Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word er helemaal zenuwachtig van

+16
Green_Pepper
Blond
Polly
Antibes
rapa nui
Ella
Mermaid
bolus26
Paper Crown
Rush
xxjojootjexx
Lonely Goatherd
Elliot
Minx
Caribbeanlover
Marin
20 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:59

Ella schreef:Werken jullie allang daar? is ze altijd zo geweest?

Ik werk hier 1.5 jaar en zij 9 maanden, en ja dit is altijd al zo geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 1:03

rapa nui schreef:Ik kan me voorstellen dat je dit irritant vind maar is het niet vooral dat omdat je je eraan ergert al haar opmerkingen nu opvallen en je daardoor alleen maar meer opgefokt raakt? Op zich zijn het natuurlijk onschuldige dingen, eigenlijk alleen een collega die belangstellend is en graag contact met je wil. Jij vind haar opmerkingen echter niet leuk en daardoor valt zo'n beetje alles wat ze zegt verkeerd en let jij ook op elke opmerking van haar.

Ik heb dit zelf ook wel eens gehad (en misschien anderen bij mij ook wel) en toen ik me dit realiseerde heb ik zelf maar geprobeerd om het los te laten en op een gegevens moment viel het me niet eens meer op en was mijn ergernis ook weg.

Dikgedrukte klopt helemaal hoor. Dat zal ook meespelen. Maar ik word er serieus nerveus van als iemand de hele dag op me let en zo'n beetje alles benoemt wat ik doe. Toen mijn moeder dat wel eens deed ergerde ik me daar ook aan. Maar tegen haar kon ik dat makkelijk zeggen. Of als mijn vriend dat doet zeg ik gewoon "joh zit niet zo op me te letten" en dan is het klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Ella ma 26 nov 2012 - 1:07

Carrie schreef:
Ella schreef:Werken jullie allang daar? is ze altijd zo geweest?

Ik werk hier 1.5 jaar en zij 9 maanden, en ja dit is altijd al zo geweest.

Ik zou of het negeren (doen alsof je het niet hoor) of er iets op terug zeggen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Antibes ma 26 nov 2012 - 1:36

Carrie schreef:
rapa nui schreef:Ik kan me voorstellen dat je dit irritant vind maar is het niet vooral dat omdat je je eraan ergert al haar opmerkingen nu opvallen en je daardoor alleen maar meer opgefokt raakt? Op zich zijn het natuurlijk onschuldige dingen, eigenlijk alleen een collega die belangstellend is en graag contact met je wil. Jij vind haar opmerkingen echter niet leuk en daardoor valt zo'n beetje alles wat ze zegt verkeerd en let jij ook op elke opmerking van haar.

Ik heb dit zelf ook wel eens gehad (en misschien anderen bij mij ook wel) en toen ik me dit realiseerde heb ik zelf maar geprobeerd om het los te laten en op een gegevens moment viel het me niet eens meer op en was mijn ergernis ook weg.

Dikgedrukte klopt helemaal hoor. Dat zal ook meespelen. Maar ik word er serieus nerveus van als iemand de hele dag op me let en zo'n beetje alles benoemt wat ik doe. Toen mijn moeder dat wel eens deed ergerde ik me daar ook aan. Maar tegen haar kon ik dat makkelijk zeggen. Of als mijn vriend dat doet zeg ik gewoon "joh zit niet zo op me te letten" en dan is het klaar.

Ik vind dat je dat best een keertje eruit mag flappen hoor "joh, bemoei je met je eigen zaken", of "houd je mond eens, ik probeer te werken". Tuurlijk is het niet aardig, maar subtiel werkt ook niet. En ik vind persoonlijk een keer een kribbige sneer beter dan een heel serieus gesprek alsof het een serieus sociaal probleem is wat ze nu doet ofzo. Je moet er ook niet meer waarde aan gaan hangen dan het heeft. Als jij één keertje uitvalt zal ze heus niet gelijk van een brug springen (en zo wel, dan was het vast niet alleen jouw schuld).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 1:37

Carrie schreef:
Maura schreef:Ik denk dat ze gewoon met jou in contact wil komen. Ik zou haar voor de gein eens vragen hoe haar weekend is geweest. Wedden dat er dan heel wat komt.

Haha ja dat weet ik, daarom vraag ik het juist niet Embarassed Omdat ze dan de oren van mijn kop lult. Ook niet erg aardig van mij. Maar ik erger me zo aan haar, wil gewoon dat ze me met rust laat zodat ik mijn werk kan doen. Niet erg sociaal van mij.

Hahaha, dat ken ik. Wink

Een ex-collega en ik konden niet meer verschillen dan we deden. En als ik haar vroeg, uit beleefdheid, hoe haar weekend was geweest, dan kreeg ik een verhaal, waarbij ik mijn best moest doen om niet te gapen. En had ik altijd spijt dat ik het had gevraagd.

Maar hoe kom je er vanaf? Want ze heeft kennelijk iets in jou gezien wat haar heel erg bevalt en ze zal net zolang haar best doen, tot ze een gesprek met je heeft gehad. Heel lastig, haha. Sorry, maar moet er stiekem wel om lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 1:59

Maura schreef:
Carrie schreef:
Maura schreef:Ik denk dat ze gewoon met jou in contact wil komen. Ik zou haar voor de gein eens vragen hoe haar weekend is geweest. Wedden dat er dan heel wat komt.

Haha ja dat weet ik, daarom vraag ik het juist niet Embarassed Omdat ze dan de oren van mijn kop lult. Ook niet erg aardig van mij. Maar ik erger me zo aan haar, wil gewoon dat ze me met rust laat zodat ik mijn werk kan doen. Niet erg sociaal van mij.

Hahaha, dat ken ik. Wink

Een ex-collega en ik konden niet meer verschillen dan we deden. En als ik haar vroeg, uit beleefdheid, hoe haar weekend was geweest, dan kreeg ik een verhaal, waarbij ik mijn best moest doen om niet te gapen. En had ik altijd spijt dat ik het had gevraagd.

Maar hoe kom je er vanaf? Want ze heeft kennelijk iets in jou gezien wat haar heel erg bevalt en ze zal net zolang haar best doen, tot ze een gesprek met je heeft gehad. Heel lastig, haha. Sorry, maar moet er stiekem wel om lachen.

Niet lachen jij! Very Happy

Ja soms maak ik ook wel eens grapjes met haar, als ze iets vertelt en het duurt lang, dan laat ik mijn hoofd op mijn bureau vallen en dan begin in te snurken. Daar kan ze dan wel weer om lachen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Polly ma 26 nov 2012 - 2:32

Haha, sorry Carrie, ik moet ook lachen om je topic Very Happy Kan me voorstellen dat het super vervelend is, maar als zelfs je hoofd neerleggen en snurken niet helpt denk ik dat je ermee zal moeten leren leven.... Je avatar is in ieder geval heel passend voor de situatie Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:32

Hahaha sorry ik moet er ook om lachen. Ik zie het al helemaal voor me, wat mega irritant. Ik zou er gewoon eens wat van zeggen.

Ik heb een collega die zich altijd met de uitgaande post bemoeit (eigenlijk bemoeit ze zich overal mee maar dit is echt irritant) en "grapjes" pikte ze niet op. Toen heb ik gewoon een keer gezegd: Zeg P. wil je je niet met de post bemoeien? Leg het maar gewoon neer. Dat hielp wel 2 dagen Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Rush ma 26 nov 2012 - 3:38

Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 4:45

Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 4:55

Harrison schreef:
Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 253468018

Ik had ook rechten moeten gaan studeren.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Blond ma 26 nov 2012 - 5:04

Waarschijnlijk let je er nu heel erg op, waardoor je je echt ergert aan die opmerkingen. Tenminste, dat zou bij mij meespelen. Ik had ooit een collega en die zei na elke zin: "Weet je niet?". Daar ging ik me zo aan ergeren!

Ik zou het ook een keer niet al te tactisch zeggen. Tact werkt blijkbaar niet, en jij vindt het vervelend. Daar mag je best iets van zeggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Green_Pepper ma 26 nov 2012 - 5:40


Wat een eeuh observerend persoon, lijkt me verschrikkelijk! Ik zou hele irritante en sarcastische opmerking terug gaan maken angel

Lekker mandarijntjes bij je en een appel? --> Goh nou je het zegt! Ik dacht een gevulde koek en een zak drop.
Heb je een lekker broodje gekocht? --> Nee, toen de kantine-mevrouw de andere kant op keek heb ik hem gejat en ben ik heel snel weer terug gelopen.

Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 5:52

Punk'd schreef:
Harrison schreef:
Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 253468018

Ik had ook rechten moeten gaan studeren.. Rolling Eyes

Nee hoor, zij is 1 van de secretaresses haha! Een rijke man trouwen, dat moet je doen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Mamsie di 27 nov 2012 - 0:55

Ik zou gewoon zeggen " wil je alstublieft niet zo op mij letten en alles benoemen wat ik doe, ik word er zenuwachtig van en het irriteert me."
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 1:11

Mamsie schreef:Ik zou gewoon zeggen " wil je alstublieft niet zo op mij letten en alles benoemen wat ik doe, ik word er zenuwachtig van en het irriteert me."

Ja misschien moet ik dat ook wel gewoon eens zeggen tegen haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 1:12

Green_Pepper schreef:
Wat een eeuh observerend persoon, lijkt me verschrikkelijk! Ik zou hele irritante en sarcastische opmerking terug gaan maken Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 2474380249

Lekker mandarijntjes bij je en een appel? --> Goh nou je het zegt! Ik dacht een gevulde koek en een zak drop.
Heb je een lekker broodje gekocht? --> Nee, toen de kantine-mevrouw de andere kant op keek heb ik hem gejat en ben ik heel snel weer terug gelopen.


Haha! Weet je wat ze ook doet? Als ze iets zegt en ik versta het niet, gaat ze het herhalen en dan heel duidelijk articuleren. Alsof ik doof ben "OF JE NOG WAT DRINKEN WILT!" aaahhhh

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Mamsie di 27 nov 2012 - 1:21

Carrie schreef:
Mamsie schreef:Ik zou gewoon zeggen " wil je alstublieft niet zo op mij letten en alles benoemen wat ik doe, ik word er zenuwachtig van en het irriteert me."

Ja misschien moet ik dat ook wel gewoon eens zeggen tegen haar.

Ja ik ben van mening dat wanneer je gewoon zegt wat je bedoelt en dit op een nette en duidelijke manier doet dat de meeste mensen dit ook begrijpen en zeker als je uitlegt dat het je zenuwachtig maakt en je er niet prettig vind.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:22

Harrison schreef:
Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 253468018

Laten ze dat op het werk bezorgen dan?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 3:26

Ik ben voor Mamsies optie. De zgn. ik-boodschap. Werkt als een trein.

Trouwens, ik ben gisteren uitgevallen tegen een collega. Had zelf het gevoel dat ik heet bot en kribbig was, maar niemand had iets in de gaten. Da's toch ook raar? Ontplof je bijna, doe je dat blijkbaar zo beschaafd dat het niemand opvalt. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 5:42

Caribbeanlover schreef:
Harrison schreef:
Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 253468018

Laten ze dat op het werk bezorgen dan?

Ja.. Relax toch, dan is er altijd iemand om het in ontvangst te nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Melis_je wo 28 nov 2012 - 23:39

Ik ken ook zo iemand. Ik kom haar niet zo vaak tegen, maar ze benoemt ook alles wat ze ziet. Ze is verder echt heel leuk, dus daarom erger ik meer niet meer aan. Ik moet er wel een beetje om lachen. Ze heeft nu een vriend gevonden die precies hetzelfde doet, hilarisch.

Als ik er 8 uur per dag tegenover moest zitten, zou ik er wel gek van worden en haar vragen ermee te stoppen. Niet als 'serieus gesprek' ofzo, gewoon neutraal.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 23:48

Harrison schreef:
Caribbeanlover schreef:
Harrison schreef:
Rush schreef:Ik had altijd een collega die bij ieder binnenkomend pakketje (nog dicht op de balie dus) vroeg; Wat zit er in het pakketje?

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet door dozen heen kon kijken. Dat hielp inderdaad ook een paar dagen en toen kwam z`n nieuwsgierigheid weer opzetten. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 394967

Hahaha dat doen ze hier ook. Nouja, ze pakken gewoon het pakketje en gaan het bestuderen. Stelletje nieuwsgierige aagjes. Moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben als die ene collega weer iets van chanel heeft besteld of die andere collega weer iets bij zalando. Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 253468018

Laten ze dat op het werk bezorgen dan?

Ja.. Relax toch, dan is er altijd iemand om het in ontvangst te nemen.

Aha, da''s wel waar idd en handig

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 8:47

Rood schreef:Ik ben voor Mamsies optie. De zgn. ik-boodschap. Werkt als een trein.

Trouwens, ik ben gisteren uitgevallen tegen een collega. Had zelf het gevoel dat ik heet bot en kribbig was, maar niemand had iets in de gaten. Da's toch ook raar? Ontplof je bijna, doe je dat blijkbaar zo beschaafd dat het niemand opvalt. Rolling Eyes

Hmm meer oefenen dan! Heel goed dat je er al iets van zei en nu met iets meer boos erin, niet te aardig. Ook weer niet te boos, maar een mooie tussenweg. Moeilijk he? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 8:49

Melis_je schreef:Ik ken ook zo iemand. Ik kom haar niet zo vaak tegen, maar ze benoemt ook alles wat ze ziet. Ze is verder echt heel leuk, dus daarom erger ik meer niet meer aan. Ik moet er wel een beetje om lachen. Ze heeft nu een vriend gevonden die precies hetzelfde doet, hilarisch.

Als ik er 8 uur per dag tegenover moest zitten, zou ik er wel gek van worden en haar vragen ermee te stoppen. Niet als 'serieus gesprek' ofzo, gewoon neutraal.

Wow haha. Kunnen ze lekker de hele dag captain obvious bij elkaar zijn.

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Frabz-Thanks-captain-obvious-f3ab1c


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word er helemaal zenuwachtig van - Pagina 3 Empty Re: Word er helemaal zenuwachtig van

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum