Opzien tegen 1ste verjaardagsfeestje...
+8
Annie24
sabje
Liadan
Printje
Darius
Bruintje Beer
Susan
Chelle
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opzien tegen 1ste verjaardagsfeestje...
Hoeveel mensen hebben jullie uitgenodigd voor de eerste verjaardag van jullie kindje? En ging dat goed?
Volgende maand wordt A. 1 jaar en we hebben uitnodigingen verstuurd.
Er komen 7 kinderen en nog 2 oudere kinderen van 12 en 15 jaar. En er komen 16 volwassenen. In totaal zullen we met zn 28en zijn.
Nu denk ik ineens dat het wel erg druk gaat worden. Maar zou echt niet weten wie ik niet had moeten uitnodigen. Op de uitnodiging hebben we gezet dat het van 14.00 tot 17.00 duurt.
Ik hoop echt dat het mooi weer wordt anders zie ik het echt helemaal niet meer zitten. haha!!
Is het echt zo raar dat ik tegenop zie?
Ik vind het nu al zielig voor A dat het zo druk gaat worden.
Volgende maand wordt A. 1 jaar en we hebben uitnodigingen verstuurd.
Er komen 7 kinderen en nog 2 oudere kinderen van 12 en 15 jaar. En er komen 16 volwassenen. In totaal zullen we met zn 28en zijn.
Nu denk ik ineens dat het wel erg druk gaat worden. Maar zou echt niet weten wie ik niet had moeten uitnodigen. Op de uitnodiging hebben we gezet dat het van 14.00 tot 17.00 duurt.
Ik hoop echt dat het mooi weer wordt anders zie ik het echt helemaal niet meer zitten. haha!!
Is het echt zo raar dat ik tegenop zie?
Ik vind het nu al zielig voor A dat het zo druk gaat worden.
Laatst aangepast door Chelle op wo 18 apr 2012 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Opzien tegen 1ste verjaardagsfeestje...
Wij nodigen gewoon het vaste verjaardagsgroepje uit. Ik vond het niet echt zielig of zo, het ging niet anders dan andere verjaardagen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
+1Susan schreef:Wij nodigen gewoon het vaste verjaardagsgroepje uit. Ik vond het niet echt zielig of zo, het ging niet anders dan andere verjaardagen.
Zie er alleen tegenop dat dit het 1e feestje is dat mijn zwager en schoonzus hebben sinds het overlijden van hun dochtertje van 8 maanden. Misschien laten we die apartkomen. Zelf vinden wij het ook moeilijk maar ja het is D. zijn 1e verjaardag en het leven gaat door hoe hard het ook is.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij deden de eerste verjaardag sochtends en smiddags na het slaapje. Dus niet iedereen tegelijk.
Het hoeft niet overdreven druk te zijn voor je kindje, als er maar niet van die blerende oma's en tantes zijn. Laat je kindje gewoon zijn gang gaan, komt het vast goed.
Het hoeft niet overdreven druk te zijn voor je kindje, als er maar niet van die blerende oma's en tantes zijn. Laat je kindje gewoon zijn gang gaan, komt het vast goed.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zie ook altijd tegen feestjes op je bent alleen maar aan het lopen en naderhand is je huis een grote zooi
Deels doe ik het zelf want we nodigen voor R best veel mensen uit omdat ik voor hem een echt feest wil geven maar voor mezelf.....ik vind het echt niet leuk
Deels doe ik het zelf want we nodigen voor R best veel mensen uit omdat ik voor hem een echt feest wil geven maar voor mezelf.....ik vind het echt niet leuk
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vond het niet zielig voor de kinderen. Ze vinden hey beiden wel prima.
Zelf vind ik het wel vreselijk. Weer zijn alleen maar aan het rennen en vliegen en krijgen niet de kans om te genieten van de verjaardag.
Zelf vind ik het wel vreselijk. Weer zijn alleen maar aan het rennen en vliegen en krijgen niet de kans om te genieten van de verjaardag.
Gast- Gast
Darius schreef:Wij deden de eerste verjaardag sochtends en smiddags na het slaapje. Dus niet iedereen tegelijk.
En verder deden wij het ook zo.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja hier hebben we directe familie en 2 beste vrienden uitgenodigd. Dus dan zit je al gauw op een aardig groepje.
Ik heb me wel voorgenomen dat gewoon lekker een dutje gaat doen alsze echt moe is.
A is best gevoelig. vandaar dat ik er wel tegenop zie. Aan de andere kant heb ik er juist wel zin in.
Echt een beetje dubbel gevoel...
Ik heb me wel voorgenomen dat gewoon lekker een dutje gaat doen alsze echt moe is.
A is best gevoelig. vandaar dat ik er wel tegenop zie. Aan de andere kant heb ik er juist wel zin in.
Echt een beetje dubbel gevoel...
Chelle- Prater
Hier waren ook veel mensen. Heb het van 14.00 tot 19.00 gevierd. Hij is tussendoor nog naar bed geweest. Ik denk dat er zo rond de 40 mensen waren. M.ax vond het allemaal wel prima en hij kan er ook goed tegen. Heeft lekker zelf gespeeld. Wij hebben best een groot huis en beneden nog een speelkamer. Dus er was genoeg ruimte. Hoop volgend jaar wel naar buiten te kunnen. Is toch wel fijner. Gelukkig heeft mijn moeder mee geholpen, want iedereen kwam bijna tegelijk. Volgende verjaardag doen we weer hetzelfde, kan naar mijn idee niet minder mensen uitnodigen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Printje schreef:Ik zie ook altijd tegen feestjes op je bent alleen maar aan het lopen en naderhand is je huis een grote zooi
De zooi vind ik nog niet eens zo erg. Bij ons helpen mensen vaak mee dus dat is dan wel weer fijn.
Ik denk echt alleen in het belang van A en wil dat zij het leuk heeft.
Waarschijnlijk zit ik me weer druk te maken om niks. ik zit me net te bedenken dat ze ook wel eens een feestje op de opvang heeft gehad met veel kinderen en juffen en dat heeft ze ook overleefd
Nog tips waar ik wel rekening mee kan houden of leuke ideeen?
Chelle- Prater
Chelle ik doe het ook echt alleen voor mijn zoontje. ik vind het ook wel gezellig maar je bent zelf alleen maar bezig met van alles en nog wat. Dit jaar had ik alles op eettafel gezet en gezegd dat wij de eerste ronde deden en dat je daarna zelf mag pakken maar toch ben je zelf de hele tijd bezig (of ik doe het gewoon fout...)
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Chelle ik doe het ook echt alleen voor mijn zoontje. ik vind het ook wel gezellig maar je bent zelf alleen maar bezig met van alles en nog wat. Dit jaar had ik alles op eettafel gezet en gezegd dat wij de eerste ronde deden en dat je daarna zelf mag pakken maar toch ben je zelf de hele tijd bezig (of ik doe het gewoon fout...)
Je doet het heus niet dout. Je bent gewoon een goeie gastvrouw
Chelle- Prater
Chelle schreef:Printje schreef:Chelle ik doe het ook echt alleen voor mijn zoontje. ik vind het ook wel gezellig maar je bent zelf alleen maar bezig met van alles en nog wat. Dit jaar had ik alles op eettafel gezet en gezegd dat wij de eerste ronde deden en dat je daarna zelf mag pakken maar toch ben je zelf de hele tijd bezig (of ik doe het gewoon fout...)
Je doet het heus niet dout. Je bent gewoon een goeie gastvrouw
hahaha dat zal het wel zijn idd;)
Printje- Lady Post-a-lot
Wij hadden 's morgens 1 groepje en 's middags 1 groepje.
Y. is erg snel overprikkeld, vandaar.
Oja...vergeet geen foto's te maken waar je zelf op staat. Die hebben wij dus niet
Y. is erg snel overprikkeld, vandaar.
Oja...vergeet geen foto's te maken waar je zelf op staat. Die hebben wij dus niet
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hadden voor het feestje van L ook ruim 40 volwassenen en 15 kinderen van 4 jaar en jonger. Ik zou ook niet weten wie ik niet zou kunnen uitnodigen. We zijn nu eenmaal begonnen met kinderverjaardagen van buren en vrienden. Toen waren er echter nog niet zoveel kids haha.
Aangezien L in oktober jarig is (dus geen mooi weer) en ik dit echt niet in huis wil/kan hebben, hebben wij een scoutingsgebouw in onze wijk afgehuurd. I-de-aal!!! Kostte 50 euro, heel veel ruimte en van alle gemakken voorzien. Na een half uurtje opruimen de deur weer achter ons dicht getrokken en in een schoon huis thuis gekomen. Vriend en ik zijn in de zomer jarig en dan doen we het vaak in de tuin met een tent, maar dat opzetten en afbreken kost veel meer tijd. Is mij het geld dus wel waard!
Aangezien L in oktober jarig is (dus geen mooi weer) en ik dit echt niet in huis wil/kan hebben, hebben wij een scoutingsgebouw in onze wijk afgehuurd. I-de-aal!!! Kostte 50 euro, heel veel ruimte en van alle gemakken voorzien. Na een half uurtje opruimen de deur weer achter ons dicht getrokken en in een schoon huis thuis gekomen. Vriend en ik zijn in de zomer jarig en dan doen we het vaak in de tuin met een tent, maar dat opzetten en afbreken kost veel meer tijd. Is mij het geld dus wel waard!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wow...40 mensen ....
F. wordt volgende maand 1 jaar. Ik denk dat wij maar ongeveer 10 mensen uitnodigen (alleen opas, omas, broers met aanhang en kids) en dan vinden wij het wel welletjes.
F. wordt volgende maand 1 jaar. Ik denk dat wij maar ongeveer 10 mensen uitnodigen (alleen opas, omas, broers met aanhang en kids) en dan vinden wij het wel welletjes.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hier komt ook de standaard groep, fam en vrienden. Is denk ik rond de 35 man. Ze komen over de hele dag verspreid, en kindjes doen gewoon de normale dutjes etc. Verder zijn ze druk bezig met spelen en dat vinden ze geweldig. Ik zelf vind het altijd veel op en neer geren maar heb het er graag voor over!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Jeetje, wat een verjaardagsfeesten! Hier was het wat bescheidener: een man of vijftien. Meer zou ook echt niet onze woonkamer passen, trouwens. Dat was dan alleen familie en een aantal vrienden kwamen de dagen / weken erna apart nog een keer langs met een cadeautje. Nodigen jullie naaste vrienden sowieso ook uit voor de verjaardagen van kinderen?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Opzien tegen 2e bevalling
» 1ste verjaardag
» pop voor 1ste verjaardag ?
» Cadeau 1ste verjaardag ; meisjesmama's?
» Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn?
» 1ste verjaardag
» pop voor 1ste verjaardag ?
» Cadeau 1ste verjaardag ; meisjesmama's?
» Opzien tegen verlof of vond je het juist fijn?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: