Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.
+7
InweCulnamo
Toet
rapa nui
Pannetoet
Lejow
Zwerver
TGR
11 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.
Ik vind lejow sowieso niet echt grappig. Lol trappen over iemand z'n rug heen kán één keer leuk zijn, maar continu is eigenlijk gewoon zielig.Dolores schreef:Lejow schreef:En BTW, Lucky is nie meer, het is nu Caribeanlover
Dus maak er dan ook Carblkutten van
Jij bent zo niet-grappig af en toe....
Ontopic: Ik noem heel veel collega's 'schat' en mijn leidinggevende noemt me ook weleens 'schat', en laatst wak ze ineens, toen ze me riep, met 'Rooooosjeuhhhh?!' (Ik heet Rosina maar word door mijn naaste collega's en vrienden/vriendinnen Roos genoemd). Ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk, zelfs al zou mijn leidinggevende ene man zijn ( 't is dus een vrouw).
Maar ik denk dat het ook wel afhangt van de intentie. Zo in mijn proeftijd en dan ook meteen van een man, zou ik het niet kunnen waarderen. Dan zou ik het denk ik afdoen met een grapje, als hij weer zoiets zegt, dan iets zeggen in de trant van: 'Nou, dotje van me, komt helemaal in orde! Maar eigenlijk heb ik liever niet meer dat je me lieffie noemt'. Zo hou je het luchtig en geef je toch duidelijk aan dat je er niet van gediend bent.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Werd dat een oaar dagen geleden ook niet tegen jou gezegd?Lejow schreef:
Come on Dolores... Zie er het geintje van in...
Nee, ik kan bij de topics van CL het geintje er niet meer van zien. Ik vind het flauw, heel erg flauw. Bij een ander zou er inderdaad heel anders gereageerd worden.
En, ja, daar komt de hele discussie weer: CL opent heel vaak topics over haar werk en er overkomt haar heel erg veel, maar als je daar niets zinnigs meer op de zeggen hebt, blijf dan gewoon weg uit haar topics.
Jullie waren vast grappig, maar ik was stront chagrijnig die avond. Kon echt ff niets hebben. Ben verder niet boos hoor
Kan er nu ook om lachen, toen niet, opgelost toch?
En mozz, ga je schamen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
Jij formuleert het wel anders en refereert ook niet aan een ander voorval wat iedereen rot zou vinden. Da's voor mij wel een verschil.:-)
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind lejow sowieso niet echt grappig. Lol trappen over iemand z'n rug heen kán één keer leuk zijn, maar continu is eigenlijk gewoon zielig.Dolores schreef:Lejow schreef:En BTW, Lucky is nie meer, het is nu Caribeanlover
Dus maak er dan ook Carblkutten van
Jij bent zo niet-grappig af en toe....
Ontopic: Ik noem heel veel collega's 'schat' en mijn leidinggevende noemt me ook weleens 'schat', en laatst wak ze ineens, toen ze me riep, met 'Rooooosjeuhhhh?!' (Ik heet Rosina maar word door mijn naaste collega's en vrienden/vriendinnen Roos genoemd). Ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk, zelfs al zou mijn leidinggevende ene man zijn ( 't is dus een vrouw).
Maar ik denk dat het ook wel afhangt van de intentie. Zo in mijn proeftijd en dan ook meteen van een man, zou ik het niet kunnen waarderen. Dan zou ik het denk ik afdoen met een grapje, als hij weer zoiets zegt, dan iets zeggen in de trant van: 'Nou, dotje van me, komt helemaal in orde! Maar eigenlijk heb ik liever niet meer dat je me lieffie noemt'. Zo hou je het luchtig en geef je toch duidelijk aan dat je er niet van gediend bent.
Gelukkig kan ik nog om mezelf lachen. Is er nog iemand die het doet...
Lejow- Lady Post-a-lot
Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
Jij formuleert het wel anders en refereert ook niet aan een ander voorval wat iedereen rot zou vinden. Da's voor mij wel een verschil.:-)
Oh gelukkig . Ik ben eigenlijk ook best aardig meestal. Jammer dat Lucky dat nog steeds niet inziet.
Lejow heeft idd slechte humor soms!
Gast- Gast
Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
Ik had het idee dat iemand anders het sowieso geplaatst zou hebben als ik het niet deed. Toevallig ben ik het nu.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
Oh gelukkig . Ik ben eigenlijk ook best aardig meestal. Jammer dat Lucky dat nog steeds niet inziet.
Ik heb eigenlijk ook 2 hoorntjes op mijn hoofd
Lejow- Lady Post-a-lot
Ach Lejow...slechte humor of slecht humeur...het verschil zit m toch alleen maar in een paar lettertjes.
Gast- Gast
Oh, dat vind ik toch zo verschrikkelijk kansloos. Idiote grappen maken en dan zelf helemaal blauw liggen van het lachen om je eigen grappen en grollen. Als enige, wel te verstaan.Lejow schreef:
Gelukkig kan ik nog om mezelf lachen. Is er nog iemand die het doet...
Gast- Gast
Lejow schreef:mozzarella schreef:Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
Oh daarom fotografeer je jezelf altijd van zo dichtbij ...dan passen die niet meer op de foto .
Gast- Gast
Birgit schreef:Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
Ik had het idee dat iemand anders het sowieso geplaatst zou hebben als ik het niet deed. Toevallig ben ik het nu.
Maar wil jij 'zo zijn' dan?
Ik zou mezelf kapot schamen als ik zoiets gemeens zou zeggen, want dat ís het gewoon.
Als iemand anders naaktfoto's gaat plaatsen van zichzelf, dan begin jij daar dus ook mee?
Gast- Gast
Now THAT'S funny :mozzarella schreef:
Oh daarom fotografeer je jezelf altijd van zo dichtbij ...dan passen die niet meer op de foto .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Lejow schreef:mozzarella schreef:Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
SSSSSSSSsssssssssssssssttt!!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik denk dat lucky de lol van dit hele topic er niet meer van inziet.... schattebouten.
Gast- Gast
Dolores schreef:
Maar wil jij 'zo zijn' dan?
Ik zou mezelf kapot schamen als ik zoiets gemeens zou zeggen, want dat ís het gewoon.
Als iemand anders naaktfoto's gaat plaatsen van zichzelf, dan begin jij daar dus ook mee?
Wat maakt mij dat nou uit? Het is maar een forum.
Je kunt natuurlijk ook overdrijven
Gast- Gast
Dus omdat het 'maar een forum is' mag je iemand gewoon moedwillig kwetsen?
Mooi dat ik dat weet vanaf nu dan!
Gast- Gast
Birgit schreef:Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
En daarom denk ik liever niet voor anderen.
Ik zie de humor van Lejows opmerking(en) ook niet in, het brengt het 'Ron Brandsteder syndroom' bij me naar boven. Hij lacht ook altijd om zijn eigen grappen en ik kan er wel om huilen zo triest vind ik dat overkomen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Dus omdat het 'maar een forum is' mag je iemand gewoon moedwillig kwetsen?
Gaan we nou die open deur weer in?
Lejow- Lady Post-a-lot
.
Laatst aangepast door Maple op ma 7 feb 2011 - 9:23; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
O, Lejow, als jij wilt, wil ik speciaal voor jou wel dóór die open deur, de ruimte in....
Ik vermoed echter dat jij dat niet wilt...
Ik vermoed echter dat jij dat niet wilt...
Gast- Gast
Guattari schreef:Birgit schreef:Guattari schreef:mozzarella schreef:Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.
En daarom denk ik liever niet voor anderen.
Ik zie de humor van Lejows opmerking(en) ook niet in, het brengt het 'Ron Brandsteder syndroom' bij me naar boven. Hij lacht ook altijd om zijn eigen grappen en ik kan er wel om huilen zo triest vind ik dat overkomen.
Ik kan heel hard om mezelf lachen eerlijk gezegd
Lejow- Lady Post-a-lot
Birgit schreef:Het is niet m'n dagelijkse hobby ofzo
Geef toe.. Je zit er op..
Lejow- Lady Post-a-lot
mozzarella schreef:Ron Brandsteder zit altijd in zijn neus.
Dat doe ik dan weer niet...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Irritatie uitspreken? 'Werkgever'...
» Hoe noemt je oudste je jongste kind?
» Mag een werkgever dit doen?
» nav; Onbeschofte Werkgever
» Ervaring met L.id.l als werkgever?