Ben jij ordinair geweest?
+53
Rouxxxe
Ilovethe90s
Exogenesis
Niekske
VeryCherry
Lot
Blair
Bay
Star007
Bliss
Linda
Printje
Monte
PapillonRose
Ella
Thunder
Poubelle
Suus
Susan
Katrien
Flippin' Bitch
Aziraphale
Mamsie
Mermaid
SuperGrover
SDL
minoessepoes
Sugarfall
loura
xCherona
Lady Starstruck
M@niek
SoGood
Blond
Mizz_S
Elliot
Rush
Paper Crown
Theeleut
_Summer
Antibes
Kaboutertje
Phileine
Parel
Mees
Caramba
Jeanette
JD
_Lacey_
Marin
Minx
Twellie
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ben jij ordinair geweest?
Ja!! N.a.v. het topic van minneke.
Ik was wel ordinair op mijn 15,16 jaar.
De bekende HEX schoenen met gaatjes in de zool, korte truitjes en heftige sieraden waren allemaal aanwezig!
Heeeeel soms vind ik het nog wel eens leuk.
Ik was wel ordinair op mijn 15,16 jaar.
De bekende HEX schoenen met gaatjes in de zool, korte truitjes en heftige sieraden waren allemaal aanwezig!
Heeeeel soms vind ik het nog wel eens leuk.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ben jij ordinair geweest?
Vroeger had ik wel naveltruitjes aan....maar dat was toen echt hip.
Verschrikkelijk denk ik nu
Verschrikkelijk denk ik nu
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik had eerder een navelpiercing en droeg naveltruitjes. Maar volgens mij was dat wel vrij normaal en niet ordinair. Toen vond ik dierenprintjes ordinair, maar die draag ik dan nu weer vrijwel dagelijks .
Ik moest trouwens opzoeken wat HEX schoenen zijn, wat een lelijke schoenen zeg! Ik kan me ook niet meer herinneren dat het een trend was.
Ik moest trouwens opzoeken wat HEX schoenen zijn, wat een lelijke schoenen zeg! Ik kan me ook niet meer herinneren dat het een trend was.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nope, never. Ik droeg lakschoenen, giletjes en donkerblauwe rokken.
Gast- Gast
Nee, ik was meer van de basic shirtjes. En vooral erg simpel .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had een neusring en zwart haar met rode strepen..maar da's meer alto dan ordi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, nooit. Ik droeg simpele, onopvallende kleding.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Niet ordinair, maar wel fouter dan fout! (denk aan spice girl schoenen, een trui en shirtjes met de spice girls erop....walgelijk!)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Niet ordinair a la veerkampjes, maar wel knalkleding a la Spice Girls. Ook zooo fout!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Niet dat ik weet. Ik knipte mijn spijkerbroeken aan de binnenkant pijpen altijd in, dan viel het mooier over mijn nike schoenen. Haar altijd strak naar achter. Tsja, gabber tijd.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nee, nooit..lelijk!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Sneezy schreef:Niet dat ik weet. Ik knipte mijn spijkerbroeken aan de binnenkant pijpen altijd in, dan viel het mooier over mijn nike schoenen. Haar altijd strak naar achter. Tsja, gabber tijd.
Vond dat anders ook vrij ordinair haha
Ben een ongelooflijke meeloper geweest, heb de spice girls periode gehad, gabber, alto..
En vaak zat ordinair geweest denk ik!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, vroeger droeg ik naveltruitjes, icm navelpiercing (ik had toen wel een platte buik gelukkig) en droeg vaak rode lippenstift en blauwe oogschaduw (niks mis met rode lippenstift, maar de combinatie is best fout). De oogschaduw en lippenstift was gelukkig een kortstondige fase, maar de naveltruitjes heb ik best lang gedragen. Overigens was dat bij mij op school niet eens iets wat door heel veel mensen gedragen werd, eigenlijk alleen door een paar populaire meisjes (en ik dus ).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
JaneDoe schreef:Niet ordinair, maar wel fouter dan fout! (denk aan spice girl schoenen, een trui en shirtjes met de spice girls erop....walgelijk!)
Herkenning Zo liep ik erbij in de brugklas. En met die spice girl schoenen (enórme plateaus zaten er trouwens onder) heb ik thuis eens een gat in de deur geschopt. Vergeet ik nooit weer.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
_Lacey_ schreef:Nee, nooit. Ik droeg simpele, onopvallende kleding.
Ik ook, als ik een keertje wat echt trendgevoeligs kocht, was ik standaard zes maanden te laat...
Gast- Gast
Ik denk het niet. Ik was een metalhead met zwarte Levi's, kistjes of Dr. Martens en daarop oversized bandshirts en fluwele rokken/jurken/vleermuismouwen en netpanties. Rond m'n 17e werd dat meer gothic met goggles en van die rokken met 30 kliksystemen eraan Rond m'n 20e werd ik wat normaler
Laatst aangepast door Aziraphale op do 22 nov 2012 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben het nog steeds .
Ik heb een neusbel gehad, een tongpiercing, een navelpiercing en ik heb een tattoo. Verder was ik blond en droeg ik véél make-up. Tijdens stappen hield ik van een net iets te opvallend decolleté en high heels.
Nu weet ik zeker dat ik niet ordinair overkom. Als ik bovenstaande wel eens vertel aan mensen die mij nog niet zo lang kennen, hangt hun kin op de grond. Grappig eigenlijk, toen vond ik het absoluut niet ordinair maar passen bij het modebeeld.
Ik heb een neusbel gehad, een tongpiercing, een navelpiercing en ik heb een tattoo. Verder was ik blond en droeg ik véél make-up. Tijdens stappen hield ik van een net iets te opvallend decolleté en high heels.
Nu weet ik zeker dat ik niet ordinair overkom. Als ik bovenstaande wel eens vertel aan mensen die mij nog niet zo lang kennen, hangt hun kin op de grond. Grappig eigenlijk, toen vond ik het absoluut niet ordinair maar passen bij het modebeeld.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Als ik foto's bekijk van toen ik een jaar of 17 was... veel make up, korte kleding, panterprintjes. Een beetje onder het mom van : overdaad schaadt...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Nee, ik ben heel braaf. Ik kom niet verder dan mijn navelpiercing
Gast- Gast
Nee, denk het niet. Ik heb wel naveltruitjes gedragen, maar dat was denk ik tot mijn 14e. En ik ontdekte make up ook pas tegen die tijd en dat was dan mascara en doorzichtige lipgloss.. Wel had ik vrij dunne wenkbrauwen, achteraf gezien ook door mijn schildklier. Dat is het enige wat miss enigszins ordinair zou kunnen zijn, maar ook niet denk ik doordat de rest enorm braaf was.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee. Ik droeg naveltruitjes, maar altijd met een jasje erover.
Gast- Gast
Niet ordinair, ik was meer alto. Ik droeg veel zwart, maakte me donker op en was gek op buttons, veiligheidsspelden en heel veel sieraden. Mijn haar was kort en donker. Nu ik wat ouder ben, ben ik nog steeds geen modemeisje. Ik ben nog steeds gek op m'n sneakers en ook m'n gescheurde spijkerbroeken blijven favoriet Wel netjes, maar met een randje.
Gast- Gast
Nee, ik had een vrij standaard uiterlijk.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
Parel schreef:Sneezy schreef:Niet dat ik weet. Ik knipte mijn spijkerbroeken aan de binnenkant pijpen altijd in, dan viel het mooier over mijn nike schoenen. Haar altijd strak naar achter. Tsja, gabber tijd.
Vond dat anders ook vrij ordinair haha
Haha, ok. Nou ja dan was dat ordinair. Ging ook in korte rokjes en korte truitjes icm navelpiercing naar houseparty's toe.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ordinair.
» Wat vind je ordinair?
» Is mijn jurk ordinair?
» dom geweest wat nu ?
» terug van weg geweest...
» Wat vind je ordinair?