Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.

+7
InweCulnamo
Toet
rapa nui
Pannetoet
Lejow
Zwerver
TGR
11 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt. - Pagina 2 Empty Re: Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:47

Dolores schreef:
Ok sommige reacties zijn gewoon te ver aan het doordraven (sommige mensen willen graag extra grappig doen, denk ik?)

Ah toe nou, laat mij ook eens Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt. - Pagina 2 Empty Re: Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:48

Caribbeanlover schreef:Hij had het tegen mij omdat ik hem zoals ik zei telefonisch sprak.
Hem ook zo gaan noemen vind ik niet kunnen.
Wat een flauwe opmerkingen weer zeg. Het is toch niet normaal van zo man.

Sommige mannen zijn nu eenmaal gewoon zo is mijn ervaring. Ik zou me dan ook niet beledigd of aangevallen voelen. Het ook niet abnormaal vinden ofzo. Als ik me er niet prettig bij voel dan zeg ik dat hij me ook gewoon bij mijn naam mag noemen. Ik zou het wel lief vinden als iemand me zo noemt Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:49

Ze heeft liever dat haar man haar zo noemt, maar die noemt haar liever lui silent

Laatst aangepast door Birgit op ma 7 feb 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:49

Birgit schreef:
Dolores schreef:
Ok sommige reacties zijn gewoon te ver aan het doordraven (sommige mensen willen graag extra grappig doen, denk ik?)

Ah toe nou, laat mij ook eens Wink

Jij doet dit soort dingen ook niet vaker. Maar dan nog, soms is het wel echt Luckkutten. Ja ik heb daar een woord voor ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:50

Birgit, dat is ongepast en onnodig lullig....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:50

Ik zal er nu mee kappen :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:51

Dolores schreef:Birgit, dat is ongepast en onnodig lullig....

Eens... Mensen een trap na geven is zo niet grappig...

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 feb 2011 - 8:51

Birgit schreef:Ze heeft liever dat haar man haar zo noemt, maar die noemt haar liever lui silent

Laughing

Luckkutten.. ik zeg het woord van 2011 is gevonden!

En nu even ontopic:
Sommige mensen zijn inderdaad zo, een baas die ik had bij een bijbaantje was ook zo. Als je er niets van zegt, zal er niets veranderen. Bij hem ging het uiteindelijk na liefie over op de seksistische opmerkingen en op mijn kont slaan, toen heb ik mijn mond open getrokken dat ik er niet van gediend was...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui ma 7 feb 2011 - 8:52

Zusje van Bert schreef:
Caribbeanlover schreef:Hij had het tegen mij omdat ik hem zoals ik zei telefonisch sprak.
Hem ook zo gaan noemen vind ik niet kunnen.
Wat een flauwe opmerkingen weer zeg. Het is toch niet normaal van zo man.

Sommige mannen zijn nu eenmaal gewoon zo is mijn ervaring. Ik zou me dan ook niet beledigd of aangevallen voelen. Het ook niet abnormaal vinden ofzo. Als ik me er niet prettig bij voel dan zeg ik dat hij me ook gewoon bij mijn naam mag noemen. Ik zou het wel lief vinden als iemand me zo noemt Very Happy.

Dat laatste heb ik dus bij een paar collega's. Die noemen me af en toe ook Meissie, meisje, dag schoonheid (ben ik nu niet bepaald dus is ook wel eens leuk om zo genoemd te worden). Het hangt er ook van af hoe het gezegd wordt en ik stond er eerst ook wel van te kijken maar ik vind het dus ook wel lief klinken smile
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:53

Lejow, dat vind ik helemaal te ver gaan. Wat heb je nog meer gedaan naast er wat van zeggen? Je had daar nl werk van kunnen maken en dat had iig gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:54

Dolores schreef:Birgit, dat is ongepast en onnodig lullig....
Eens

In de stad waar jij woont is het bij sommige bevolkingsgroepen 'normaal' om anderen zo aan te spreken (en misschien ook in andere steden?). Ik vind het zelf ook niets en zou er wel wat van zeggen. Of hij je serieus neemt is wat anders, omdat ik zo inschat dat hij het probleem niet ziet, maar dat is dan aan hem. Hij vindt het vast heel onschuldig.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 feb 2011 - 8:54

Caribbeanlover schreef:Lejow, dat vind ik helemaal te ver gaan. Wat heb je nog meer gedaan naast er wat van zeggen? Je had daar nl werk van kunnen maken en dat had iig gedaan.

Ben naar de man van mijn nichtje gegaan (mijn echte baas) en die heeft hem op het matje geroepen.. daarna is hij er mee gekapt.
Wat had ik er mee opgeschoten verder als ik er 'werk' van had gemaakt?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:55

Dat was hij misschien ontslagen, zo iemand moet aangepakt worden

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 feb 2011 - 8:55

En BTW, Lucky is nie meer, het is nu Caribeanlover
Dus maak er dan ook Carblkutten van
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:56

Birgit schreef:Ze heeft liever dat haar man haar zo noemt, maar die noemt haar liever lui silent

Hmm, moet me inhouden om nu niet op jouw niveau te reageren. Los daarvan vind ik matig van je om op deze manier een ander topic erbij te betrekken en er dan zo laf een streep doorheen te zetten. Als ik het vervelend had gevonden dat ik op werk moppie werd genoemd, weet ik bijna zeker dat je niet zo had gereageerd, net als meerdere forummers hier.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 feb 2011 - 8:57

Caribbeanlover schreef:Dat was hij misschien ontslagen, zo iemand moet aangepakt worden
Is hij uit eindelijk toch wel, omdat het uberhaupt een klootzak was smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:57

Caribbeanlover schreef:Dat was hij misschien ontslagen, zo iemand moet aangepakt worden

Helaas is zoiets vaak niet te bewijzen en trek je doorgaans aan het kortste eind als je geen getuigen hebt. Beetje jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:58

Sommige mensen zijn gewoon wat vrijer, maar om iemand nou meteen te laten ontslaan voor zulke dingen?
Eerst altijd even een gesprekje, als het dan niet op houdt kun je altijd nog verdere stappen ondernemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:59

Lejow schreef:En BTW, Lucky is nie meer, het is nu Caribeanlover
Dus maak er dan ook Carblkutten van

Jij bent zo niet-grappig af en toe....

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 7 feb 2011 - 9:01

Birgit schreef:

Sommige mensen zijn gewoon wat vrijer, maar om iemand nou meteen te laten ontslaan voor zulke dingen?
Eerst altijd even een gesprekje, als het dan niet op houdt kun je altijd nog verdere stappen ondernemen.

Vond ik ook, hij is er ook mee gestopt toen.
Niet veel later ben ik er zelf weggegaan. Nog geen half jaar later is hij ontslagen omdat hij zijn werk gewoon niet goed deed.
Was een griezel ook overigens.. Leek een beetje op paul de leeuw, maar dan met een veel minder vriendelijke uitstraling. Haren tot op z'n vingerknokkels.. Blegh..

Come on Dolores... Zie er het geintje van in...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:03

Lejow schreef:

Fijn

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:04

Joh laat Birgit ook es! Van mij zegt niemand iets. Hm...misschien omdat jullie dit niveau van mij gewend zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:04

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:

Fijn

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:05

Lejow schreef:Come on Dolores... Zie er het geintje van in...

Ik zou willen dat k dat nog kon, Lejow.
Je zeikt haar zó vaak af, altijd nog een schepje erbovenop....
Je bent soms echt een bully.....

Pas als iemand dan reageert en er mensen op aan gaat spreken, kan er een normale reactie af. Ik heb je dat al eens gezegd, dat je regelmatig grappen uitsmeert...Niet doen. Het is 1x leuk, niet 10 keer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:05

Lejow schreef:
Come on Dolores... Zie er het geintje van in...
Werd dat een oaar dagen geleden ook niet tegen jou gezegd?

Nee, ik kan bij de topics van CL het geintje er niet meer van zien. Ik vind het flauw, heel erg flauw. Bij een ander zou er inderdaad heel anders gereageerd worden.
En, ja, daar komt de hele discussie weer: CL opent heel vaak topics over haar werk en er overkomt haar heel erg veel, maar als je daar niets zinnigs meer op de zeggen hebt, blijf dan gewoon weg uit haar topics.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: