Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.
+7
InweCulnamo
Toet
rapa nui
Pannetoet
Lejow
Zwerver
TGR
11 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Werkgever die mijn ''lieffie'' noemt.
Trisha, nee ik ben niet lief.
Chance, ik zal het tegen hem zeggen of hij mij nou weer zo face to face noemtn of door de telefoon dat maakt niet uit.
Chance, ik zal het tegen hem zeggen of hij mij nou weer zo face to face noemtn of door de telefoon dat maakt niet uit.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Trisha, nee ik ben niet lief.
Maar waarom daar de energie instoppen als je daar over 2 maanden toch weg bent en die man daarna nooit meer terug ziet, terwijl je nu nog in je proeftijd zit ezn. Laat het gewoon gaan en doe niet te moeilijk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Tja ik weet het niet zo goed meer hoor op dit moment. Zit niet lekker in mijn vel, slaap slecht en van de stess heb ik weer elke dag rugpijn.
Gast- Gast
Dat vind ik oprecht naar om te horen. Denk dat het al een heel stuk zou schelen als je je gewoon eens neerlegt bij de dingen die er gebeuren, en niet overal een strijd van willen maken. Dat scheelt al heel veel energie.Caribbeanlover schreef:Tja ik weet het niet zo goed meer hoor op dit moment. Zit niet lekker in mijn vel, slaap slecht en van de stess heb ik weer elke dag rugpijn.
Gast- Gast
Storm schreef:Dat vind ik oprecht naar om te horen. Denk dat het al een heel stuk zou schelen als je je gewoon eens neerlegt bij de dingen die er gebeuren, en niet overal een strijd van willen maken. Dat scheelt al heel veel energie.Caribbeanlover schreef:Tja ik weet het niet zo goed meer hoor op dit moment. Zit niet lekker in mijn vel, slaap slecht en van de stess heb ik weer elke dag rugpijn.
Dat is een heel goed advies inderdaad!
Probeer je niet overal druk om te maken, maar laat sommige dingen ook gewoon gaan.
minoessepoes- Ratel
Dat ik me gauw druk maak om zelfs de kleinste dingen dat gaat vanzelf ook al wil ik dat niet altijd, maar misschien heb je wel gelijk.
Gast- Gast
Het is maar een tip maar je kunt je denkwijze wel veranderen. Proberen negatieve gedachtes om te zetten naar positieve gedachtes.Caribbeanlover schreef:Dat ik me gauw druk maak om zelfs de kleinste dingen dat gaat vanzelf ook al wil ik dat niet altijd, maar misschien heb je wel gelijk.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat ik me gauw druk maak om zelfs de kleinste dingen dat gaat vanzelf ook al wil ik dat niet altijd, maar misschien heb je wel gelijk.
Je hebt denk ik vooral een heel groot rechtvaardigheidsgevoel, niet alleen voor dieren maar ook in omgang met mensen. Als jij het gevoel hebt dat jou onrecht wordt aangedaan, word je daar heel boos/verdrietig/gefrustreerd over, maar gelijk hebben en gelijk krijgen is een verschil. Dat is naar mijn idee vaak waar je tegenaan loopt en als je dat moeilijk los kan laten, is het heel lastig voor jezelf om relaxter in het leven te staan dan het nu soms overkomt. Ik hoop dat je je snel beter voelt en de rugpijn verdwijnt.
Gast- Gast
minoessepoes schreef:Caribbeanlover schreef:Trisha, nee ik ben niet lief.
Maar waarom daar de energie instoppen als je daar over 2 maanden toch weg bent en die man daarna nooit meer terug ziet, terwijl je nu nog in je proeftijd zit ezn. Laat het gewoon gaan en doe niet te moeilijk!
Ik vind wel dat CaribbeanLover het moet zeggen als ze het vervelend vindt. Ook al werkt ze er nog maar 2 maanden. Als je je niet prettig voelt bij de dingen die hij zegt, mag je daar best wat van zeggen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:minoessepoes schreef:Caribbeanlover schreef:Trisha, nee ik ben niet lief.
Maar waarom daar de energie instoppen als je daar over 2 maanden toch weg bent en die man daarna nooit meer terug ziet, terwijl je nu nog in je proeftijd zit enz. Laat het gewoon gaan en doe niet te moeilijk!
Ik vind wel dat CaribbeanLover het moet zeggen als ze het vervelend vindt. Ook al werkt ze er nog maar 2 maanden. Als je je niet prettig voelt bij de dingen die hij zegt, mag je daar best wat van zeggen.
Dat mag absoluut, ik zeg ook nergens dat ze dat niet mag doen.
Maar ik zou het persoonlijk verspilling van energie vinden, het gaat om een telefoon gesprek, niet dat hij allerlei vreemde toespelingen heeft gedaan in een face to face waarbij zij zich ongemakkelijk voelde.
Ze zit nog in haar proeftijd, dus dit kan ten eerste consequenties hebben als die man kwaad wil en ten tweede werkt ze niet direct met deze man, zodat de arbeidsrelatie verstoord zou zijn en daar naar gekeken en met de wetenschap dat ze er over 2 maanden toch weg is, zou ik het persoonlijk zonde vinden om daar mijn energie in te steken. Laat het gewoon van je af glijden.
minoessepoes- Ratel
Guattari schreef:Caribbeanlover schreef:Dat ik me gauw druk maak om zelfs de kleinste dingen dat gaat vanzelf ook al wil ik dat niet altijd, maar misschien heb je wel gelijk.
Je hebt denk ik vooral een heel groot rechtvaardigheidsgevoel, niet alleen voor dieren maar ook in omgang met mensen. Als jij het gevoel hebt dat jou onrecht wordt aangedaan, word je daar heel boos/verdrietig/gefrustreerd over, maar gelijk hebben en gelijk krijgen is een verschil. Dat is naar mijn idee vaak waar je tegenaan loopt en als je dat moeilijk los kan laten, is het heel lastig voor jezelf om relaxter in het leven te staan dan het nu soms overkomt. Ik hoop dat je je snel beter voelt en de rugpijn verdwijnt.
Het gaat niet om het wel of niet gelijk krijgen.
Chance, da's ook wel waar idd.
Gast- Gast
Ik zou het sowieso niet op prijs stellen, of het nou face to face was of aan de telefoon of via de fax.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik zou het sowieso niet op prijs stellen, of het nou face to face was of aan de telefoon of via de fax.
Nee ik ook niet, al ligt het helemaal aan de toon waarop het gezegd wordt en de bijbedoeling. Maar dan kan je je dus als nog afvragen of je daar wat van moet gaan zeggen, al helemaal in deze situatie.
Pick your battles!
minoessepoes- Ratel
Ik vind jou wel een lieffie hoor Caribbean Lover. Maar wel een rare
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vind jou wel een lieffie hoor Caribbean Lover. Maar wel een rare
Haha!
Je bent erg uniek inderdaad..
Ik ben het trouwens helemaal eens met Guattari! Je maakt je druk om dingen terwijl dat soms helemaal niet hoeft. De één is daar gevoeliger voor dan anderen, dat klopt! Maar word je er gelukkiger van CL? Je merkt op dit moment zelf ook dat het je allemaal een beetje teveel word.. Je zou kunnen veranderen hierin maar dat heeft tijd nodig en is in het begin heel moeilijk maar je zou als eerste kunnen proberen dingen los te laten; is het nou écht zo erg dat dit of dat gebeurt? Misschien helpt het als je er met je man over praat? In dit geval zou ik het laten gaan en gewoon negeren! Dat is heel moeilijk als je overal over gaat tobben maar probeer het eens en ga op dat moment iets doen wat je leuk vind. Misschien kun je het dan beter vergeten. Je zou ook kunnen zeggen: 'Euh..ik heb ook gewoon een naam hoor!' .. Zo zie ik je hier ook regelmatig heel snibbig reageren op sommige forummers en hun reacties.. laat gewoon gaan! En negeer dat gewoon en vraag je jezelf af hoe groot je probleem werkelijk is (bijv met je schoonmoeder/ouders) .. Mijn schoonmoeder zie ik ook liever gaan dan komen maar ach..1x per maand een paar uurtjes kletsen is vol te houden en daarnaast heb ik een relatie met hun zoon, mijn vriend waar ik heel gek mee ben
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Guattari schreef:Caribbeanlover schreef:Dat ik me gauw druk maak om zelfs de kleinste dingen dat gaat vanzelf ook al wil ik dat niet altijd, maar misschien heb je wel gelijk.
Het gaat niet om het wel of niet gelijk krijgen.
Chance, da's ook wel waar idd.
Ik bedoelde dat niet verkeerd hoor. Dan ben ik benieuwd waar het je dan om gaat. Jij vindt iets niet kunnen, maar die ander klaarblijkelijk wel. Hoe zou je dit op willen lossen?
Gast- Gast
Storm schreef:Dat vind ik oprecht naar om te horen. Denk dat het al een heel stuk zou schelen als je je gewoon eens neerlegt bij de dingen die er gebeuren, en niet overal een strijd van willen maken. Dat scheelt al heel veel energie.Caribbeanlover schreef:Tja ik weet het niet zo goed meer hoor op dit moment. Zit niet lekker in mijn vel, slaap slecht en van de stess heb ik weer elke dag rugpijn.
Hier sluit ik me aan en ja zelfs ik zeg dit gemeend..
Als het in je aard zit is het moeilijk los te laten, maar ik denk dat het je zoveel rust zou geven!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Irritatie uitspreken? 'Werkgever'...
» Hoe noemt je oudste je jongste kind?
» Mag een werkgever dit doen?
» nav; Onbeschofte Werkgever
» Ervaring met L.id.l als werkgever?
» Hoe noemt je oudste je jongste kind?