseren. Misschien is het wel hartstikke onzin, maar baad het niet dan schaad het niet. Ook gaat mijn man stoppen met drinken. Over een paar weken willen we dan nog een keer een test doen (zaten 2 testen in de verpakking) om te kijken of zijn zaad dan verbeterd is. Ook omdat het natuurlijk toch een momentopname is. Hier is het dus even afwachten. Mocht zijn zaad dan nog niet goed zijn gaan we naar de dokter.
liefs
Nou jullie duimen draaien heeft geholpen....ik werd gister wakker met een heel erg sterk gevoel me te testen, ik kom me echt niet bedwingen, ik had nog 1 kruidvat test liggen. gedaan, en binnen 1 minuut een duidelijke 2e streep. gister na werk CB gehaalt, ik dacht misschien is hij wel vals posi!. test gedaan, en weer binnen een minuut positief! en dit al 4 dagen voor me NOD.
jeetje wat een Wonder!..wij zijn allebij nog wel erg terughoudend, en voorzichtig, we willen het zeker nog stil houden tot 12 weken.
18 april de eerste echo, ik mocht eerder komen vanwege me MK.
Succes voor de meiden die op het wachtbankje zitten!
joyce0606- Kletskop
Joyce wat fijn!! Gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Joyce: gefeliciteerd! Wat fijn voor je joh! Lekker niet naar de fertiliteitsarts, maar gewoon zwanger. Geniet ervan!
Creabea_28- Prater
Joyce wat een leuk nieuws zeg! Zo zie je maar! Fijn dat je al zo snel voor een echo mag :-)
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd Joyce! Wat fijn zeg! Ik hoop dat alles nu gewoon goed gaat en dat je lekker kunt gaan genieten!
Hoop dat ik ook zoiets heb, alleen is mijn volgende NOD pas na de eerste afspraak bij de fertiliteitspoli!
Hoop dat ik ook zoiets heb, alleen is mijn volgende NOD pas na de eerste afspraak bij de fertiliteitspoli!
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Gefeliciteerd Joyce! Wat fijn zeg! Ik hoop dat alles nu gewoon goed gaat en dat je lekker kunt gaan genieten!
Wie weet!! je ziet het de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit hoor!!
All: thanks ladies!! erg lief van jullie...laten we hopen dat het goed gaat groeien!
joyce0606- Kletskop
@ crea; zon test is natuurlijk een moment opname maar hoop dat de pilletjes iets doen
@ joyce; van harte gefeliciteerd meid! probeer er toch al van te genieten
@ All; ik heb mijn ei-sprong van de week gehad we hebben goed geklust is dus nu maar ff afwachten. Als het goed is heb ik 6 april mijn NOD...
@ joyce; van harte gefeliciteerd meid! probeer er toch al van te genieten
@ All; ik heb mijn ei-sprong van de week gehad we hebben goed geklust is dus nu maar ff afwachten. Als het goed is heb ik 6 april mijn NOD...
pitbullgup- Prater
Hey meiden,
even een ego update van mij.
Zoals jullie weten ben ik vanmorgen geopereerd. Ik heb wel wat rond gelezen, maar ben nog ietsje te duf om alles te onthouden.
Ik wil wel iedereen bedanken voor het sterkte wensen.
De operatie is goed gegaan en gelukkig hebben ze mij niet helemaal open hoeven maken en is het gewoon dmv een kijkoperatie gegaan.
https://2img.net/h/i231.photobucket.com/albums/ee306/Pgieling/galstenen.jpg
Dit waren de boosdoeners van alle pijn die ik heb gehad.
Ik heb nu nog erg veel pijn, waar de galblaas is verwijderd. De wondjes zelf doen me niet echt pijn. Al naar de wc geweest en toen pas voelde ik hoe beurs mijn buik wel niet is...
Het voelt bijna alsof er een vrachtwagen over mijn buik heen gereden is...
Helaas gaat het eten en drinken zeer slecht. Ik ben op dit moment nog steeds bezig met de bouillon en vla. Maar ik geef het maar op, het wil gewoon niet...
Paracetamol gaat niet, die krijg ik nu in zetpilvorm (al helpt het niet echt) en straks voor het slapen krijg ik nog een prik met pijnstillers.
Van de week zal ik weer lekker bijlezen. Nu moet ik echt ff mijn rust pakken enzo... Ik slaap veel, nog een nawerking van de narcose natuurlijk...
Tot snel meiden!!!
Zoals jullie weten ben ik vanmorgen geopereerd. Ik heb wel wat rond gelezen, maar ben nog ietsje te duf om alles te onthouden.
De operatie is goed gegaan en gelukkig hebben ze mij niet helemaal open hoeven maken en is het gewoon dmv een kijkoperatie gegaan.
Ik heb nu nog erg veel pijn, waar de galblaas is verwijderd. De wondjes zelf doen me niet echt pijn. Al naar de wc geweest en toen pas voelde ik hoe beurs mijn buik wel niet is...
Helaas gaat het eten en drinken zeer slecht. Ik ben op dit moment nog steeds bezig met de bouillon en vla. Maar ik geef het maar op, het wil gewoon niet...
Paracetamol gaat niet, die krijg ik nu in zetpilvorm (al helpt het niet echt) en straks voor het slapen krijg ik nog een prik met pijnstillers.
Van de week zal ik weer lekker bijlezen. Nu moet ik echt ff mijn rust pakken enzo... Ik slaap veel, nog een nawerking van de narcose natuurlijk...
Tot snel meiden!!!
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Hey meiden,
Tot snel meiden!!!
Heey lieve triesje,
Wat fijn dat je operatie achter de rug is en dat het via een kijkoperatie gedaan kon worden. Het is weer achter de rug.
Het klinkt allemaal heel heftig zeg...neem lekker je rust, niet teveel overhaasten en goed naar je lichaam luisteren.
Hopelijk ben je snel opgeknapt. Ik stuur bij deze een denkbeeldig fruitmandje voor je (al heb je er nu denk ik nog niet zoveel trek in ). Lig je nog in het ziekenhuis? Of ben je inmiddels thuis?
Laat je maar lekker verwennen en tot snel
Liefs crea
Creabea_28- Prater
Creabea_28 schreef:Triesje1983 schreef:Hey meiden,
Tot snel meiden!!!
Heey lieve triesje,
Wat fijn dat je operatie achter de rug is en dat het via een kijkoperatie gedaan kon worden. Het is weer achter de rug.
Het klinkt allemaal heel heftig zeg...neem lekker je rust, niet teveel overhaasten en goed naar je lichaam luisteren.
Hopelijk ben je snel opgeknapt. Ik stuur bij deze een denkbeeldig fruitmandje voor je (al heb je er nu denk ik nog niet zoveel trek in ). Lig je nog in het ziekenhuis? Of ben je inmiddels thuis?
Laat je maar lekker verwennen en tot snel
Liefs crea
Ik ben gistermiddag rond 12.00 uur thuisgekomen. Hoefde gelukkig maar 1 nachtje te blijven. Ow een stukje fruit lust ik wel hoor. Ik kan nu zelfs weer eten, dus denk dat ik echt last van spanning had, waardoor ik niet kon eten/drinken...
Liefs,
Patricia
Triesje1983- Prater
@Pbg: nou hebben we ongeveer dezelfde NOD deze keer..spannend .
@Triesje: Hopelijk herstel je gauw weer helemaal!
@All: Sorry dat ik niet heel veel reageer. Ik merk dat ik de laatste twee maanden zo ongeveer veel minder met het zwanger worden bezig ben en dat voelt eigenlijk wel fijn. Overmorgen hebben we de afspraak bij de fertiliteitspoli..dat wordt nog wel een beetje spannend dus. Ik hoop natuurlijk dat ik ineens zwanger ben deze ronde. Mijn NOD is volgende week maandag, maar dat komt omdat ik een kortere luteale fase heb. Ik ben van plan op zijn vroegst 6 april te gaan testen, dan is mijn man jarig namelijk. Zou een leuk verjaardagskadootje zijn. Maar ik denk niet dat t zover komt hoor, maar je weet maar nooit natuurlijk .
@Triesje: Hopelijk herstel je gauw weer helemaal!
@All: Sorry dat ik niet heel veel reageer. Ik merk dat ik de laatste twee maanden zo ongeveer veel minder met het zwanger worden bezig ben en dat voelt eigenlijk wel fijn. Overmorgen hebben we de afspraak bij de fertiliteitspoli..dat wordt nog wel een beetje spannend dus. Ik hoop natuurlijk dat ik ineens zwanger ben deze ronde. Mijn NOD is volgende week maandag, maar dat komt omdat ik een kortere luteale fase heb. Ik ben van plan op zijn vroegst 6 april te gaan testen, dan is mijn man jarig namelijk. Zou een leuk verjaardagskadootje zijn. Maar ik denk niet dat t zover komt hoor, maar je weet maar nooit natuurlijk .
Le Chat Noir- Prater
@ Triesje, ik wens je een voorspoedig herstel!
@LCN, veel succes overmorgen.
@LCN, veel succes overmorgen.
Floor- Ratel
@ Triesje.. jeetje wat een grote stenen! Beterschap
@ LCN; Nou hoop dat t toch een goede ronde voor ons allebei is
@ All; Gisteren me te pletter geschrokken mijn vader belde op om te zeggen dat zijn vrouw en hij na 18 jaar huwelijk uit elkaar gaan. Kwam voor mij echt totaal uit het niets dus wist ook ff op dat moment niet zo veel te zeggen dus weet eigenlijk ook niet het hoe, wat en waarom. Maar vind het echt zo zielig voor mijn vader dat ie dit nu voor de 2e x mee moet maken...
@ LCN; Nou hoop dat t toch een goede ronde voor ons allebei is
@ All; Gisteren me te pletter geschrokken mijn vader belde op om te zeggen dat zijn vrouw en hij na 18 jaar huwelijk uit elkaar gaan. Kwam voor mij echt totaal uit het niets dus wist ook ff op dat moment niet zo veel te zeggen dus weet eigenlijk ook niet het hoe, wat en waarom. Maar vind het echt zo zielig voor mijn vader dat ie dit nu voor de 2e x mee moet maken...
pitbullgup- Prater
@pbg, wat ontzettend sneu voor je vader en voor jullie. veel sterkte ermee.
Floor- Ratel
Pagina 12 van 20 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die zwanger willen worden !
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden en migraine
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Zwanger willen worden vanaf nu