Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

+31
Liz
SarahKey
Reeza
CCC
Shisha
Rose
Muurvlindertje
Aimee
TukTuk
Travelgurly
Jade
Lady4
JD
Jeanette
Alex
Snoopy
Tania
Minx
Marcellah89
myloon
Coccinelle
May
girli
Sarah1985
Sanne
Zininzon
Rush
studiebol
GreenGrass
Atelier Madame
Printje
35 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Lady4 ma 26 nov 2012 - 19:07

JaneDoe schreef:Ik zweer ook bij FBTO.
ben vorig jaar overgestapt, en echt ideaal dat je modules kunt aan en uit zetten wanneer je wilt.
Zo had ik een nieuwe bril nodig. Heb de module voor brillen en lenzen voor 1 maand aangezet, mijn bril aangeschaft, en de module erna weer uitgezet, zo handig!

Ik heb alleen aanvullende verzekering voor de tandarts. Ik heb een onwijs slecht gebit en slecht tandvlees, dus die aanvullende verzekering ga ik toch houden denk ik.

Even een vraagje nu we het toch over zorgverzekeringen hebben; weet iemand of de mondhygiëniste onder tandheelkundige zorg valt? Of is dat wat anders? Ik ga woensdag op aanraden van mijn tandarts naar de mondhygieniste, maar ik heb geen idee of ik dit vergoed krijg, of dat ik een rekening kan verwachten....

Ik krijg de mondhygieniste bij de paradontoloog gewoon voor 80 procent vergoedt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Jade ma 26 nov 2012 - 19:12

Daarom heb ik nu gekozen voor FBTO.

Ik heb alleen aangezet wat ik ook echt gebruik! Dat is gezinsplanning (nu voor de zwangerschap ,kust 4,44 per maand), tandarts tot 500 euro en therapie.

Gezinsplanning kan na de bevalling uit. Tandarts kan eventueel omlaag. Ik kan mijn polis gelukkig op willekeurige momenten wijzigen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Travelgurly ma 26 nov 2012 - 19:20

Ik heb de aflevering niet gezien maar zal vandaag proberen het terug te kijken.
Dankzij @Jade ben ik ook overgestapt naar FBTO, zorgverzekering!En ook autoverzekering bij FBtO! even in verdiept en ook dat gaat mij 10,- per maand schelen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Rush ma 26 nov 2012 - 19:26

Mn vriend snapt het haha. Hij gaat 52 per maand besparen. Van 153 naar 101! Gelukkig maar haha Wink

Als ik een wortelkanaal behandeling zou moeten zou ik ook max. 250 vergoed krijgen, mits ik dat jaar niet al eerder geweest ben, dus daar hoef ik het ook niet om te doen. Ik betaal het gewoon zo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  TukTuk ma 26 nov 2012 - 20:10

Printje schreef:ja maar wat meer betalen of een beetje meer betalen... bovendien zit je bij je aanvullende verzekering ook eerst met die 350,- Dus wanneer je denkt daar niet boven te gaan komen...ik betaal al jaar op jaar veel en veel te veel per maand en zie er geen fluit van terug. Ik ga dus zeker terug.

Je moet anders maar eens terugkijken bij hoe ze het bij Radar uitleggen, de meeste mensen hebben echt niets aan de aanvullende verzekering.

Nee hoor, het eigen risico geldt alleen voor de basisverzekering, alles wat onder je aanvullende verzekering valt, staat los van je eigen risico.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 21:19

AngelNyn schreef:
Printje schreef:ja maar wat meer betalen of een beetje meer betalen... bovendien zit je bij je aanvullende verzekering ook eerst met die 350,- Dus wanneer je denkt daar niet boven te gaan komen...ik betaal al jaar op jaar veel en veel te veel per maand en zie er geen fluit van terug. Ik ga dus zeker terug.

Je moet anders maar eens terugkijken bij hoe ze het bij Radar uitleggen, de meeste mensen hebben echt niets aan de aanvullende verzekering.

Nee hoor, het eigen risico geldt alleen voor de basisverzekering, alles wat onder je aanvullende verzekering valt, staat los van je eigen risico.


Mmm dan blijf ik het serieus niet snappen waarom het vrouwtje vd VGZ dat blijft zeggen, ik dacht dat dus ook maar die vrouw zegt dat het ook voortaan voor je aanvullende verzekering geldt...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  TukTuk ma 26 nov 2012 - 21:22

Printje schreef:
AngelNyn schreef:
Printje schreef:ja maar wat meer betalen of een beetje meer betalen... bovendien zit je bij je aanvullende verzekering ook eerst met die 350,- Dus wanneer je denkt daar niet boven te gaan komen...ik betaal al jaar op jaar veel en veel te veel per maand en zie er geen fluit van terug. Ik ga dus zeker terug.

Je moet anders maar eens terugkijken bij hoe ze het bij Radar uitleggen, de meeste mensen hebben echt niets aan de aanvullende verzekering.

Nee hoor, het eigen risico geldt alleen voor de basisverzekering, alles wat onder je aanvullende verzekering valt, staat los van je eigen risico.


Mmm dan blijf ik het serieus niet snappen waarom het vrouwtje vd VGZ dat blijft zeggen, ik dacht dat dus ook maar die vrouw zegt dat het ook voortaan voor je aanvullende verzekering geldt...

Misschien nog eens bellen dan:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/zorgverzekering/vraag-en-antwoord/wat-is-het-eigen-risico-in-de-zorgverzekering.html

Wat is het eigen risico in de zorgverzekering?

Als u 18 jaar of ouder bent, heeft u een verplicht eigen risico voor de zorgverzekering. Dit betekent dat u zelf een eerste deel betaalt van de zorg die u krijgt.

Hoogte eigen risico zorgverzekering 2012


In 2012 is het verplicht eigen risico € 220. U kunt bij sommige verzekeraars vrijwillig kiezen voor een hoger eigen risico. Uw maandelijkse premie voor de basisverzekering is dan lager.
Zorg die niet onder het eigen risico valt

Niet alle zorg valt onder het verplichte eigen risico. U betaalt geen eigen risico voor:

de huisarts;
verloskundige zorg en kraamzorg;
nationale bevolkingsonderzoeken, zoals het borstkankeronderzoek;
de griepprik (als u behoort tot 1 van de risicogroepen);
zorg die uw aanvullende verzekering vergoedt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Minx ma 26 nov 2012 - 21:27

@an het klopt niet wat je zegt. Ook dingen uit de aanvullende verzekering vallen onder het eigen risico. Fysiotherapie bijvoorbeeld gaat ook eerst van je eigen risico af. Maar de huisarts bijvoorbeeld weer niet. Bepaalde medicijnen wel en andere weer niet.

@printje dat vrouwtje heeft gewoon gelijk dus.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Aimee ma 26 nov 2012 - 21:29

Het is toch niet bij alle aanvullende verzekeringen? Ik heb bijvoorbeeld afgelopen jaar een aanvullende verzekering van 10e per maand afgesloten, zodat mijn bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie en kraamzorg volledig vergoed zouden worden. Naar mijn eigen berekening zou dit me ander ongeveer 500euro gekost hebben, nu heb ik me verzekerd voor 120euro en dus 380euro bespaard. Of werkt het dus niet zo simpel?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 21:36

Aimee schreef:Het is toch niet bij alle aanvullende verzekeringen? Ik heb bijvoorbeeld afgelopen jaar een aanvullende verzekering van 10e per maand afgesloten, zodat mijn bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie en kraamzorg volledig vergoed zouden worden. Naar mijn eigen berekening zou dit me ander ongeveer 500euro gekost hebben, nu heb ik me verzekerd voor 120euro en dus 380euro bespaard. Of werkt het dus niet zo simpel?

Zoals ik het dus begrepen heb, betaal ik bijv iets van 55-60 euro voor de aanvullende verzekering... dat is dus 55x12 voor een heel jaar. Maar wanneer ik het zelf zou betalen, een ziekenhuisopname voor de bevalling kost het me 197 euro en daarna krijg je het toch nog vergoed. Omdat ik verder vrijwel niets gebruikt heb dit jaar heb ik dus eigenlijk voornamelijk die 55 euro per maand teveel betaald.

Ze adviseren om heel goed te kijken of je het uberhaupt wel nodig hebt omdat het dus vaak gewoon goedkoper is om het zelf te betalen dan een x bedrag x 12 voor een heel jaar.


Maar ik lees hier veel over FBTO? alleen maar positief dus?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 21:38

Ik verzeker mezelf alleen basis. Nooit problemen mee gehad.

Nu heb ik ook een goed gebit, dus hoef van mijn tandarts maar 1x per jaar te komen (behalve als ik klachten krijg natuurlijk) en maak verder ook geen gebruik van fysiotherapie of alternatieve geneeswijze o.i.d.

Betaal €92 per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Minx ma 26 nov 2012 - 21:41

@aimee dat klopt hoor wat je zegt, ik zeg ook echt niet dat je standaard het hoogste pakket moet hebben maar helemaal niets aanvullends of toch een beetje. Top aanvullend word eigenlijk pas interresant wanneer je een chronische aandoening hebt. Want daar schrappen ze heel veel in.
Neem even reuma als voorbeeld tot en met december 2011 was het zo dat dat op de lijst borst stond een lijst met aandoeningen die voor de fysiotherapie onder de chronische aandoeningen vallen. Het was dan zo dat je de eerste 9 behandelingen uit de aanvullende verzekering moest betalen en je de rest uit de basis verzekering vergoed kreeg. Het was dus niet heel erg noodzakelijk om een hoge aanvullende verzekering te hebben. Nu is het zo dat reuma uit die lijst is geschrapt (belachelijk als je het mij vraagt) en mensen dus zelf alles moeten gaan betalen of meer pijn hebben, want een hoge verzekering komen ze niet meer in.

Voor de meeste mensen is het gewoon prettiger om een lage aanvullende verzekering te hebben. Je hoeft er geen gebruik van te maken maar mocht het nodig zijn kun je toch zonder na te denken naar een therapeut toe zonder dat je na hoeft te denken of het nu wel uit komt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Rush ma 26 nov 2012 - 21:47

Punk'd schreef:Ik verzeker mezelf alleen basis. Nooit problemen mee gehad.

Nu heb ik ook een goed gebit, dus hoef van mijn tandarts maar 1x per jaar te komen (behalve als ik klachten krijg natuurlijk) en maak verder ook geen gebruik van fysiotherapie of alternatieve geneeswijze o.i.d.

Betaal €92 per maand.
Mijn gebit is niet heel goed, maar zelfs met 3x mondhygiëniste en 2x controle kon het nog uit om geen verzekering te nemen. Nou dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Ik weet ook wat een gaatje vullen incl. verdoving kost bij m`n tandarts en dat is ook niet echt duur ofzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  TukTuk ma 26 nov 2012 - 23:57

Minx schreef:@an het klopt niet wat je zegt. Ook dingen uit de aanvullende verzekering vallen onder het eigen risico. Fysiotherapie bijvoorbeeld gaat ook eerst van je eigen risico af. Maar de huisarts bijvoorbeeld weer niet. Bepaalde medicijnen wel en andere weer niet.

@printje dat vrouwtje heeft gewoon gelijk dus.

Nou fysiotherapie is bij mij nog nooit van mijn eigen risico afgegaan, net als alle andere dingen waarvoor ik aanvullend verzekerd ben. Daarbij heb ik die informatie van de site van de rijksoverheid dus lijkt me dat dat wel gewoon klopt.

De enige keer dat fysiotherapie wél van je eigen risico af gaat, is met een chronische indicatie, dan krijg je vanaf x aantal behandeling wel een vergoeding vanuit de basisverzekering, en die vallen wel onder het eigen risico. Maar dat staat los van je aanvullende verzekering.

Ik heb een aantal verzekeringssites gecontroleerd, wat betreft fysiotherapie en die zeggen allemaal het volgende (heb er nu even 1 uit gepakt):

http://www.cz.nl/consument/vergoedingen/fysiotherapie-oefentherapie/fysiotherapie-vanaf-18-jaar

Fysiotherapie vanaf 18 jaar

De fysiotherapeut stabiliseert, vermindert of herstelt de functiestoornis of de gevolgen daarvan door het toepassen van oefentherapie, massage, elektrotherapie, advisering en/of begeleiding.
Wat wordt vergoed?

Via de basisverzekering krijgt u alleen een vergoeding vanaf de 21e behandeling als uw aandoening voorkomt op de lijst met aandoeningen die door de overheid is vastgesteld. De eerste twintig behandelingen kunt u eventueel via uw aanvullende verzekering vergoed krijgen. Komt uw aandoening niet voor op de lijst met aandoeningen van de overheid? Dan kunt u behandelingen vergoed krijgen uit uw aanvullende verzekering.

Eigen risico

De vergoeding vanuit de basisverzekering valt onder het eigen risico. Hebt u gekozen voor een vrijwillig eigen risico?
Dan worden de kosten eerst uit het verplicht eigen risico en daarna uit uw vrijwillig eigen risico betaald. Als u uw eigen risico voldaan hebt, wordt deze zorg uit uw verzekering vergoed.
Zijn de totale kosten hoger, dan krijgt u deze vergoed tot het maximumbedrag waarvoor u bent verzekerd. Het eigen risico geldt voor verzekerden vanaf 18 jaar.

In 2012 is het verplicht eigen risico € 220,- per jaar.

De vergoeding uit de aanvullende verzekering valt niet onder het eigen risico.


Laatst aangepast door AngelNyn op di 27 nov 2012 - 0:10; in totaal 3 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  TukTuk di 27 nov 2012 - 0:01

Printje schreef:
Aimee schreef:Het is toch niet bij alle aanvullende verzekeringen? Ik heb bijvoorbeeld afgelopen jaar een aanvullende verzekering van 10e per maand afgesloten, zodat mijn bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie en kraamzorg volledig vergoed zouden worden. Naar mijn eigen berekening zou dit me ander ongeveer 500euro gekost hebben, nu heb ik me verzekerd voor 120euro en dus 380euro bespaard. Of werkt het dus niet zo simpel?

Zoals ik het dus begrepen heb, betaal ik bijv iets van 55-60 euro voor de aanvullende verzekering... dat is dus 55x12 voor een heel jaar. Maar wanneer ik het zelf zou betalen, een ziekenhuisopname voor de bevalling kost het me 197 euro en daarna krijg je het toch nog vergoed. Omdat ik verder vrijwel niets gebruikt heb dit jaar heb ik dus eigenlijk voornamelijk die 55 euro per maand teveel betaald.

Ze adviseren om heel goed te kijken of je het uberhaupt wel nodig hebt omdat het dus vaak gewoon goedkoper is om het zelf te betalen dan een x bedrag x 12 voor een heel jaar.


Maar ik lees hier veel over FBTO? alleen maar positief dus?

Ja! Het enige "minpuntje" is dat veel zorgaanbieders geen rechtstreeks contract met FBTO hebben, dus dingen als fysiotherapie etc wordt niet rechtstreeks bij ze gedeclareerd, dus dan krijg je eerst de rekening thuis. Maar vaak heb je 30 dagen om te betalen, dus ik stuur mijn rekening eerst altijd op (Inscannen en online insturen), en heb binnen 5 dagen altijd het bedrag op mijn rekening gestort, en betaal dan dus de rekening. Je kan er ook voor kiezen dat FBTO zelf rechtstreeks betaald aan je zorgverlener, nadat je de rekening opgestuurd hebt naar FBTO, maar ik kies daar nooit voor, omdat ik liever de controle er over heb dat het ook echt betaald is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 0:24

Ik neem wel weer een aanvullende verzekering. Ik heb een duurdere pil en die wordt vergoed in de aanvullende verzekering, zo heb ik in verhouding net winst of sta ik quitte (ligt eraan hoe vaak in de pil doorslik). Daarbij krijg ik zo meer dingen vergoed (o.a. steunzolen en ehbo lessen), waardoor ik uiteindelijk in verhouding minder heb betaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Muurvlindertje di 27 nov 2012 - 0:25

Ik zit bij Zorg en Zekerheid en had AV Sure met als aanvulling tandvergoeding.
Nou, mooi uitgezet voor volgend jaar. Heb 91 euro dit jaar gedeclareerd, maar heb in totaal 156 euro bij moeten betalen voor die tandenzorg.
En ik heb nooit gaatjes, alleen controle en gebitsreiniging.
Ook heb ik voor 2013 de AV-Sure vervangen door een AV-basis, hierdoor ga ik van 115 euro per maand naar 107 euro...
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Rose di 27 nov 2012 - 0:28

Ik heb mijn aanvullende er vorig jaar al afgegooid, behalve tand maar die zal ik i.v.m. slecht gebit wel houden.

Wel gaan wij overstappen zeer waarschijnlijk naar FBTO op het moment zitten we nog bij 2 verschillende verzekeraars en dat willen we gelijk hebben.

Donderdag gaan we naar de tandarts om te kijken wat er aan ons gebit moet gebeuren de komende tijd dus dan pas ik daar ze tandverzekering op aan.

Voor mijn vriend gaan we waarschijnlijk de vrijwillige eigen risico ook op een bepaald bedrag zetten want de afgelopen jaren heeft hij nog nooit iets gehad dus kan voor hem wel uit.
Zelf zit ik geregeld met blaasontsteking dus voor mijzelf durf ik dat (nog) niet aan.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Shisha di 27 nov 2012 - 1:44

Ik heb nog nooit een aanvullende verzekering gehad en dat is altijd prima gegaan. Ik heb 1x vrij hoge tandartskosten gehad omdat dat jaar mijn verstandkiezen zijn getrokken maar dat was iets van 250 euro.
Volgend jaar neem ik wel 1 aanvullend pakket zodat ik fysio erbij heb. Ik hoor toch vrij regelmatig dat mensen die zwanger/bevallen zijn fysio krijgen i.v.m. de bekken. Kost mij iets van 4 euro per maand extra.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 4:16

Ik geef gerust bij de tandarts aan dat ik niet wil dat hij foto's maak omdat ik daar niet voor verzekerd ben. Dan doet hij niet en kijkt hij gewoon met een old skool spiegeltje.

Ook bij de huisartsen post laatst. Wilde ze me medicijnen geven die ik moest betalen. Toen ik zei dat ik geen portomonnee bij mij had zei ze heel droog. Oh okee, dan schrijf ik je een zelfde soort medicijn voor wat gratis is/vergoed wordt.

Je moet echt op je strepen staan soms hoor. Kom nou, ik laat me geen oor aannaaien. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 8:47

Ik ga morgenmiddag nog eens het programma Radar terugkijken. Want verstandelijk weet ik dat ik veel te ruim in het verzekeringsjasje zit, maar er blijft een stemmetje zeggen: "Maar wat als?"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:21

Punk'd schreef:Ik geef gerust bij de tandarts aan dat ik niet wil dat hij foto's maak omdat ik daar niet voor verzekerd ben. Dan doet hij niet en kijkt hij gewoon met een old skool spiegeltje.

Ook bij de huisartsen post laatst. Wilde ze me medicijnen geven die ik moest betalen. Toen ik zei dat ik geen portomonnee bij mij had zei ze heel droog. Oh okee, dan schrijf ik je een zelfde soort medicijn voor wat gratis is/vergoed wordt.

Je moet echt op je strepen staan soms hoor. Kom nou, ik laat me geen oor aannaaien. Mad

Serieus????? nou ja zeg, goed dat ik dat weet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:22

Maura schreef:Ik ga morgenmiddag nog eens het programma Radar terugkijken. Want verstandelijk weet ik dat ik veel te ruim in het verzekeringsjasje zit, maar er blijft een stemmetje zeggen: "Maar wat als?"

Als er echt iets heel ernstigs aan de hand is zit het sowieso in je basisverzekering, je mag niet geweigerd worden in een ziekenhuis of wat dan ook. Dus mocht je onverhoopt echt ernstig ziek worden zit het volgens mij sowieso in je pakket.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 9:26

Printje schreef:
Maura schreef:Ik ga morgenmiddag nog eens het programma Radar terugkijken. Want verstandelijk weet ik dat ik veel te ruim in het verzekeringsjasje zit, maar er blijft een stemmetje zeggen: "Maar wat als?"

Als er echt iets heel ernstigs aan de hand is zit het sowieso in je basisverzekering, je mag niet geweigerd worden in een ziekenhuis of wat dan ook. Dus mocht je onverhoopt echt ernstig ziek worden zit het volgens mij sowieso in je pakket.

Klopt, nooit geweten wat er precies inzat. Tot ik erachter kwam dat de zorgverzekering mijn grootste vaste last is in de maand. Dan ga je jezelf er toch in verdiepen.

Ik ben eigenlijk nooit echt ziek, als in ziekenhuisziek. Maar je zult net zien dat ik mijn zorgverzekering verander, mijn tandartspakket aan pas en dat beiden opeens heel hard nodig waren. Dat eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:37

Maura schreef:
Printje schreef:
Maura schreef:Ik ga morgenmiddag nog eens het programma Radar terugkijken. Want verstandelijk weet ik dat ik veel te ruim in het verzekeringsjasje zit, maar er blijft een stemmetje zeggen: "Maar wat als?"

Als er echt iets heel ernstigs aan de hand is zit het sowieso in je basisverzekering, je mag niet geweigerd worden in een ziekenhuis of wat dan ook. Dus mocht je onverhoopt echt ernstig ziek worden zit het volgens mij sowieso in je pakket.

Klopt, nooit geweten wat er precies inzat. Tot ik erachter kwam dat de zorgverzekering mijn grootste vaste last is in de maand. Dan ga je jezelf er toch in verdiepen.

Ik ben eigenlijk nooit echt ziek, als in ziekenhuisziek. Maar je zult net zien dat ik mijn zorgverzekering verander, mijn tandartspakket aan pas en dat beiden opeens heel hard nodig waren. Dat eigenlijk.

Ik heb precies hetzelfde hoor, ik denk aan de ene kant ook stel je voor dat.... maar ja ik betaal nu iedere maand zo ontzettend veel dat ik toch de gok maar eens ga wagen. En de echte belangrijke dingen zitten dus 'gewoon' in de basis.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 3 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum