Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn?

+29
Juutjepetuutje
Lot
blondje1313
Sophiee
LDJ
Teddyaapje
vlinder-2011
Ella
Snoes
Liadan
Happydobby
Sterrin_
Manderijn
Susan
Paper Crown
bolus26
liesje
Sanne
Highway
peach
Linda
SarahKey
_Lana_
smooch
M-G
Puggle
Printje
Shy
ekjir@M
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn? - Pagina 3 Empty Re: Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn?

Bericht  Parel ma 26 nov 2012 - 8:46

Ik vond het echt fantastisch!
Alleen al het idee niks te moeten, en elke dag lekker doen waar je zin in hebt!
Of jezelf niet aan hoeven te kleden na een (_(%nacht vanwege de baby, hoezee!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn? - Pagina 3 Empty Re: Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn?

Bericht  Aimee ma 26 nov 2012 - 8:47

Ik vond mijn verlof heeeerlijk. Had er wel veel moeite mee om met verlof te gaan, maar eenmaal thuis vond ik het echt heel fijn. Ik had ook liever nog langer thuis gebleven, maar dat kwam ook omdat ik er eigenlijk nog niet klaar voor was om werk en thuis te gaan combineren (huilbaby, flesweigeraar)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  June ma 26 nov 2012 - 8:49

Lot schreef:Ik ken wel 'aanrommelen'. Bedoel je dat?

Ik heb ook echt nog nooooit van omflutteren gehoord Very Happy. Het is volgens mij dialect, maar wat een leuk woord!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Sanne ma 26 nov 2012 - 9:59

June schreef:

Ik heb ook echt nog nooooit van omflutteren gehoord Very Happy. Het is volgens mij dialect, maar wat een leuk woord!

Haha, ik ook niet. Ik vond het typisch een 'autocorrect'-woord van de iphone Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:02

hahahha ik hou niet van nietsdoen hahahaha ik krijg daar helemaal de kriebels van.

Maar goed we zullen zien, en anders ga ik gewoon iedereen meeten van hier ahhaha. Help printje haar verlof door.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak ma 26 nov 2012 - 10:04

Printje schreef:hahahha ik hou niet van nietsdoen hahahaha ik krijg daar helemaal de kriebels van.

Maar goed we zullen zien, en anders ga ik gewoon iedereen meeten van hier ahhaha. Help printje haar verlof door.

haha, je bent welkom hoor Wink!
Ik ga alleen niet zo ver meer rijden...
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Sanne ma 26 nov 2012 - 10:05

Printje schreef:hahahha ik hou niet van nietsdoen hahahaha ik krijg daar helemaal de kriebels van.

Haha, of je gaat de strijd aan voor de titel 'meest actieve forummer'.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Manderijn ma 26 nov 2012 - 10:12

Nee, want dat zou ik thuis doen. Omflutteren doe ik buitenshuis.. boodschapje hier, bakje thee dáár, broodje eten hier, zo wat smile

Het zal wel een fries woord zijn waar ik van denk dat iedereen weet wat het is. Yes

Laatst aangepast door Manderijn op ma 26 nov 2012 - 10:15; in totaal 2 keer bewerkt

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:13

Sanne schreef:

Haha, of je gaat de strijd aan voor de titel 'meest actieve forummer'.

hahaha ja das een goeie, ik ga jullie hier de hele dag vervelen met allerlei topics.. angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Juutjepetuutje ma 26 nov 2012 - 19:37

Manderijn schreef:

Nee, want dat zou ik thuis doen. Omflutteren doe ik buitenshuis.. boodschapje hier, bakje thee dáár, broodje eten hier, zo wat smile

Het zal wel een fries woord zijn waar ik van denk dat iedereen weet wat het is. Yes

Haha ik had er echt nog nooit van gehoord... maar ik woon ook niet in Friesland
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: