Welke verzekeringen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke verzekeringen?
Welke (woon)verzekeringen hebben jullie precies en wat valt daar onder? Wij hadden een aantal verzekeringen bij een maatschappij onder gebracht en die is failliet, dus een mooie gelegendheid om alle verzkeringen even na te checken. Het is alleen al wel weer 3.5 jaar geleden dat ik me daarin voor het laatst heb verdiept en ik weet even niet meer wat nou echt nodig is en wat niet..
Gast- Gast
Re: Welke verzekeringen?
Inboedel (met brand etc. er bij in) verzekering en een WA verzekering.
De glasverzekering zit al in de kosten die ik maandelijks betaal aan de VVE.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Glasverzekering en iets voor het riool zit inderdaad ook bij ons in de huurprijs. Valt onder de WA verzekering ook dat als mijn dochter straks iets sloopt bij (ons thuis of bij) iemand anders dat ze dat ook vergoeden?
Gast- Gast
Dromertje schreef:Glasverzekering en iets voor het riool zit inderdaad ook bij ons in de huurprijs. Valt onder de WA verzekering ook dat als mijn dochter straks iets sloopt bij (ons thuis of bij) iemand anders dat ze dat ook vergoeden?
De aansprakelijkheidsverzekering dekt schade die door jou (of andere verzekerden op de polis bijv je dochter maar ook bijv een huisdier) veroorzaakt wordt bij een ander. Schade die je als verzekerden op de polis onderling aan elkaar toebrengt valt niet onder dekking, met uitzondering van letselschade. Dus schade die jou dochter in huis toebrengt valt hier niet onder.
Wij hebben een aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandsverzekering, inboedel- en opstalverzekering incl glas. Op de inboedel en opstalverzekering hebben we een superieur dekking, deze dekking is voor bijv water, inbraak, brand, storm schade maar ook voor een onzeker voorval (dus als mijn zoontje de muren onder tekent of wij zelf de laptop laten vallen), het is de meest uitgebreide dekking maar omdat we 2 kleine kinderen hebben leek me dit wel handig en het kost me maar 40 euro per jaar meer.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
BJA schreef:Inboedel (met brand etc. er bij in) verzekering en een WA verzekering.
Als je een inboedelverzekering hebt zit er altijd brand bij in
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke verzekeringen zijn nou 'echt' nodig..
» Verzekeringen
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» verzekeringen (advies gevraagd)
» Verzekeringen bij aankoop huis
» Verzekeringen
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» verzekeringen (advies gevraagd)
» Verzekeringen bij aankoop huis
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: