Is mijn jurk ordinair?
+10
Niekske
Atelier Madame
Rovine
Sweety
Zininzon
Suus
minoessepoes
Ugly Betty
Rumble
Melis_je
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Is mijn jurk ordinair?
Eerlijk graag!
Ik heb hem een jaar geleden gekocht, verliefd op het kleurtje. Maar een vriendin vindt hem ordinair omdat de armsgaten wijd zijn en je daardoor een stukje van mijn bh kan zien (afhankelijk van hoe ik mijn arm heb). Ook is de stof synthetisch en 'goedkoop'.
En wat vinden jullie ervan? Het is een soort kimonojurkje. Vinden jullie dat kunnen bij westerse vrouwen?
Ik heb nu de strik aan de voorkant (dan blijft hij beter zitten). Echte kimono's strik je achter. Japanse prostituees hebben de strik voor omdat hij dan makkelijker uit te trekken is. Hoeveel van jullie wisten dat al? Dus stel dat hij niet ordinair én leuk is, zie ik er dan nog steeds uit als een prostituee?
Ik kan het commentaar hebben!
+ update stof
Ik heb hem een jaar geleden gekocht, verliefd op het kleurtje. Maar een vriendin vindt hem ordinair omdat de armsgaten wijd zijn en je daardoor een stukje van mijn bh kan zien (afhankelijk van hoe ik mijn arm heb). Ook is de stof synthetisch en 'goedkoop'.
En wat vinden jullie ervan? Het is een soort kimonojurkje. Vinden jullie dat kunnen bij westerse vrouwen?
Ik heb nu de strik aan de voorkant (dan blijft hij beter zitten). Echte kimono's strik je achter. Japanse prostituees hebben de strik voor omdat hij dan makkelijker uit te trekken is. Hoeveel van jullie wisten dat al? Dus stel dat hij niet ordinair én leuk is, zie ik er dan nog steeds uit als een prostituee?
Ik kan het commentaar hebben!
+ update stof
Laatst aangepast door Melis_je op ma 28 maa 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Re: Is mijn jurk ordinair?
Ik vind hem helemaal niet ordinair! Leuk kleurtje juist en van die strik wist ik niet eens! Ik mocht van mijn vader vroeger ook nooit een enkelbandje om omdat hoeren dat vroeger altijd droegen.
Heb je ook meningen gevraagd aan andere vriendinnen? En heb je ook een bh in dezelfde kleur? Misschien dat het dan minder opvalt.
Heb je ook meningen gevraagd aan andere vriendinnen? En heb je ook een bh in dezelfde kleur? Misschien dat het dan minder opvalt.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Wat een grote onzin dat dat jurkje ordinair zou zijn! En dat over die prostituees dat wist ik niet eens. En dan nog, misschien hebben Nederlandse prostituees wel nepnagels, dat maakt iemand anders met nepnagels toch niet meteen tot een prostituee?
Ik vind het een leuk jurkje in een prachtige kleur, gewoon lekker aan doen
Ik vind het een leuk jurkje in een prachtige kleur, gewoon lekker aan doen
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
De foto is niet helemaal scherp dus het stofje vind ik moeilijk te beoordelen, maar het model vind ik helemaal niet ordinair, wel leuk en net wat anders. Ik zou er persoonlijk wel een hempje onder dragen zodat je je bh niet ziet.
Dat van die strik voorop zou ik dus echt niet weten, vraag me ook af wie dat soort dingen dan wel weet? Ik vind het ook wel wat ver gezocht!
En daarnaast ligt het er ook een beetje aan hoe je het combineerd. Ik zou er geen grote gouden oorbellen of ketting bij doen en een beetje een neutrale schoen, geen witte lak pumps bijvoorbeeld maar misschien een mooie nude pump?
Maar als ik het zo zie vind ik het dus geen ordinair jurkje!
Dat van die strik voorop zou ik dus echt niet weten, vraag me ook af wie dat soort dingen dan wel weet? Ik vind het ook wel wat ver gezocht!
En daarnaast ligt het er ook een beetje aan hoe je het combineerd. Ik zou er geen grote gouden oorbellen of ketting bij doen en een beetje een neutrale schoen, geen witte lak pumps bijvoorbeeld maar misschien een mooie nude pump?
Maar als ik het zo zie vind ik het dus geen ordinair jurkje!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik vind het een leuk jurkje! En ik wist dat ook niet van die strik aan de voorkant.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nucia schreef:Ik vind hem helemaal niet ordinair! Leuk kleurtje juist en van die strik wist ik niet eens! Ik mocht van mijn vader vroeger ook nooit een enkelbandje om omdat hoeren dat vroeger altijd droegen.
Eens. Behalve dan dat enkelbandje...
En misschien kun je er een hemdje onder doen als je hem anders echt niet meer draagt?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind hem je leuk staan. Voorkant foto is beetje wazig maar kleur is erg leuk. Probeer een bh in ongeveer dezelfde kleur eronder te doen of eventueel een topje. Maar ik vind het echt niet ordinair staan hoor..
Vraag me dan af wat je vriendin dan nog meer ordinair vind.
Vraag me dan af wat je vriendin dan nog meer ordinair vind.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha, nee hoor echt niet ordinair en dat van die strik wist ik wel, maar daar denk ik echt niet meteen aan als ik iemand zie met een strik voorop..
Gast- Gast
Na het lezen van je verhaal had ik iets heel anders verwacht... dit vind ik echt in de verste verte niet ordinair.
Gast- Gast
Niks mis mee. Bij de titel dacht ik aan uitpuilende tieten en billen die eronderuit steken, maar het bedekt alles prima.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
De foto is een beetje wazig inderdaad, ik had het licht nodig om de kleur goed uit te laten komen. Iig fijn dat tot nu toe niemand hem ordinair vindt, want hij zit heel lekker en hij kleedt mijn na-het-eten-buikje heel mooi af. Ik doe er inderdaad maar een hemdje onder. Raar hoor, daar heb ik dus helemaal niet aan gedacht als mogelijkheid. Ik heb een oja-moment.
Maar hoe denken jullie dan over goedkope stofjes?
Maar hoe denken jullie dan over goedkope stofjes?
Melis_je- Kletskop
Dit is echt niet goedkoop hoor, eerder heel leuk! En je kunt er altijd nog een legging onder doen!
Goedkoop/ordinair is eerder zoiets:
\
van die syntetische stofjes..
Goedkoop/ordinair is eerder zoiets:
\
van die syntetische stofjes..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nobucta schreef:Niks mis mee. Bij de titel dacht ik aan uitpuilende tieten en billen die eronderuit steken, maar het bedekt alles prima.
+1! Super leuk jurkje, misschien een hemdje eronder, maar verder hartstikke leuk! En dat van die strik wist ik ook niet
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
In de OP nog even een update van de stof (van de enige gelegenheid waarbij ik hem droeg), verandert er iemand van mening? Hij heeft dus ook de glimmende stof en de kraaltjes enzo.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:In de OP nog even een update van de stof (van de enige gelegenheid waarbij ik hem droeg), verandert er iemand van mening? Hij heeft dus ook de glimmende stof en de kraaltjes enzo.
Nee verander niet van mening
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik kan je foto niet zien op deze pc, shit!
Hoe ik denk over goedkope stofjes? Ik hou daar zelf niet van, dus draag het zelf niet. Maar ik denk nu aan WonderWoman en marktkleding qua materiaal. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Hoe ik denk over goedkope stofjes? Ik hou daar zelf niet van, dus draag het zelf niet. Maar ik denk nu aan WonderWoman en marktkleding qua materiaal. Ik weet niet of je dat bedoelt?
Gast- Gast
Haha, zo'n jurk heb ik in het zwart, maar dan zonder stenen op de hals. Ik vind hem helemaal niet ordinair! En van die strik wist ik ook niet hoor!
Ik draag er trouwens ook een hemdje onder, anders vind ik hem net te bloot.
Ik draag er trouwens ook een hemdje onder, anders vind ik hem net te bloot.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nee hoor, ik vind de jurk helemaal niet ordinair. Hoe je vriendin erbij komt, geen idee.
Gast- Gast
Nee hoor, ik vind het geen ordinair jurkje.
Ik zou er zelf wel een hemdje onder doen, niet omdat het anders ordinair is maar ik zou me daar prettiger bij voelen.
Ik zou er zelf wel een hemdje onder doen, niet omdat het anders ordinair is maar ik zou me daar prettiger bij voelen.
Gast- Gast
Super om te horen! Het is geen WonderWomanmateriaal, maar volgens mij was hij maar 20 euro en het is synthetisch. Het is geen stretch, dat vind ik altijd schelen. Het is eerder Bonprix dan marktmateriaal.
Melis_je- Kletskop
Bonprix-kwaliteit vind ik zelf slechte kwaliteit (heb er onlangs een keertje wat besteld en linea recta weer teruggestuurd), mr zoals ik jouw foto's zie, haal ik het er niet uit dat het echt een flutstofje is. Ik vind het je mooi staan, typisch een jurkje dat bij jou past.:-)
Ben ook helemaal blij. Eindelijk een jurkje (kokermodel) gevonden afgelopen wknd en nog een ander jurkje, whoo!
Ben ook helemaal blij. Eindelijk een jurkje (kokermodel) gevonden afgelopen wknd en nog een ander jurkje, whoo!
Gast- Gast
Ik zou niet weten waarom dit jurkje ordinair is! Ik vind hem érg leuk staan.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Gelukkig, goed om te horen! Ik ben blij dat jullie zo eensgezind zijn vandaag.
Leuk Guattari dat je ook een jurk hebt! Heb je hem al gepast of is het weer een terugbrengertje ?
Leuk Guattari dat je ook een jurk hebt! Heb je hem al gepast of is het weer een terugbrengertje ?
Melis_je- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt mijn aan een jurk?!
» Een jurk voor mijn diplomauitreiking!
» Ordinair.
» Ben jij ordinair geweest?
» Wat vind je ordinair?
» Een jurk voor mijn diplomauitreiking!