Zo stom geweest.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo stom geweest.
Sorry, verkeerd geplaatst
Laatst aangepast door Biechtje01 op vr 6 jul 2012 - 1:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Zo stom geweest.
even voor ik inhoudelijk reageer, je mag het biechtaccount niet zo gebruiken, alleen in het biechttopic.
En idd het is niet slim wat je gedaan hebt. Knap dat je vriend je zo kan vergeven.
Hoe je je relatie weer beter kan maken, tijd voor elkaar nemen, samen dingen doen?
En idd het is niet slim wat je gedaan hebt. Knap dat je vriend je zo kan vergeven.
Hoe je je relatie weer beter kan maken, tijd voor elkaar nemen, samen dingen doen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik kan alleen maar zeggen: dat heeft tijd nodig. Hij wil je vergeven, vergeef jezelf je fout dan ook. Anders komt dit op den duur alsnog tussen jullie in te staan.
Edit: een kleine toevoeging. Die spanning komt voornamelijk doordat je iets doet dat niet mag en hoort. In je relatie moet je die spanning om andere manieren zien te vinden.
Edit: een kleine toevoeging. Die spanning komt voornamelijk doordat je iets doet dat niet mag en hoort. In je relatie moet je die spanning om andere manieren zien te vinden.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Oh dat heb ik ook wel eens gedaan. Ook direct verteld aan m'n vriend. Die vond het ook niet zo'n enorm probleem. Zelf had ik er nog een paar weekjes last van, precies dat wat jij beschrijft: die spanning die je mist in je relatie. Na een paar weekjes was ik weer genezen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Oh wat ben ik stom geweest.. (opgelost !)
» Stom.. alles is gewoon stom..
» Stom zeg
» Dat is ook stom
» Zo stom
» Stom.. alles is gewoon stom..
» Stom zeg
» Dat is ook stom
» Zo stom
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: