Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word hier zo zenuwachtig van

+7
Sam
Charles
Urban Naked
Minx
Bolleke
Sanne
SuzieQ
11 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  SuzieQ ma 31 dec 2012 - 23:07

Sorry voor het zeuren, maar ik heb een rothumeur door die auto, en nu is mijn buurman ook al een half uur keihard op een of andere toeter aan het blazen (een saxofoon denk ik). Hij heeft 100.000 instrumenten (hij is muziekleraar) en de meeste hoor je niet, maar waarom moet hij nou net op nieuwjaarsdag, ik heb potverdikkeme 3 uur geslapen door zieke vriend, op die rottoeter gaan blazen!!! Heb de tv al hard gezet, maar ik hoor het nog steeds. Waarom gaat hij niet gewoon even lekker op zijn keyboard spelen met koptelefoon.

Ik word dan altijd een soort van zenuwachtig, als ik iets heel irritant vind en er niks aan kan doen. Vind het juist lekker om zonder tv of muziek lekker thuis te rommelen en dat gaat zo echt niet. Hebben jullie dat zenuwachtige ook?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Sanne ma 31 dec 2012 - 23:14

Oeh, dat lijkt me niet fijn als je weinig hebt geslapen, wat op zich niet zo verwonderlijk is na oud en nieuw, zou de buurman ook wel moeten begrijpen. Hij zal toch wel een keer ophouden? Ga je dan nog even slapen ofzo.

Ik zou het wel irritant vinden, maar zenuwachtig word ik er niet van.
Hier is het overigens muisstil, alle buren (op 1 na) waren weg omdat die ene een feestje hield. Buurman slaapt blijkbaar en de rest is nog niet thuis.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Bolleke ma 31 dec 2012 - 23:35

Dat is wel erg aso idd. Ik studeer trompet dus ik moet veel spelen, maar ik hou altijd rekening met mijn buren. Nooit 's ochtends voor 10u in het weekend, en doordeweek begin ik ook pas om 10u als ik zeker weet dat iedereen weg is. Ik zou er nu ook knettergek van worden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Minx ma 31 dec 2012 - 23:39

Je hebt vooral jezelf ermee. Buurman is niet extreem vroeg begonnen en zit gewoon in zijn eigen huis. Echt aso vind ik het niet. Misschien moet hij vandaag of morgen wel ergens spelen dat hij nog even aan het oefenen is.

Edit: en hij kan ook niet weten dat je je dag niet hebt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Urban Naked di 1 jan 2013 - 0:08

Ik zou ff aanbellen en vragen of hij het nog even kan uitstellen. Ik probeer altijd de telefoonnummers van m'n buren te hebben zodat ik een sms'je kan sturen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Charles di 1 jan 2013 - 0:08

Minx schreef:Je hebt vooral jezelf ermee. Buurman is niet extreem vroeg begonnen en zit gewoon in zijn eigen huis. Echt aso vind ik het niet. Misschien moet hij vandaag of morgen wel ergens spelen dat hij nog even aan het oefenen is.

Edit: en hij kan ook niet weten dat je je dag niet hebt.

Eens.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Sam di 1 jan 2013 - 0:10

Nou ik vind eerlijk gezegd dat je op dit gebied niks kunt zeggen.
Het is smiddags en oke het is dan wel nieuwjaarsdag, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat die man niet op zn saxofoon mag spelen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Lady4 di 1 jan 2013 - 0:35

Charles schreef:
Minx schreef:Je hebt vooral jezelf ermee. Buurman is niet extreem vroeg begonnen en zit gewoon in zijn eigen huis. Echt aso vind ik het niet. Misschien moet hij vandaag of morgen wel ergens spelen dat hij nog even aan het oefenen is.

Edit: en hij kan ook niet weten dat je je dag niet hebt.

Eens.

Ook eens.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 0:47

Ik ga er ook zeker niks van zeggen hoor. Ik ben zelf naast een muziekleraar gaan wonen, dus moet er maar vrede mee hebben dat er hiernaast elke dag muziek wordt gemaakt. Ik wilde alleen even zeuren omdat sommige instrumenten zo dwars door de muur gaan en ik er een soort zenuwachtig gevoel van krijg.

Overigens nog vervelender als er iemand les heeft die het nog niet goed kan. Tijdje terug was ik ziek thuis en was dus 's avonds thuis toen hij les gaf (2 avonden per week doet hij dat, tot 22.30) en toen heeft iemand een half uur achter elkaar Una paloma blancaaaaaaaaaaaa zitten toeteren. En het zinnetje wat daarna komt ging steeds mis, en dan begon hij weer vooraan. Heel fijn om aan te horen...

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Caroow di 1 jan 2013 - 0:56

Haha wat een vreselijk nummer ook om steeds te horen. Ik snap wel dat je je er aan ergert, maar je kan er helaas niks aan doen.
Mijn buren hebben altijd ruzie 's nachts waardoor ik wakker word, net hoorde ik de buurman zeggen dat hij terug op bed ging, ik denk erover om hier een disco te organiseren nu Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 1:05

Caroow schreef:Haha wat een vreselijk nummer ook om steeds te horen. Ik snap wel dat je je er aan ergert, maar je kan er helaas niks aan doen.
Mijn buren hebben altijd ruzie 's nachts waardoor ik wakker word, net hoorde ik de buurman zeggen dat hij terug op bed ging, ik denk erover om hier een disco te organiseren nu Laughing

Haha dat is ook erg zeg. Ik heb ooit in een vorig huis uren wakker gelegen van de wekker van de buurman, die ging om 5 uur af en hij was om 7 uur nog aan het piepen. Ik heb toen heel flauw een paar keer heel hard op de muur gebonsd en toen hield het meteen op. Later kwam ik die buurman tegen in de kroeg en toen zei hij sorry smile

Het huis waar ik daarvoor woonde, kregen we op een gegeven moment nieuwe buren. We hadden eerst heel leuke buren met 2 kinderen van ik denk 3 en 5 die je echt niet hoorde. De nieuwe buren hadden er 3, en die leken wel de hele dag de trap op en af te rennen met zijn allen. Wat een herrie zeg. Ik wilde naar bed gaan, rond 0.00 uur, waren die kinderen me toch een partij herrie aan het maken! Ik heb toen maar een cd van Metallica opgezet op volume 10, ben gaan douchen en heb 10 min later de cv afgezet. Herrie was ook opgehouden. Ik vond het nogal flauw van mezelf, maar ik vond die buren ook niet aardig. Ze zeiden nooit iets, nog geen goedemorgen als je 's morgens tegelijk je auto in ging. Maar toen ik de buurvrouw een keer aansprak toen ze in de tuin aan het werken was, bleek ze precies te weten wie ik was en dat mijn relatie uit was en ik er nu alleen woonde.

Maar dit huis is gelukkig niet zo gehorig dat ik veel hoor. Alleen dus die instrumenten (maar bv geen gitaar, keyboard enz) en soms de tv van de buren. Ze hebben een nieuwe waar het geluid van de achterkant komt (ze hadden eerst nog zo'n kast) en ze zijn rond de 80, dus dat ding staat nogal hard. Als de buurman lesgeeft, doet de buurvrouw een koptelefoon op en hoor ik de tv dus niet. Ach ja misschien gaan ze bijna met pensioen of naar een bejaardenhuis ofzo, ze zijn tenslotte al best oud. Hoewel, misschien komt er dan een gezin met 4 schreeuwende kinderen...

Ik lijk nu net een vervelende zeurende buurvrouw, maar mijn buren zijn verder heel aardig hoor. Ik zit vandaag gewoon even in de zeurmodus geloof ik.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Charles di 1 jan 2013 - 1:05

Je klinkt als een flinke chagerijn. Embarassed
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  SuzieQ di 1 jan 2013 - 1:07

Charles schreef:Je klinkt als een flinke chagerijn. Embarassed

Haha dat ben ik ook vandaag vrees ik. Ik moet gewoon van de bank af komen en iets nuttig gaan doen.
Het komt denk ik door die vernielling van gisteravond en omdat ik het zo rot vind voor mijn vriend. De buurman is al lang opgehouden met toeteren dus ik heb echt helemaal niks te zeuren nu.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Charles di 1 jan 2013 - 1:19

Dat met die auto is ook echt vreselijk aso.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  SDL di 1 jan 2013 - 8:52

Ik zou het niet echt prettig vinden om naast een muziekleraar te wonen, denk ik. Leuk dat je muziek maakt maar daar hoef ik toch geen tig keer per week last van te hebben. Ik zou dus not amused zijn als iemand aan huis 2x per week muziekles geeft en dan ook nog is op nieuwjaarsdag loopt te tetteren. Kom op, hou een beetje rekening met de buren!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Fortissimo di 1 jan 2013 - 9:59

Uiteraard doet die buurman niet heel veel verkeerd, maar ik ben ook muzikant en je kunt gewoon rekening houden met je medemens. Ik kies ervoor om muziek te maken, daar hoeft een ander geen last van te hebben. Dus heb ik daarvoor een apparaat, die ik inplug in mijn instrument en dan hoor ik mezelf spelen door middel van oordopjes en zo hebben de buren er geen last van (Woon in een flat).
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Bolleke di 1 jan 2013 - 21:47

Verbaasd mij dat veel mensen zeggen dat ze zich een beetje aanstelt. Het komt niet in mijn hoofd op om op 1 januari te gaan spelen, hooguit in de late middag. Mijn buren horen mij gewoon spelen alsof ik bij hun in de kamer zit, dus ik hou daar echt veel rekening mee.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Fortissimo wo 2 jan 2013 - 4:19

Bolleke schreef:Verbaasd mij dat veel mensen zeggen dat ze zich een beetje aanstelt. Het komt niet in mijn hoofd op om op 1 januari te gaan spelen, hooguit in de late middag. Mijn buren horen mij gewoon spelen alsof ik bij hun in de kamer zit, dus ik hou daar echt veel rekening mee.

Nou inderdaad. Het is toch onze keus om muziek te maken, daar hoeft een ander geen last van te hebben mijns inziens.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word hier zo zenuwachtig van Empty Re: Ik word hier zo zenuwachtig van

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum