Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke verzekeringen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Welke verzekeringen? Empty Welke verzekeringen?

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 8:21

Welke (woon)verzekeringen hebben jullie precies en wat valt daar onder? Wij hadden een aantal verzekeringen bij een maatschappij onder gebracht en die is failliet, dus een mooie gelegendheid om alle verzkeringen even na te checken. Het is alleen al wel weer 3.5 jaar geleden dat ik me daarin voor het laatst heb verdiept en ik weet even niet meer wat nou echt nodig is en wat niet..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzekeringen? Empty Re: Welke verzekeringen?

Bericht  BJA za 12 feb 2011 - 8:49

Inboedel (met brand etc. er bij in) verzekering en een WA verzekering.
De glasverzekering zit al in de kosten die ik maandelijks betaal aan de VVE.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:51

Glasverzekering en iets voor het riool zit inderdaad ook bij ons in de huurprijs. Valt onder de WA verzekering ook dat als mijn dochter straks iets sloopt bij (ons thuis of bij) iemand anders dat ze dat ook vergoeden?

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 12 feb 2011 - 19:57

Dromertje schreef:Glasverzekering en iets voor het riool zit inderdaad ook bij ons in de huurprijs. Valt onder de WA verzekering ook dat als mijn dochter straks iets sloopt bij (ons thuis of bij) iemand anders dat ze dat ook vergoeden?

De aansprakelijkheidsverzekering dekt schade die door jou (of andere verzekerden op de polis bijv je dochter maar ook bijv een huisdier) veroorzaakt wordt bij een ander. Schade die je als verzekerden op de polis onderling aan elkaar toebrengt valt niet onder dekking, met uitzondering van letselschade. Dus schade die jou dochter in huis toebrengt valt hier niet onder.

Wij hebben een aansprakelijkheidsverzekering, rechtsbijstandsverzekering, inboedel- en opstalverzekering incl glas. Op de inboedel en opstalverzekering hebben we een superieur dekking, deze dekking is voor bijv water, inbraak, brand, storm schade maar ook voor een onzeker voorval (dus als mijn zoontje de muren onder tekent of wij zelf de laptop laten vallen), het is de meest uitgebreide dekking maar omdat we 2 kleine kinderen hebben leek me dit wel handig Very Happy en het kost me maar 40 euro per jaar meer.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij za 12 feb 2011 - 19:59

BJA schreef:Inboedel (met brand etc. er bij in) verzekering en een WA verzekering.
De glasverzekering zit al in de kosten die ik maandelijks betaal aan de VVE.

Als je een inboedelverzekering hebt zit er altijd brand bij in smile

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: