Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

+31
Liz
SarahKey
Reeza
CCC
Shisha
Rose
Muurvlindertje
Aimee
TukTuk
Travelgurly
Jade
Lady4
JD
Jeanette
Alex
Snoopy
Tania
Minx
Marcellah89
myloon
Coccinelle
May
girli
Sarah1985
Sanne
Zininzon
Rush
studiebol
GreenGrass
Atelier Madame
Printje
35 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 5 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 3:14

Ik heb zojuist Radar nogmaals gekeken, mijn zorgoverzicht bekeken, bekeken wat er in mijn aanvullende pakketten zit en wat ik daarvan heb verbruikt (enkel 100 euro voor een bril, vorig jaar) en toen toch maar gekozen voor wijzigen. Ik heb mijn pakketten eruit gegooid. Wat kan een mens twijfelen, bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 5 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Rush wo 28 nov 2012 - 3:35

Maura schreef:Ik heb zojuist Radar nogmaals gekeken, mijn zorgoverzicht bekeken, bekeken wat er in mijn aanvullende pakketten zit en wat ik daarvan heb verbruikt (enkel 100 euro voor een bril, vorig jaar) en toen toch maar gekozen voor wijzigen. Ik heb mijn pakketten eruit gegooid. Wat kan een mens twijfelen, bah.
Je moet je niet zo druk maken. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 5 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 7:59

Lily schreef:ik betaal nu ruim 150/maandbij cz + aanvullend gezinnen. Maar het basispakket vergoed veel dingen pas vanaf de zoveel behandelingen. Net zoals fysio word pas vergoed vanaf 12-16 behandelingen, dat is dan toch niet interessant? En zo waren er nog meerdere dingen die me opvielen.

Zal nu eens kijken bij FBTO

edit, heb gekeken bij FBTO maar al die aparte dingen kan je wel later aanzetten maar er pas na 6 maanden gebruik van maken.

Fout wat betreft de fysio. Als je het over de vergoedingen hebt vanuit de basis dan moet je aandoening onder een chronische code vallen. Die chronische code wordt bepaald aan de hand van je diagnose. Bijv. een nieuwe heup, knie, of bepaalde schouderoperaties vallen daaronder. Als je NIET aanvullend verzekerd bent, dan betaal je de eerste 20 keer zelf (à 30 euro per zitting, gok ik in 2013) en daarna wordt je chronische code uit de basis vergoed.
Heb je last van je rug of nek, dan wordt er niks uit de basisverzekering vergoedt en moet je alles zelf betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 5 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  SoGood wo 28 nov 2012 - 8:32

Ik blijf waar ik zit, CZ + jongerendekking. Collectief verzekerd dus het valt allemaal reuze mee.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 5 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Roodkapje wo 28 nov 2012 - 18:54

Tania schreef:Ik had nu een aanvullende verzekering omdat ik zwanger was en ging bevallen dit jaar maar die ga ik voor komend jaar opzeggen. Mijn man neemt een aanvullende verzekering zodat zijn sterilisatie vergoed wordt.



+1 ( nu nog een afspraak bij de uroloog durven te maken Wink )
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Radar gezien--> aanvullende verzekeringen - Pagina 5 Empty Re: Radar gezien--> aanvullende verzekeringen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum