Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verzekeringen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Verzekeringen  Empty Verzekeringen

Bericht  Nyx di 23 apr 2013 - 22:49

Hoi,

Misschien een rare vraag, maar ik kan er online niet echt een antwoord op vinden en als ik mijn verzekeringsmaatschappij hierover bel, dan krijg ik het antwoord dat hun het beste uitkomt.

Als ik wil overstappen van verzekeringsmaatschappij (alle verzekeringen behalve zorgverzekering) kan dit slechts één keer per jaar en heb ik, volgens de verzekeringsmaatschappij, een jaarcontract? Is dit voor deze verzekeringen nog de standaard? Of is dat niet meer rechtsgeldig?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen  Empty Re: Verzekeringen

Bericht  PapillonRose di 23 apr 2013 - 22:58

Volgens mij kan dat wel kloppen. Ik had het in elk geval laatst met de autoverzekering, moest wachten tot het jaar om was en daarna is het per maand opzegbaar.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen  Empty Re: Verzekeringen

Bericht  Nyx di 23 apr 2013 - 23:01

Daarna wel maandelijks opzegbaar? Ik ben namelijk al tien jaar klant bij de verzekeringsmaatschappij en ik krijg elk jaar hetzelfde riedeltje te horen. Ik had kunnen opzeggen voor een bepaalde datum en daarna wordt mijn contract weer met een jaar verlengd. Ik heb dus niet de mogelijkheid om het maandelijks op te zeggen na een jaar.

Nu is het gelukkig bijna september en kan ik weg, want de maatschappij bevalt niet, maar ik vind het zo vreemd dat ik zelfs na zolang klant zijn niet maandelijks kan overstappen. Goed, nu alles maar uitzoeken en drie maanden van te voren aangeven dat ik klant af ben.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen  Empty Re: Verzekeringen

Bericht  Ragazza di 23 apr 2013 - 23:22

http://www.consumentenbond.nl/test/geld-verzekering/verzekeringen/inboedel-en-opstal-verzekeringen/extra/inboedelverzekering-opzeggen/

Misschien heb je hier iets aan?
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen  Empty Re: Verzekeringen

Bericht  Nyx di 23 apr 2013 - 23:25

Dank je wel! Waarom kon ik dat nu zelf weer eens niet vinden? Verzekeringen  394967
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen  Empty Re: Verzekeringen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum