Hoe is jouw band...
+37
Mizz_S
Niekske
kajaka88
MamaJ&R
Sarah1985
Middleme
sanne-84
Bosjesvrouw
Tazz
Bloem86
Twellie
Springflower
Manderijn
Mermaid
Mari
Jelin
Blond
Snoes
Bliss
mii_joyce
Winegum
Fearie
_Femme
LaBird
Parel
strawberry
Katrien
Elliot
Rush
Linda
Catwoman79
Slakje
studiebol
Roodkapje
JD
Minx
Caramba
41 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe is jouw band...
... met je schoonmoeder Niet bijster goed, maar ook niet slecht. Het houdt zich heel erg op de oppervlakte, en dat vind ik prima. Met de vrouw van mijn schoonvader kan ik op zich ook wel opschieten, maar dat blijft ook wat oppervlakkig.
... schoonvader Mijn schoonvader is een beste man. Hij is, om maar even de Nederlandse vertaling van de Friese uitdrukking te gebruiken: 'Zo goed als brood' (sa goed as bôle). Ik kan prima met hem opschieten. Schoonvader en zijn vrouw zie ik ongeveer eens in de 2 maanden.
... zwager Goed. Ik ga graag naar hem en zijn vrouw toe. We komen er niet zo vaak, we zien elkaar zo'n 4 a 5 x per jaar, maar het is altijd enorm gezellig.
... schoonvader Mijn schoonvader is een beste man. Hij is, om maar even de Nederlandse vertaling van de Friese uitdrukking te gebruiken: 'Zo goed als brood' (sa goed as bôle). Ik kan prima met hem opschieten. Schoonvader en zijn vrouw zie ik ongeveer eens in de 2 maanden.
... zwager Goed. Ik ga graag naar hem en zijn vrouw toe. We komen er niet zo vaak, we zien elkaar zo'n 4 a 5 x per jaar, maar het is altijd enorm gezellig.
Gast- Gast
Met je schoonmoeder: In het begin verliep dat nogal stroef. Sinds de geboorte van J is dat een heel stuk beter geworden.
Met je schoonvader: Heel goed. Mijn schoonvader is echt een schat van een man.
Met je schoonzus: Kent z'n ups en downs. Nu gaat het alweer een tijdje goed tussen ons.
Met je schoonvader: Heel goed. Mijn schoonvader is echt een schat van een man.
Met je schoonzus: Kent z'n ups en downs. Nu gaat het alweer een tijdje goed tussen ons.
MamaJ&R- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11
Ik ga niet alleen op de koffie bij mijn schoonouders, maar de band is verder wel goed. Ik denk dat we elkaar gemiddeld 1-2 keer in de maand zien, al ziet mijn vriend zijn ouders wel vaker omdat hij ook regelmatig zijn vader helpt op het boerenbedrijf. De band met schoonzus en zwager is eigenlijk hetzelfde. Nu ze een kleine hebben proberen we wat vaker langs te gaan. En zien we ze ook gemiddeld 1-2 keer in de maand. Maar mijn vriend heeft nooit echt een goede band met zijn zus gehad, dus het loopt soms wel stroefjes.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
De band met mijn schoonmoeder is erg goed, het klikt tussen ons en ze is altijd erg geinteresseerd in me. Ze onthoudt veel dingen die ik ooit eens noem zoals een sollicitatiegesprek enzo (vergeet dan wel mijn verjaardag afgelopen keer, maar goed ) en ik spreek ook wel eens met haar af zonder mijn vriend.
De band met mijn schoonvader is ook goed, alleen zit hij zelf niet zo lekker in zijn vel, hij is overspannen geweest en nu met pensioen en moet er allemaal nog aan wennen. Het is soms dus lastig om een gesprek met hem te voeren, maar hij staat altijd voor ons klaar.
Ik heb een schoonbroer (+vriendin) en twee schoonzussen (eentje + vriend) en ik kan het met allemaal goed vinden. Mijn schoonbroer lijkt enorm op mijn vriend, zijn vriendin is echter totaal anders dan ik. Ze is erg stil en rustig en ik weet soms niet goed wat ik tegen haar moet zeggen met mijn vrijgezelle schoonzus kan ik het het beste vinden, wij lijken erg op elkaar. Ze woont helaas een eind weg, maar we hebben vaak contact via telefoon en WA. Ze is ook erg blij met mij zegt ze altijd, want haar andere zus lijkt weer meer op de stille vriendin van haar broer
De band met mijn schoonvader is ook goed, alleen zit hij zelf niet zo lekker in zijn vel, hij is overspannen geweest en nu met pensioen en moet er allemaal nog aan wennen. Het is soms dus lastig om een gesprek met hem te voeren, maar hij staat altijd voor ons klaar.
Ik heb een schoonbroer (+vriendin) en twee schoonzussen (eentje + vriend) en ik kan het met allemaal goed vinden. Mijn schoonbroer lijkt enorm op mijn vriend, zijn vriendin is echter totaal anders dan ik. Ze is erg stil en rustig en ik weet soms niet goed wat ik tegen haar moet zeggen met mijn vrijgezelle schoonzus kan ik het het beste vinden, wij lijken erg op elkaar. Ze woont helaas een eind weg, maar we hebben vaak contact via telefoon en WA. Ze is ook erg blij met mij zegt ze altijd, want haar andere zus lijkt weer meer op de stille vriendin van haar broer
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Met allemaal een beetje hetzelfde, ik kan het goed met ze vinden, ze zijn aardig, maar verder heb ik niet echt een speciale band met ze ofzo. Ik zie ze denk ik ongeveer 1 keer in de drie weken, alleen sinds 1 broer van mn vriend op zichzelf woont zie ik die wel minder. Dat komt vooral omdat hij altijd erg druk is en onregelmatig werkt en afspreken dus lastig is. Ik heb overigens ook geen behoefte aan meer contact (met allemaal niet), ik vind het wel best zo. ik spreek ook nooit wat af zonder mijn man.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
... met je schoonmoeder:
Die is op zich prima. Het is een aardige vrouw en ook altijd aardig voor me. Maar ik heb wel vaak het idee dat ze niet écht geïnteresseerd is in mij en we denken ook over heel veel dingen anders, dus echt een band is er niet en zie ik ook niet heel snel komen.
... schoonvader:
Ook prima. We hebben nooit diepgaande gesprekken ofzo, maar ik vind hem erg grappig en hij heeft ook altijd wel interesse in me.
... schoonzus / schoonbroer:
Met mn schoonzusje is de band goed! We kunnen het leuk met elkaar vinden en gaan binnenkort ook samen naar een concert. Van een band met mn schoonbroer is niet echt sprake, mijn vriend botert niet zo met hem dus die hebben zelf al amper en band. We zien hem alleen met verjaardagen en dan is het leuk voor een kletspraatje, maar verder dan dat gaat het niet.
En hoevaak zien jullie elkaar?
Ik denk dat ik mn schoonouders gemiddeld één keer in de zes weken zie. Mn schoonzusje zo één keer in de twee a drie maanden en mn schoonbroer echt alleen met verjaardagen.
Die is op zich prima. Het is een aardige vrouw en ook altijd aardig voor me. Maar ik heb wel vaak het idee dat ze niet écht geïnteresseerd is in mij en we denken ook over heel veel dingen anders, dus echt een band is er niet en zie ik ook niet heel snel komen.
... schoonvader:
Ook prima. We hebben nooit diepgaande gesprekken ofzo, maar ik vind hem erg grappig en hij heeft ook altijd wel interesse in me.
... schoonzus / schoonbroer:
Met mn schoonzusje is de band goed! We kunnen het leuk met elkaar vinden en gaan binnenkort ook samen naar een concert. Van een band met mn schoonbroer is niet echt sprake, mijn vriend botert niet zo met hem dus die hebben zelf al amper en band. We zien hem alleen met verjaardagen en dan is het leuk voor een kletspraatje, maar verder dan dat gaat het niet.
Ik denk dat ik mn schoonouders gemiddeld één keer in de zes weken zie. Mn schoonzusje zo één keer in de twee a drie maanden en mn schoonbroer echt alleen met verjaardagen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
... met je schoonmoeder: Prima
... schoonvader: Prima
... schoonzus / schoonbroer: Goed, zie hun niet vaak.
Schoon ouders 2 keer in de maand
schoonzus / schoonbroer 4 keer in het jaar, wonen niet om de hoek.
... schoonvader: Prima
... schoonzus / schoonbroer: Goed, zie hun niet vaak.
Schoon ouders 2 keer in de maand
schoonzus / schoonbroer 4 keer in het jaar, wonen niet om de hoek.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn schoonmoeder zie ik niet zo vaak. Ze woonde tegenover ons (mij en mijn ouders) maar is verderweg gaan wonen bij haar vriend. Als ik haar zie kan ik wel gezellig met haar praten.
Mijn schoonvader is overleden voor ik wat met mijn vriend kreeg. Ik heb hem dus alleen als buurman gekend. Vond het een erg aardige man. Ben heel benieuwd wat hij van de relatie van mij en mijn vriend gevonden zou hebben. (Mijn vriend was dus mijn buurjongen. Hij is 8.5 jaar ouder. Hij woont al op zichzelf en is dus al een tijd mijn buurjongen niet meer.)
Mijn zwagers zie ik eigenlijk alleen op verjaardagen. Zijn leuke jongens maar heb niet een band met ze ofzo.
Mijn schoonvader is overleden voor ik wat met mijn vriend kreeg. Ik heb hem dus alleen als buurman gekend. Vond het een erg aardige man. Ben heel benieuwd wat hij van de relatie van mij en mijn vriend gevonden zou hebben. (Mijn vriend was dus mijn buurjongen. Hij is 8.5 jaar ouder. Hij woont al op zichzelf en is dus al een tijd mijn buurjongen niet meer.)
Mijn zwagers zie ik eigenlijk alleen op verjaardagen. Zijn leuke jongens maar heb niet een band met ze ofzo.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
... met je schoonmoeder Super Goed
... schoonvader Super Goed
... schoonzus / schoonbroer goed
Mijn schoonmoeder en vader zo'n 1 a 2 keer in de maand.
Mijn zwager de ene keer 3 keer in de maand de andere keer een maand niet, heel wisselend.
Mijn schoonzus en haar vriend gemiddeld 1 keer in de 3 maanden.
... schoonvader Super Goed
... schoonzus / schoonbroer goed
Mijn schoonmoeder en vader zo'n 1 a 2 keer in de maand.
Mijn zwager de ene keer 3 keer in de maand de andere keer een maand niet, heel wisselend.
Mijn schoonzus en haar vriend gemiddeld 1 keer in de 3 maanden.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is de band met jouw moeder?
» Hoe is de band met jouw vader?
» Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Hoe is de band met jouw vader?
» Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: