Zenuwachtig!
+19
Pineco
sonly
Aziraphale
Sanne
Eep
Ella
_Liv
Mees
Taeda
loura
Susan
Takkie
Snoes
Chocoholic
M@niek
Marin
Lenthe
Atelier Madame
Sissi
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zenuwachtig!
Vandaag of morgen krijg ik per mail te horen of ik mijn scriptie wel of niet gehaald heb. Zo ja, dan ben ik afgestudeerd. Zo niet dan moet ik deze vakantie nog werken aan eventuele verbeteringen en dan heb ik na de vakantie nog twee dagen om mijn diploma aanvraag in te dienen voor de diploma uitreiking in september.
En nu ga ik me dus allerlei dingen in mijn hoofd halen. Dat ik de scriptie helemaal over moet doen of dat ik de diploma uitreiking dus niet haal. Iedere keer als mijn telefoon een melding geeft, schrik ik op.
Herkennen jullie dit? Hoe hebben jullie de uitslag gekregen en was je er ook zenuwachtig voor of wist je van tevoren eigenlijk al wel dat je scriptie een goede beoordeling zou krijgen?
En nu ga ik me dus allerlei dingen in mijn hoofd halen. Dat ik de scriptie helemaal over moet doen of dat ik de diploma uitreiking dus niet haal. Iedere keer als mijn telefoon een melding geeft, schrik ik op.
Herkennen jullie dit? Hoe hebben jullie de uitslag gekregen en was je er ook zenuwachtig voor of wist je van tevoren eigenlijk al wel dat je scriptie een goede beoordeling zou krijgen?
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Zenuwachtig!
Ik zat vorig jaar precies in dezelfde spanning rond deze tijd! Had m'n concept ingeleverd die al helemaal compleet was in feite. Als die goed was kreeg ik fiat voor verbeteren zo niet dan had ik mogelijk niet op tijd afgestudeerd.
Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Enige tip die ik je kan geven is vertrouw in jezelf en in je werk! Als het niet voldoende is krijg je hopelijk goede feedback dat je alsnog goed kunt verbeteren!
Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Enige tip die ik je kan geven is vertrouw in jezelf en in je werk! Als het niet voldoende is krijg je hopelijk goede feedback dat je alsnog goed kunt verbeteren!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Heel herkenbaar. Op de havo wist ik al voor 99% zeker dat ik was geslaagd. Ik stond er supergoed voor, had mijn examens goed gemaakt, streng gecontroleerd en ik had volgens mij uitgerekend dat wanneer ik voor ieder examen 3 punten lager zou halen dan ik zelf had berekend (dus als ik mezelf bij het nakijken een 9 had gegeven, maar van een 6 uitging) dan zou ik alsnog geslaagd zijn. Ik was die dag hartstikke zenuwachtig, ik zou tussen 4 en 6 gebeld worden als ik was gezakt, was niet gebeld, maar ook na 6 uur mochten mijn ouders de vlag pas ophangen toen daadwerkelijk op internet stond wie de geslaagden waren.
Vorig jaar ben ik afgestudeerd van het HBO. Ik zou pas om 5 uur smiddags op school de uitslag krijgen. Ben die dag wezen winkelen en het ging allemaal prima. Tot ik op school kwam (een uur voor ik het hoorde) en toen was er niks met mij te beginnen.. Je kon niet meer tegen me praten (ik zei toch niks terug) en was zooo enorm gespannen. Mijn vriendin die mee was, probeerde me nog gerust te stellen, maar dat lukte echt niet Ik had wel een goed gevoel over mijn scriptie, maar was totaal aan het shaken.
Toen ik hoorde dat ik alles had gehaald ben ik zo in huilen uitgebarsten. Zoveel spanning had ik in me
Mijn SLB'er was zo blij voor me en we hebben daarna nog een uur zitten kletsen. Toen was alle spanning eruit en kon er weer een normaal gesprek met mij gevoerd worden!
Succes met wachten!! Ik duim voor je!
Vorig jaar ben ik afgestudeerd van het HBO. Ik zou pas om 5 uur smiddags op school de uitslag krijgen. Ben die dag wezen winkelen en het ging allemaal prima. Tot ik op school kwam (een uur voor ik het hoorde) en toen was er niks met mij te beginnen.. Je kon niet meer tegen me praten (ik zei toch niks terug) en was zooo enorm gespannen. Mijn vriendin die mee was, probeerde me nog gerust te stellen, maar dat lukte echt niet Ik had wel een goed gevoel over mijn scriptie, maar was totaal aan het shaken.
Toen ik hoorde dat ik alles had gehaald ben ik zo in huilen uitgebarsten. Zoveel spanning had ik in me
Mijn SLB'er was zo blij voor me en we hebben daarna nog een uur zitten kletsen. Toen was alle spanning eruit en kon er weer een normaal gesprek met mij gevoerd worden!
Succes met wachten!! Ik duim voor je!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat spannend! Dan ga je echt de hele dag je email checken en maak je jezelf zo gek!
Ik had dat ook bij eerdere belangrijke dingen. Bij m'n scriptie, was ik allang en breed weer in Nederland, en ik weet nog dat ik gewoon na een werkdag bij de tramhalte stond toen ik het zag op m'n telefoon dat ik email had. Toen dacht ik nog 'Shit, moet ik het nu wel lezen, want als het negatief is, dan ga ik janken midden op straat', maar ik kon m'n zenuwen toch niet bedwingen natuurlijk. En gelukkig had ik het gewoon gehaald.
Succes met wachten, ik zal voor je duimen!
Ik had dat ook bij eerdere belangrijke dingen. Bij m'n scriptie, was ik allang en breed weer in Nederland, en ik weet nog dat ik gewoon na een werkdag bij de tramhalte stond toen ik het zag op m'n telefoon dat ik email had. Toen dacht ik nog 'Shit, moet ik het nu wel lezen, want als het negatief is, dan ga ik janken midden op straat', maar ik kon m'n zenuwen toch niet bedwingen natuurlijk. En gelukkig had ik het gewoon gehaald.
Succes met wachten, ik zal voor je duimen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ooo wat spannend! Succes!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor alle reacties! Ik ben zo te horen dus niet de enige die er zenuwachtig voor waren. Ik heb nog steeds niks gehoord, ik kreeg wel een mail binnen, dus met één oog keek ik wat het was, was het gewoon zo'n stomme reclamemail Wanneer ik het vandaag of morgen wel binnenkrijg, zal ik vast eerst een tijd moed moeten verzamelen om hem te openen
Sissi- Fluisteraar
Oeh, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent ja! Succes er nog mee, hopelijk hoor je snel iets!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Oh wat spannend zeg, ik hoop dat je het gehaald hebt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zeker spannend! Ik hoop op een positief bericht in de mail!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Jeetje, dat is zeker spannend! Sterkte nog even met wachten. Hopelijk heb je gauw goed nieuws te melden.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Dat is inderdaad spannend. Toen ik ging afstuderen (twee keer) wist ik op zich al wel dat ik het gehaald had, alleen niet welk cijfer ik voor de scriptie had.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Succes! Mijn vriend wacht ook op het verlossende mailtje
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend! Heb je al wat gehoord?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Spannend! Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent.
Ga je nog iets leuks doen als je het verlossende mailtje hebt ontvangen?
Ga je nog iets leuks doen als je het verlossende mailtje hebt ontvangen?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Spannend! Ik weet dat ik toen ook zenuwachtig was. Heb je al iets gehoord?
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Jeetje dat is spannend zeg!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pff, ze maken het wel spannend op deze manier. Hopelijk heb je snel positief bericht. Succes!
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Spannend zeg! Bij mij afstuderen wist ik ook al dat de scriptie goed was, ook dat het een hoog cijfer was, alleen het exacte getal niet. Niet erg spannend dus.
Heb je inmiddels bericht gehad?
Heb je inmiddels bericht gehad?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Ik heb nog steeds niets gehoord :-S dus ik heb vanochtend mijn begeleider maar weer eens gemaild, maar hij heeft de mail nog niet eens gelezen (dan krig ik een ontvangstbevestiging), dus ik begin nu wel wat zenuwachtig te worden. De school is nu dicht en ik heb alleen maar het school emailadres van die man.
Sissi- Fluisteraar
Nu nog niks?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Nou, het is vakantie en ik weet dus nog niet of ik geslaag ben of niet Hij zou uiterlijk vandaag mailen en ik heb niks gehad. Ik heb mijn slb'er gebeld en die kon me ook niet verder helpen en zijn privé nummer of adres ook nergens te vinden.
Dat betekent dus dat ik tot na de vakantie moet wachten en ik nog maar een paar dagen heb om eventueel wat te verbeteren.
ik ben echt zo down nu. Ik had nu afgestudeerd moeten zijn maar ik weet nu dus nog niks!
Dat betekent dus dat ik tot na de vakantie moet wachten en ik nog maar een paar dagen heb om eventueel wat te verbeteren.
ik ben echt zo down nu. Ik had nu afgestudeerd moeten zijn maar ik weet nu dus nog niks!
Sissi- Fluisteraar
Wat stom, Sissi! Mag dat wel? Echt heel verdrietig voor je
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Wat een rare gang van zaken dan zeg.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Kan je anders niet het bedrijfsbureau van je school bellen?
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Wat vreemd! Ik zou ook even kijken wie nog wel bereikbaar is en via via wat proberen.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben gewoon zenuwachtig!
» Zenuwachtig !
» Word er helemaal zenuwachtig van
» Wanneer ben jij zenuwachtig?
» Beetje zenuwachtig...
» Zenuwachtig !