Ben jij ordinair geweest?
+53
Rouxxxe
Ilovethe90s
Exogenesis
Niekske
VeryCherry
Lot
Blair
Bay
Star007
Bliss
Linda
Printje
Monte
PapillonRose
Ella
Thunder
Poubelle
Suus
Susan
Katrien
Flippin' Bitch
Aziraphale
Mamsie
Mermaid
SuperGrover
SDL
minoessepoes
Sugarfall
loura
xCherona
Lady Starstruck
M@niek
SoGood
Blond
Mizz_S
Elliot
Rush
Paper Crown
Theeleut
_Summer
Antibes
Kaboutertje
Phileine
Parel
Mees
Caramba
Jeanette
JD
_Lacey_
Marin
Minx
Twellie
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij ordinair geweest?
Poubelle schreef:Ik was wel een beetje ordinair denk ik.
Met uitgaan was mijn kledingstijl 'kort, strak en weinig', al gold dat vooral voor topjes. En ik hield van make-up, véél, make-up!
Hmm als ik er zo over nadenk denk ik dat ik er nu op m'n ordinairst uitzie, met m'n uitgeblondeerde haar, luipaardprintjes en felroze lippen
Foto!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:Poubelle schreef:Ik was wel een beetje ordinair denk ik.
Met uitgaan was mijn kledingstijl 'kort, strak en weinig', al gold dat vooral voor topjes. En ik hield van make-up, véél, make-up!
Hmm als ik er zo over nadenk denk ik dat ik er nu op m'n ordinairst uitzie, met m'n uitgeblondeerde haar, luipaardprintjes en felroze lippen
Foto!
Haha van vroeger of nu?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Harrison schreef:Chance schreef:Whaha die mocht ik echt niet van mijn ouders aan/hebben. Ik had een vriendin en die had ze ook, en die ging ermee paardrijden. En beledigd dat ze was toen de instructrice haar verzocht die schoenen voortaan niet meer te combineren met paarden.
Hahahaha hoe dan?! Dat past toch nooit in die dingen waar je je voeten in stopt?
Ternauwernood ging het erin. Hing niet over nee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee ik was niet ordinair, ik vind mensen best snel ordinair. Zo droeg ik bijvoorbeeld vroeger een lichte spijkerbroek, adidasjes en een zacht vestje met een rits (ook in een periode zo'n tattoo ketting, weet iemand wat ik bedoel?). Dat was niet echt ordinair, dat was mode denk ik, alleen als ik daar nu aan terug denk zou ik het nu wel aks ordinair bestempelen. Maar ik denk niet dat iemand mij toen voor ordinair aan zag.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Euhm nee, niet echt ordinair. Van alto naar goth en daarvoor was ik een fervent gabberinnetje. En bóós dat ik op mijn ouders was dat ik geen undercut mocht. Gelukkig later wel ingehaald, whahahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm niet echt denk ik, ik wilde wel naveltruitjes aan en ik wilde een neuspiercing, maar dat mocht allemaal niet van mijn ouders. Ik ben nog een tikje alto geweest, met dr martens, wijde broeken en de bloezen van mijn moeder echt triest als ik erover nadenk, haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik geloof het niet. Echt modieus was het niet, zéker voor m'n 16e niet (denk: paardentruien), maar ordi? Nee.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Nee en als ik die kant al uit dreigde te gaan dan had mijn moeder me gecorrigeerd geloof ik.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Nee, ik ben zeker niet ordinair geweest. Was eerder een grijze muis.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik droeg naveltruitjes op m'n 16e, maar of dat echt ordinair is/was? Ik vind zelf van niet en droeg er bijv. geen kort broekje/rokje bij, in dat geval had ik het namelijk wel ordinair gevonden.
Ik geloof dat ik me nu meer ordinair kleed dan toen ik een tiener/puber was . Ik draag nu gerust kleding met luipaardprintjes of nauwsluitende kleding, maar stem daar de rest van m'n outfit wel op af.
Ik geloof dat ik me nu meer ordinair kleed dan toen ik een tiener/puber was . Ik draag nu gerust kleding met luipaardprintjes of nauwsluitende kleding, maar stem daar de rest van m'n outfit wel op af.
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Ik vond mezelf niet ordinair, maar als ik er aan terugdenk was ik dat soms wel. Ook ik liep op mn 15e in Hollywood met korte rokjes en topjes, en oh wat vond ik mezelf cool.
Ik weet ook nog dat ik een schoolfeest had in een of andere club in de stad, en mijn vaste vriendinnen gingen eerder naar huis, ik bleef hangen met wat kennissen. Die meiden waren alleen maar met jongens bezig en dat boeide me totaal nog niet, dus ik wilde uiteindelijk ook naar huis. En daar liep ik dan, over de Coolsingel, 13 of 14 jaar, op veel te hoge hakken, een zwarte hemdje en een mini tijgerrokje. Ik was ZO blij dat mijn vader me toen kwam halen :')
Verder sloeg ik vooral de plank mis met alles, ik was echt zo'n awkward type waarvan niemand wist wat ze er nou mee aan moesten, en daarbij liep ik altijd met mn beste vriendin (zwaar gothic, zwart fluwelen jurken met corset en alles) door de school, maar iedereen vond het ook wel prima. Als ik nu nog foto's terugzie van die tijd, mehhhhhh haha
Ik weet ook nog dat ik een schoolfeest had in een of andere club in de stad, en mijn vaste vriendinnen gingen eerder naar huis, ik bleef hangen met wat kennissen. Die meiden waren alleen maar met jongens bezig en dat boeide me totaal nog niet, dus ik wilde uiteindelijk ook naar huis. En daar liep ik dan, over de Coolsingel, 13 of 14 jaar, op veel te hoge hakken, een zwarte hemdje en een mini tijgerrokje. Ik was ZO blij dat mijn vader me toen kwam halen :')
Verder sloeg ik vooral de plank mis met alles, ik was echt zo'n awkward type waarvan niemand wist wat ze er nou mee aan moesten, en daarbij liep ik altijd met mn beste vriendin (zwaar gothic, zwart fluwelen jurken met corset en alles) door de school, maar iedereen vond het ook wel prima. Als ik nu nog foto's terugzie van die tijd, mehhhhhh haha
Wasmachine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12
Ik ben niet ordinair geweest, ik was altijd 'kak' met mijn Ralph Lauren blousjes en Tommy Hilfiger mocassins
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dames, ik wil foto's zien! :p
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen