Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word er helemaal zenuwachtig van

+16
Green_Pepper
Blond
Polly
Antibes
rapa nui
Ella
Mermaid
bolus26
Paper Crown
Rush
xxjojootjexx
Lonely Goatherd
Elliot
Minx
Caribbeanlover
Marin
20 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 21:44

xxjojootjexx schreef:Praten jullie ook over allerlei dingen met elkaar? Misschien zoekt ze gewoon een aanleiding om een gesprekje aan te knopen? Heeft ze behoefte om jou wat te vertellen, maar weet ze niet hoe te beginnen?
Natuurlijk irritant dat het de hele dag gebeurd Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 3079029344

Muah, gaat wel. Mijn interesses zijn anders dan die van haar. Ze heeft het bijvoorbeeld veel over haar hond, haar bruiloft die eraan komt en cupcackes bakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Paper Crown zo 25 nov 2012 - 22:04

Je zal haar er toch op moeten aanspreken, als je wil dat het stopt. Zij heeft namelijk geen idee dat ze je lastigvalt met dr nutteloze opmerkingen/ vragen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 22:30

Het valt mij op dat iedereen zowat zegt dat het irritant moet zijn en in mijn topic wat op hetzelfde neerkomt werden er dingen gezegd als '' ze bedoeld het goed'' en van irritatie werdt niet gesproken.Neutral

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 22:33

Carrie schreef:Oja en ons bureau is in hoogte verstelbaar. Dit doe ik elke dag omdat de hoogte van mijn schoenen verschilt. Dan gaat ze lachen als ik dat doe. Elke ochtend weer!

Wat ontzettend kinderachtig van haar zeg, ze heeft duidelijk niet door hoe irritant ze is! Ga je buiten werk met haar om?

Misschien kan je ergens anders zitten?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 22:34

Zelda schreef:
Carrie schreef:
Caroline. schreef:Oh wat irritant! Bah, ik zou daar ook gek van worden. Ik ben zelf echt een watje, ik zou daar niets van durven zeggen. Maar het is waarschijnlijk beter om dat wel te doen, al zou ik niet weten hoe je dat kunt zeggen zonder onaardig te doen.

Ja, het is een best meisje, ze bedoelt het goed. Wil dus ook niet onraardig zijn.
Ik denk dat ze het gewoon echt niet doorheeft! Daarom zou ik het lullig vinden om te zeggen.

Wat is daar lullig aan? Zijn begint toch! Carrie kan het toch gewoon netjes zeggen, is niks mis mee en hopelijk houdt ze dan ermee op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 22:36

Caribbeanlover schreef:Het valt mij op dat iedereen zowat zegt dat het irritant moet zijn en in mijn topic wat op hetzelfde neerkomt werden er dingen gezegd als '' ze bedoeld het goed'' en van irritatie werdt niet gesproken.Neutral

Ik denk dat het verschil is dat Carrie ondanks dit echt beseft dat haar collega best een aardige meid is. Bij jou zou die collega meteen afgedaan hebben en zou je er geen goed woord meer voor over hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 22:41

Oh jij hebt gelijk je oordeel al klaar over mij, da's fijn! Ik zou het wel netjes zeggen aangezien ik haar dan elke dag zou zien, is ook wel slimmer he niet waar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 22:42

Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Oja en ons bureau is in hoogte verstelbaar. Dit doe ik elke dag omdat de hoogte van mijn schoenen verschilt. Dan gaat ze lachen als ik dat doe. Elke ochtend weer!

Wat ontzettend kinderachtig van haar zeg, ze heeft duidelijk niet door hoe irritant ze is! Ga je buiten werk met haar om?

Misschien kan je ergens anders zitten?
Nee buitem het werk gaan we zeker niet met elkaar om smile Kan niet ergens anders zitten, we werken samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 22:44

Nou da's balen dan zeg. Had je mijn reactie op pag. 1 nog gelezen mbt naar de wc gaan?Wink

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  bolus26 zo 25 nov 2012 - 22:55

Caribbeanl
over schreef:
Het valt mij op dat iedereen zowat zegt dat het irritant moet zijn en in mijn topic wat op hetzelfde neerkomt werden er dingen gezegd als '' ze bedoeld het goed'' en van irritatie werdt niet gesproken.Neutral

Jij opent zulke topics ook.zo vaak ,bent dan vaak heel negatief over anderen en. Vaak over dezelfde soort dingen. Carrie niet en daarbij geeft zij ook nog aan dat dit meisje t niet verkeerd bedoeld. Zij heeft zich dus eerst in de ander verplaatst,op zichzelf gereflecteerd en toen pas een topic geopend.

Ontopic:
Lijkt me lastig carrie. Misschien kun je het negeren en er " overheen" praten maar dat is ook weer zo wat! Misschien toch maar aangeven dat je weet dat ze t niet vervekend bedoeld maar dat t je "opvalt"
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:20

bolus26 schreef:
Caribbeanl
over schreef:
Het valt mij op dat iedereen zowat zegt dat het irritant moet zijn en in mijn topic wat op hetzelfde neerkomt werden er dingen gezegd als '' ze bedoeld het goed'' en van irritatie werdt niet gesproken.Neutral

Ontopic:
Lijkt me lastig carrie. Misschien kun je het negeren en er " overheen" praten maar dat is ook weer zo wat! Misschien toch maar aangeven dat je weet dat ze t niet vervekend bedoeld maar dat t je "opvalt"

Tot nu toe negeer ik het, en reageer ik niet. Maar misschien toch eens voorzichtig zeggen. Of steeds zeggen "dat heb jij heel goed gezien Marieke!" (zo heet ze niet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 23:24

bolus26 schreef:
Caribbeanl
over schreef:
Het valt mij op dat iedereen zowat zegt dat het irritant moet zijn en in mijn topic wat op hetzelfde neerkomt werden er dingen gezegd als '' ze bedoeld het goed'' en van irritatie werdt niet gesproken.Neutral

Jij opent zulke topics ook.zo vaak ,bent dan vaak heel negatief over anderen en. Vaak over dezelfde soort dingen. Carrie niet en daarbij geeft zij ook nog aan dat dit meisje t niet verkeerd bedoeld. Zij heeft zich dus eerst in de ander verplaatst,op zichzelf gereflecteerd en toen pas een topic geopend.

Ontopic:
Lijkt me lastig carrie. Misschien kun je het negeren en er " overheen" praten maar dat is ook weer zo wat! Misschien toch maar aangeven dat je weet dat ze t niet vervekend bedoeld maar dat t je "opvalt"

Het doet er toch niet toe hoe ik ben en doe.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:28

Caribbeanlover schreef:Oh jij hebt gelijk je oordeel al klaar over mij, da's fijn!
Dat heb jij ook altijd, schat Wink Overigens kaart ik alleen maar aan wat ik heel sterk naar oren vind komen in jouw topics. Als jij iemand irritant vindt en mensen hier proberen dat voor jou te relativeren, plaats je gelijk een heel riedeltje met redenen achteraan die er op dat moment niet echt toe doen, om extra te benadrukken waarom die persoon écht zwaar, zwaar, zwaar schijtirritant is. En daar baseerde ik mijn opmerking op. Carrie zie ik dat niet doen, die benadrukt zelfs dat haar collega verder echt een lieve meid is.

Nouja, daarom dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:30

CBL, ik snap jou wel hoor. Jij voelt het waarschijnlijk net zo als Carrie, alleen snapt niet iedereen wat je dan bedoelt. Daarom is het ook zo fijn dat jij nu Carrie kunt begrijpen, dan kun je haar helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 23:32

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:Oh jij hebt gelijk je oordeel al klaar over mij, da's fijn!
Dat heb jij ook altijd, schat Wink Overigens kaart ik alleen maar aan wat ik heel sterk naar oren vind komen in jouw topics. Als jij iemand irritant vindt en mensen hier proberen dat voor jou te relativeren, plaats je gelijk een heel riedeltje met redenen achteraan die er op dat moment niet echt toe doen, om extra te benadrukken waarom die persoon écht zwaar, zwaar, zwaar schijtirritant is. En daar baseerde ik mijn opmerking op. Carrie zie ik dat niet doen, die benadrukt zelfs dat haar collega verder echt een lieve meid is.

Nouja, daarom dus.

Ik zeg waar het op staat en ben gewoon eerlijk iets wat veel niet doen hier.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:13

Ik denk dat ze gewoon met jou in contact wil komen. Ik zou haar voor de gein eens vragen hoe haar weekend is geweest. Wedden dat er dan heel wat komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:24

Maura schreef:Ik denk dat ze gewoon met jou in contact wil komen. Ik zou haar voor de gein eens vragen hoe haar weekend is geweest. Wedden dat er dan heel wat komt.

Haha ja dat weet ik, daarom vraag ik het juist niet Embarassed Omdat ze dan de oren van mijn kop lult. Ook niet erg aardig van mij. Maar ik erger me zo aan haar, wil gewoon dat ze me met rust laat zodat ik mijn werk kan doen. Niet erg sociaal van mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:32

O, ik heb ook een dame op mijn werk die zo is. Ze is 64 en wil erg graag aandacht. Als ik met een loopneus binnen kom, gewoon omdat het koud is buiten & ik gefietst heb, dan is het standaard "O, ben je verkouden?" U.... Nee? laughcry En als ze dat nou 1x vraagt, maar nee, elke morgen! En als ze het dan vraagt zegt ze nu daarna, o nee, je hebt gefietst hé? Nou, als je het weet, WAAROM vraag je het dan? nerd En zo gaat het de HELE dag door. Maar ik heb het tegen haar al regelmatig gezegd dat ze lekker haar eigen dingen moet doen omdat ik bezig ben, maar dat dringt niet door. Dus helaas, ik heb geen tips voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:34

Pippa schreef:O, ik heb ook een dame op mijn werk die zo is. Ze is 64 en wil erg graag aandacht. Als ik met een loopneus binnen kom, gewoon omdat het koud is buiten & ik gefietst heb, dan is het standaard "O, ben je verkouden?" U.... Nee? Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 394967 En als ze dat nou 1x vraagt, maar nee, elke morgen! En als ze het dan vraagt zegt ze nu daarna, o nee, je hebt gefietst hé? Nou, als je het weet, WAAROM vraag je het dan? Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 827601 En zo gaat het de HELE dag door. Maar ik heb het tegen haar al regelmatig gezegd dat ze lekker haar eigen dingen moet doen omdat ik bezig ben, maar dat dringt niet door. Dus helaas, ik heb geen tips voor je.

Ah, lastig he? Ik denk dat ze inderdaad aandacht/aanspraak wil. Ze heeft nogal een harde schelle stem, waar ik me ook aan kan ergeren. En, ze zegt vaak hardop (met die stem dus) wat ze op dat moment doet. Dus 'knippen, plakken' 'kopieren' 'ik ga nu Hans bellen' 'even nieten' Ik denk dus dat ze graag een praatje wil maken. Maar dat nodigt voor mij niet echt uit. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:36

De vrouw op het werk heeft als bijnaam brandweersirene & heks, omdat ze zo hard & schel praat en altijd om je heen loopt als het NIET uitkomt. Heel soms als ik even tijd heb vind ik het toch zielig en vraag ik iets, maar dan krijg ik een verhaal van 3 kwartier en daar heb ik geen tijd & zin in... silent

Je kunt misschien een keer vriendelijk iets vragen, en verder gewoon een beetje laten voor wat het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Mermaid ma 26 nov 2012 - 0:39

Volgens mij zou ik een keer terug reageren door te zeggen 'zo jij kan goed observeren' of iets in die trant.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Ella ma 26 nov 2012 - 0:47

Oh ik zou daar helemaal gek van worden zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  rapa nui ma 26 nov 2012 - 0:52

Ik kan me voorstellen dat je dit irritant vind maar is het niet vooral dat omdat je je eraan ergert al haar opmerkingen nu opvallen en je daardoor alleen maar meer opgefokt raakt? Op zich zijn het natuurlijk onschuldige dingen, eigenlijk alleen een collega die belangstellend is en graag contact met je wil. Jij vind haar opmerkingen echter niet leuk en daardoor valt zo'n beetje alles wat ze zegt verkeerd en let jij ook op elke opmerking van haar.

Ik heb dit zelf ook wel eens gehad (en misschien anderen bij mij ook wel) en toen ik me dit realiseerde heb ik zelf maar geprobeerd om het los te laten en op een gegevens moment viel het me niet eens meer op en was mijn ergernis ook weg.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Ella ma 26 nov 2012 - 0:54

Werken jullie allang daar? is ze altijd zo geweest?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:55

Een keer vriendelijk iets vragen doe ik wel eens Pippa, het is niet dat ik haar negeer Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 561177 Maar dan inderdaad even op een moment dat ik daar echt tijd voor heb. Zal nog eens proberen het met een grapje te doen. Heb ik wel eens vaker gedaan en de ene keer reageert ze daar niet op, dan snapt ze het niet. Of ze reageer gepikeerd als ik met een grapje zeg "Marieke, even in jezelf denken!" Dan zegt ze "dat bepaal ik zelf wel" dan zeg ik "ja maar hen er last van, moet me even concentrenen". Dan is ze een beetje beledigd en zegt ze helemaal niks meer. Lastig hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 2 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum