dom geweest wat nu ?
+22
joyce0606
Kayleigh
Marin
Tyrael
Jade
Rumble
Caramba
Monte
Lady4
Sweety
Pussycat
Caro
Rush
Sugarfall
VeryCherry
TGR
Antibes
Lejow
Jacolien
girli
Prosecco
nina08
26 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
dom geweest wat nu ?
hoi
ik moet even wat kwyt...
ik heb een relatie met een hele lieve jongen, in het begin van onze relatie zijn we naar Amersfoort geweest naar zijn beste vriend Ronald. Ronald snuift af en toe coke .
we waren met een groepje vrienden in een kroeg en op een gegeven moment gingen ronald en mijn vriend pinnen om de boel te betalen.
een tijdje later kwam ronald alleen terug .. hij zei dat mijn vriend zo maar weg gelopen was!
ik helemaal in paniek ! hij was niet te bereiken op zijn telefoon en we konden hem ook niet vinden. we hadden wel een uur gezocht .
toen waren we naar ronald's huis gegaan en toen vroeg hij of ik wou snuiven.
ik deed dat .. ik nam een paar lijntjes en voelde me een beetje vreemd.
ronald begon me te zoenen, en even later was hij me aan het beffen.
toen belde mijn vriend!!! ik voelde me heel erg schuldig en nog steeds
ronald en ik hebben afgesproken om het niet tegen hem te zeggen want hij zou kapot zijn ervan natuurlijk ..
ik voel me echt heel erg schuldig ..
gisteren hadden mijn vriend en ik ruzie aan de telefoon en ik had het uitgemaakt, ik wil hem niet kwijt want ik hou van hem . maar tegelijkertijd .. ik vind het te moeilijk ...
ik denk wel dat het goed komt tussen hem en mij .. maar ik weet niet wat ik nou moet doen..
het is nou ongeveer 3 maanden geleden dat dit is gebeurt. ik heb het tegen me beste vriendin vertelt en zij zegt dat ik het niet moet vertellen aan hem omdat hij me dan zou gaan haten.
wat moet ik doen???
ik moet even wat kwyt...
ik heb een relatie met een hele lieve jongen, in het begin van onze relatie zijn we naar Amersfoort geweest naar zijn beste vriend Ronald. Ronald snuift af en toe coke .
we waren met een groepje vrienden in een kroeg en op een gegeven moment gingen ronald en mijn vriend pinnen om de boel te betalen.
een tijdje later kwam ronald alleen terug .. hij zei dat mijn vriend zo maar weg gelopen was!
ik helemaal in paniek ! hij was niet te bereiken op zijn telefoon en we konden hem ook niet vinden. we hadden wel een uur gezocht .
toen waren we naar ronald's huis gegaan en toen vroeg hij of ik wou snuiven.
ik deed dat .. ik nam een paar lijntjes en voelde me een beetje vreemd.
ronald begon me te zoenen, en even later was hij me aan het beffen.
toen belde mijn vriend!!! ik voelde me heel erg schuldig en nog steeds
ronald en ik hebben afgesproken om het niet tegen hem te zeggen want hij zou kapot zijn ervan natuurlijk ..
ik voel me echt heel erg schuldig ..
gisteren hadden mijn vriend en ik ruzie aan de telefoon en ik had het uitgemaakt, ik wil hem niet kwijt want ik hou van hem . maar tegelijkertijd .. ik vind het te moeilijk ...
ik denk wel dat het goed komt tussen hem en mij .. maar ik weet niet wat ik nou moet doen..
het is nou ongeveer 3 maanden geleden dat dit is gebeurt. ik heb het tegen me beste vriendin vertelt en zij zegt dat ik het niet moet vertellen aan hem omdat hij me dan zou gaan haten.
wat moet ik doen???
nina08- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 06-07-11
Re: dom geweest wat nu ?
Wat denk je zelf dat je moet doen? Gewoon op de blaren zitten lijkt me.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Wat wil je bereiken? De relatie is nu over, dus nu heeft hij niets meer aan de informatie. Als je hem wel terugwilt, vind ik dat je het op moet biechten.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Als je denkt, en wilt, dat het goed komt, moet je schoon schip maken, vind ik.
Gast- Gast
En toen opééns was hij je aan het beffen... Ik weet niet hoor maar bij mij gebeurd dat nooit opeens. Eerst moet je je broek uitsjorren enz enz. Had je misschien niet zo door omdat je onder invloed was, maar dan moet je maar niet snuiven. Sorry, met zulke mensen heb ik nooit medelijden. Het is nu uit en ik denk niet dat je vriend je nog terug wil als je dit ook nog even opbiecht. Heel vervelend, maar wel een les voor de volgende relatie!
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Jacolien schreef:En toen opééns was hij je aan het beffen... Ik weet niet hoor maar bij mij gebeurd dat nooit opeens. Eerst moet je je broek uitsjorren enz enz. Had je misschien niet zo door omdat je onder invloed was, maar dan moet je maar niet snuiven. Sorry, met zulke mensen heb ik nooit medelijden. Het is nu uit en ik denk niet dat je vriend je nog terug wil als je dit ook nog even opbiecht. Heel vervelend, maar wel een les voor de volgende relatie!
Hahaha, nou inderdaad. Opeens was hij me aan het beffen...uhuh.
Gast- Gast
Jacolien schreef:En toen opééns was hij je aan het beffen... Ik weet niet hoor maar bij mij gebeurd dat nooit opeens. Eerst moet je je broek uitsjorren enz enz. Had je misschien niet zo door omdat je onder invloed was, maar dan moet je maar niet snuiven. Sorry, met zulke mensen heb ik nooit medelijden. Het is nu uit en ik denk niet dat je vriend je nog terug wil als je dit ook nog even opbiecht. Heel vervelend, maar wel een les voor de volgende relatie!
Los daarvan, weet je wanneer je coke gebruik echt nog heeeeel goed wat je aan het doen bent, dus zelfs dat is geen excuus. Wat een raar verhaal, geloof er geen klap van.
Gast- Gast
Misschien struikelde Ronald en viel hij toen plotseling met zijn mond in haar kruis.
Laatst aangepast door Fauve op wo 6 jul 2011 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En hoe oud zijn jullie allemaal?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik de enige die misschien eerder denkt aan een jong, naief meisje met evt. wat persoonlijke problemen. Die niet zulke handige keuzes heeft gemaakt, maar waar die vriend wel erg makkelijk misbruik van heeft gemaakt?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Fauve schreef:Misschien struikelde Ronald en viel hij toen plotseling met zijn mond in haar kruis.
Ik denk dat dat het was inderdaad.
Gast- Gast
Drugs doet rare dingen met je. Je besef van tijd is eigenlijk compleet weg en je doet en wilt alles doen wat fijn voelt. Dus dat er seks of iets in die richting aan zat te komen toen je coke snoof had je kunnen weten. Ik zou dit gewoon eerlijk tegen je (nu ex)vriend zeggen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Klopt sowieso al niet hè, in de openingszin zeggen dat je een vriend hebt en in het laatste stuk staat dat je het hebt uitgemaakt...
En al die details en namen en plaatsen doen er ook niet echt toe.
En al die details en namen en plaatsen doen er ook niet echt toe.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Er van uit gaande dat dit verhaal echt is: Als jullie niet meer bij elkaar komen, het hierbij laten. Waarom het dan nog tegen hem zeggen? Komen jullie wel weer bij elkaar dan eerlijk zijn, anders blijf je er alleen maar last van houden.
Gast- Gast
Mocht het nog goedkomen met je ex, dan lijkt het mij het eerlijkste als je het hem verteld, zodat hij de keuze heeft of hij er uberhaubt weer aan wil beginnen.
Ik vind het trouwens wel ''grappig'' om te lezen dat bij de meeste mensen die vreemdgaan, het altijd zomaar ineens gebeurd, of het overkwam ze zonder dat ze er enige invloed op hadden.
Ik vind het trouwens wel ''grappig'' om te lezen dat bij de meeste mensen die vreemdgaan, het altijd zomaar ineens gebeurd, of het overkwam ze zonder dat ze er enige invloed op hadden.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Idd Sugarfall, je weet heus wel waar je mee bezig bent.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Idd Sugarfall, je weet heus wel waar je mee bezig bent.
Tuurlijk wel, maar door drugs of drank boeit dat je op dat moment niet zoveel.
TGR- Kletskop
Dat klopt, daar had ik het ook niet over.TGR schreef:Rush schreef:Idd Sugarfall, je weet heus wel waar je mee bezig bent.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Een cursus geloofwaardigheid en een cursus interpunctie volgen. Dat is wat je echt moet doen.
Gast- Gast
TGR schreef:Rush schreef:Idd Sugarfall, je weet heus wel waar je mee bezig bent.
Ja je grenzen vervagen, en je denkt 'ah dat komt allemaal wel weer goed' maar toch ben ik van mening dat je door drank of drugs geen rare dingen doet die je normaliter nooit zou doen. Het is mij nog nooit overkomen in ieder geval. In ieder geval niet met zulke grote gevolgen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:TGR schreef:Rush schreef:Idd Sugarfall, je weet heus wel waar je mee bezig bent.
Ja je grenzen vervagen, en je denkt 'ah dat komt allemaal wel weer goed' maar toch ben ik van mening dat je door drank of drugs geen rare dingen doet die je normaliter nooit zou doen. Het is mij nog nooit overkomen in ieder geval. In ieder geval niet met zulke grote gevolgen.
Seks zou ik normaliter ook hebben, jij niet?
Grenzen vervagen en je denkt veel sneller dat dingen wel kunnen en dat er niet al teveel gevolgen zijn. Met drank valt het allemaal nog wel mee, maar drugs is echt een mofo wat dat betreft.
TGR- Kletskop
Door drank misschien nog wel sneller dan door de coke of pep.Jen_ schreef:
Gast- Gast
Jen_ schreef:Jacolien schreef:En toen opééns was hij je aan het beffen... Ik weet niet hoor maar bij mij gebeurd dat nooit opeens. Eerst moet je je broek uitsjorren enz enz. Had je misschien niet zo door omdat je onder invloed was, maar dan moet je maar niet snuiven. Sorry, met zulke mensen heb ik nooit medelijden. Het is nu uit en ik denk niet dat je vriend je nog terug wil als je dit ook nog even opbiecht. Heel vervelend, maar wel een les voor de volgende relatie!
Los daarvan, weet je wanneer je coke gebruik echt nog heeeeel goed wat je aan het doen bent, dus zelfs dat is geen excuus. Wat een raar verhaal, geloof er geen klap van.
Coke geeft je energie en neemt je hongergevoel weg, that's it. De eerste persoon die vd wereld raakt door gebruik van coke, moet ik nog leren kennen. Dat kan namelijk niet alleen op basis van deze drugs.
Gast- Gast
Guattari schreef:Jen_ schreef:Jacolien schreef:En toen opééns was hij je aan het beffen... Ik weet niet hoor maar bij mij gebeurd dat nooit opeens. Eerst moet je je broek uitsjorren enz enz. Had je misschien niet zo door omdat je onder invloed was, maar dan moet je maar niet snuiven. Sorry, met zulke mensen heb ik nooit medelijden. Het is nu uit en ik denk niet dat je vriend je nog terug wil als je dit ook nog even opbiecht. Heel vervelend, maar wel een les voor de volgende relatie!
Coke geeft je energie en neemt je hongergevoel weg, that's it. De eerste persoon die vd wereld raakt door gebruik van coke, moet ik nog leren kennen. Dat kan namelijk niet alleen op basis van deze drugs.
Je wordt heel overmoedig en een tikkeltje arrogant (nouja tikkeltje) dus ik kan me voorstellen dat dingen je sneller gebeuren.
TGR- Kletskop
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zo stom geweest.
» Bij de kapper geweest.
» terug van weg geweest...
» Ben jij weleens op TV geweest?
» Ben jij ordinair geweest?
» Bij de kapper geweest.