Hoe is jouw band...
+37
Mizz_S
Niekske
kajaka88
MamaJ&R
Sarah1985
Middleme
sanne-84
Bosjesvrouw
Tazz
Bloem86
Twellie
Springflower
Manderijn
Mermaid
Mari
Jelin
Blond
Snoes
Bliss
mii_joyce
Winegum
Fearie
_Femme
LaBird
Parel
strawberry
Katrien
Elliot
Rush
Linda
Catwoman79
Slakje
studiebol
Roodkapje
JD
Minx
Caramba
41 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe is jouw band...
... met je schoonmoeder
Opzich wel goed, allebei geen praters en ze speelt vaak spelletjes is aan het puzzelen
... schoonvader
Opzich wel goed, kan gezellig met hem praten, voel me ondanks leeftijdsverschil tussen mij en vrien wel geaccepteerd
... schoonzus / schoonbroer
Net een keer ontmoet dus band is er nog niet echt
En hoevaak zien jullie elkaar?
Zijn net samen, mijn vriend en ik, ongeveer elke twee weken
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Aah, kut is dat hè, raak je dat ook nog kwijt
Gast- Gast
De band met mijn schoonouders en schoonbroer is heel goed. Toen ik nog thuiswoonde, is er een tijd geweest dat het niet zo lekker liep tussen ons, maar dat is alweer een aantal jaren geleden.
Mijn schoonouders zijn echt hele fijne mensen en we kunnen er ook altijd op rekenen. Als we iets nodig hebben, proberen ze altijd mee te zoeken naar een oplossing voor ons. Ook met mijn schoonbroer heb ik een goede band. Zeker nu ik zwanger ben en we elk moment ons eerste kindje kunnen verwachten, heb ik gemerkt hoe meelevend ze zijn.
Ik zie mijn schoonouders/schoonbroer (hij woont nog thuis) wel wekelijks.
Mijn schoonouders zijn echt hele fijne mensen en we kunnen er ook altijd op rekenen. Als we iets nodig hebben, proberen ze altijd mee te zoeken naar een oplossing voor ons. Ook met mijn schoonbroer heb ik een goede band. Zeker nu ik zwanger ben en we elk moment ons eerste kindje kunnen verwachten, heb ik gemerkt hoe meelevend ze zijn.
Ik zie mijn schoonouders/schoonbroer (hij woont nog thuis) wel wekelijks.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Ja, echt zwaar kut. Kreeg gisteren nog berichtjes van mijn schoonmoeder en schoonzus. Ga de familie morgenavond denk ik even een mailtje sturen. Hoop ze nog wel eens te zien, misschien als mn vriend en ik over een tijdje vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan.
Edit: jezus, denk overal even 'ex-' voor...
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Ja, echt zwaar kut. Kreeg gisteren nog berichtjes van mijn schoonmoeder en schoonzus. Ga de familie morgenavond denk ik even een mailtje sturen. Hoop ze nog wel eens te zien, misschien als mn vriend en ik over een tijdje vriendschappelijk met elkaar om kunnen gaan.
Is het geen idee dat je daar nog een keer langsgaat met een bloemetje? Om aan te geven dat je het prettig vond met hen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn ex en ik gaan niet meer met elkaar om, maar ik heb nog wel goed contact met zijn zus, dat kan toch nog gewoon?Bliss schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Ik herken het trouwens wel hoor, ik had hetzelfde. Ook mijn ex-schoonouders vonden het heel jammer, met ex-schoonzus had ik nooit echt een band, maar die is gegroeid nu ex en ik gescheiden zijn en zij ook gescheiden is.
Ik vind het wel sneu, heb het idee dat het met mijn schoonmoeder niet zo goed gaat, nadat allebei haar kinderen binnen een halfjaar na elkaar gingen scheiden.. Zie weleens dingen voorbij komen op FB waardoor ik dat idee krijg.
Gast- Gast
Chance schreef:Bliss schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Is het geen idee dat je daar nog een keer langsgaat met een bloemetje? Om aan te geven dat je het prettig vond met hen?
Ja, misschien ook wel, maar voorlopig ben ik daar nog veel te emotioneel over denk ik. Daarom wil ik ze in elk geval alvast een mailtje sturen om ze te bedanken en te zeggen hoe fijn ik het vond dat ik meteen in de familie werd opgenomen. En ja hoor, zit alweer te janken
Bliss- Lady Post-a-lot
@ Maple: ja dat kan idd ook natuurlijk, en denk dat ik vooral met mijn ex-schoonmoeder en oudste ex-schoonzus via WA nog wel af en toe contact zal hebben.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Chance schreef:Bliss schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Ja, misschien ook wel, maar voorlopig ben ik daar nog veel te emotioneel over denk ik. Daarom wil ik ze in elk geval alvast een mailtje sturen om ze te bedanken en te zeggen hoe fijn ik het vond dat ik meteen in de familie werd opgenomen. En ja hoor, zit alweer te janken
Gast- Gast
Bliss schreef:Chance schreef:Bliss schreef:Reva schreef:Bliss schreef:Ik had een hele goede band met mijn schoonfamilie, was zo blij me ze, klikte al vanaf het eerste moment. Maar nu is het uit
Ik vind het zo enorm rot voor je!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Schoonmoeder + man : Gaat een beetje met ups en downs, in het begin klikte het heel goed maar nu zijn er meerdere dingen voorgevallen waardoor ik het er een beetje mee heb gehad. Er is geen ruzie gelukkig maar er moeten wel over een aantal dingen gepraat worden
Schoonvader : Hebben we een goede band mee, kan ook alles tegen hem zeggen. Het is een schat maar behoorlijk laks in het onderhouden van contact. Meestal komt dat dus van onze kant af en dat vinden we jammer.
Zwager : Gewoon een normale band mee, we lopen de deur niet bij elkaar plat maar als we elkaar zien hebben we het altijd gezellig.
Schoonvader : Hebben we een goede band mee, kan ook alles tegen hem zeggen. Het is een schat maar behoorlijk laks in het onderhouden van contact. Meestal komt dat dus van onze kant af en dat vinden we jammer.
Zwager : Gewoon een normale band mee, we lopen de deur niet bij elkaar plat maar als we elkaar zien hebben we het altijd gezellig.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Ik heb geen band met mijn schoonfamilie. Mijn man heeft alle contact verbroken met zijn familie door persoonlijke omstandigheden. En vind het wel prima zo. Ik ken de situatie natuurlijk goed en zou precies hetzelfde hebben gedaan.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Wat jammer dat velen niet door een deur kunnen met hun schoonouders.
Ik heb een goede band met mijn schoonouders en zwager. Ze zijn dan wel anders, en hebben vaak ideeën die totaal niet overeenkomen met die van mij, maar er is wederzijds respect, en het zijn lieve mensen. We zien ze elke week wel een keer.
Ik heb een goede band met mijn schoonouders en zwager. Ze zijn dan wel anders, en hebben vaak ideeën die totaal niet overeenkomen met die van mij, maar er is wederzijds respect, en het zijn lieve mensen. We zien ze elke week wel een keer.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik kan het wel goed vinden met mijn schoonfamilie. Als mijn vriend thuis is zie ik ze vaker dan wanneer hij weg is.
Als mijn vriend weg is heb ik wel regelmatig contact met mijn schoonmoeder, kan het prima met haar vinden.
Als mijn vriend weg is heb ik wel regelmatig contact met mijn schoonmoeder, kan het prima met haar vinden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik zou mijn schoonfamilie niet willen missen!
We komen daar regelmatig over de vloer, en zij ook hier. Nu scheelt het dat mijn schoonouders maar 2 kinderen hebben, dan is dat allemaal te doen. Ik ben er 1 van de 6 kinderen, en dan is het een stuk lastiger om alles te onderhouden, en (in mijn geval) schoonzussen te treffen waar je ook echt wat mee hebt. Dat heb ik met 2 van de 5.
We komen daar regelmatig over de vloer, en zij ook hier. Nu scheelt het dat mijn schoonouders maar 2 kinderen hebben, dan is dat allemaal te doen. Ik ben er 1 van de 6 kinderen, en dan is het een stuk lastiger om alles te onderhouden, en (in mijn geval) schoonzussen te treffen waar je ook echt wat mee hebt. Dat heb ik met 2 van de 5.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik heb echt een onwijs goede band met zowel mijn schoonouders als mijn schoonzus, zou ze echt niet meer willen missen!
We komen bijna iedere week bij elkaar over de vloer en ik ga regelmatig met mijn schoonmoeder en schoonzus een dagje winkelen.
We komen bijna iedere week bij elkaar over de vloer en ik ga regelmatig met mijn schoonmoeder en schoonzus een dagje winkelen.
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
Schoonmoeder: niet goed.
Vriend van schoonmoeder: gewoon een aardige man, oppervlakkig contact.
Zwagers / schoonzussen: oppervlakkig contact, wel prima verder.
Vriend van schoonmoeder: gewoon een aardige man, oppervlakkig contact.
Zwagers / schoonzussen: oppervlakkig contact, wel prima verder.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Schoonmoeder: Ik zal nooit kunnen zeggen dat ze onaardig is, maar ik kan ze lang niet altijd uitstaan! Vooral nu onze kindjes er zijn, haalt ze me nog wel eens het bloed onder mn nagels vandaan! Voordat de kinderen er waren had ik meer met d'r! Wel hebben we dezelfde humor, dus kunnen we wel lachen samen!
Schoonvader: Prima man. Niet altijd even sociaal, maakt t contact soms wat lastig. Maar staat altijd voor ons klaar.
Zwagers/ schoonzussen: Mn zwagers (broertjes van mijn vriend) zijn leuk! Zijn gezellig en kan ontzettend lol met ze hebben! MN schoonzusjes zijn 2 totaal verschillende types. Niet altijd even makkelijk, maar ik kan wel met ze! Met de één drink ik regelmatig even een theetje. Met de ander ga ik nog wel eens stappen oid.
En hoevaak zien jullie elkaar: Mn schoonouders verschilt. Ze passen op, maar vanwege mn onregelmatige baan is dit soms een paar keer in de week, dan weer even niet. Maar we zien ze wel wekelijks. Mn zwagers en schoonzusjes ook verschillend. Soms een paar keer in de week, soms een aantal weken niet!
Schoonvader: Prima man. Niet altijd even sociaal, maakt t contact soms wat lastig. Maar staat altijd voor ons klaar.
Zwagers/ schoonzussen: Mn zwagers (broertjes van mijn vriend) zijn leuk! Zijn gezellig en kan ontzettend lol met ze hebben! MN schoonzusjes zijn 2 totaal verschillende types. Niet altijd even makkelijk, maar ik kan wel met ze! Met de één drink ik regelmatig even een theetje. Met de ander ga ik nog wel eens stappen oid.
En hoevaak zien jullie elkaar: Mn schoonouders verschilt. Ze passen op, maar vanwege mn onregelmatige baan is dit soms een paar keer in de week, dan weer even niet. Maar we zien ze wel wekelijks. Mn zwagers en schoonzusjes ook verschillend. Soms een paar keer in de week, soms een aantal weken niet!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Heel erg goed We zien elkaar meerdere keren per maand, ze wonen helaas ver weg, anders zagen we elkaar wekelijks. Spreek ze sowieso elke week aan de telefoon! Ook met schoonzusje heb ik een hele goede band, we noemen elkaar gewoon zus
Gast- Gast
Elixer schreef:... met je schoonmoeder
... schoonvader
... schoonzus / schoonbroer
En hoevaak zien jullie elkaar?
Schoonmoeder komt hier week 1 hele dag. Dat gaat best goed.
Schoonvader, is echt heel slecht, ik zie hem bijna nooit, 4 keer per jaar ongeveer en hij heeft altijd kritiek en commentaar op mij/ons.
Schoonzus, best goed we appen af en toe en we gaan soms samen shoppen.
schoonbroer, neutraal. Meer dan hoi doei en hoe gaat het wordt er niet gewisseld eigenlijk. Hij is niet zo spraakzaam.
Het is wel eens anders geweest hoor. Ik had in het begin echt een hele slechte start met mijn schoonfamilie.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een hele goede band met mijn schoonouders.
Ik zie ze 2 a 3 keer per week.
Binnenkort gaan we een weekendje met ze weg.
Ik zie ze 2 a 3 keer per week.
Binnenkort gaan we een weekendje met ze weg.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Schoonmoeder; wel goed. Buurt lekker, kan er altijd terecht. Maar ik zal er niet snel alleen heen gaan, als ik haar zie dan is het eigenlijk altijd samen met man. We zijn ook nooit samen met zn 2tjes weggeweest. Hoewel laatst ging ze ergens heen met haar moeder, en twas dat ik te laat was, maar anders had ze het zeker leuk gevonden dat ik mee zou gaan. Ik denk dat dat komt omdat dat er zo is ingeslopen, en dat breek je niet zomaar na 10 jaar. Misschien wordt dat straks wel anders als de kleine er is.
Overigens zie ik haar niet heel vaak, aangezien mn man haar aker ziet en er in het weekend dus niet zo vaak heen hoeft.
Schoonvader; was goed. Had alles voor iedereen over, voelde me daar ook wel op mn gemak. Helaas is hij er niet meer..
Schoonbroers; met de ene iets beter contact dan met de andere, denk dat da meer door t karakter komt. Maar zijn beide geen verkeerde. Ik zie de oudste niet hee vaak, is minder vaak thuis an de jongste
De vriendin van schoonbroer is wat stil, maaar totaal geen verkeerde. Zeg wel eens tegen mn man; heb er zo weinig contact mee, omdat ze zelf zo weinig zegt. En ik weet ook niet altijd waar ik het over moet hebben
Overigens zie ik haar niet heel vaak, aangezien mn man haar aker ziet en er in het weekend dus niet zo vaak heen hoeft.
Schoonvader; was goed. Had alles voor iedereen over, voelde me daar ook wel op mn gemak. Helaas is hij er niet meer..
Schoonbroers; met de ene iets beter contact dan met de andere, denk dat da meer door t karakter komt. Maar zijn beide geen verkeerde. Ik zie de oudste niet hee vaak, is minder vaak thuis an de jongste
De vriendin van schoonbroer is wat stil, maaar totaal geen verkeerde. Zeg wel eens tegen mn man; heb er zo weinig contact mee, omdat ze zelf zo weinig zegt. En ik weet ook niet altijd waar ik het over moet hebben
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Mijn band met mijn schoonouders is goed: heb het echt getroffen! Mijn schoonvader is wat 'afzijdiger' dan mijn schoonmoeder maar ze zijn allebei meelevend.
Ik zie mn schoonouders 1 tot 3 keer per week: als ik bij mijn vriend ben.
Schoonzussen / zwagers heb ik van zijn kant niet : mijn vriend is enigst kind. Het contact met de man van mn zus is wel top.
Ik zie mn schoonouders 1 tot 3 keer per week: als ik bij mijn vriend ben.
Schoonzussen / zwagers heb ik van zijn kant niet : mijn vriend is enigst kind. Het contact met de man van mn zus is wel top.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
.. met je schoonmoeder was een leuk mens tot de broer van mijn man een vriendin kreeg en sindsdien laat ze ons stikken. Mijn man kreeg op zijn verjaardag een lege envelop en een kaart zonder iets opgeschreven.Ze laat ons altijd weten dat wij slecht zijn
... schoonvader zelfde als schoonmoeder
... schoonzus / schoonbroer vreselijk. De broer van mijn man denkt alleen aan zichzelf we moeten altijd bij hun komen in plaats van hun bij ons. Sinds ze een kind hebben is het nog veel erger. Die 2 sporen gewoon echt niet. Als je op visite komt bij hun moet je eerst ontsmetten
En hoevaak zien jullie elkaar? Schoonouders eens per maand. Schoonbroer en zus laatst gezien in augustus ze wonen 50 km van ons vandaan en ze willen hier nooit komen
... schoonvader zelfde als schoonmoeder
... schoonzus / schoonbroer vreselijk. De broer van mijn man denkt alleen aan zichzelf we moeten altijd bij hun komen in plaats van hun bij ons. Sinds ze een kind hebben is het nog veel erger. Die 2 sporen gewoon echt niet. Als je op visite komt bij hun moet je eerst ontsmetten
En hoevaak zien jullie elkaar? Schoonouders eens per maand. Schoonbroer en zus laatst gezien in augustus ze wonen 50 km van ons vandaan en ze willen hier nooit komen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is de band met jouw moeder?
» Hoe is de band met jouw vader?
» Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Hoe is de band met jouw vader?
» Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: