Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word er helemaal zenuwachtig van

+16
Green_Pepper
Blond
Polly
Antibes
rapa nui
Ella
Mermaid
bolus26
Paper Crown
Rush
xxjojootjexx
Lonely Goatherd
Elliot
Minx
Caribbeanlover
Marin
20 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Elliot do 29 nov 2012 - 22:56

Harrison schreef:
Caribbeanlover schreef:
Harrison schreef:
Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 253468018

Laten ze dat op het werk bezorgen dan?

Ja.. Relax toch, dan is er altijd iemand om het in ontvangst te nemen.

Haha op mijn vorige werk werd dat ook gedaan, maar op een gegeven moment mocht dat niet meer, nadat er o.a. een wasmachine, een racefiets en een loopband op kantoor waren afgeleverd.. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover vr 30 nov 2012 - 1:01

Ze kunnen dat beter beperken tot kleine dingen, dan is het geen probleem toch?!

Wie heeft er een huis besteld?Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Elliot vr 30 nov 2012 - 1:03

Caribbeanlover schreef:Ze kunnen dat beter beperken tot kleine dingen, dan is het geen probleem toch?!

Wie heeft er een huis besteld?Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 1578173417

Haha ja dat zou opzich wel een goed idee zijn, maar die grens is moeilijk te trekken. Dus vandaar dat ze het maar helemaal hebben 'verboden'.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 1:19

Heb je er al iets van gezegd Carrie? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 8:18

Zelda schreef:Heb je er al iets van gezegd Carrie? Very Happy

Nee nog niet! Vanwege een verhuizing heb ik een paar dagen ergens anders gezeten. En dat ik het hier op kon schrijven luchtte al erg op smile Maar, ik zal er zeker een keer wat van zeggen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  SDL do 6 dec 2012 - 8:47

Carrie schreef:
Zelda schreef:Heb je er al iets van gezegd Carrie? Very Happy

Nee nog niet! Vanwege een verhuizing heb ik een paar dagen ergens anders gezeten. En dat ik het hier op kon schrijven luchtte al erg op Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 561177 Maar, ik zal er zeker een keer wat van zeggen Very Happy

Ik lees je topic nu pas maar dit is echt te grappig. Ik ben erg benieuwd en kan me voorstellen dat het irritant is. Ik zou haar een spiegel voor houden, hetzelfde terug doen. Waar zijn jullie naartoe verhuisd?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:21

SDL schreef:
Carrie schreef:
Zelda schreef:Heb je er al iets van gezegd Carrie? Very Happy

Nee nog niet! Vanwege een verhuizing heb ik een paar dagen ergens anders gezeten. En dat ik het hier op kon schrijven luchtte al erg op Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 561177 Maar, ik zal er zeker een keer wat van zeggen Very Happy

Ik lees je topic nu pas maar dit is echt te grappig. Ik ben erg benieuwd en kan me voorstellen dat het irritant is. Ik zou haar een spiegel voor houden, hetzelfde terug doen. Waar zijn jullie naartoe verhuisd?

Ik zit op dezelfde kamer, maar er is een muur tussen gekomen. Dus moest een paar dagen op een andere plek zitten zodat ze die muur konden plaatsen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover do 6 dec 2012 - 21:27

Heb je nu minder last van haar? Hoe ga je het oplossen als ze weer wat zegt? Je zou haar kunnen opnemen en dan heel subtiel het laten zien eventueel zonder dat ze weet dat het van jou komt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  SDL do 6 dec 2012 - 23:09

Caribbeanlover schreef:Heb je nu minder last van haar? Hoe ga je het oplossen als ze weer wat zegt? Je zou haar kunnen opnemen en dan heel subtiel het laten zien eventueel zonder dat ze weet dat het van jou komt.

Huh, dit snap ik niet? Haar laten opnemen?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Rush do 6 dec 2012 - 23:12

SDL schreef:
Caribbeanlover schreef:Heb je nu minder last van haar? Hoe ga je het oplossen als ze weer wat zegt? Je zou haar kunnen opnemen en dan heel subtiel het laten zien eventueel zonder dat ze weet dat het van jou komt.

Huh, dit snap ik niet? Haar laten opnemen?
Niet in een gesticht, op een radio tape of telefoon opname.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Flippin' Bitch vr 14 dec 2012 - 9:24

Haha, Carrie, ik zie het helemaal voor me en moest echt hardop lachen om je openingspost. Ik kan me voorstellen dat je je aan zoiets ergert. Ik denk dat ik echt in mezelf zou gaan denken: 'let op... nu gaat ze dit en dat zeggen. Check!'
Het komt een beetje onhandig op me over. Het lijkt alsof ze een praatje probeert aan te knopen, maar niet echt weet hoe ze hier een opening aan moet geven en ook nog eens steeds in herhaling valt.

Ik zou het naar haar benoemen, zoals mamsie zegt. Bijv: 'het leid me af als je dergelijke opmerkingen maakt als ik bezig ben. Ik heb dan het gevoel alsof je op mij zit te letten, ik vind dat niet prettig'. Misschien kun je het kletsen ook wat kaderen. Ik weet niet of je het doet, maar als je bijvoorbeeld een kop thee haalt voor je collega en jezelf even een paar minuten gericht een praatje maken. Daarna duidelijk benoemen dat je weer verder gaat met je werk, zodat je bij zo'n opmerking kunt zeggen: 'ik ben bezig'.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 10:14

Dat zijn goede tips die je geeft. Ik zit nu tegenover haar ipv naast haar. Maar het kletsen blojft, aan één stuk door. Collega's gaan niet meer bij ons op de kamar zitten omdat ze de hele dag alles hardop benoemt wat ze aan het doen is. En non stop stampt met haat voet op de grond. Maar gister vroeg ik of ze met beiden op kon houden. En als ze het weer deed dan zei ik 'je doet het weer!' Dat hielp wel iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 4 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum